Gå til innhold

Klar for en liten gullunge :)


drømmer

Anbefalte innlegg

Ellers lurer jeg på om jeg skal gå til innkjøp av en eggløsnings test, sånn at jeg bare kan sjekke om jeg faktisk har det... skader jo ikke. Er dette en slags pakke med flere tester eller ? Får man kjøpt de på apotek ? er helt grønn. Får søke litt på nettet. Det må vel stå en bruksanvisning inni om jeg kjøper.

hei hei :)

tenkte jeg skulle anbefale denne tråden (ang tester); http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=380470

den har nyttig info om tester du kan kjøpe på nett. jeg har selv skrevet ett innlegg der om hva&hvor jeg kjøper. jeg har jo selv ikke peiling på når EL er pga ustabile sykluser, så testene er nyttige! de er myyye billigere på nett sammenlignet med de du kjøper på apoteket.

Lykke til!

:klemmer:

edit: skrivefeil

Endret av Linnah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på her jeg. :jepp:

Enda en prøver med mannen på sjøen. (Som jeg var) Og som med jevne mellomrom må takle ensomme dager på godt og vondt.

Blir spennende å følge deg videre og se hva som skjer! Masse lykke til! :tommelopp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg. :jepp:

Enda en prøver med mannen på sjøen. (Som jeg var) Og som med jevne mellomrom må takle ensomme dager på godt og vondt.

Blir spennende å følge deg videre og se hva som skjer! Masse lykke til! :tommelopp:

:klemmer:

Tusen takk :)

Nå håper jeg å fylle mine ensomme dager med flittig dagbokskriving. Prøve å få ut frustrasjon her, og ikke grine og klage til søte snille mannen i andre enden av telefonen

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Nå håper jeg å fylle mine ensomme dager med flittig dagbokskriving. Prøve å få ut frustrasjon her, og ikke grine og klage til søte snille mannen i andre enden av telefonen

:jepp:

:fnise: En dagbok er til for ALLE følelser og meninger! :jepp: Skriv hva du vil du, vi er jo her. :kose:

Når jeg ser slik på det, så ser jeg at frustrasjoner som har kommet ut her, har ført til at det vanker mindre skit på Pappamelona... :klø: Det må da vel være positivt?? :sjenert:

Bedre å bruke tlf-tiden med sjøfolka våre på positive samtaler ja...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:velkommen: blant prøvarane! Og takk for helsing i boka mi. :smilorange: Håpar du slepp å vera her inne for lenge. ;)

Ellers lurer jeg på om jeg skal gå til innkjøp av en eggløsnings test, sånn at jeg bare kan sjekke om jeg faktisk har det... skader jo ikke. Er dette en slags pakke med flere tester eller ? Får man kjøpt de på apotek ? er helt grønn. Får søke litt på nettet. Det må vel stå en bruksanvisning inni om jeg kjøper.

Eg har kjøpt EL-testar frå Lavpris-Tester. Har ingenting å utsetja på verken pris eller levering. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:velkommen: blant prøvarane! Og takk for helsing i boka mi. :smilorange: Håpar du slepp å vera her inne for lenge. ;)

Takk takk :)

Nei vi får håpe det skjer spennende ting i løp av våren.. :tommelopp:

--------------------

Er ganske mye på jobb for tia, skal heldigvis trappe ned fra onsdag av så da blir det mye mer fritid på meg. :kaffekopp:

Gleder meg til å sette igang med litt huslige sysler, og til å ta en tur på IKEA. :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av eggløsningstester. De skal være i posten om et par dager. Siden det ikke blir noe :sengekos: denne gangen, tester jeg kun for å bekrefte (avkrefte :nei: ) at jeg har eggløsning.

Prøver så godt jeg kan og tenke positivt når mannen ikke er hjemme. Så nå skal jeg ivertfall gjøre det jeg kan for å være klar for å bli :gravid: !!

Har aldri testet før så er veldig spent. Tror jeg har kjent eggløsning noen ganger, men kan jo ikke være helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å sette igang med litt huslige sysler, og til å ta en tur på IKEA. :shoppe:

IKEA er såå gøy :hoppe: Var også på IKEA i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av eggløsningstester. De skal være i posten om et par dager. Siden det ikke blir noe :sengekos: denne gangen, tester jeg kun for å bekrefte (avkrefte :nei: ) at jeg har eggløsning.

Berre for å forvirra deg enda meir: Sjølv om du får positivt utslag på EL-testen, treng visst ikkje det å bety at du faktisk har EL. Og motsatt: Sjølv om du aldri får positivt utslag på EL-testen, treng ikkje det å bety at du ikkje har hatt EL. Kilde: Prøvar-forumet her på KG. ;)

Men for dei fleste vil EL-testane visa når ein faktisk har EL. ;) Eg trur iallfall dei har fungert på meg. Eg har blitt gravid to gonger, så det er tydelig at eg faktisk har EL, og i tillegg har eg fått positivt kvar syklus eg har testa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, en arbeidsdag igjen før en uke med avspasering.... hærlig. Gleder meg sånn til å ha fri. Litt trist uten min kjære men men, tenke positivt tenke positivt. :lete:

Liste over ting jag skal gjøre denne friuka :

Sove :sove:

Trene :trene:

se på tv

Sove :sove:

Trene :trene:

(Spise) :spise:

Tapetsere vaskerommet

Male litt her og der

IKEA og kjøpe ting til vaskerommet

Er vel sånn at mannens sædkvalitet blir bedre når han får samlet opp litt ??

Han må jo rett og slett ha noen super svømmere uten like til neste gang vi skal ha :sengekos:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn at mannens sædkvalitet blir bedre når han får samlet opp litt ??

Han må jo rett og slett ha noen super svømmere uten like til neste gang vi skal ha :sengekos:

:fnise:

:fnise: Funket bra her i gården iallefall. :lur:

Det høres litt ut som meg det du driver med. EL-test for å bekrefte/avkrefte evt EL.

Sånn drev jeg på i april når han var på sjøen, fikk ingen utslag på EL (kun 2 av 3 streker på fertilitetsmonitoren :vetikke: ) og så prøvde vi i mai. Jaggu fikk vi ikke positiv graviditetstest i juni! :jepp:

Håper det klaffer like bra for dere også da!

:tommelopp:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en super plan for friuka, just som meg. Ligget på sofan å sett tv og spist hele dagen :fnise:

Vist mannen har lite svømmere kan det være lurt å samle opp noen dager, men heller ikke for lenge for da blir de dårlige å brytes ned. Legen vår har bedt oss ha sex annehver dag og at mannen ikke drar an av på "fridagene" da, for best mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en super plan for friuka, just som meg. Ligget på sofan å sett tv og spist hele dagen :fnise:

Vist mannen har lite svømmere kan det være lurt å samle opp noen dager, men heller ikke for lenge for da blir de dårlige å brytes ned. Legen vår har bedt oss ha sex annehver dag og at mannen ikke drar an av på "fridagene" da, for best mulighet.

Jeg har også hørt at annenhver dag er bedre enn hver dag når man prøver. I tillegg til at soldatene ikke skal være FOR vellagret. :fnise:

For å være skikkelig detaljert her, når sant skal sies, så var det helt på slutten av hans 4 uker hjemme at befruktningen fant sted her. :) Etter en sånn annenhver dag-prosess...

Jaja.. Litt detaljer må man komme med når man deler erfaring! *PlystrerUskyldig*

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at annenhver dag er bedre enn hver dag når man prøver. I tillegg til at soldatene ikke skal være FOR vellagret. :fnise:

For å være skikkelig detaljert her, når sant skal sies, så var det helt på slutten av hans 4 uker hjemme at befruktningen fant sted her. :) Etter en sånn annenhver dag-prosess...

Jaja.. Litt detaljer må man komme med når man deler erfaring! *PlystrerUskyldig*

Detaljer er viktige i KG deling ;) Her må vi jo vite hva som skal til for å få det til :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for alle super viktige detaljer dere har delt med meg her nå, føler vi har blitt litt bedre kjent i dag :fnise:

Måtte vi håpe for guds skyld at dette ikke blir lest av elskede tolmodige KG kjærester.

Mulige konsekvenser (om man tenker worst case ) : konfiskering av en stk bærbar pc i hjemmet, eller forbud av bruk av "et slags forum på nettet" som KG heter her i huset. :kghjerte:

Bør jeg hive meg over telefonen og meddele disse viktige opplysningene til min kjære ?

Forslag til telefon samtale :

-Hei elskling

-hei hei

-kom over noen viktige opplysninger på nettet her en dag

- å, har renta gått ned enda mer ?

- æh nei, tror det er viktig at du æh.... muligens når du dusjer eller....æh eller kanskje når du kviler da eller noe sånt.... bare.. ja du vet...

- at du kanskje kunne begrense deg til hver fjærde dag eller noe for at du ikke får en skadelig opphopning av sædceller til du kommer hjem ?

-..........................

:eeeh:

Tror det er best mannen får ha hobbyen sin i fred ihvertfall til hjemreisen nærmer seg

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at annenhver dag er bedre enn hver dag når man prøver. I tillegg til at soldatene ikke skal være FOR vellagret. :fnise:

For å være skikkelig detaljert her, når sant skal sies, så var det helt på slutten av hans 4 uker hjemme at befruktningen fant sted her. :) Etter en sånn annenhver dag-prosess...

Jaja.. Litt detaljer må man komme med når man deler erfaring! *PlystrerUskyldig*

Det er akkirat det som er min plan !! Når min kjære kommer hjem, har jeg sansynligvis et jobb oppdrag rett rundt eggløsningen min, men så kommer jeg sterkt tilbake og satser på masse :sengekos: men mulig avtrapping frem mot neste eggløsning igjenn, og da skal det bare slå til altså :danser:

Litt langsiktige planer her nå, men god planlegging er halle jobben sies det.. :pls:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...