Gå til innhold

Billigtester fra nettet


Nilla

Anbefalte innlegg

Ser at flere av dere refererer til billigtester fra nettet når det gjelder EL-tester og graviditetstester. Hvor sikre er disse? Hva koster de? Hvor får dere kjøpt dem? Og sendes de diskret, eller står det EGGLØSNINGSTEST med store bokstaver utenpå eska?

Vi bor i generasjonsbolig sammen med svigermor og vi deler postkasse - og det er som regel hun som får posten først. Da er det ikke særlig artig at emballasjen forteller for mye om innholdet...

Har tatt noen tester etterhvert, fra ClearBlue, og de koster jo en del. Så noen billigere - og samtidig pålitelige - hadde passet meg utmerket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.billigetester.no

Jeg har bestilt herfra mange ganger, og har aldri hatt noen problemer med det. Varen(e) blir sendt i en hvit pakke/konvolutt, alt ettersom hvor stor bestilling, men det står ikke noe utenpå som kan tyde på hva innholdet er for noe.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg har kjøpt disse og de kom i posten for noen dager siden. Ganske rask frakt. Ca en uke fra england. Og kostet 15 dollar, dvs 100 kr! Det er dritbillig! :nigo:

De var pakket i en hvit boblekonvolutt, som ikke avslørte noe, men de må jo sette på en sånn grønn lapp der det står hva det er, hva den er verdt, og om det er gave eller ikke, og der hadde de skrevet at det var "diagnostic health test" eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Linnah

hei! :goodbye:

http://www.lavpris-tester.com/

jeg bestilte fra nettsiden over. kom vel i posten etter ca 5 dager. var sendt i en diskre hvit konvolutt, ingen (selv ikke jeg!) kunne skjønne hva det var :)

de selger forskjellige pakker, som feks den jeg bestilte sist; 10 stk graviditetstester & 21 stk eggløsningstester til 189,- Dette passet meg fint da syklusene mine er lange og ustabile. jeg har vanskelig for å finne EL selv, og da er det flott å ha et stort lager med tester i skuffen! (legg merke til at dette er strips og ikke stav som du kanskje er vant med?).

alt i alt har jeg vært fornøyd med disse. det negative er selvsagt at det blir litt mer styr da du må tisse på en kopp først, men dette vender man seg til :) og prisen er argument nok til å iallfall prøve det ut :jepp:

(om det finnes billigere/bedre nettsteder/tester skal ikke jeg uttale meg om, da jeg bestilte fra denne nettsiden uten å sjekke ut andre først..)

Lykke til! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...