Gå til innhold

Klar for en liten gullunge :)


drømmer

Anbefalte innlegg

:velkommen:

Hei hei og velkommen til min prøverdagbok !!

Jeg er en jente på 29 år, og jeg har vert inne og lest i andres dagbøker i over et år nå (uten å legge igjen spor :sjenert: ) så nå starter jeg min egen dagbok, og skal love å legge igjen litt spor etter meg hos andre også !! :jepp:

Jeg og Samboeren min har akkurat flyttet inn i nytt hus, og nå er vi klare for en liten en som kan hålle oss med selskap. Vi har vert sammen i snart to år.

Jeg er ikke helt kommet til stadiet hvor jeg driver med eggløsningstesting, men er i et " se hva som skjer " modus, om man kan kalle det det. Og dette funker fint for meg.

Slutta på p piller i august, og har hatt helt ok sykluser på 29 dager.

Samboeren min jobber på båt, så regner med dette kommer til å ta litt tid.....

Men men, ikke noe å gjøre med det. Veldi koselig med så mye fritid i lag, når han først er hjemme !! :hjerter_rundt:

Vel vel, da håper jeg på KG venner, det virker som det er veeldig mange koselige damer her!!

Snakkes :klem:

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk josefin88 !!

Sent oppe du også ?? Jeg jobber nattevakt til kl 07... :filer::sove:

Jaa, jeg skal på jobb klokken 7 og får ikke sove, så tenkte at jeg like greit kan henge rundt her på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo fortelle litt om prøvingen våres

Er vel i gang med PP2 nå, og jeg tror at jeg hadde eggløsning en gang mellom 20 og 25 desember.

Vi var fra hverandre 21 til 25 pga julefeiring, så det var jo litt irriterende. men men, må ikke stresse,goooo tid :nisseblunk:

Så går jeg her da, og venter på mensen... :sjenert:

Tenkte jeg skulle skrive det her for da kommer den vel fort som f... Nå som jeg har fått meg dagbok og alt :vetikke:

Nå er det ikke lenge igjen før legge tid, Ha en fin dag på jobben josefin88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ble det som jeg tenkte.... Mensen i dag, men da er det vel meningen at jeg skal ha en prøver dagbok en stund da :)

Nå blir det en god stund til jeg kan prøve igjen, siden mannen akkurat har reist på jobb, så jeg får vel forberede meg så godt som bare det, til han kommer igjen i midten på februar..

Skal prøve å fylle tiden med huslige sysler og gjøre det fint i nye huset vårt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linnah

hei hei og :velkommen: hit blandt oss prøvere!! :goodbye:

hurra for TR og ny PP :hoppe:

du er jo veldig heldig som allerede har så stabil syklus. jeg sliter med laange og tullete sykluser etter å ha sluttet med pillen :( men fikk min første positive EL test denne PP, så skal ikke klage da! :)

lykke til med prøving- vi "snakkes" :jepp:

:klemmer: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo fortelle litt om prøvingen våres

Er vel i gang med PP2 nå, og jeg tror at jeg hadde eggløsning en gang mellom 20 og 25 desember.

Vi var fra hverandre 21 til 25 pga julefeiring, så det var jo litt irriterende. men men, må ikke stresse,goooo tid :nisseblunk:

Så går jeg her da, og venter på mensen... :sjenert:

Tenkte jeg skulle skrive det her for da kommer den vel fort som f... Nå som jeg har fått meg dagbok og alt :vetikke:

Nå er det ikke lenge igjen før legge tid, Ha en fin dag på jobben josefin88

Jobb var ikke noe særlig uten søvn, ser litt frem til å sitte på skolebenken om noen dager :fnise:

Mensen kom fort ja, må den ikke komme like fort neste mnd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Kjekt å ha fått besøk da !! :)

hei hei og :velkommen: hit blandt oss prøvere!! :goodbye:

hurra for TR og ny PP :hoppe:

du er jo veldig heldig som allerede har så stabil syklus. jeg sliter med laange og tullete sykluser etter å ha sluttet med pillen :( men fikk min første positive EL test denne PP, så skal ikke klage da! :)

lykke til med prøving- vi "snakkes" :jepp:

:klemmer: fra meg!

:vinke:

Innom for å hilse på en ny dagbok skriver :)

Håper 2009 er året for oss :jepp:

:hallo:

Innom å hilser på! :) blir spennende å følge med videre! :)

Tusen takk til dere. Nå skal jeg ta meg i sammen og legge igjen spor etter meg hos dere også !! Har allerede vert å sniklest mange ganger :jepp:

Masse lykke til med deres prøving også

Vi snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare slenge inn et lykke til! :)

Håper det klaffer fort for dere, selv om han er mye ute på jobb! :)

:klemmer:

hei hei og tusen takk Arhirwen !!

Var meningen og sitere deg og på det forrige innlegget men det kom ikke med.

Er ikke så veldig flink med KG dagboka enda, men håper det kommer seg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er merkelig hvordan ting forandrer seg når det er godt en stund etter at en har bestemt seg for å få barn.

Når jeg slutta på pillen tenkte jeg liksom at det skjer vel ikke med en gang, så det går greit, kan jo jobbe et år til... Så sitter jeg å ser hotell cæsar i går og blir litt trist og misunneli på cecilie som fikk positiv graviditets test... Litt fjærn kanskje.

:gravid:

Jeg er vel en sånn person som har prioritert jobb og jobb og atter jobb og tenkt at det er jo lenge til jeg trenger og få barn enda. Alltid vert veldig glad i barn og alle vennene mine har fått familie tidlig.

Men så plutseli traff jeg Drømme mannen min, og vips så er det eneste jeg tenker på å få barn og bli hjemmeværende. Alt det andre kommer liksom i andre rekke..

Mannen min er også veldi klar, men det er først nå når vi ser at det er mye som skal til for at det klaffer for oss, med tanke på at vi er så mye borte fra hverandre, at han også begynner å bli litt utolmodig. Og det er en kjempe god følelse.

Jeg elsker han over alt. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og :velkommen: hos oss dagbøkskrivende fruer :fnise:

Hei hei og takk for det. :)

Er litt uvant å skrive enda, føler liksom at jeg blottlegger meg litt, men blir vel litt annerledes etterhvert. :sjenert:

Er liksom det med å være anonym, er litt redd for at noen skal finne ut hvem jeg er :fnise:

Er jo veldig greit å ha en plass å snakke om ting og tang :skravle:

Ikke alt som går ann å dele med venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Arhirwen

Tror det er ganske normalt å bli misunnelig på andre som får positiv test/har fått mage osv.

Jeg husker da jeg var usikker på om jeg var blitt gravid eller ikke, så ble jeg rett og slett forbanna på ei dame som jobba i bokhandleren på skolen - fordi hun gikk med mammabukse og man kunne skimte en kul..!

Men det er ingen god følelse, ihvertfall ikke når man ønsker det så mye! :) Men dere får stå på som bare det når han er hjemme! :fnise:

Og så må jeg si at jeg er kjempe-imponert av deg som klarer å ha et slikt forhold! Det krever mye av begge parter! Vi startet forholdet med 1 års avstandsforhold der vi så hverandre en helg i mnd, og jeg synes det var hardt!

:klemmer: God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og takk for det. :)

Er litt uvant å skrive enda, føler liksom at jeg blottlegger meg litt, men blir vel litt annerledes etterhvert. :sjenert:

Er liksom det med å være anonym, er litt redd for at noen skal finne ut hvem jeg er :fnise:

Er jo veldig greit å ha en plass å snakke om ting og tang :skravle:

Ikke alt som går ann å dele med venner og familie.

Ja man blottlegger seg litt, men skal litt til at noen kjenner enn igjen vist man ikke nevner spesifikke ting og plasser. Som eks at man bor i ei lita bygd, eller at man reiser på ferie til et sted og nevner det med navn osv. Slikt kan folk legge sammen 2 og 2. Vi har ikke fortalt familien og venner at vi prøver å bli gravide, så da syns jeg det er godt å bruke KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og takk for det. :)

Er litt uvant å skrive enda, føler liksom at jeg blottlegger meg litt, men blir vel litt annerledes etterhvert. :sjenert:

Er liksom det med å være anonym, er litt redd for at noen skal finne ut hvem jeg er :fnise:

Er jo veldig greit å ha en plass å snakke om ting og tang :skravle:

Ikke alt som går ann å dele med venner og familie.

Du blir nok vant til dagbok skriving etter hvert :jepp: KG er en super plass dersom man har behov for :skravle: om ting man ikke vil dele med noen IRL.

Så herlig at mannen også er så klar som han er :)

Kjenner igjen følelsen med å være borte fra hverandre :sjenert: men jeg er ganske heldig som stortsett får se min kjære hver helg :jepp: og litt i ukene når vi prøver å sikte inn EL :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid like enkelt med en samboer som er mye borte, men utruli hva man venner seg til. Når han er borte snakker vi sammen hver dag kanskjeflere ganger pr dag i telefonen. Og ellers er vi mye på MSN, og det hjelper jo på. :hallo:

Jeg pleier og samle opp ting å gjøre, sånn at jeg har mye å fylle tida med. Og mye tid til overs når han er hjemme, så det er nok av tid til :humpe:

Vi er veldig kosete, og noen skikkelig stuegriser som liker veldig godt og være hjemme i sofaen.

Jeg har også en jobb som krever endel reising, så jeg pleier å avspasere en del når han er hjemme.

Ellers lurer jeg på om jeg skal gå til innkjøp av en eggløsnings test, sånn at jeg bare kan sjekke om jeg faktisk har det... skader jo ikke. Er dette en slags pakke med flere tester eller ? Får man kjøpt de på apotek ? er helt grønn. Får søke litt på nettet. Det må vel stå en bruksanvisning inni om jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...