Gå til innhold

Min tur!

Kirin

Anbefalte innlegg

Jeg har slått helt fra meg å finne ut av når jeg har el jeg. Noen ganger har jeg ingen,andre ganger har jeg uten at egget slippes sikkert pga pco. Så her nytter det ikke med el test. Den vil slå ut selv om ikke egget slippes så her famler vi ltt i mørket på en måte...men vi slipper den ekstra utgiften da. Skulle like å sett den totale sum jeg har brukt på graviditetstester til nå :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, får vi håpe EL snart slår ut ;) Jeg er så uheldig at jeg ikke har EL før dag 20 på en 32dagers syklus:sukk: Det er lenge å vente det :snufs:

Kjedelig med lange sykluser. :(

Jeg har slått helt fra meg å finne ut av når jeg har el jeg. Noen ganger har jeg ingen,andre ganger har jeg uten at egget slippes sikkert pga pco. Så her nytter det ikke med el test. Den vil slå ut selv om ikke egget slippes så her famler vi ltt i mørket på en måte...men vi slipper den ekstra utgiften da. Skulle like å sett den totale sum jeg har brukt på graviditetstester til nå :haar:

:troest: Kan tenke meg den utgiften ja... Jeg har bestilt billigtester to ganger allerede og jeg er på PP2. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå testet jeg dønn negativt på EL. :sjokkert: ER den i dag likevel? Oi oi...

Hvis de like strekene mine i går faktisk VAR positiv test så har jeg EL i dag. Da blir syklusen på 26 dager, og det er jo faktisk det tallet som har vist seg oftest det siste året...

*rope på Snoppen at han må komme fort, fort, fort hjem*

:lur::duskedame: :dåne: :sminkedokke::sjenert::Nikke::ler::kline::):eeeh::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå testet jeg dønn negativt på EL. :sjokkert: ER den i dag likevel? Oi oi...

Hvis de like strekene mine i går faktisk VAR positiv test så har jeg EL i dag. Da blir syklusen på 26 dager, og det er jo faktisk det tallet som har vist seg oftest det siste året...

*rope på Snoppen at han må komme fort, fort, fort hjem*

:lur::duskedame: :dåne: :sminkedokke::sjenert::Nikke::ler::kline::):eeeh::sjarmor:

Hehe, lykke til i kveld! Nå må du ikke komme på KG før oppdraget er utført! Med mindre Snoppen ikke har kommet hjem ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lykke til i kveld! Nå må du ikke komme på KG før oppdraget er utført! Med mindre Snoppen ikke har kommet hjem ennå:)

Det er det han ikke har. :frustrert: Venter ham om en drøy time. Stressa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for det... Vi gjorde jo jobben i går og da, og det er vel kanskje det viktigste? Da lå jeg til og med med pute under rumpa i 20 min etterpå. :ler: Desperat? Jeg? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kommer han hjem - med hodepine! :sur: :slår: :overrasket:

Eh... Jeg se at jeg kanskje ikke fremstår som så veldig snill og sympatisk her. :sjenert: Men jeg har massert nakken hans og nå tar han seg en (dessverre) varm dusj for å se om det blir bedre. Fine Snoppen. :) Som bare MÅ bli bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Jeg se at jeg kanskje ikke fremstår som så veldig snill og sympatisk her. :sjenert: Men jeg har massert nakken hans og nå tar han seg en (dessverre) varm dusj for å se om det blir bedre. Fine Snoppen. :) Som bare MÅ bli bra. ;)

:fnise: Man kan da være snill og sympatisk selv om man er litt ELgal innimellom. Krysser fingre for at varm dusj + massasje + et stykk Kirin som gjør seg veeeldig lekker gjør susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Man kan da være snill og sympatisk selv om man er litt ELgal innimellom. Krysser fingre for at varm dusj + massasje + et stykk Kirin som gjør seg veeeldig lekker gjør susen ;)

Takk for forståelse. :ler:

Får gi ham en times tid og litt mat så satser vi på at det går seg til...

Herregud altså, jeg er bekymret for mitt vett og min forstand om dagen! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Eggekvite faktisk? :ler:

Ikke for det... Vi gjorde jo jobben i går og da, og det er vel kanskje det viktigste? Da lå jeg til og med med pute under rumpa i 20 min etterpå. :ler: Desperat? Jeg? :vetikke:

Det burde halda. Men det skadar jo ikkje med ein ekstra tropp soldatar inn. :lur:

:duskedame: You go girl! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: ikke at det hjelper så mye, men det er ikke bare du som er slik rundt EL :riste:

Jeg har det i alle fall mye bedre nå når kjære også vet at det er EL, og jeg ikke stresset på for å få til litt :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Eggekvite faktisk? :ler:

Det burde halda. Men det skadar jo ikkje med ein ekstra tropp soldatar inn. :lur:

:duskedame: You go girl! :duskedame:

Oh yeah! :sexy:

:kose: ikke at det hjelper så mye, men det er ikke bare du som er slik rundt EL :riste:

Jeg har det i alle fall mye bedre nå når kjære også vet at det er EL, og jeg ikke stresset på for å få til litt :humpe:

Takk. :fnise:

Snoppen var søt i sted. Jeg har tapet alle EL-testene mine i en bok, og overfladisk forklart konseptet. I sted ba han meg fortelle, og så sa han at "ja men DEN er jo positiv". Så: "men den neste er jo ikke det?" Så sa jeg at det muligens betyr at det er eggløsning i dag. "Å, men da må vi skynde oss å lage barn da!" (sagt med digert glis) :rødme:

Så da ble det slik - håper vi. :sjenert: Med trompeter, fanfarer, eggehvite(!) og pute under rumpa i 30 minutter. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei ut av januarapatien tror jeg... I kveld er det full shining på gang i huset. Skal vaske masse sengetøy og den slags, og gå løs på div. rot (rydde i klesskapene bl.a.). Det blir bra, har vært alt for slapp i det siste, men nå SKAL jeg bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort følgende: Kjørt et par vasker/tørketromler med håndklær og sengetøy, brettet sengetøy, ryddet "mitt" rom, båret alt av dvd'er og gamle cd'er vi ikke hører på opp på loftet sammen med nedpakket julepynt, samlet lånte/glemte ting i en eske i gangen, tømt søppel tre steder, tømt plast og glass/metall, samt samlet sammen bøker og satt dem i bokhylla.

Og: Soverommet er strippet. Jeg bet i det sure eplet og ryddet opp i Snoppens ting. Fant dette: Minst 20 uodde sokker, div. blader, bøker, mynter, cd'er, belte, skjorter, div. ledninger, en pose med toalettartikler, div. kvitteringer, tomme boxeresker, en uutpakket koffert og en halvfull kondompakke fra i høst. :dåne:

Har tatt av dyner og sengetøy, båret ut Snoppens skittentøyskurv og drept kaninfarmen jeg fant på hans side og under senga. Madrasser og lister er også støvsuget. Herregud, føler at vi er verdens verste griser altså. :klaske:

Må bli ferdig der inne og da blir det splitter nye(!) dundyner og puter, gulvvask, listevask og rent sengetøy. Gleder meg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil vel si det var på tide, jeg da. Men takk for det, Svipa. ;)

Har fått rent sengetøy på nye dyner og puter (gleeeder meg til å prøve min nye dyne og pute!) og vasket mer håndklær. Utsetter papirarbeidet alt jeg kan, har litt mer å gjøre før jeg absolutt må ta fatt på det (men i morgen må jeg).

Blir en sen aften her, skal brette flere håndklær som snart er tørre + vaske og henge opp noen klær. Innimellom skal jeg støvsuge resten av huset.

Snoppen sover nå i ren seng i et ryddig og rent soverom, og var veldig glad for ryddehjelpen. Det BØR han være! :tongue:

Har også måket trappen til mormor i kveld ettersom hun var stengt inne pga. takras. Det var dagens mest slitsomme oppgave, snøen var nemlig helt frossen og hard - og trappen er bred.

Dønn negativ EL-test i dag igjen, pluss at eggstokkene har tatt ferie. Jeg er stadig mer sikker på at EL var i går. Ser jeg ikke mer til den innen fredag er det over på Wild Yam.

Jøss! :overrasket:

Jeg har fått ryddekick! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive mer i dag. Jeg er ferdig ryddet for nå og egentlig klar for senga for lenge siden.

Så kom det over meg så veldig, hvor redd jeg er for å bli evighetsprøver, for å abortere, for å være steril, for å aldri sette noe spor etter meg, aldri få lov til å være noens mamma. Jeg har ingen åpenbar grunn til bekymring, men jammen bekymrer jeg meg likevel. Tenk at noe så "enkelt og naturlig" skal føles så vanskelig og uoverstigelig. Rare greier. Ønsker så veldig at en liten en skal feste seg, men hvis det faktisk skjer kommer jeg til å bli så redd. Redd for å miste, både da og så lenge jeg lever.

Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Klart dette går bra! Når det klaffer vil du bli bekymret,det er sånn det skal være. Det blir ikke noe bedre når ungen kommer ut heller. Det å være mamma er visst å bekymre seg det. Ikke meninga å svartmale situasjonen enda mere men.... :lur: Dere har jo ikke prøvd så lenge enda og sånn som dere står på så tror jeg ikke det vil ta så lang tid jeg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...