Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Hei! Er inne og leser litt her :) Jeg er nok litt trøtt for jeg blei sittende og lure litt på hvordan man går fram for å bruke eggehviten :klø: Kakker man den i nattbordet før det helles over dama eller blir det penslet på mannen kansje? :ler: Jeg ville garantert fått bake boller assosiasjoner med en gang!

:ler:

Jeg hadde tenkt å ha den i en kopp først da... men kan sikkert med hell pensles på. Takk for tipset. :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kirin!

Innom og sier hei :)

Hyggelig dagbok som jeg kommer til å følge med på! Ha en fortreffelig søndag, og gjør for all del jobben din (ettersom det er EL i dag hvis jeg ikke tar helt feil?)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god søndag!

Hvordan går det prøvinga? Holder mannen ut? :fnise: Min har begynt å legge seg leeenge etter meg, slik at jeg har sovnet og ikke kan kreve noe av ham. Men det han ikke tenker på, er at morgenstund har gull i munn! ;) Fredag satte jeg klokka til å ringe en halvtime tidligere enn vanlig. Han var ikke helt blid, men jeg fikk nå overtalt ham etter hvert! :ler:

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er inne og leser litt her :) Jeg er nok litt trøtt for jeg blei sittende og lure litt på hvordan man går fram for å bruke eggehviten :klø: Kakker man den i nattbordet før det helles over dama eller blir det penslet på mannen kansje? :ler: Jeg ville garantert fått bake boller assosiasjoner med en gang!

:fnise: Guri for noen bilder som kommer i hodet mitt her :skratte:

Slipper heldigvis glidemiddel her i gården :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stivpisket eggehvite blir det litt mindre søl med kom jeg på nå :sjarmor:

Ja, kanskje det er en idé? :)

Hei Kirin!

Innom og sier hei :)

Hyggelig dagbok som jeg kommer til å følge med på! Ha en fortreffelig søndag, og gjør for all del jobben din (ettersom det er EL i dag hvis jeg ikke tar helt feil?)!

Hei! :) Koselig med visitt. Tenkte å få gjort jobben ja, selv om jeg skal på middag og kino med en venninne...

Hei og god søndag!

Hvordan går det prøvinga? Holder mannen ut? :fnise: Min har begynt å legge seg leeenge etter meg, slik at jeg har sovnet og ikke kan kreve noe av ham. Men det han ikke tenker på, er at morgenstund har gull i munn! ;) Fredag satte jeg klokka til å ringe en halvtime tidligere enn vanlig. Han var ikke helt blid, men jeg fikk nå overtalt ham etter hvert! :ler:

Ha en strålende dag!

He he. :ler: Min holdt ikke i går (i natt) dessverre. Han stupte i seng og sovnet fra meg. :frustrert: Men i dag blir det andre boller ja. ;)

:fnise: Guri for noen bilder som kommer i hodet mitt her :skratte:

Slipper heldigvis glidemiddel her i gården :lur:

He he, ja. :ler: Eggehviteideen er mest fordi det visstnok skal være gunstig for svømmerne... Vi får se om det gjennomføres. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok like godt en EL-test på morgenurin i dag (eller, det var ikke morgen, da jeg sov leenge :sjenert: ) og da var teststreken nesten like sterk som kontrollstreken. Tipper nesten den blir positiv i kveld. Da er det bare å peise på det remmer og tøy kan holde her. :humpe: Yeah! :ler:

Må få gjort noe fornuftig før venninnekvelden, her trengs det å måke snø og sage ved. Men spørs vel hva vi rekker hvis vi skal hoppe i høyet i tillegg. ;) Snoppen skal få gå med hunden i dag tenker jeg.

Tror nesten jeg hopper i høyet først som sist, ha en fin søndag ettermiddag, jenter. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja. :ler: Eggehviteideen er mest fordi det visstnok skal være gunstig for svømmerne... Vi får se om det gjennomføres. Hm..

Da er det kanskje ikke så lurt å stivpiske hviten? Du slår den jo på en måte i stykker da :sjenert:

Happy :sengekos::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort min plikt (uten eggehvite). :Nikke: Snoppen kommenterte etterpå: "Det er så digg med sånn spontan sex!" Det han ikke vet er at når jeg setter på dusjen og svinser litt naken rundt mens jeg "stresser litt", så vet jeg at villdyret våkner. :sjarmor: Spontant for ham, planlagt av meg. :fnise:

Ble suupertrøtt da, er helt slått ut. Men får vel ta meg sammen og gjøre meg klar for jentekveld. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort min plikt (uten eggehvite). :Nikke: Snoppen kommenterte etterpå: "Det er så digg med sånn spontan sex!" Det han ikke vet er at når jeg setter på dusjen og svinser litt naken rundt mens jeg "stresser litt", så vet jeg at villdyret våkner. :sjarmor: Spontant for ham, planlagt av meg. :fnise:

Ble suupertrøtt da, er helt slått ut. Men får vel ta meg sammen og gjøre meg klar for jentekveld. :Gjesp:

Haha:) Det gjelder å la menn få beholde troen om at ting er deres ide!:)

Kos deg med jentekveld, og å hvile ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort min plikt (uten eggehvite). :Nikke: Snoppen kommenterte etterpå: "Det er så digg med sånn spontan sex!" Det han ikke vet er at når jeg setter på dusjen og svinser litt naken rundt mens jeg "stresser litt", så vet jeg at villdyret våkner. :sjarmor: Spontant for ham, planlagt av meg. :fnise:

Ble suupertrøtt da, er helt slått ut. Men får vel ta meg sammen og gjøre meg klar for jentekveld. :Gjesp:

:ler: Ja sånn "spontan" sex, har vi her i gården og. Funker veldig bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort min plikt (uten eggehvite). :Nikke: Snoppen kommenterte etterpå: "Det er så digg med sånn spontan sex!" Det han ikke vet er at når jeg setter på dusjen og svinser litt naken rundt mens jeg "stresser litt", så vet jeg at villdyret våkner. :sjarmor: Spontant for ham, planlagt av meg. :fnise:

Ble suupertrøtt da, er helt slått ut. Men får vel ta meg sammen og gjøre meg klar for jentekveld. :Gjesp:

U go girl!!! :fnise:

Håper du har en strålende kveld, og at du får ei flott uke! Så satser vi på full klaff begge to! :lur:

Snoppen var forresten et utrolig morsomt kallenavn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei :D kikker bare innom for å se hvordan det går i den gården ;) Full fart i arbeid ser jeg, hehe!

Klem og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. :) Fart på forumet ikveld ser jeg. ;)

Haha:) Det gjelder å la menn få beholde troen om at ting er deres ide!:)

:Nikke:

:ler: Ja sånn "spontan" sex, har vi her i gården og. Funker veldig bra :fnise:

Jepp! :ler:

Her er det :sengekos: og eggehvite ;):ler:

Håper dere får full klaff :duskedame:

Pisket sådan eller naturell? ;)

U go girl!!! :fnise:

Håper du har en strålende kveld, og at du får ei flott uke! Så satser vi på full klaff begge to! :lur:

Snoppen var forresten et utrolig morsomt kallenavn! :ler:

Snoppen er fint og det passer ganske godt. :ler:

hei hei :D kikker bare innom for å se hvordan det går i den gården ;) Full fart i arbeid ser jeg, hehe!

Klem og lykke til!

Takk! Står på så godt jeg kan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnekveld var utrolig hyggelig! :) Nydelig sushi og øl først, fikk skravlet masse. Så var det kino, ikke fullt så festlig. Filmen begynte ganske tragisk, og jammen ble det ikke bare verre og verre etter hvert. Til slutt mått vi bare le fordi alt var så ille, selv om andre i salen faktisk satt og gråt. Ja ja... Alt i alt en veldig trivelig kveld! :Nikke:

Tok en ny EL-test nå når jeg kom hjem, ble litt sent, tester vanligvis i åttetiden. Den var mye svakere enn morgenens test. Enten har EL vært, eller så var morgenurinen veldig konsentrert. Slutter uansett med Damiana nå for sikkerhets skyld, så får vi se om det kommer en sterkere test igjen eller ikke. Egentlig bør ikke EL komme før om et par dager, men i de korteste syklusene kan den nok komme så tidig som dette. Bla bla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du tester etter EL må du huske at det er kun når teststreken er likesterk eller sterkere enn kontrollstreken at det er tegn til EL, vil noen ganger dukkeopp disse "svake" strekene også kalt spøkelsestreker, man skal se bort i fra de. Så El har nok ikke vært hos deg enda :) Så da er det bare å forsette jakten på spiren :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Legger igjen en hilsen jeg også da! Skal prøve å få fulgt med deg her, koselig dagbok :)

Takk for besøket. :):goodbye:

Når du tester etter EL må du huske at det er kun når teststreken er likesterk eller sterkere enn kontrollstreken at det er tegn til EL, vil noen ganger dukkeopp disse "svake" strekene også kalt spøkelsestreker, man skal se bort i fra de. Så El har nok ikke vært hos deg enda :) Så da er det bare å forsette jakten på spiren :humpe:

Jepp. Maser sikkert fryktelig om disse strekene, men det er litt med vilje altså - for future references, hehe... ;)

Oversikt så langt:

CD 6-8 nesten usynlig strek

CD 9-11 gradvis sterkere strek, men fortsatt negativ

(CD 11 på morgenurin var dog like sterk, men ikke sterkere)

Syklusen er fra 24 - 30 dager (tror jeg, står lenger frem i boken), og da kan EL finne sted fra 10 - 16 CD. Det er derfor jeg tester så lenge denne gangen, for å ikke gå glipp av EL hvis denne syklusen er kort. Bortsett fra "inntørking" har ingen av testene blir sterkere eller endret seg etter utgått tid, så tar vare på dem til senere sammenlikning.

Ja, enda en avhandling herfra... :sjenert:

Uansett: Ja er helt enig, og jeg tror testen blir positiv i dag eller i morgen. Eggstokkene jobber flittig som bare det. :ler:

Hvorfor er jeg så utålmoooodig? :trist:

Har en nokså traurig mandag så langt, håper den tar seg opp snart. Det snør i det minste ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, får vi håpe EL snart slår ut ;) Jeg er så uheldig at jeg ikke har EL før dag 20 på en 32dagers syklus:sukk: Det er lenge å vente det :snufs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...