Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Ja det gikk jo kjempekjapt :) Da kommer det nok til meg i førsten av uka da. Blir spennende ;)

Ja, kjempebra! Men husk at det ikke virker over natten da (selv om det sendes over natten). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjempebra! Men husk at det ikke virker over natten da (selv om det sendes over natten). ;)

:fnise: Nei gjør vel ikke det :( Har blitt en ganske tålmodig sjel etter lang tid med prøving :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke ble noe jobbing på deg i dag allikevel og at du har fått slappet ordentlig av. Det fortjener du! :klem:

Ha en fortsatt fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei gjør vel ikke det :( Har blitt en ganske tålmodig sjel etter lang tid med prøving :sjenert:

Vi satser på at den tålmodigheten betaler seg sanrt. :Nikke:

Innom og ønsker deg god helg!

:vinke:

God helg til deg også. Kanskje litt sent ute nå... :sjenert:

Stikker innom for å høste litt EL-støv av grapefruktjuicedrikkerne :fnise:, og for å ønske deg en riktig god helg! :):klemmer:

:klemmer: tilbake!

Håper det ikke ble noe jobbing på deg i dag allikevel og at du har fått slappet ordentlig av. Det fortjener du! :klem:

Ha en fortsatt fin helg! :)

Ble ikke jobbing! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma og pappa er venner igjen! :strix:

Og jeg har sett film med Snoppen i kveld - Death proof! Kuleste filmen jeg har sett på lange tider. Snoppen er ikke enig, men det spiller ingen rolle. Sjelden jeg blir så glad av å se en film! :hoppe:

Nå blir det :humpe: -øving! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var så kos atte. ;)

I dag er dagen da jeg skal være flink og rydde og vaske. Så langt har jeg fått kjøkkengardinene i vaskemaskinen og vasket kjøkkenvinduene (bare innvendig da). Og det var det...

Nå er det enda mer bombet her enn det var, fordi jeg har måttet flytte masse rot fra vinduskarmene, flytte bordet for å komme til osv. så det ser ikke ut her. :dåne: Er ikke i rydde/vaskehumør, så kjenner jeg må ta meg sammen for å fortsette.

Siden jeg er i gang på kjøkkenet lurer jeg på om jeg skal nøye meg med å ta en overhaling her, og så får jeg bare støvsuge de andre rommene... Har lyst til å male et kjøkkenbord jeg har "i reserve" og bytte ut, men kommer ikke på noe lurt sted jeg kan rigge meg til med malingen - er spraymaling. Og ikke har jeg noe lurt sted å oppbevare det bordet som står her nå heller. Bla bla...

:scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rigget meg til i stua jeg. :) Nå er bordplaten malt/sprayet og det stinker her. :dåne: Understellet til det bordet er ikke noe særlig fint, men tenker jeg maler ferdig og setter det opp uansett, så får jeg eventuelt kjøpe noen løse ben på IKEA etter hvert.

Nå er det ENDA mer bombet her. :klaske:

Snoppen ville visst ta meg med på restaurant i dag. Litt teit siden jeg nå har startet det prosjektet her, men hadde jo vært hyggelig. Håper han fortsatt vil det når han kommer hjem snart.

Lurer litt på om jeg ble løsemiddelskadet nå - kjennes nesten sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsmiddelskadet ja :ler:

:fnise: klarte ikke vente nei ;) Blir sikkert veldig fint :) Hvilken farge har du malt?

Blir alltid bombet mens man rydder...men deilig å ta ting skikkelig da :)

Håper snoppen fortsatt vil ut å spise :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsmiddelskadet ja :ler:

:fnise: klarte ikke vente nei ;) Blir sikkert veldig fint :) Hvilken farge har du malt?

Blir alltid bombet mens man rydder...men deilig å ta ting skikkelig da :)

Håper snoppen fortsatt vil ut å spise :klemmer:

Ble bare kål her. :sur: Understellet raste sammen fullt av våt maling, ble IKKE bra. Får spraye over skaden når det er tørt. Og så har jeg klart å spraye utenfor plasten, så måtte ta en runde med white spirit på gulvene etterpå. :klaske: Så nå er jeg ihvert fall løsemiddelskadet. Og så klønete da! :kjefte:

Har ikke sjans til å få ordnet opp i alt rotet jeg har stelt i stand i dag, får belage meg på en prosjekt-hus-uke. :dåne:

Malingen er grå metallic, sånn mellomgrå. ;) Høres litt merkelig ut, men det er mest en test for å se om grått funker på kjøkkenet. Bordet hadde jeg jo stående uansett. Har nemlig tenkt å få laget meg et bord med stålunderstell og bordplate i vokset betong. :) Litt oppussing på gang her når det (en gang) våres...

Blir ut og spise ja, hurra! Vet ikke enda om det blir sushi- eller biffrestaurant - er litt opp til Snoppen siden han spanderer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Er det virkelig sååå lenge sidan eg la igjen spor her? :klø: Eller er det berre Kirin som :skravle: så mykje? :ler:

Praktisk at du har fått sansen for grapefruktjuice, då. Sjølv klarar eg ikkje den smaken, så det lar eg stå som uprøvd. ;)

dreia er graviiiid! :skya::bolledeig::strix::rulle::hoppe:

Måtte danse litt inne hos meg selv også! Milde måne så fantastisk! :hjerter:

Å, kor søt du er. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Er det virkelig sååå lenge sidan eg la igjen spor her? :klø: Eller er det berre Kirin som :skravle: så mykje? :ler:

:sjenert:

Praktisk at du har fått sansen for grapefruktjuice, då. Sjølv klarar eg ikkje den smaken, så det lar eg stå som uprøvd. ;)

Å, kor søt du er. :rødme:

:klemmer:

Begynner nesten å bekymre meg for hvordan jeg skal la grapefruktjuicen være når jeg er i DPO-land. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig det %¤"%¤#¤ bordet på plass på kjøkkenet. Det er mindre enn det forrige, alt for lite egentlig, men er jo en test så...

Det gamle bordet er demontert og står i stua, og der får det bare stå så lenge. Nå gidder jeg ikke mer i dag. :ler:

Nå må jeg komme meg i dusjen. Snoppen er ute på tur med Voffe, og jeg må gjøre meg klar til å gå ut og spise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært før :) Artig med litt forandring innimellom, vi skal pusse opp kjelleren. Har holdt på i flere timer med rydding sånn at håndtverkerne kan komme når som helst :) Gleder meg sånn til det er ferdig.

Kos deg med utemiddag i dag, det er alltid stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det bordet dere tenker å få laget høres skikkelig tøft ut :) Skal dere lage det selv? Grått er fint det, angrer egentlig på at jeg ikke malte mer i grånyanser når vi bygde huset....

Håper dere har kost dere med deilig mat og hverandre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

Håper du har hatt en fin utemiddag med snoppen din :rødme:

Spraymala du bordet inne :hakeslepp:

:klemmer:

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bordet dere tenker å få laget høres skikkelig tøft ut :) Skal dere lage det selv? Grått er fint det, angrer egentlig på at jeg ikke malte mer i grånyanser når vi bygde huset....

Håper dere har kost dere med deilig mat og hverandre :klemmer:

Ikke lage selv nei - eller delvis. Får en smed til å sveise understellet og så vokser jeg betongen selv. :)

Hei på deg

Håper du har hatt en fin utemiddag med snoppen din :rødme:

Spraymala du bordet inne :hakeslepp:

:klemmer:

Middagen var så bra! :strix:

Ja, spraymalte inne. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du har hatt en begivenhetsrik helg, med løsemiddelskader og middag med snoppen. :fnise: Flink er du uansett! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...