Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Måtte bare innom å se om det var noen oppdateringer før jeg går å legger meg! Håper Estrella har litt nyheter til oss i morgen tidlig ;)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også spent på når det etter hvert tikker inn melding når alt er overstått:D Skal inn å oppdatere dere så fort jeg får meldinga! :D Det går maks mellom 3 timer mellom hver gang jeg sjekker tlf i nattetimene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå var det lenge siden vi har hørt noe fra deg, så det tyder jo på at det kan være action!! :hoppe: Du har ikke ordnet med sladris altså?? :dåne:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg meddele at Kirin har blitt mamma! Denne meldinga tikka akkurat inn:

"Hei. Etter en lang og tøff fødsel kom lille Sprell til verden i dag. 3430 gram og 48 cm. Alt er bra."

Da kan vi feire og juble for Kirinbabyen! :D

:hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Kirin! :strix: Gleder oss til å høre mer når du kommer hjem :rødme:

Håper jeg ikke ligger så alt for langt bak i løypa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh!! :rødme: Gratulerer så masse, Kirin!! :strix:

Hormonell som jeg er, så kommer det noen tårer til ære for deg og lille Sprell. :grine:

Håper alt står bra til med dere - jeg gleder meg til du kommer hjem og kan oppdatere oss!

Gode :klemmer: og noen tårer til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Tenkte på deg i går da jeg så at du hadde kjent rier og at det ikke hadde vært noe aktivitet i dagboken din på endel timer.. Så bra at det gikk fint, selv om det ble en tung fødsel! Tenk, nå er du mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle sammen, så koselig med gratulasjoner! :klemmer:

Har rett og slett ikke hatt kapasitet til å komme meg inn hit før nå. :sjenert:

Koser oss sååå mye med lille Sprell at det er ikke til å tro. Jeg er superforelsket i både Snoppen og mini-snoppen og har aldri hatt det bedre! :hjerter_rundt:

Det går i pupp og soving for det aller meste, og det er ikke et kny utenom når han er sulten. Verdens skjønneste så klart, og jeg kan ikke se meg mett eller få snust nok på ham. :rødme:

Ammingen har gått helt supert fra første øyeblikk. Melka kom etter to døgn, og sprutet etter tre. Har kjøpt elektrisk pumpe for å ta det verste sprenget og lagre litt for Snoppen som også gjerne vil mate.

Rapport fra fødsel kommer (kanskje) senere, må få det hele litt mer på avstand først.

Skriver mer senere, kjenner at tåka senker seg her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jammen hatt tvillinggraviditeter og fortsetter i samme stil ser jeg ;) Beskrivelsen din passer som en prikk på hvordan det står til i heimen her også. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

pusilus 8. november

dreia 9. november

Estrella 10. november

Svipa 11. november

Klematis 12. november

Lucky? 14. november

Happy Feet 15. november

Miso 15. november

pusilus 16. november

Almaz 17. november

Redbird 18. november

Exhale 20. november

Almaz 27. november

:)

Almaz: Du tippet rett, og vinner en stor bøtte popcorn! :popcorn:

Snoppen skal ta tidligskiftet i kveld, siden han sov i evigheter i dag. Jeg øyner muligheten for et par timers uforstyrret søvn før det blir puppetid igjen. Da er det bare å styre i seng. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...