Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Jo da, du tippet 8. november. ;) Men gir deg en ny sjanse jeg. :klem:

Melder meg, like gravid i dag. Bekkenet er pyton og jeg har hemorroider :kjefte: så egentlig håper jeg på en dag eller to ekstra nå for å komme meg litt før det braker løs. Hvis det ikke bare blir verre da. :dåne:

:filer:

:flau: Snakk om å følge med :roll: Leste kun de med svart skrift jeg :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tippeliste:

pusilus 8. november

dreia 9. november

Estrella 10. november

Svipa 11. november

Klematis 12. november

Lucky? 14. november

Happy Feet 15. november

Miso 15. november

pusilus 16. november

Almaz 17. november

Redbird 18. november

Exhale 20. november

Almaz 27. november

:)

:flau: Snakk om å følge med :roll: Leste kun de med svart skrift jeg :klaske:

:fnise:

Blir spennende å se hvem som føder først av deg og Klematis!! :strix:

Håper du har en fiiin søndag!

:klemmer:

Det blir sikkert Klematis. Føler meg ikke så heldig på den fronten, og tror jeg bare må smøre meg med tålmodighet...

Ja, også :pasha: :pasha: :pasha: da... :fnise:

:strix: Rull i vei! :strix:

Ja, her sitter jeg, tjukk og brei! Vann i hendene også nå. Formen er i grunnen fin, kjeder meg litt, men ellers er alt tipp topp. :)

Ikkeno baby enda gitt. :lete:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert Klematis. Føler meg ikke så heldig på den fronten, og tror jeg bare må smøre meg med tålmodighet...

:strix: Rull i vei! :strix:

Ja, her sitter jeg, tjukk og brei! Vann i hendene også nå. Formen er i grunnen fin, kjeder meg litt, men ellers er alt tipp topp. :)

Ikkeno baby enda gitt. :lete:

Tja, jeg tror det blir deg ;) Her skjer det nemlig ikke en dritt!

Men mye vann i kroppen min også. Spesielt i høyre foten :forvirret: Men ikke så ille at jeg er redd for blodpropp eller noe slikt, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo i dag du skal føde, så her må det begynne å skje ting snart! :jepp:

Ha en fin søndagskveld. :klemmer:

Ja, om jeg bare klarte å få det hele unna på så kort tid, da skulle jeg bli glad da. ;)

God søndagskveld til deg også! :klemmer:

Tja, jeg tror det blir deg ;) Her skjer det nemlig ikke en dritt!

Men mye vann i kroppen min også. Spesielt i høyre foten :forvirret: Men ikke så ille at jeg er redd for blodpropp eller noe slikt, altså.

Det vil jo vise seg hvem det blir. ;) Prøver virkelig å innstille meg på å måtte vente i to uker til - men det er ikke lett.

Det vannet er kjipe greier, men på den annen side håper jeg det har mye av skylda for at jeg har gått opp så mye, og at det forsvinner raskt igjen. Men er vel ikke helt bra hvis det er mer på én side? :klø: Når har du neste kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vannet er kjipe greier, men på den annen side håper jeg det har mye av skylda for at jeg har gått opp så mye, og at det forsvinner raskt igjen. Men er vel ikke helt bra hvis det er mer på én side? :klø: Når har du neste kontroll?

Håper også det gjør at noe av vekten forsvinner fort, ja. Har ikke turt å veie meg siste uka, men er nok 18 kg tyngre nå enn før jeg ble gravid :forvirret:

Nei, jeg vet at det ikke er bra at det er mer på en side. Men der er ikke SÅ ille, og det har alltid vært et større problem på høyresiden. Har kanskje noe med hvordan jeg sitter og ligger? Skal til jordmor i morgen, så får høre med henne da. Har ikke hatt noen antydinger til problemer med proteiner i urinen eller noe annet som kan tyde på svangerskapsforgifning så langt, så jeg regner egentlig med at alt er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert ikke noe farlig. :)

Har passert 20 kg jeg. :kjefte: Trodde nesten ikke det var mulig. :dåne: Heldigvis ser det ikke ut som det er fullt så mye da. Som legen min sa: Alt blir borte, bortsett fra de siste fem kiloene, og de må du nok slite med. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Er du kommet så langt allerede! Tiden går jammen fort altså. Nå blir det nøye oppfølging her de nærmeste dagene/ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusilus og Viktoria! :vinke:

Tippeliste:

pusilus 8. november

dreia 9. november

Estrella 10. november

Svipa 11. november

Klematis 12. november

Lucky? 14. november

Happy Feet 15. november

Miso 15. november

pusilus 16. november

Almaz 17. november

Redbird 18. november

Exhale 20. november

Almaz 27. november

:)

Som jeg skrev i skravletråden:

Her har jeg noe jeg tror er rier. Syv minutter mellom, varer ett drøyt minutt. Har holdt på sånn siden tolvtiden uten særlig endring. Eller, det er endring på den måten at de blir vondere, mønsteret er det samme. Au! Håper inderlig ikke dette er bare lurerier. :nei:

Så da får vi se... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå goshameg!! Spennende! :strix:

Men Manden sier "Knip igjen!!" fordi jeg har tippet 18 november, min bursdag! :fnise:

Håper alt går bra med deg! :klemmer:

(Men du får en skorpion og de blir så FLOTTE mennesker! :lur::fnise: )

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...