Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Ja. Jeg har ikke sagt det til noen andre enn søsteren min. Godt å ha noen å syte litt til, selv om hun er en del yngre enn meg, og jeg tror ikke hun helt identifiserer seg med problemstillingen. Likevel spør hun ikke i utide, og er god på trøst og oppmuntring, så jeg er glad hun vet. :)

Orker ikke med venninnene, det er flere av dem som ville vært fine å ha, men blir litt for tett likevel. Særlig fordi de (to) som hadde vært mest aktuelle også har tatt abort i sin tid, og jeg tror kanskje ikke de helt forstår redselen for å ikke være fruktbar, eller for å måtte prøve i en evighet. Merker det på litt såre dager (som i dag) at det egentlig er veldig bra at ingen vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg har ikke sagt det til noen andre enn søsteren min. Godt å ha noen å syte litt til, selv om hun er en del yngre enn meg, og jeg tror ikke hun helt identifiserer seg med problemstillingen. Likevel spør hun ikke i utide, og er god på trøst og oppmuntring, så jeg er glad hun vet. :)

Orker ikke med venninnene, det er flere av dem som ville vært fine å ha, men blir litt for tett likevel. Særlig fordi de (to) som hadde vært mest aktuelle også har tatt abort i sin tid, og jeg tror kanskje ikke de helt forstår redselen for å ikke være fruktbar, eller for å måtte prøve i en evighet. Merker det på litt såre dager (som i dag) at det egentlig er veldig bra at ingen vet.

Jeg har en veninne som har fått tre barn ganska tett. Hun maser og maser om vi ikke skal få en baby snart. Jeg har gjordt den feilen at jeg har sagt at jeg ikke vil ha flere barn for å slippe masinga. Da gikk hun over til å gnage om hvorfor i all verden jeg ikke vil ha fler!! "Kjør debatt " liksom....slisomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt den redselen for å ikke være fruktbar :sjenert: Den dukker opp her også på slike dager som du har i dag.

Du er heldig som en søster du kan snakke med og som ikke stiller spørsmål i tide og utide.. Har ikke turd å fortelle min søster om at vi prøver :riste: Derfor er det så godt med ei venninne som har vært gjennom det samme som meg som jeg kan komme til ved behov :)

Ønsker deg en gooooood natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vil bare gi deg en klem på en litt sår dag. :hug:

Tusen takk! :klemmer:

Jeg har en veninne som har fått tre barn ganska tett. Hun maser og maser om vi ikke skal få en baby snart. Jeg har gjordt den feilen at jeg har sagt at jeg ikke vil ha flere barn for å slippe masinga. Da gikk hun over til å gnage om hvorfor i all verden jeg ikke vil ha fler!! "Kjør debatt " liksom....slisomt!

Ja det er jo akkurat det. :kjefte:

Jeg forstår veldig godt den redselen for å ikke være fruktbar :sjenert: Den dukker opp her også på slike dager som du har i dag.

Du er heldig som en søster du kan snakke med og som ikke stiller spørsmål i tide og utide.. Har ikke turd å fortelle min søster om at vi prøver :riste: Derfor er det så godt med ei venninne som har vært gjennom det samme som meg som jeg kan komme til ved behov :)

Ønsker deg en gooooood natt :klemmer:

:klem:

Ja, har en fin søster. Egentlig min nærmeste venn selv om vi er ti år fra hverandre. Hun forstår meg så godt, og det er veldig fint. :)

God natt pusilus! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er tøff den angsten, det er ikke godt å kjenne på at tiden går og går uten at det skjer noe. Jeg er kjempeglad for at så få viste at vi prøvde. Innimellom var det godt å diskutere det, og da kunne jeg henge på KG, hvor ingen visste hvem jeg var, eller kom med idiotiske bemerkninger. Noen dager var veldig såre, og da var det veldig greit å slippe å snakke noe om det. :klem:

Sender en dunge babystøv til bruk i neste pp :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den er tøff den angsten, det er ikke godt å kjenne på at tiden går og går uten at det skjer noe. Jeg er kjempeglad for at så få viste at vi prøvde. Innimellom var det godt å diskutere det, og da kunne jeg henge på KG, hvor ingen visste hvem jeg var, eller kom med idiotiske bemerkninger. Noen dager var veldig såre, og da var det veldig greit å slippe å snakke noe om det. :klem:

Sender en dunge babystøv til bruk i neste pp :strix:

Tusen takk, Svipa! :klemmer:

Og takk for støvet!!! Jeg samler på babystøv jeg skjønner du. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Svipa! :klemmer:

Og takk for støvet!!! Jeg samler på babystøv jeg skjønner du. :rødme:

Får stikke innom av og til å spre litt da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takketakk! :blomst:

Klart det! Må jo dele på godene :nigo:

Dessuten syntes jeg det var superdigg å få babystøv sjøl, så tenkte jeg skulle prøve å være litt flink til å spre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også at jeg ikke er fullt så aktiv i samtalen når babytemaet kommer opp... Men har et par gode venninner som har vist om prøvingen helt fra starten da. Det har vært veldig deilig i tunge dager :) Nå etter ma'en er det jo fler som vet om det da. Er egentlig greit at de vet det, for da slipper vi så mange komentarer på når vi skal ha barn :)

Ha en fin mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kommer innom med :klemmer: og :kjefte: litt på jævla mensen. Ikke noe gøy. :sukk:

Jeg også synes det er godt å ha noen få som vet at vi prøver, da kan jeg klage og syte litt til andre enn min kjære også - noe han helt sikkert setter veldig stor pris på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det! Må jo dele på godene :nigo:

Dessuten syntes jeg det var superdigg å få babystøv sjøl, så tenkte jeg skulle prøve å være litt flink til å spre det :)

:duskedame: Fortsett sånn, ja takk! :ler:

Kjenner også at jeg ikke er fullt så aktiv i samtalen når babytemaet kommer opp... Men har et par gode venninner som har vist om prøvingen helt fra starten da. Det har vært veldig deilig i tunge dager :) Nå etter ma'en er det jo fler som vet om det da. Er egentlig greit at de vet det, for da slipper vi så mange komentarer på når vi skal ha barn :)

Ha en fin mandag :klemmer:

Ja, det er jo sant. Ingen som noengang spør meg da, eller sjeldent i hvert fall. Tror enten det er fordi jeg begynner å bli så gammel, eller kanskje de ikke synes jeg er den moderlige typen? :sjenert:

Huff, kommer innom med :klemmer: og :kjefte: litt på jævla mensen. Ikke noe gøy. :sukk:

Jeg også synes det er godt å ha noen få som vet at vi prøver, da kan jeg klage og syte litt til andre enn min kjære også - noe han helt sikkert setter veldig stor pris på. :fnise:

Ja, det gjør han antakelig. ;):fnise:

Innom med en stor :klem: til deg....

Kjiipt at TR kom på besøk :(

Takk! :klem:

Ser ut som du trenger en god :klem:

Sender litt babystøv jeg også!

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt greit å ha mensen også, på den måten at da får jeg ikke stresset med prøving. :sjenert:

Ellers strever jeg litt med å holde hodet over vannet og humøret oppe i dag. Er så mange store og små problemer som kommer ramlende om dagen. En del probemer i forhold til om arbeidsplassen min overlever, økonomiske problemer i familien (vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det kort, sorry kryptiske meldinger), søsteren min har kjærlighetssorg, onkelen min havnet på sykehus i helgen som en følge av et fall, hjernerystelse og noe som liknet på drypp, og pappa er sint på mamma. :tristbla:

Onkel skulle visst slippes ut av sykehuset i dag, men jeg lurer litt på om det er bra å slippes ut med ujevnt blodtrykk på mellom 180 og 200? :klø: Håper virkelig de vet hva de gjør...

Mamma og pappa er verdens beste venner, de har kun hatt litt småproblemer én eneste gang før som jeg kan huske, og de har vært gift i snart 34 år. Jeg synes det er så fælt! :cry: Mamma er verdens snilleste, hun har ikke gjort noe galt egentlig, men pappa har visst en kjepphest jeg ikke har vært helt klar over, og han overreagerer noe vanvittig. Hun er så lei seg, og jeg kjenner at det går veldig inn på meg. Pappa pleier alltid å være snill han altså, skjønner ikke hva som går av ham. Vurderer å snakke med ham om det, men er redd for å gjøre vondt verre. Tror kanskje jeg må gjøre det likevel? Uff altså! Snille mammaen min! :frown: Orker ikke dele det med søsteren min heller, siden hun sliter selv nå.

Har mest lyst til å grine, men merker at jeg bør prøve å finne positive ting å fokusere på - nytter ikke at jeg også går over ende nå...

*hjertesukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: Uff her var det mye på en gang for deg :klemmer: Ikke noe moro når mamma og pappa krangler da :( Får håpe de kommer på bedre tanker snart :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Uff her var det mye på en gang for deg :klemmer: Ikke noe moro når mamma og pappa krangler da :( Får håpe de kommer på bedre tanker snart :)

Takk. :)

Fy flate så mye syt og kjipe greier jeg kommer med for tiden. Beklager til alle som i det hele tatt gidder å lese det... :tristbla:

Syt ferdig :duskedame:

Har forresten (sånn på prøversiden) bestilt meg Vitex (Kyskhetstre), da det ikke ser ut til at Damiana / WY hadde helt heldig virkning på meg.

Vitex skal regulere syklusen uansett om den er lang eller kort, om man har mye eller lite av de forskjellige hormonene osv. Den er klassifisert som legemiddel i Norge, noe som gjør at jeg antar jeg kan tro på virkningen. Vitex virker langsomt, og skal tas over minst tre måneder for å ha effekt. *tenke mer langsiktig* ;)

Tipper jeg fremstår som helt fjern som driver og skal prøve alt mulig, og det stemmer sikkert også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er noe med det, skjer det noe kjipt, så skjer alt samtidig! Får håpe det ordner seg med både det ene og det andre!

Godt å få det ut et sted der man ikke kjenner noen iallefall! :)

Spennende å prøve litt forskjellige ting! Vurderer å teste ut grapefrukt-juice neste PP, hehe. Denne mnd skal jeg teste temping (kommer til å gå skikkelig dårlig, jeg er ikke så strukturert av meg... ) Men det er spennende å teste og bruke litt ulike ting! Innbiller meg at det også kanta bort litt mer av stresset og fokuset på seg selv i pp, men la de ulike tingene ta støyten heller enn egens :sengekos:

Det er iallefall en god feeling jeg har nå og jeg ikke har tenkt å tenke så mye på selve :sengekos: så den blir krampeaktig (med unntak ved klimaks :fnise:), får se om taktikken holder, er jo tross alt ikke så langt unna anntatt EL nå. Men-skal-prøve.

Håper at du har det bra etter forholdene! Kos deg med noe godt, eller en trivelig film!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...