Gå til innhold

Klar for en liten gullunge :)

drømmer

Anbefalte innlegg

Kjedelig at det ikke funket første gang! Men håper på klaff denne gangen! :happy:

Skal han være hjemme lenge denne gangen eller?

Ha en fin dag! :)

:hallo:

Ja ja, får bare prøve igjen. Han blir hjemme en stund til. Men jeg må dra avgårde på en jobb akkurat på dag 14 i syklussen min. Og jeg tror jeg har rimelig sein EL... :kjefte:

Men har jo et pitte lite håp da, og vi har masse :humpe: så vi får bare se.

Innom med en god helg-hilsen! :vinke:

Tusen Takk Kirin !! :) Ikke vert innom KG på en stund jeg.. :sjenert:

Blir så lite jeg sitter foran PC en når kjære er hjemme.

Vi har kost oss med besøk på fredag hos en venninne som akkurat har fått verdens peneste baby..

Og lørdag hadde vi besøk, og de hadde med seg verdens peneste valp.... :)

Søndag hadde jeg og drømme mannen film kveld med masse godteri og bare kosa oss. :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tusen takk Gossip :)

Nå er det bare å starte ned telling til neste gang kjære kommer hjem.

Håper det blir massevis av pent vær, og at tiden går fort.

I går hadde vi litt :sengekos: og det var på CD 14. Vet at jeg har hatt seine eggløsninger, hvis jeg kan stole på testene jeg har tatt. Men akkurat nå håper jeg at El er rund CD 14, og at vi har en kjangs. Tar ingen tester nå, er bare deprimerende å få negativ test. Venter heller til IKM datoen, og ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedeli med nattevakt altså :sove:

sover heldigvis veldig godt på dagtid, så er ikke så alt for trøtt.

Har vert så mye pent vær i det siste, masse :sol: Blir så godt humør av det.

Litt merkelig egentlig at sist jeg fikk mensen var vel egentlig første gang jeg har blitt skikkelig skuffa....

Håper så sterk at det kan bli snarlig klaff for oss... Det håper vel egentlig alle her inne :)

Akkurat nå tenker jeg at om det ikke blir spire denne månen, blir det ikke 2009 baby.

Ellers har jeg tenkt å imponere mannen med å male huset til han kommer hjem :)

( muligens leie noen til å gjøre det, og male litt selv :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne helga over... Kjenner at jeg savner mannen allerede.. ikke bra i det hele tatt.... :kjefte:

Hadde faktisk noen ubehagelige krangler nå på slutten, og det er ikke kjekt når man skal være fra hverandre så lenge.

Men men, går seg vel til tenker jeg.

Har ikke gjort så mye uten om jobb denn helga. Fikk tid til litt trening i går før jeg tok kveld og slappa av med tv.

Ellers satt jeg oppe til langt på natt for å få med meg reprisen av paradise hotel på tv3 :fnise:

Håper det hadde gått ann og besøkt mannen mens han er på jobb denne gangen, så blir det ikke så lenge å vente, men får se hvor de skal, blir ikke enda uansett.

:) håper alle har hatt en fin helg :)

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Huff, det er aldri gøy når mannen er borte. :klem:

Håper at spiren sitter denne gang da, dere fikk jo satt inn skuddet før han reiste? :fnise:

Ha en fin mandag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobben å kjeder meg :lete:

Er ikke alltid tiden går like fort. Har rimelig lange arbeids dager, så jeg gleder meg til påskeferien. Da får jeg besøk av mamma, søster og to søte små tantebarn. Blir veldig kos :)

Har IKM på lengfredag ca, så er jo veldig spent på hvordan det går da.

Ellers blir det bare litt trening om ettermiddagen og sofaen og tv om kvelden.

Er en skikkelig tv slave :fnise:

Tror jeg skal bestille meg en time til gynk, hvis jeg får mensen nå.

Hva kan en egentlig få svar på der, om man ikke går til lege, men rett til gynk for undersøkelse liksom ? Kan de ta prøver å sånnt om du har spørsmål ang fruktbarhet ?

Eller må du til lege for utredning... :sjenert:

Ja ja, får ta en ringerunde. å høre når det nærmer seg. Vet ikke helt om det er lang ventetid å sånn, har ikke gått her før.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

Ikke så mye som skjer om dagen.... jobb :spise::sove:......og litt :trene:

og litt :husarbeid:

Jeg liker faktisk veldig godt å rydde og vaske :sjenert:

I går hadde jeg en liten spakveld for meg selv. kom sent fra jobb, tok en liten joggetur.

Etter på hadde jeg farge i håret, ansiktsmaske, pedikyr, manikyr.... Kosa meg :jepp:

Absolutt å anbefale !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Titter innom. :)

Det hørtes deilig ut med spakveld! Godt å få pleiet kroppen litt :)

Burde gjort det selv, men synes det er et tiltak. Sitter så godt fast i sofan :fnise:

God påske til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei drømmer, og takk for hilsen i dagboka mi :)

Nå har jeg lest gjennom dagboka di, og ser at vi har litt til felles ja. Selv så har jeg stressa lite med EL-tester og tenkt at det får gå som det går og at det fort kan gå litt tid. Har bare begynt å stresse litt mer i det siste jeg da... Håper det snart blir fulltreff for deg, og det blir spennende å se til helga!

Ikke lett å ha mannen borte på jobb i så lange perioder kan jeg tro, men det virker heldigvis som at du er mye opptatt med jobb og trening og sånt, så du ikke bare sitter og kjeder deg. Jeg vet hvordan det er med å ikke ha så mye venner rundt seg. Veldig vanskelig å få seg venner når man ikke går på skole. Høres deilig med den spa-kvelden!! Er viktig å ta litt vare på seg selv ;)

Ha en fortsatt fin påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel overstått påskeferie :)

Da var påsken nesten over. Gjestene mine dro i dag tidlig, og jeg har vaska og rydda hele dagen :husarbeid:

Har hatt det helt supert. Veldig kjekt med besøk :)

Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal ta en tur på plantasjen... lage meg en liten krukke med vår blomster ??

Ellers venter jeg på :kosteskaft: Har hatt menssmerter hele helga, men skjer liksom ingenting. Er et par dager over tia, men vil ikke teste. kjennes ut som om mensen er rett rundt hjørne.... :sjenert:

Tror jeg tester i morgen tidli :Nikke:

:heks: pleier å komme med en gang jeg har vert inne på KG og annonsert at jeg er over tia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom å hilser på jeg :vinke:

Krysser fingrene for at tanta ikke kommer denne gang :jepp:

Håper tanta holder seg borte :)

Sitter her fastlåst i sofaen, og tør ikke gå på toalettet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for deg :happy: Jeg prøvde å la vær å gå på do jeg å men kjente hun var på vei så da måtte jeg bare inn å sette proppen i :heks: Jaja får håpe dere har mere flaks enn oss denne mnd :duskedame:

:popcorn: følger spent med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å smøre :popcorn: et og sette seg klar.

Det virker jo absolutt lovende! Så flink du er som venter med å ta testen. Jeg var litt testetøs ved/før sist IKM, men så bare droppa jeg å teste noen dager. For jeg kjente jo at mensen var på vei! Et par dager etter tok jeg en test om ettermiddagen, og jadda! :)

krysser litt av hvert for deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...