Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å se deg her inne igjen!

Nærmer seg kraftig! :)

Og jeg er veldig enig med deg, lillemann må gjerne ligge å bli stor og fin så lenge han vil, men jeg er (snart) klar!

Spennende med ny, sikker bil! :)

Kjipt at bekkenet må gis opp og at vannet strømmer på, men nå er det IKKE lenge igjen! Og tenkt så verdt det det er! :hjerte:

:natti::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene flyr som vanlig her ja! Tenk 37 uker allerede :hakeslepp:

Godt at det meste er klart til mini kommer da, virkelig ikke lenge igjen nå :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har vi jammen ikke lenge igjen! :sjokkert:

Håper plagene er til å leve med. Kan trøste med at jeg hadde 4-5 dager for et par uker siden der jeg omtrent ikke fikk sove pga kranglete bekken og generelt ubehag, men det har gått over!

Har også hatt et relativt ubegrunnet tåreutbrudd i dag. Eller, helt ubegrunnet var det kanskje ikke, men absolutt ikke noe jeg ville grått over normalt ;)

Håper du får en fin og søvnrik natt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart er det noen som spreller i armene dine :rødme:

Ja, tenk det! :rødme:

Godt å se deg her inne igjen!

Nærmer seg kraftig!

Og jeg er veldig enig med deg, lillemann må gjerne ligge å bli stor og fin så lenge han vil, men jeg er (snart) klar!

Spennende med ny, sikker bil!

Kjipt at bekkenet må gis opp og at vannet strømmer på, men nå er det IKKE lenge igjen! Og tenkt så verdt det det er!

Ikke lenge igjen nei, du rakk jo til og med å føde før jeg rakk å svare deg. :fnise: Det er så koselig! :strix:

Bilen er i hus (eller, på gårdsplassen da) og nå er alt klart her. :)

Ukene flyr som vanlig her ja! Tenk 37 uker allerede

Godt at det meste er klart til mini kommer da, virkelig ikke lenge igjen nå

Innspurten går i rekordfart ja! Man venter jo, men samtidig er det jo skummelt, sikkert derfor det går så fort nå. ;)

:klemmer:

Ååååååå, det er jo så næææære! SpennendeSpennendeSpennende!!!

Spennende ja - tror jeg dør her, hehe...

:klemmer:

Ja nå har vi jammen ikke lenge igjen!

Håper plagene er til å leve med. Kan trøste med at jeg hadde 4-5 dager for et par uker siden der jeg omtrent ikke fikk sove pga kranglete bekken og generelt ubehag, men det har gått over!

Har også hatt et relativt ubegrunnet tåreutbrudd i dag. Eller, helt ubegrunnet var det kanskje ikke, men absolutt ikke noe jeg ville grått over normalt

Overlever med vondt bekken også, det går greit så lenge jeg har Snoppen til å handle, lufte Voffe, ta av og på skoene mine og plukke opp ting jeg mister (er så slepphendt for tiden). ;)

Lurer på hvem av oss som er først ute jeg, nå er jo Estrella ferdig...

:klemmer:

Tenk nå skjer det snart! Lille sprell kommer snart ut i verden!

Ja! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker nå, jeg er altså "i mål" og kan bare vente. :dåne: Er forberedt på å gå en stund til, men spenningen er jo til å dø av da!

Siste uken har jeg blitt ferdig med den siste (delvis kjedelige) shoppingen, og vi fikk den nye bilen på mandag. Gjenstår bare litt rydding og fiksing i huset nå, så er alt helt klart! :jepp:

Kan virkelig ikke tro at det er sant at vi har kommet helt hit, og at det bare er snakk om uker før vi har et bitte lite barn her hjemme. Gleder meg så mye og er så spent på å treffe ham. Gleder meg også så utrolig mye til å se Snoppen sammen med sin lille sønn for første gang. :rødme: Tenk at et av livets aller største øyeblikk venter rett rundt hjørnet...

Litt emosjonell, hehe. :fnise:

Som nevnt over synes jeg bekkenløsningen er til å leve med. Utrolig vondt ja, men jeg får heldigvis masse hjelp, og jeg har tross alt hatt et helt knirkefritt svangerskap ellers, så jeg skal nok holde ut den korte tiden som er igjen. :)

Skal på kontroll senere i dag, er spent på om han endelig har funnet det for godt å feste seg. Forrige uke var han sunket litt ned, men ikke festet. Magen er enda lavere nå, så jeg håper...

God onsdag til KG-damene, slenger på noen :klemmer: og litt støv :strix: til trengende (mens jeg fortsatt kan).

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Herligheter, her kan det jo skje noko når som helst, jo! :hoppe:

Kjedelig med bekkenløsning. Får håpa den går over så snart lillemannen er ute.

Trur du babystøvet ditt har grei holdbarhet? I så fall fyller eg opp i pose og sekk:

:shoppe:

Så har eg litt til me begynner prøvinga igjen. :lur:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rull i vei jenter. :jepp:

Ja, håper også bekkenet blir bra etterpå. Det er vel det vanligste, så satser på det. :)

Skulle rydde i skapene på kjøkkenet i dag, men fikk svinevaksine i den ene armen i går, så den er vond, og så forstrakk jeg den andre skulderen i går når jeg skrudde sammen sprinkelsenga, så nå klarer jeg ikke en gang å børste håret. Får ingen av armene over skulderhøyde. :S Ja ja, da blir det sofaen i hele kveld, ikke noe annet å gjøre med det. :fnise:

Nå blir det grøt til middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig som at omgivelsene legger til rette for at du skal hvile, :fnise:

Å det er så rett før nå! :)

Og grøt, de går jeg jammen og vurderer å koke til middag i dag. Dvs. grøtkoking pleier å være mannens domene, så han får lage den! :) Jeg pleier å springe til og fra, klarer stortsett å unngå å svi den. Mens mannen pleier å stå rett foran gryta og koke en time i strekk. (Og koser seg med krimbok samtidig :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og kikker etter deg... Er så spent på hvem av oss som ender opp med å føde først!

Spiser litt :popcorn: for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter! :vinke:

Er her fortsatt, mer gravid enn noen gang. ;) 10 dager til termin. Tror ikke det skjer noe med det aller første heller, prøver å jobbe med tålmodigheten her...

Er omsider kommet til det punktet at jeg er drittlei. Koser meg med spark og babyen så klart, men den store magen er jeg vel egentlig ferdig med hvis dere skjønner. Det henger vel sammen med bekkeløsningen, alt gjør så vondt hele tiden at jeg blir helt fortvilet til tider. Klarer ikke gjøre noen ting omtrent. Så da synes jeg det er på tide at han finner veien ut snart. :jepp:

Alt er i hvert fall klappet og klart for ankomsten, og han skal være hjertelig velkommen. :rødme:

Så da venter vi... :sjenert:

Rister av meg masse støv og håper det kan få fortgang på sakene. :strix: Forsyn dere - jo flere det fester seg på, jo bedre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eg tippa "ankomstdato"? :lete: Viss ikkje, har eg trua på 9. november. :jepp:

Om babystøvoverføring hjelper for både deg og meg, tar eg villig imot - i stoooore mengder. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...