Gå til innhold

Klar for en liten gullunge :)


drømmer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grattulerer så masse :klem:

Leste meg gjennom hele dagboka di og fikk mangen rare blikk fra mannen da jeg fniste for meg selv!! Mange morsomme tips inni her ;)

Velkommen innom !! :)

*innom en tur og ruller meg i støvet*

:pasha:

Rull i vei du :strix:

Nå er jeg hjemme igjen etter en kjempe koseli tur. Hadde ikke trodd det var så vansklig å si ordene " jeg er gravid " ( vet ikke om jeg klarer å si det høyt enda...

Kjenner ingen symtomer enda. Er egentlig i helt vanlig form :nigo:

Så jeg er litt spent på hvordan formen blir fremover.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trodd det var så vansklig å si ordene " jeg er gravid " ( vet ikke om jeg klarer å si det høyt enda...

Åh, det lurer jeg på om jeg klarer også... Jeg må sikkert si "VI er gravide" ellers blir vel mannen fornærmet... :skratte: Det er så uvant å tenke på at det er meg/oss det gjelder...

God natt - :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir litt bedre etterhvert :)

Er vel kanskje naturens gang at det ikke skal være en selvfølge å annonsere graviditeten med en gang.

Jeg kobler det litt ut akkurat nå, så venter jeg heller til jeg begynner å få lit symtomer.

Liten liste for morgendagens gjøremål :

Spinning 0915

Ringe noen som kan sette i gang å male huset ( ikke bra for gravide å drive med maling )

koke meg en kanne kaffi og sole meg :fnise:

rydde og vaske huset

vaske og henge opp klær

se den spennende utstemningen i paradise hotel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg drømmer :klemmer:

Tusen takk :klem:

Ligger å hallsover på sofaen etter en lang og hard dag. Avsluttet dagen med en spinning time, og nå er jeg helt skutt.

Håper det blir bra vær i morgen også, da er det fram med shorts og solkrem. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av :sol: i dag da ?? :lete:

Ja ja, sitter bare og slapper av i dag. Tenkte meg på treningsenteret senere. Har fremdeles ikke et eneste gravid symtom. Føles bare som om mesnsen er på vei :fnise:

Gleder meg veldig til mannen kommer hjem, men det er jo enda veeeeldi lenge til. Blir liksom ikke det helt store å dele gleden over telefon.

Skal fortelle det til familien når jeg er ca 12 uker. Blir ikke til at vi sier det til noen før det. Føles bare riktig for oss og gjøre det sånn. Føles liksom som om jeg trenger den tiden og fordøye det på. Bli litt kjent med den tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har forståelse for det med 12 uker, det har vi bestemt oss for også. Det er liksom best å gjøre det slik synes vi :jepp:

Ja solen er ikke noe særlig fremme her heller men nå har vi hatt knallværet i en uke så det er vel tia for noe nedbør :(

Tiden går nok raskt til han kommer hjem plutselig er han der bare ;)

Kos deg masse denne søndagen :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg! Første gang jeg er her inne.. og får gratulerer deg med graviditeten! Veldig koselig å lese om :) Håper alt står bra til med deg, det virker jo sånt.

Skjønner meg på den 12 ukers regelen.. jeg tror nok også det ville vært naturlig for meg, men det har jeg ikke helt tatt stilling til (aldri vært aktuelt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme her og, hvor blei det av den :sol: ? Hadde sett for meg fin dag ute i sola, men det var tydeligvis ikke meninga i dag. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg! Første gang jeg er her inne.. og får gratulerer deg med graviditeten! Veldig koselig å lese om :) Håper alt står bra til med deg, det virker jo sånt.

Skjønner meg på den 12 ukers regelen.. jeg tror nok også det ville vært naturlig for meg, men det har jeg ikke helt tatt stilling til (aldri vært aktuelt).

Så koselig at du er innom boka mi !! Velkommen tilbake :)

Innom å ruller meg litt i støvet her inne også jeg - så er jeg helgardert :jepp:

:pasha::pasha::pasha::pasha::pasha::pasha::pasha:

Bare å rulle her :nigo:

Lurer på det samme her og, hvor blei det av den :sol: ? Hadde sett for meg fin dag ute i sola, men det var tydeligvis ikke meninga i dag. :sukk:

Hmm, satser på det blir bedre i morgen. Jeg vil bli brun.. :sjenert:

Kanskje vi bor i nærheten av hverandre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så herlig å høre at alt står bra til med deg og spiren. :strix: Når kommer mannen hjem? Gleder meg til å lese om hvordan reaksjonen blir. :hoppe:

Har tenkt litt på det selv også, hva jeg skal gjøre dersom jeg finner det ut når min kjære er ute på sjøen. Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg (jeg snakker jo med ham hver eneste dag, gjerne flere ganger til dagen :sjenert: ), så kudos til deg som klarer å holde på hemmeligheten!

Ruller meg i støvet jeg også! :pasha: :pasha: :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så herlig å høre at alt står bra til med deg og spiren. :strix: Når kommer mannen hjem? Gleder meg til å lese om hvordan reaksjonen blir. :hoppe:

Har tenkt litt på det selv også, hva jeg skal gjøre dersom jeg finner det ut når min kjære er ute på sjøen. Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg (jeg snakker jo med ham hver eneste dag, gjerne flere ganger til dagen :sjenert: ), så kudos til deg som klarer å holde på hemmeligheten!

Ruller meg i støvet jeg også! :pasha: :pasha: :pasha:

Gudamei.. jo jeg har selfølgelig sagt det til mannen. Ble en veldig merkelig samtale egentlig..

Jeg tok test om morningen uten å si det til han, for jeg var 100 % sikker på at mensen var på vei. Da testen ble positiv ble jeg helt sjokka og sendte mail te mannen om at han måtte ringe hjem med en gang.

Når han ringte sto jeg innpå et kjøpe senter, og han spurte litt sånn stressa hva det var som var gale. Men jeg klarte jo ikke å stamme frem ordet gravid. Så det ble litt sånn

æhh jeg har tatt en test og den ble kanskje positiv. Han sjønte ingenting, siden det egentlig ikke skal gå ann et jeg ble gravid dene gangen :fnise:

Jeg sa jeg skule ta en til for sikkerhetskyld. Og han ringte igjen på kvelden og da hadde det synket litt inn, og han er selfølgelig veldig glad.

Så nå siden han ikke er hjemme, sender jeg han mail med kopi fra nettsider der det står hvordan utviklingen er på embyoet dag for dag :rødme:

Heisann!

Datt plutselig innom, og vil bare GRATULERE med spiren!!! Lykke til i svangerskapet! :klemmer:

Tusen takk :) Du er hjertelig velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skulle det ikke gå ann at du ble gravid denne gangen? :klø:

Litt nysgjerrig jeg :sjenert:

Artig svar da den ble på en måte litt positiv :fnise: så koselig at han følger med dag for dag med spiren i magen :hoppe:

Håper det er vår tur snart :rødme:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi ble så sjokka var vel at jeg har tatt eggløsningstester de siste syklussene og funnet EL på dag 18 - 19.

Denne siste syklussen testet jeg ingenting for mannen reiste på jobb og siste gang vi :humpe: var på dag 13....... :sjenert:

Kanskje mannen har noen utrolige supermann celler ?

Jeg leste nettopp at om barnet blir unnfanget slik, ved at svømmerne ligger på vent, til EL er der, så kan det godt være det blir en jente. PGA jente sædcellene er de som lever lengst...

Men dette får jeg forhåpentligvis svar på om 7-8 månder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så interessant det visste jeg ikke :klø:

vil du vente helt til abyen kommer med å vite kjønn da? Det tror jeg ikke jeg klarer :gjeiper: Er så himmla nysgjerrig jeg :fnise:

Høres ut som skikkelig supermann celler ja :hoppe:

Håper min å har det :sjarmor:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått min første overaskelse som gravid :sjokk: kjøtteig med spageti smaker ikke godt :lete:

Dete er noe jeg til vanlig kunne spist hver dag i flere uker, jeg elsker spagetti.

Huttetu, hvordan skal dette gå :fnise:

Jeg merker at når jeg har gått for lenge i uten mat, begynner jeg å bli litt små kvalm i stedet fro sulten liksom.

Men pyttsann, har vel vert borti verre saker enn dette :fnise:

Nå har jeg vetfall vert i kontakt med jordmor, og det er veldig betryggende. Har ikke tenkt meg til lege, så jeg bestiller time direkte hos henne.

Av en eller annen grunn liker jeg ikke leger, men om det skulle være noe alvorlig så går jeg selfølgelig.

Klarer liksom ikke helt å tenke på om jeg vil vite hva det blir eller ikke. Er vel kanskje naturens gang at jeg ikke helt klarer å ta enkelte ting inn over meg enda.

Akkurat nå har jeg liksom nok med å fordøye hva som har skjedd og hvordan det blir fremover.

Jobbsituasjon ol er faktisk det som opptar meg mest.

Så tenker jeg mest på at de første 12 ukene må gå bra, før jeg begynner planleggingen av noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...