Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Leit at dagen har vært kjip. Heldigvis sier du det er sweet times med mannen, og heldigvis, i det lange løp, er det langt viktigere enn jobben. (Selv om det på jobben ikke er noe hyggelig akkurat nå. Håper det er noe som får en god løsning)

Sender :klem: til deg på tidlig symptomjakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit at dagen har vært kjip. Heldigvis sier du det er sweet times med mannen, og heldigvis, i det lange løp, er det langt viktigere enn jobben. (Selv om det på jobben ikke er noe hyggelig akkurat nå. Håper det er noe som får en god løsning)

Sender :klem: til deg på tidlig symptomjakt.

Takk for det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i det jeg postet tok det helt av i livmoren - masse "hugg"! :overrasket: Kanskje jeg er på symptomjakt likevel? :sjenert:

Aldri for tidlig for symptomjakt... :sjenert:

:slår: på dumming på jobben. Håper det blir bedre på sikt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært før :) Spennede tider her om dagen da! Har du prøvd wild yam før? Kjøpte deg i høst en gang, men så kunne jeg visst ikke ta det sammen med pergoen, så da har den bare blitt stående.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært før :) Spennede tider her om dagen da! Har du prøvd wild yam før? Kjøpte deg i høst en gang, men så kunne jeg visst ikke ta det sammen med pergoen, så da har den bare blitt stående.....

Lucky! :vinke:

Nei, ikke prøvd Wild Yam før. Er jo kun i PP2, så det er sikkert helt tåpelig, men her skal intet være uprøvd. :ler: Denne PP var det Damiana frem til EL, slimløsende fra en stund før EL, eggehvite som glid (riktignok bare en gang :sjenert: ) og nå Wild Yam etter overstått EL. Pluss masse :humpe: da...

Tror jeg er en utålmodig sjel. Dette med Wild Yam slo meg mest fordi jeg tror jeg kan ha hatt et par tilfeller av kjemisk graviditet før, og da tenkte jeg som så at alt som muligens hjelper egget med å feste seg er en god ting.

Har også hørt at det funker dårlig sammen med pergo ja. En strategi om gangen er nok bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel kanskje like greit å kjøre på med det som kan funke :) Wild yam er jo ikke skadelig, så lenge man ikke bruker noe annet i tillegg... Når det gjelder prøving er det absolutt lov å bli utålmodig...det er rene tortur å gå sånn å vente hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomjakt er en ting alle vi prøvere er på tror jeg, uansett pp og hvor lenge dere har prøvd. :fnise: Jeg kan aldri huske å bli SÅ glad som jeg ble en gang da jeg var superkvalm. :ler:

Så trist å høre at du er et menneske i livet ditt som bare forsurer det, det høres ikke noe gøy ut. :kjefte:

Wild Yam? Hva er det? Og slimløsende? Damiana? :overrasket: . Vi har ikke prøvd noe som helst sånn vi... :sjenert: Kanskje det er derfor det ikke har klaffet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomjakt er en ting alle vi prøvere er på tror jeg, uansett pp og hvor lenge dere har prøvd. :fnise: Jeg kan aldri huske å bli SÅ glad som jeg ble en gang da jeg var superkvalm. :ler:

Så trist å høre at du er et menneske i livet ditt som bare forsurer det, det høres ikke noe gøy ut. :kjefte:

Wild Yam? Hva er det? Og slimløsende? Damiana? :overrasket: . Vi har ikke prøvd noe som helst sånn vi... :sjenert: Kanskje det er derfor det ikke har klaffet? :klø:

Les den O' store tråden om Wild Yam og Damiana her.

Slimløsende rundt EL hjelper både EL-slim og sperm til å bli mer tyntflytende. Skal visst være bra det. ;)

Ang han fyren, så er det mer en enkelthendelse enn noe permanent, så det går seg nok til... :)

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har overgått ikke bare gårsdagen, men mange andre dager også. Har funnet en løsning på minst fem problemer i én operasjon. :hoppe: Ekle fyren jeg snakket om i går skal få ete det i seg ja... (høres ikke bra ut jeg vet, men vanskelig å forklare her :sjenert: ) Og det blir en masse andre bonusgreier. Føler meg som et geni! :sjarmor:

Ellers har jeg hatt det så travelt i dag at jeg (nesten) ikke har fått jaktet symptomer, og det er helt OK. Kun eggstokker på krigsstien, og det er normalt, selv om jeg må få kommentere at jeg liker nærværet av den venstre (ikke normalt). ;) En annen ting jeg har som jeg ikke hadde sist PP er tynn utflod, men det er ikke mye av den.

Går surr i DPO'er her. Når jeg teller etter er jeg visst 5 DPO i dag, ikke 6 som jeg trodde. Ja, ja, ikke noe å gjøre med fra eller til uansett.

Endelig fått meg middag, og en laaang kjærestekos, samt løfte om ikkepliktsex i kveld. :Nikke: Snille Snoppen har gått tur med hunden i dag, det var deilig.

Livet inneholder virkelig så mange nyanser og ytterpunkter at man kan bli gal av mindre. Oppturer og nedturer følger hverandre. Men det er deilig å leve. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha! Da jeg la meg snorket Snoppen som et sagverk. For å ikke få skylden i ettertid (pga. nettbankgreiene) lente jeg meg over og spurte høflig:

"Snoppen! Vil du sove eller pule?"

Og tror dere ikke han svarte med en gang?

"Pule!"

:ler:

Ja vel, da så...

Irriterende nok begynte jeg etterpå å nyse så mye at jeg måtte stå opp (hadde nesten sovnet også :sur: ). Aldri opplevd det før. :overrasket:

Hadde jeg enda lest om det i symptomsammenheng eller noe sånt så hadde jeg vel blitt smårar, men nå sitter jeg her og dingler og er trøtt og håper jeg snart slutter å nyse. Utrolig merkelig altså. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Da jeg la meg snorket Snoppen som et sagverk. For å ikke få skylden i ettertid (pga. nettbankgreiene) lente jeg meg over og spurte høflig:

"Snoppen! Vil du sove eller pule?"

Og tror dere ikke han svarte med en gang?

"Pule!"

:skratte:

Ja er det ikke rart hvordan de mennene kan være heeelt daue, men et lite magisk ord får dem til å våkne på 1-2-3 :ler:

Håper du ble kvitt nysen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ha ha! Da jeg la meg snorket Snoppen som et sagverk. For å ikke få skylden i ettertid (pga. nettbankgreiene) lente jeg meg over og spurte høflig:

"Snoppen! Vil du sove eller pule?"

Og tror dere ikke han svarte med en gang?

"Pule!"

:ler: :ler:

Den var dagens! Er ikke så mye som skal til med mannfolk.. hadde det bare vært like enkelt for kvinnfolk å bli "klar" :ler:

Håper nysinga går over, ønsker deg en strålende dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Snoppen! Vil du sove eller pule?"

Og tror dere ikke han svarte med en gang?

"Pule!"

Haha! :) Genialt. Rart det med menn, de er liksom så lett med på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...