Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

God kveld, god kveld!

Formen min er heldigvis bedre, hvertfall bra nok til jeg ikke har tenkt å unngå :sengekos: ikveld. Men tror kanskje ikke jeg kommer til å være så aktiv. :fnise:

Jeg ligger også og tenker på sånne praktiske ting som hus og rom osv. Det som bekymrer meg mest, er at vi har bare ett soverom i 1. etasje, så barneværelset må nødvendigvis etterhvert bli ovenpå. Men det veit jeg ikke om jeg tør, for tenk om det begynner å brenne eller noe sånt!! Soverommet vårt nede har badet innenfor, så det er det mest praktiske for oss å bruke.. men men. Kan putte ungen på kottet inntil videre. Til vi får råd til å bygge ut! :P

Helt rart å tenke på at vi faktisk prøver syns jeg... Samboeren min er verdens treigeste mann (but I love him), og trodde jeg måtte vente i sånn 10 år før han ville gå med på dette. Men herlige han hadde heldigvis sett hvor mye det betydde for meg! (mye alitterasjon der, beklager)

Dere får bare stå på ikveld da! Øvelse gjør mester nemlig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld, god kveld!

Formen min er heldigvis bedre, hvertfall bra nok til jeg ikke har tenkt å unngå :sengekos: ikveld. Men tror kanskje ikke jeg kommer til å være så aktiv. :fnise:

Jeg ligger også og tenker på sånne praktiske ting som hus og rom osv. Det som bekymrer meg mest, er at vi har bare ett soverom i 1. etasje, så barneværelset må nødvendigvis etterhvert bli ovenpå. Men det veit jeg ikke om jeg tør, for tenk om det begynner å brenne eller noe sånt!! Soverommet vårt nede har badet innenfor, så det er det mest praktiske for oss å bruke.. men men. Kan putte ungen på kottet inntil videre. Til vi får råd til å bygge ut! :P

Helt rart å tenke på at vi faktisk prøver syns jeg... Samboeren min er verdens treigeste mann (but I love him), og trodde jeg måtte vente i sånn 10 år før han ville gå med på dette. Men herlige han hadde heldigvis sett hvor mye det betydde for meg! (mye alitterasjon der, beklager)

Dere får bare stå på ikveld da! Øvelse gjør mester nemlig! :fnise:

:ler: Noen ganger er jeg ikke helt i slaget selv, og da er det ganske behagelig å ligge stille og la ham gjøre jobben. Heldigvis gjør han gjerne det. :fnise:

Når det først klaffer har vi jo strengt tatt tid til å bygge ut badet (er uansett en plan, det) men kommer jo litt an på pengene også. Og hvis vi først skal endre på huset hadde det vært best med et påbygg. Et evt. større bad vil nemlig stjele soverom nr. 2 (barnerommet, hehe). Så vi får se...

Skal definitivt øve ja! Han kommer snart hjem, det blir staaas! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel, sutreinnlegg:

Satans høyre eggstokk! :frustrert: Siden jeg hadde egglederbetennelse på høyre side i min ungdom har den vært litt bråkete. Som voksen har jeg en gang hatt en cyste der, og etter det har den vært enda mer bråkete. :frustrert: I går og i dag har den vært ille plagsom, men forhåpentlig er det fordi EL er på vei snart.

Kanskje det kommer av Damianaen? Har nemlig også merket den venstre litt, og den pleier å være veldig snill og rolig. "Når eggstokkene våkner!"?

Blir så trøtt, slapp og sliten av dette mørke, våte, slapsete og dystre vinterværet at jeg får ikke sagt det. Gjesper dagen lang og vil bare sove. Er så utrolig tiltak å skli/vase rundt i sørpa i en time sammen med hunden hver kveld. Gøy for hunden, mindre gøy for meg... Har tusen ting jeg skulle gjort i huset, men orker bare ikke det heller. Wæh!

Sånn, da fikk jeg luftet meg litt. :)

Lykkeligvis fikk jeg endelig hatt meg litt igjen i går, det var forsåvidt en høydare det, hurra! :)

Blargh! Nå spyr hunden! :overrasket: Got to go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Og :velkommen: blant prøvarane! Håpar du slepp å bli her inne lenge. :nigo:

Eg trudde eg hadde lagt igjen ei velkomsthelsing tidligare, men ser ut som at eg berre har vore sniklesar til nå. :rodme:

Jeg er ikke gravid, men det er ikke så verst å være forelsket heller. :ler:

:rødme:

Innser at jeg kommer til å bli fullstendig testoman, og *suser inn på billigtester for å kjøpe flere*. :ler:

Velkommen til klubben! :ler: Eg klarte å svi av 8 graviditetstestar berre på første graviditeten. Den siste same dag som første svangerskapskontroll - måtte jo sjekka ein ekstra gong om det kunne stemma, sidan legen ikkje sjekka noko... :flau:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dreia! :) Koselig med sniklesere. ;)

EL-test i dag viser det samme som i går og dagen før, dvs nesten ingenting. Ting går altså foreløpig etter planen. :ler:

Nå er begge stokkene veldig oppmerksomhetskrevende. Hm... Er litt glad for å "gjenoppdage" den venstre. Antar det er bra i disse dager?

Har veldig lyst til å øve i dag igjen, men lurer på om jeg skal la Snoppen få litt fred? Før man vet ordet av det er det alvor, og det er vel først da man bør kalle inn soldatene... :klø:

Skal prøøøve å være avholdende i dag. Lover! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Celestine: Tickeren din ble fin ja. :)

Nå er jeg lei(!) av å være slapp og vinterdeprimert. Har bestemt meg for å freshe opp i huset i helgen, det pleier å hjelpe på humøret. Når jeg er ferdig altså. :sjenert:

Har masse "smårot" i krokene som jeg bør sortere/kaste/omorganisere osv. Det er ufattelig kjedelig, men det plager meg at jeg utsetter det, så nå tror jeg jammen jeg skal kaste meg over det en gang for alle.

Ellers bør jeg vel tørke støv, det skjer ikke for ofte det heller... Og da får jeg jo flyttet på alt som står rundt om og ryddet vekk rot på den måten også.

Har dessuten veldig lyst på et brunt (helst flerfarget/flekkete) og et sort saueskinn til sofaene, lurer på om jeg må ut og handle litt i morgen. :Nikke:

Det får vel være nok ambisjoner for en helg, ting tar jo tid også. Jo, må i tillegg shine badet, det trengs visst også ja...

Å nei! Det snør! Igjen! :sur: Holder vel snart nå? Hater å bruke den lille energien jeg har på å måke :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overflateshining utført. Det hjalp betraktelig! :Nikke: Føler meg litt bedre allerede... Har dessuten fyrt i peisen og tent lys, da kan helgen bare komme, og det blir litt hyggeligere å sortere og slike kjedelige ting. Klesvasken går også og jeg føler meg flink! :bolledeig:

Soverommet er imidlertid en katastrofe, og det er Snoppens rot nesten alt sammen. :pisk: Kan ikke fordra å rydde etter ham, men bør kanskje gjøre et unntak siden jeg håper på masse masse :humpe: de nærmeste dagene. Da må det jo være trivelig der inne. :lur:

Snoppen skal få handle i dag, og jeg håper han klarer å komme opp med noe skikkelig godt til middag.

På tide å kaste seg ut i sorteringen før jeg ombestemmer meg. Tenkte å holde på i en time minst. Så er det dagens EL-test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masasje tipset fungerte utmerket Kirin!! :) tusen takk! :)

Hey! Så flott!!! :danse: Hold for deg selv at det er et triks, det kan fint brukes om igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit
Hey! Så flott!!! :danse: Hold for deg selv at det er et triks, det kan fint brukes om igjen. ;)

japp :) sa ingenting om det :) takker så masse! :) er så glad til sins nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp :) sa ingenting om det :) takker så masse! :) er så glad til sins nå :)

Bare hyggelig å bidra. ;) Håper det klaffer da. :Nikke:

Sterkere strek på EL-test i dag. :) Ikke sterk nok, men likevel endring. Artig å følge med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda bittelitt sterkere strek på EL-testen i dag. Hvis jeg ikke er helt på jordet så blir den positiv i morgen eller mandag. :)

Var ute for å shoppe litt til huset i dag, men fant bare en av tingene jeg lette etter. Litt kjedelig, særlig siden det er et skikkelig møkkavær å kjøre rundt i.

Ja, ja, skal kose meg i kveld med taco og film - og øl, siden EL lar vente på seg litt til. :) Taco og øl er godt, nam nam!!

Og så vil jeg :humpe: mer, best å være på den sikre siden. :fnise: Dette med å spare på spermen må da være noe tøys. ;)

Det minner meg forresten på at det kanskje er på tide å begynne med Bisolvon...

Ha en trivelig lørdagskveld jenter. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taco og øl høres ut som superduper lørdagskos! Og å øveprøve høres veldig lurt ut :fnise: Krysser fingre for snarlig EL og positiv test to uker etter det :jepp:

Hva er Bisolvon forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco og øl høres ut som superduper lørdagskos! Og å øveprøve høres veldig lurt ut :fnise: Krysser fingre for snarlig EL og positiv test to uker etter det :jepp:

Hva er Bisolvon forresten?

Taco og øl smakte fortreffelig! :)

Bisolvon er slimløsende. Lurt under EL etter hva jeg forstår. I likhet med eggehvite som glidemiddel. :ler: Snoppen kikket fælt på meg da jeg foreslo det i går. Det ble ikke noe av da, men vi får se i dag. ;) Her skal ingenting være uprøvet nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco og øl smakte fortreffelig! :)

Bisolvon er slimløsende. Lurt under EL etter hva jeg forstår. I likhet med eggehvite som glidemiddel. :ler: Snoppen kikket fælt på meg da jeg foreslo det i går. Det ble ikke noe av da, men vi får se i dag. ;) Her skal ingenting være uprøvet nei. :ler:

Husk at den skal være kroppstemperert da ;) vi gikk for denne jeg, taklet ikke tanken på eggehvite *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk at den skal være kroppstemperert da ;) vi gikk for denne jeg, taklet ikke tanken på eggehvite *grøss*
:ler: Må nok bli eggehvite. Rekker ikke å få den der i hus i tide. Synes ikke eggehvite virker så ekkelt jeg da. Er jo helt naturlig og fritt for tilsetningsstoffer, men må sies at jeg ikke har prøvd enda, kan avgi rapport etterhvert. ;)

Men kroppstemperert ja... *tar egg ut av kjøleskapet* :fnise:

Ha ha, må le av meg selv - har jeg først et prosjekt på gang så går jeg jammen inn for det. :ler:

Har blitt helt hektet på weffriddles igjen. Har ikke vært inne der siden i fjor, men kom på det da jeg surret rundt her på KG. Det er virkelig artig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco og øl smakte fortreffelig! :)

Bisolvon er slimløsende. Lurt under EL etter hva jeg forstår. I likhet med eggehvite som glidemiddel. :ler: Snoppen kikket fælt på meg da jeg foreslo det i går. Det ble ikke noe av da, men vi får se i dag. ;) Her skal ingenting være uprøvet nei. :ler:

Oki, slimløsende kan nok være lurt ja. Vurderer å sjekke ut Wild Yam til neste syklus, får se om jeg får tak i det. Men eggehvite :eeeh: Kan skjønne mannen ble litt satt ut da :fnise: Men må jo si meg enig i at det er bra at det er naturlig og sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wild Yam står klar her til etter EL. :Nikke: Tar Damiana nå, og merker egentlig ingen bivirkninger av noe slag. Ryktet sier at man skal bli kåt av det, men der har jeg vel ingen problemer fra før, så kan ikke si jeg har merket noe. :sjenert:

Er egentlig mer skeptisk til vanlig glid enn til eggehvite, da jeg innbilder meg at den vanlige blant annet er fremstilt av råolje (type statoil). Og det er jo egentlig ganske udigg... Men - her kan jeg ta feil altså, har ikke sjekket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er inne og leser litt her :) Jeg er nok litt trøtt for jeg blei sittende og lure litt på hvordan man går fram for å bruke eggehviten :klø: Kakker man den i nattbordet før det helles over dama eller blir det penslet på mannen kansje? :ler: Jeg ville garantert fått bake boller assosiasjoner med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...