Gjest Fisk73 Skrevet 7. februar 2009 #201 Del Skrevet 7. februar 2009 Til alle som ramler innom her: Jeg kan til tider ha en (litt spesiell) sans for humor. Jeg bruker også ofte ironi uten å markere det med :ironiflagget:. Hvis du synes jeg er kvass/ utidig / frekk/ lite sensitiv eller liknende, så send meg en pm. Jeg pleier nemlig stort sett å være en hyggelig person. Er litt av samme personen selv... Men det er ikke alltid like lett å bli forstått når man bare bruker skrevne ord.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 7. februar 2009 Fisk! Vet... Men pytt, folk får vel nesten ta meg som jeg er. Virkelig mye murringer nå i kveld. Nesten så jeg tror at tanta kommer på for tidlig besøk. Kan ha noe å gjøre med midt-på-dagen-humping også kanskje. 10 DPO i morgen - nærmer seg testetid etter hvert. Men er vel litt tidlig i morgen også. Skulle ønske jeg klarte å holde meg til IKM - eller ikke teste i det hele tatt, men det går nok ikke nei... Er jo ikke sånn at jeg har skuffen full av billigtester heller da! Lurer på om jeg klarer å dra Snoppen bort fra (den sikkert obskure) ufodokumentaren han ser på? Jeg har mine tvil, men hadde vært hyggelig å spille kort eller noe nå snart... Trenger visst å få tankene over på noe annet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 7. februar 2009 #203 Del Skrevet 7. februar 2009 Det står jo på cb at man kan teste opptil 4 dager før ikm så det er lov for deg nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har en CB liggende, men den brukes ikke før jeg evt. får strek på BT. 10 DPO og som den testetøsen jeg er har jeg brent en BT som er like hvit som all snøen ute. Jeg VET at det er tull å teste så tidlig med BT, men klarer ikke la være. Og så måtte jeg jo bare slenge på en EL-test også, og den er nesten helt positiv. (oi!) Tok en for et par dager siden, og den var ultrasvak, så nå lurer jeg litt da. Kommer til å teste hver morgen inntil tanta har gjort sitt inntog. Symptomer er egentlig at det kjennes som mensen er på vei (den er jo sikkert det også), jeg er trøtt (sov i tolv timer i natt), uggen og kjenner meg varm og frossen om hverandre. Men alt dette var jo der forrige runde også. Men den EL-testen får meg til å lure altså... Nå skal jeg ut og sloss meg gjennom en masse snø så hunden blir glad. Etterpå blir det søndagsmiddag med venninner. Blir kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 8. februar 2009 #205 Del Skrevet 8. februar 2009 Åj, åj, åj! Spennende her! Hva er egentlig BT? Regner med det er et testmerke, men jeg er litt ny på det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 8. februar 2009 IKKE spennende! Jeg blør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 8. februar 2009 #207 Del Skrevet 8. februar 2009 Å, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 8. februar 2009 #208 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har en CB liggende, men den brukes ikke før jeg evt. får strek på BT. 10 DPO og som den testetøsen jeg er har jeg brent en BT som er like hvit som all snøen ute. Jeg VET at det er tull å teste så tidlig med BT, men klarer ikke la være. Og så måtte jeg jo bare slenge på en EL-test også, og den er nesten helt positiv. (oi!) Tok en for et par dager siden, og den var ultrasvak, så nå lurer jeg litt da. Kommer til å teste hver morgen inntil tanta har gjort sitt inntog. Symptomer er egentlig at det kjennes som mensen er på vei (den er jo sikkert det også), jeg er trøtt (sov i tolv timer i natt), uggen og kjenner meg varm og frossen om hverandre. Men alt dette var jo der forrige runde også. Men den EL-testen får meg til å lure altså... Nå skal jeg ut og sloss meg gjennom en masse snø så hunden blir glad. Etterpå blir det søndagsmiddag med venninner. Blir kos! Måtte bare ile inn å fortelle at min test på DPO 10 også var klar og tydelig negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 8. februar 2009 #209 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Auch. Så kjipt! Skrev et anna innlegg, men så posta jeg det og så drittkjerringa hadde tatt turen! Argh! Sender klemmer og trøst din vei! på neste PP. Endret 8. februar 2009 av Estrella 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 8. februar 2009 #210 Del Skrevet 8. februar 2009 IKKE spennende! Jeg blør! Huffda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #211 Del Skrevet 8. februar 2009 Også så tidlig da? Skjønner ikke noe jeg nå... Da ble denne syklusen på så lite som 24 dager. Det er jo helt sprøtt. Særlig siden jeg klarte å finne EL. Nå har jeg skikkelig vondt i magen også. Og veldig lite lyst til å dra på skravlemiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. februar 2009 #212 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Får ta meg en omgang med den ubedte gjesten din. Hun bør holde seg for god til å komme for tidlig Endret 8. februar 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde ikke tid til å svare dere i sted. Å, nei! Vet! Måtte bare ile inn å fortelle at min test på DPO 10 også var klar og tydelig negativ Nå hadde jeg visst en god grunn da. Tøys å teste da uansett egentlig... Auch. Så kjipt! Skrev et anna innlegg, men så posta jeg det og så drittkjerringa hadde tatt turen! Argh! Sender klemmer og trøst din vei! på neste PP. Takk. Huffda Får ta meg en omgang med den ubedte gjesten din. Hun bør holde seg for god til å komme for tidlig Takk! Møkkatanta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. februar 2009 #214 Del Skrevet 8. februar 2009 Møkkatante Skulle jo ikke komme nå! Merkelig syklus da...hmm...positiv el test dagen før tanta kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 8. februar 2009 Middag var kos det, men jeg har til alt overmål menssmerter av en annen verden - mye verre enn vanlig, så det var godt å komme hjem igjen. Maten var god da, og vi fikk kake og alle greier. Nam! Hvorfor har jeg plutselig så korte sykluser? :klø: Fatter ikke det altså. Og Lutealfase på ti dager kan umulig være en god ting. Håper virkelig neste blir lengre. Tror jeg skal rusle over til sofaen der Snoppen sitter og ser film etter hvert. Da får jeg sikkert litt trøst og en kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 8. februar 2009 #216 Del Skrevet 8. februar 2009 Ånei så kjedelig dette var da !!! Men det er tross alt bedre at du får tantebesøk tidlig enn seint hvis hu likavel har tenkt til å komme. Dårlig trøst, jeg vet men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 8. februar 2009 Møkkatante Skulle jo ikke komme nå! Merkelig syklus da...hmm...positiv el test dagen før tanta kommer? Den EL-testen fikk meg jo nesten til å tro at det hadde klaffet. Teite greier. Og et kvarter senere var det slutt gitt. Ja ja, på'n igjen. Får bestille meg noen flere EL-tester snart, så gyver vi på en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 8. februar 2009 Ånei så kjedelig dette var da !!! Men det er tross alt bedre at du får tantebesøk tidlig enn seint hvis hu likavel har tenkt til å komme. Dårlig trøst, jeg vet men... Ja det er jo helt sant. Takk for trøst. Hadde giret meg bra opp hvis hun ventet til tiden var inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 8. februar 2009 På venninnemiddagen i dag ble det forresten en del prat om vår alder, hvor få av oss i gjengen som har barn, hvem som er single, hvem som åpenlyst prøver (bla et par som har hatt flere prøverørsforsøk, fjerne bekjente av meg) osv. Det ble blant annet snakket litt om hvorfor et slikt tema er så tabu, og jeg merket at jeg hadde veldig lite å si i den diskusjonen. Dvs, jeg hadde jo masse på hjertet, men orket bare ikke snakke om det, og ble også engstelig for å bli avslørt som prøver. Jeg orker ikke vitende blikk og utidige spørsmål. Jeg merker at det hele føles veldig privat for meg, mer enn jeg ville trodd før vi begynte på denne reisen. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, bare noen tanker på en søndag antakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. februar 2009 #220 Del Skrevet 8. februar 2009 Blir merkelig taus av slike samtale emner i større forsamlinger for tiden jeg også Da er det så utrolig godt å ha KG og noen få venninner IRL som vet hva som surrer rundt av tanker. Er så glad for jeg har hun ene som vet akkurat hvilke tanker jeg har uten at jeg må fortelle det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå