Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Ha ha! Da jeg la meg snorket Snoppen som et sagverk. For å ikke få skylden i ettertid (pga. nettbankgreiene) lente jeg meg over og spurte høflig:

"Snoppen! Vil du sove eller pule?"

Og tror dere ikke han svarte med en gang?

"Pule!"

:ler:

:ler:

Denne må jeg huske til senere når kjære ikke sover så tungt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen har ikke vært så fryktelig lang egentlig, men det føles slik. 6 DPO i dag, og snart på mitt mest skrullete. :kari:

Har hatt en grei dag, ledd mye av Jens, gledet meg over rentekutt, kjørt en time i et voldsomt snøvær, prøvd å skjønne Excel og spist spaghettirestemiddag. Ikke så spennende altså.

Ingen symptomer i dag, sikkert like greit. :)

Dagens ønsker: Positiv test, masse penger og en lang ferie i sydligere strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uvanlig trøtt :megetsigende oppsyn: og kjeder meg.

Lite liv både her og på SG i dag - hvor er alle prøverne hen??? Alle testene som skal tydes (disse liker jeg ekstra godt), listene med symptomer, alle som forteller om hvor mye de :humpe: ???? :vetikke:

Bah! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..du ER utolmodig du!! Alle tror de er gravide pga at de er syklig trøtte. Min teori er at man blir helt utslitt av ekstremt mye :sengekos::lur:

Jeg har sovet i la meg se ...9 timer tilsammen idag men sitter likevel her og glipper med øya. Mann min er skråsikker på at jeg er gravid nå :jepp:

Akkurat nå så tør jeg ikke tro noen ting..Kan man virkelig merke symptomer så tidlig egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..du ER utolmodig du!! Alle tror de er gravide pga at de er syklig trøtte. Min teori er at man blir helt utslitt av ekstremt mye :sengekos::lur:

Jeg har sovet i la meg se ...9 timer tilsammen idag men sitter likevel her og glipper med øya. Mann min er skråsikker på at jeg er gravid nå :jepp:

Akkurat nå så tør jeg ikke tro noen ting..Kan man virkelig merke symptomer så tidlig egentlig?

Utålmodig? Næsj... Jeg begynner bare å føle meg steingammel, og synes jeg har fryktelig dårlig tid. :sjenert:

Siden vi er så trøtte er vi nok gravide begge to. :Nikke: Ikke sliten av :humpe: nei. :ler:

Og nei, jeg tror egentlig ikke at man kan kjenne noe så tidlig. ;) Men er lov å håpe da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg steingammel selv så forstår den altså. Jeg er 33 år gammel. Prøvd å bli gravid i 2 år ca kanskje lenger. Jeg er rolig som skjæra på tunet og har trodd at det skjedde av seg selv uansett og at det bare tok litt tid. Vi har ikke hatt hastverk i det hele tatt vi. Men det har forandret seg nå ...VELDIG!

Klart vi er gravide,jeg var sånn sist jeg var gravid jeg :jepp: Problemet er bare at jeg ikke husker akkurat når jeg blei så trøtt. Den graviditeten kom ikke helt beleilig for å si det sånn..Men jeg husker at jeg begynnte å stå opp for å spise midt på natta og at jeg gikk rundt og holdt på puppene fordi de var så vonde og det var før testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt!!

Krysser fingrene for at du er trøtt av helt andre årsaker enn lite søvn om natten ;)

Takk for det. :) Teller nattlig nysing som grunn? :klø:

Føler meg steingammel selv så forstår den altså. Jeg er 33 år gammel. Prøvd å bli gravid i 2 år ca kanskje lenger. Jeg er rolig som skjæra på tunet og har trodd at det skjedde av seg selv uansett og at det bare tok litt tid. Vi har ikke hatt hastverk i det hele tatt vi. Men det har forandret seg nå ...VELDIG!

Er 33 jeg og vet du. Og jeg har riktignok ikke prøvd aktivt så lenge, men har ventet lenge likevel. Når det ikke klaffet til tross for en lang rekke "uhell", så ble jeg bare enda mer klar for at NÅ må vi jo treffe, når vi faktisk går inn for det. (PP2 er muligens ørlite misvisende) Og så vil vi jo gjerne ha mer enn en da - så det ser jo mørkt ut hvis dette viser seg å ta tid. Men nå ta jeg sorgene på forskudd her. Glemmer det og krysser fingre i stedet. :Nikke:

Nå skal jeg spise ribbesaus og svisker(!) før jeg kvelder. Noen som nevnte spising om natten? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO og stadig mer skrullete. :fnise:

Hetetokter i natt, det pleier jeg bare å ha under mensen. Drømte om graviditet også, ikke var det jeg som var gravid riktignok, men likevel. Og ømme pupper - men det er sånt som kommer og går uansett egentlig.

Venter videre... :sjenert:

Masse snø igjen, er så fint ute! Mangler bare litt sol. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens verste hårdag. :sur: Dumme Snoppen har nemlig brukt opp hårskummet mitt. :frustrert:

Skamme seg skulle han ha gjort :kjefte: Man bruker da ikke opp hårskummet til Kirin :regler:

*smekk på fingrene til Snoppen*

********

Edit: Jeg har også en DÅRLIG hårdag, men i motsetning til deg er det ikke noen som har tatt det siste av noen av hårproduktene mine :riste:

JEg har bare sovet med håret på og ikke hatt tid til redningsarbeid før jeg gikk på jobb :fnise:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hetetokter og graviditetsdrømming er et positivt tegn for deg. Det tror JEG hvertfall ;)

Dårlig hårdag jeg også da! Og da blir det bare en kjedelig hestehale! Blæh!

Du får kjøpe eget hårskum til Snoppen da vet du :fnise:

For det er Snoppen som har tatt det og ikke Snoppen til Snoppen? :fnise:

:klaske: Beklager den tragiske humoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamme seg skulle han ha gjort :kjefte: Man bruker da ikke opp hårskummet til Kirin :regler:

*smekk på fingrene til Snoppen*

********

Edit: Jeg har også en DÅRLIG hårdag, men i motsetning til deg er det ikke noen som har tatt det siste av noen av hårproduktene mine :riste:

JEg har bare sovet med håret på og ikke hatt tid til redningsarbeid før jeg gikk på jobb :fnise:

:ler: Du har sovet med håret PÅ faktisk! :fnise:

Håper hetetokter og graviditetsdrømming er et positivt tegn for deg. Det tror JEG hvertfall ;)

Dårlig hårdag jeg også da! Og da blir det bare en kjedelig hestehale! Blæh!

Du får kjøpe eget hårskum til Snoppen da vet du :fnise:

For det er Snoppen som har tatt det og ikke Snoppen til Snoppen? :fnise:

:klaske: Beklager den tragiske humoren!

:ler: Jeg ler i hvert fall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO og stadig mer skrullete. :fnise:

Hetetokter i natt, det pleier jeg bare å ha under mensen. Drømte om graviditet også, ikke var det jeg som var gravid riktignok, men likevel. Og ømme pupper - men det er sånt som kommer og går uansett egentlig.

Venter videre... :sjenert:

Masse snø igjen, er så fint ute! Mangler bare litt sol. :)

Hetetokter er ikke det dummeste. :hoppe: Ofte stiger temperaturen i kroppen når egget graver seg ned i livmora, og det skjer jo som kjent rundt en uke etter EL.

:danse: Du skal se at du har klart det snuppa! :danse:

(Fyrer oppunder, nei det har vi ikke sett :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.....

Du får kjøpe eget hårskum til Snoppen da vet du :fnise:

For det er Snoppen som har tatt det og ikke Snoppen til Snoppen? :fnise:

:klaske: Beklager den tragiske humoren!

:skratte: :skratte:

jeg er i alle fall klar for helg merker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Siden du stod fram som snikleser hos meg, har jeg nå sniklest hele din dagbok! :) Håper det går greit for dere, og at alt klaffer snart! Ikke å anbefale å måtte vente og prøve i årevis... :tristbla: Jeg ble også sånn over-entusiastisk i begynnelsen, men må si at jeg aldri i verden hadde fått sambo til å prøve eggehvite!! :haha: God fredag i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetetokter er ikke det dummeste. :hoppe: Ofte stiger temperaturen i kroppen når egget graver seg ned i livmora, og det skjer jo som kjent rundt en uke etter EL.

:danse: Du skal se at du har klart det snuppa! :danse:

(Fyrer oppunder, nei det har vi ikke sett :sjenert:)

Fyr i vei! ;) Da kan jeg i det minste føle meg gravid noen dager pr måned, og det er i grunn bedre enn ingen. :ler:

:skratte: :skratte:

jeg er i alle fall klar for helg merker jeg :ler:

Jeg også! :ler:

Hei på deg! Siden du stod fram som snikleser hos meg, har jeg nå sniklest hele din dagbok! :) Håper det går greit for dere, og at alt klaffer snart! Ikke å anbefale å måtte vente og prøve i årevis... :tristbla: Jeg ble også sånn over-entusiastisk i begynnelsen, men må si at jeg aldri i verden hadde fått sambo til å prøve eggehvite!! :haha: God fredag i morgen! :klem:

Ja, ikke noe å si på entusiasmen foreløpig. :sjenert: Føler meg litt teit innimellom, men det er jo derfor det er fint med et forum som dette da. ;)

Eggehvite var ikke så gale det skal jeg si deg. Målet helliger middelet. :ler:

Og god fredag til deg også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg nytt hårskum. :danse: Tror jeg blir nødt til å gjemme det et hemmelig sted. :lur:

Dessuten har jeg lagt inn en femukers lottokupong i dag. Kunne trengt en liten klaff der også (til barnevogn, stasjonsvogn, garasje til stasjonsvogna, til nytt bad med plass til stellebord... :plystre: ). Det er egentlig utrolig tåpelig, for jeg vinner aldri en dritt, men hvis man ikke prøver så... :sjenert: Ja, det gjelder jo all slags prøving egentlig :ler:

Er så sliten om dagen, selv om jeg nå propper meg med vitaminer og omega 3 og prøver å spise sunt og alle greier. Har til og med sluttet å drikke saft med.. eh... ja, ett-eller-annet søtningsmiddel som visstnok ikke er bra. Må være vintermørket. Vil at det skal gå bort! Det skal snart bli vår, sommer og sol, og jeg vil ha stor mage som blir så brun som den aldri har vært før! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...