Gå til innhold

Klar for en liten gullunge :)


drømmer

Anbefalte innlegg

Man får jo æsjen på ting når man er gravid så det er jo helt normalt, spagetti er jo ikke det sunneste heller så :gjeiper: Det pleier ikke gåm opp for folk at de faktisk er gravide før det har gått en stund :) Men du kommer der, og da kan du jo begynne storshoppingen å :rødme: Det erd et jeg gleder meg masse til å kjøpe babytøy :strix:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg masse til shopping :) Det skal bli kjempe koselig. Mest av alt gleder jeg meg til mannen kommmer hjem, tror det blir litt annerledes da. Da kan vi dele det sammen på en helt annen måte enn via tlf.

Så blir det vel litt shopping etterhvert :)

I dag skal jeg på spinning i gjenn. Er litt skeptisk, men klarer ikke finne noe info om at det kan være skadelig meg kondisjonstrening.

Jeg prøver å ikke ta det så hart, selv om det er vanskelig. Men jeg bruker pulsklokke, og har en viss konroll.

Merker jo at jeg blir fortere varm og sliten.

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så farlig med trening så lenge du ikke sliter deg ut ;) Merker du at du er trøtt og sliten så er det lurt å la vær :)

Kos deg masse på spinning :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror heller trening er sunt for både deg og bebis.. men alt med måte såklart ;) Tren mens du har tid og ikke altfor stor mage.. hehe. Går alt bra med deg? Har du kommet over "sjokket", eller var det ikke noe sjokkartet å finne ut at du var gravid? :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende lesing her inne!! Jeg vil også rulle meg litt i baby støvet ;)

:pasha: :pasha: :pasha: :pasha: :pasha:

Så lenge kroppen din er vant med trening, er det bare bra å trene! Det er ikke så smart å begynne å ni trene når du finner ut at du er gravid! Men etter som jeg har forstått så har du drevet med det lenge =) Jeg har også hørt at dess bedre trent du er, dess lettere skal fødselen gå, men det kan jo også bare være rykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakka litt med jordmor i dag. Og bestillt time 28 mai.

Rådene hennes er å leve som normalt, unngå røyk og alkohol og spise sundt.

Så da tolker jeg det som om trening er greit, men alt med måte selvfølgelig :)

Jeg merker at jeg ikke klarer og oppnå så høy puls som vanlig, men det går greit.

Det jeg har merket av symtomer siste dagene er at maten ikke smaker så godt. Føler ikke lyst på noe mat, og smaken er ikke helt den samme.

Men men det er spennende tider fremover :)

Sjokket har jo lagt seg, men har ikke helt klart å fordøye det. Rekner med det tar litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, trene kan du bare gjøre, men som du sier selv, alt med måte. Så bare :trene: hvis du føler for det og orker det. :)

Gleder meg til å følge med her :):popcorn:

Ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::sol: :sol: :hoppe:

For noen deilige dager det har vert. Sitter nå og slapper av med nytt på nytt og er lettere solbrent :)

Jeg føler meg i fin form og alt går bra.

På onsdag skal jeg reise bort en stund i fb med jobben min, og det er det jeg forkuserer på nå. Satser på det går greit, etter dette blir det ikke reising på en stund.

Nå er det heldigvis helg og håper været håller seg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at du nyter dagene nå... gravid, vår og nå langhelg! LIvet er godt, hva?

Det er jammen litt snodig hvordan de der hormonene har så sinnsykt mye å si for hvordan vi føler, smerter, luktesans osv osv.. akkurat som vi ikke er oss selv, men noen hormonbomber der hormonene har tatt over (særlig når man blir gravid skjønner jeg)... Bare litt funderinger fra ei hormonell jente... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper hormonene er snille med meg ut i svangerskapet :)

Har litt panikk for å bli skikkelig grinete, men men, er glad og "normal" fåreløpig.

Jeg er jo littt spent på om mannen merker forskjell på meg når han kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det helt store soleværet i dag. Rydder og fikser litt utenfor huset.

Nå har jeg vaska overmadrassen til senga, håper den tørker fort, så er det husarbeid og små rydding som gjelder :)

Tenkte meg på spinning i dag tidlig, men forsov meg :fnise: Merker at jeg begynner å bli litt ekstra kveldstrøtt og sover litt lengre enn vanlig. Men så lenge jeg ikke er på jobb så går det greit. Er litt spent på neste uke når jeg skal jobbe. Men skal ta dag for dag, og satser på det går greit :)

Nei nå er det :husarbeid::jepp:

Håper alle har en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over, skal si tiden flyr :) I dag her jeg vert på trening, og det var hærlig. Følte meg faktisk i super bra form. Håper virkelig det håller seg sånn.

Er litt spent på denne uka her når jeg skal jobbe, men satser på det går greit.

I dag var det litt kjøligere ute, men satt ute og leste selv om det ble litt små kallt innimellom. :fryser:

Jeg liker veldig godt å lese og aller helst kriminal romaner. 1 mai i sommerværet begynte jeg på en knall bra bok.

Jeg liker godt å lese litt på sengen, men problemet med denne boka er rett og slett at den er for skummel :ninja::fnise:

Oppdaga ikke dette før jeg leste litt på senga i går. Viste seg at dette er en blanding av kriminal og spøkelses historie..:sjokk:

Så den kan bare leses på dagtid i sola her i huset :jepp::fnise:

Nei nå er det csi så leggetid :natti: vet ikke om jeg klarer å se hele csi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! :)

Litt sein kanskje, men gratulerer!! :blomst:

Moro å høre at folk blir gravide litt kjapt her også av og til... Håper jeg også er heldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleRamona Velkommen innom boka mi :)

Ja det har vert en fruktbar vår på kvinneguiden :fnise:

Nå sitter jeg og venter på frustrerte fruer. I morgen skal jeg reise bort i fb med jobben, og gruer meg litt. Det går helt sikkert greit, men har litt lange arbeidsdager og ukurant arbeidstid.

Er begynt å glede meg seriøst til mannen kommer hjem. Tror det blir en helt spesiell opplevelse og en slags ny start på forholdet vårt :hjerter_rundt:

Har hatt enda en fantastisk sol dag i dag. Føler meg virkelig vel i kropp og sinn når jeg er begynt å bli litt brun og vert en tur på spinning :)

En liten gledesdans

:danser: :danser: :danser: :danser:

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er glad og fornøyd ;) Mannen din synes nok akkurat det samme som du :)

Håper du har hatt ei nydelig helg og får en fantastisk uke :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Litt sein kanskje, men gratulerer!! :blomst:

Jeg må vel henge meg på denne,. Gratulerer så masse !! Jeg har ikke vært så flink til å hilse på alle sammen i det siste. Har vel hatt nok med min egen verden.. Blir litt slik i perioder..

Men nå hilser jeg hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du er glad og fornøyd ;) Mannen din synes nok akkurat det samme som du :)

Håper du har hatt ei nydelig helg og får en fantastisk uke :strix:

:klemmer:

Tusen takk :klemmer: Blir veldig spennende når mannen kommer hjem.

:hallo:

Jeg må vel henge meg på denne,. Gratulerer så masse !! Jeg har ikke vært så flink til å hilse på alle sammen i det siste. Har vel hatt nok med min egen verden.. Blir litt slik i perioder..

Men nå hilser jeg hvertfall :)

:vinke: Hei hei, koselig med hilsen i dagboka mi. Takk takk :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin dag :klem:

Dagen gikk med til å :sove: Jeg jobber nattskift :fnise:

:klem:

Innom med en diger :klem: til deg og spiren!

Stor :klemmer: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...