LinKri Skrevet 16. februar 2009 #81 Del Skrevet 16. februar 2009 Takk for koselig hilsen i dagboka mi Sniktitter litt tilbake Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. februar 2009 #82 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Da er den på plass. Ser vi nesten har samme tickersmak Japps Hadde en samme som prøver, men med en anna farge på sommerfuglen Fisken var veldig søt da Endret 16. februar 2009 av Svipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 16. februar 2009 #83 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei:) Inne og hilser på, håper du får en fruktbar prøver-tilværelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 17. februar 2009 Takk for koselig hilsen i dagboka mi Sniktitter litt tilbake Ha en fin dag! Takk for det Er nattevakt, så dagene mine går stort sett til Men har bare noen få vakter igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei:) Inne og hilser på, håper du får en fruktbar prøver-tilværelse! hei hei takker og bukker Føler det er mye positiv lesning inne på KG om dagen, så håper det smitter over, og at 2009 er super året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 18. februar 2009 Da feirer jeg herved at jeg går inn i min siste uke som enslig på en stund... :duskedame: :duskedame: :duskedame: Sitter her og drømmer meg bort på nattevakten min.... Når drømmemannen kommer hjem skal vi reise nesten med en gang på kjærlighetsferie og bare kose oss og øve masse på babylaging ( hvis vi ikke allerede da her klart å så frøet ) Jeg har vert i arbeidslivet i over 10 år nå, og må innrømme at en av de tingene som frister meg mest ved det å få barn, er at da skal jeg bli en skikkelig husmor. Bare være hjemme og kose meg og ta livet mer med ro. Vet jo at det selfølgelig er hektisk med en liten små rolling. Men nå det har gått i 190 i flere år, ikke fått tid til hjem, venner, familie... alltid på farten, jobb jobb jobb, så ser jeg for meg at når en liten baby kommer til verden så roer ting seg betraktlig. Går liksom runt i en egen liten drømmetilværelse for tiden. Akkurat nå tenker jeg mest på hvordan det blir den dagen jeg får en positiv graviditets test ? Det må da være helt fantastisk, men også veldig skremmende. En venninne av meg ble helt hysterisk, klarte ikke roe seg ned før etter flere dager. Var helt i sjokk. De var sluttet med prevansjon, og praktiserte hopp av i svingen, ikke sex rundt eggløsning og slikt.... men men i disse tids klemma tidene kan en ikke følge med på alt ( les testing av eggløsning og slikt ) så vips var hu gravid heldig grisen . Ha en fin dag dere KG lesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. februar 2009 #87 Del Skrevet 20. februar 2009 Så herlig at drømmemannen snart er hjemme Hvor lenge skal dere være på kjærlighetsferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 21. februar 2009 Så herlig at drømmemannen snart er hjemme Hvor lenge skal dere være på kjærlighetsferie? Ja nå nærmer det seg med stormskritt. Vi skal være på tur i en uke Ser dere også skal på tur, kanskje vi treffes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 21. februar 2009 For en forferdeli dag på jobben..... Er rimeli på tuppa om dagen, litt diskutering og krangling er ikke noe kjekt en lørdag formiddag, når en har vert uten sin kjære i nesten 2 måneder... Vil bare at denne dritt lørdagen skal gå over. Prøvde å få litt trøst ho kjære via tlf men han bel bare sur, og da ble alt enda verre så nå er jeg bare sint og lei Ja ja, 4 dager igjen i ensomheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. februar 2009 #90 Del Skrevet 21. februar 2009 Uffa Håper dagen din blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 22. februar 2009 Uffa Håper dagen din blir bedre takk takk pusilus Kvelden ble bra egentlig. Jobber veldig mye nå før drømme mannen kommer hjem, så etter jobb var det bare rom for en treningsøkt før jeg slengte meg ned og såg litt på 4 bryllup og en gravferd på Tv3... I dag er alt bedre og har akkurat snakka lenge med mannen Gleder meg masse. Har bestemt meg for ikke å teste eggløsning nå. Om jeg har det nå så blir jeg så lei meg for at han ikke er hjemme. Derfor går jeg bare å håper på at denne syklussen er lik som forrige måned, da jeg fikk positivt utslag på dag 18... Skal teste etter han er kommet hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 22. februar 2009 #92 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei du! Så synd at du hadde en kjip dag i går... Bra at det går bedre i dag! Skjønner godt at du gleder deg til å få hjem mannen, bare tre dager igjen?? Det blir nok koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 22. februar 2009 Jepp, 3 dager nå. Det blir skal bli utrolig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. februar 2009 #94 Del Skrevet 22. februar 2009 Snart kjem mannen heim! Eg føler meg veldig heldig som får ha mannen heime heile vekene. (Med unntak av kanskje 1-2 veker totalt i løpet av eit år.) Eg skal prøva å verdsetja det meir enn eg har gjort til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. februar 2009 #95 Del Skrevet 23. februar 2009 Innom å ser til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. februar 2009 #96 Del Skrevet 23. februar 2009 Nå er det snart bare en dag til drømmemannen kommer hjem Regner med at det skal blir gooodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 24. februar 2009 Snart kjem mannen heim! Eg føler meg veldig heldig som får ha mannen heime heile vekene. (Med unntak av kanskje 1-2 veker totalt i løpet av eit år.) Eg skal prøva å verdsetja det meir enn eg har gjort til nå. Hei hei, ja nå er det ikke lenge til !! Innom å ser til deg! Koselig du er Nå er det snart bare en dag til drømmemannen kommer hjem Regner med at det skal blir gooodt Det skal bli helt fantastisk :rødme: Siste dag med jobbing i morgen formiddag, så er det fri helt til vi drar på ferie på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2009 #98 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Innom og sier ! Nå har jeg lest hele dagboken din! Huff, det er nesten som om jeg leser min egen dagbok dette her. Det er virkelig kjipt, spesielt når vi prøver å få en liten spire, å ha mannfolk som er ute på sjøen. Jeg måtte le litt av forslaget om å hive svømmerne hans i fryseboksen - det har nemlig vi også tenkt på. Det var i tillegg min kjære som kom på det først. Men jeg er heldigvis så heldig og bare ha ham borte 2 uker av gangen jeg da. Skal prøve å sette litt mer pris på det enn jeg har gjort i det siste. Det høres herlig ut med kjærlighetstur da! Hvor reiser dere? Har du funnet EL enda? Håper virkelig den kommer etter at mannen er kommet hjem. God tirsdag til deg! Endret 24. februar 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hyggelig med nytt besøk i dagboka mi Vi drar langt nok til at vi kan sole oss og bruke sommer klær Har ikke testet eggløsning denne gangen, blir så lei hvis jeg har det før han kommer hjem. Men sist fikk jeg positivt utslag på dag 18, så jeg håper det er likt nå. Skal teste i morgen ettermiddag før han kommer hjem. Har ikke føltes som om jeg har det. Ikke noe slim eller noe Så jeg håper testen er positiv i morgen God tirsdag til deg og Endret 24. februar 2009 av drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 27. februar 2009 Stikker kjapt innom og sier hei Nå er drømme mannen her og det er helt fantastisk Masse og masse gøy. Testet positivt på eggløsning dag 19.. så her skulle det være muligheter. Nå skal vi ut og handle, ellers nyter vi bare hverandre :rødme: Håper alle får en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå