Gå til innhold

Klar for en liten gullunge :)


drømmer

Anbefalte innlegg

Grattulerer så masse :klem:

Leste meg gjennom hele dagboka di og fikk mangen rare blikk fra mannen da jeg fniste for meg selv!! Mange morsomme tips inni her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk til dere alle :helen:

Er liksom helt fjærn jeg.... Dete har vert en merkelig dag, var veldig uventet.

Tok liksom testen for å slippe å gå å vente på mensen, er vertfall sant at det er de samme symptomene....

Har snakka med drømmemannen og han er også i sjokk :sjokkbla: Men han er selfølgelig kjempe glad.

Det er sånn at vi har opplevd så mye motgang i forholdet vårt, vert så uheldige flere ganger. Så vi dreiv å spøka om at vi sikkert aldri kom til å få det til med vår uflaks :happy: men men, vi er vist veldig fruktbare :fnise:

Jeg har ike engang fått meg fastlege her :lete: Får vel undersøke litt i morgen tenker jeg.

Er vel en stund til jeg trenger å gå til lege :vetikke:

Føler meg litt roligere nå, håper jeg får sove i natt.

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Når disse damene danser, så vifter de med duskene sine og sprer babystøv og glede ut til alle KG damer som sitter rundt om kring og venter på en liten spire

:hjerter_rundt:

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Bare innom for å hoppe litt på tampen av dagen :hoppe: Så fantastisk at det har klaffet for dere :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Utrolig koselig å høre :)

Må være veldig spesielt å finne ut at man er gravid ja, og utrolig morro!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har sjokket lagt seg pittelitt, men er fremdeles en " ut av dæ sjæl opplevelse " .. føler at det er noen andre jeg tenker på....

Har snakket masse med mannen og han er helt i hundre.

Men prøver å si til han at vi må se det litt ann de neste ukene for det er jo faktisk veldig mange som mister... Prøver å tenke litt sånn..

Nå til helga ska jeg på besøk til min beste venninne og da kommer jeg til å fortelle det til henne. Siden mannen er bortreist, syns jeg det er greit å ha noen i nærheten som vet om det om noe skulle skje.

Dessuten skal det bli greit å :skravle: med noen om det :fnise: Hun fikk akurat en liten babys selv så det skal bli veldi koselig.

Ellers har jeg vert på plantasjen i dag og kjøpt lit vårblomster og plantet i krukker. Prøver å få vekk fokuset fra hauene med stein utenfor huset :fnise:

Jeg er veldig glad i blomster, og hadde for anledningen gått til innkjøp av et hageblad, og funnet masse pene blomster jeg skulle kjøpe.

Ble litt skuffet, for de hadde ingen av de på plantasjen... :snurt:

Men men, ble fint utenfor utedøra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg det er vanskelig å ikke si noe til noen du er jo sikkert helt i hundre :bolledeig:

Blomster ja hehe hadde jeg kunnet skulle jeg planta noen selv også men jeg har en aura rundt meg som ikke liker planter .. :skratte:

De har mye fint på plantasjen men greit og kikke litt rundt før en handler allt på ett dsted er så kjipt hvis du tilfeldigvis drar innom hageland en dag og de har allt det fine der :huh:

Men koselig at du har noe å drive på med fremover iallfall sikkert ikke lett å holde tankende på annt enn baby baby baby ;) hehe

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Utrolig koselig å høre :)

Må være veldig spesielt å finne ut at man er gravid ja, og utrolig morro!!

:hoppe:

Takker :) ja det er helt merkelig :nigo: men kjempe morro ( og skremmende )

:vinke:

Gratulerer så masse! :strix:

Tusen takk, så kjekt du stakk innom :)

Gratulerer! Så artig at det gjekk så fort! :skya:

Tusen takk Dreia. Må bare si at je følger med boka de Dreia og syns du er veldig tapper.

Håper det ordner seg for dere. Fruktbare er dere jo, så nå får vi bare krysse fingrene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver faktisk og koble litt ut om dagen... Tror det tar tid å venne seg til en sånn situasjon. Går fremdeles og tror jeg kanskje får mensen... :fnise:

Er jo sånn det føles.

Tenker veldig mye på jobb situasjon og framtida. Hadde tenkt å ta en alvorsprat med mannen, når han kom hjem ang prøvingen vår. Men nå prøver vi plutseli ike lenger.

Han er jo borte så lenge om gangen, og om noe skulle skje, så kan det faktisk bli sånn at han er 14 dager før han kan komme seg hjem... Syns dette er litt drøyt. Men samtidig, kan man egentlig forlange jobb bytte ???

Vet at han blir hissig om jeg tar opp dette, han må liksom komme på det selv :fnise:

Jeg kan risiker å føde for tidlig, å være 14 dager alene på sjukehus før han kan somle seg hjem. Tror ikke det egentlig er så mange damer som godtar noe sånt!! :kjefte:

Jaja, er jo veldig tidlig å bekymre seg enda, men samtidig så går tida veldig fort også, spesielt når man har en sånn jobb som han.

Det var dagens klaging og beymringer... :) ellers går det greit, ingen symtomer enda. Gleder meg veldig til helga, når jeg skal besøke venninna mi og fortelle det til henne

:skya::duskedame::skya::duskedame::skya:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Skjønner at du tenker i de baner - og det kan jo være at han reagerer hvis du tar det opp. Det kan hende jeg bare innbiller meg ting nå, men kan det være noen mulighet for at han kan dra hvis fødselen skulle sette i gang før han får fri? Synes det er utrolig dumt om jobben ikke har en sånn "akutt-løsning" i så fall.

Går jo evnt an å vinkle samtalen i den retningen om du er redd for sure kommentarer? :happy:

Lykke til videre, og krysser fingrene for null kjipe symptomer fremover! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utadegsjælopplevelse ja. :fnise:

Har du snøring på hvor langt du er på vei?

:duskedame:

Om jeg regner fra siste mens så er jeg 5 + 2dg ?

(skal lage meg ticker)

Det er så uvirkelig. Føler jeg går rundt å lyger til folk :fnise: Var hos en venninne i går, og vi snakket om barn. Og når hun da spør om vi har snakket om å få barn, så må jeg jo bare snekre sammen et merkelig svar om at vi har "veldi lyst"

Gleder meg til å fortelle det til henne når det er gått litt lengre tid :)

I dag får jeg besøk av en annen venninne som har med seg sin søte lille baby på 6 mnd. Så det blir kjempe koselig.

Tror ike det blir noe spørsmål for hun vet vi prøver, og venter heller på å få en beskjed i stedet for å mase. :fnise:

Har ike lyst å si det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med spire i magen drømmer.... Kosli at det klaffet så fort :duskedame::duskedame:

Ellers vil jeg bare beklage at jeg er så håpløs i dagboken min... Er litt i pausemodus nå til juni... Sa da kommer jeg sterkere tilbake... Så da kommer jeg og hilser på deg i graviditetsdagboken din :)

Go helg til deg :)

Endret av Hønemora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye! :bolledeig:

Jeg har nettopp lest igjennom hele dagboka di og suger til meg litt babystøv!

Drømmer, gratulerer! Og dessuten - det har klaffet for oss begge! Jeg fikk postiv test i dag.. Julebabyer, hurra!

Hmmm, enda mere babystøv... :danse: Grattis Exhale!

Sitter å venter på :heks: i dag! Kanskje dobbelt opp med babystøv hindrer at hun kommer?!?

Krysser fingra

Lykke til framover, drømmer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Gratulerer så mye :bolledeig:

Så utrolig kjekt å lese at det faktisk er noen som blir gravid :hjerter_rundt:

Ruller meg i babystøv mens jeg er her :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med spire i magen drømmer.... Kosli at det klaffet så fort :duskedame::duskedame:

Ellers vil jeg bare beklage at jeg er så håpløs i dagboken min... Er litt i pausemodus nå til juni... Sa da kommer jeg sterkere tilbake... Så da kommer jeg og hilser på deg i graviditetsdagboken din :)

Go helg til deg :)

Tusen takk hønemora !! :)

Drømmer, gratulerer! Og dessuten - det har klaffet for oss begge! Jeg fikk postiv test i dag.. Julebabyer, hurra!

Hipp hurra for jule babyer :duskedame:

Dette gleder meg exhale, gratulerer så mye :hoppe:

Gratulerer så mye! :bolledeig:

Jeg har nettopp lest igjennom hele dagboka di og suger til meg litt babystøv!

Hmmm, enda mere babystøv... :danse: Grattis Exhale!

Sitter å venter på :heks: i dag! Kanskje dobbelt opp med babystøv hindrer at hun kommer?!?

Krysser fingra

Lykke til framover, drømmer! :klem:

Håper støvet hopper over til deg :danser:

:klem:

:bolledeig: Gratulerer så mye :bolledeig:

Så utrolig kjekt å lese at det faktisk er noen som blir gravid :hjerter_rundt:

Ruller meg i babystøv mens jeg er her :pasha:

Tusen takk :)

Nå er jeg bare rett innom, for jeg er på besøk hos en venninne.

Klarte rett og slett ikke å fortelle nyheten til henne før i dag ( jeg kom i går )

Teite meg endte med å sende henne en sms :ler:

Kommer sterkere tilbake om noen dager

Snakkes alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...