Strix Skrevet 20. februar 2009 #41 Del Skrevet 20. februar 2009 Heisann, da fant jeg veien inn hit også Vi holder jo til i samme nabolag, trodde kanskje du lå under trengingsdagbøkene jeg. Du hadde laget en god oversikt over hvordan det stod til med kosthold ol. Men jeg ble litt overrasket, 60kg, er det det du veier nå? Og så vil du gå ned? Du kan ikke være store jenta du da i tilfelle? Jeg vet at dette med vekt er en personlig ting altså, men jeg kjenner ingen som veier 60kg som er feite Sier meg ærlig enig i at du har en del å gå på når det gjelder kosthold. Jeg gjorde endringer i mitt kosthold for noen år siden og det gikk overraskende greit. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 20. februar 2009 Så koselig at du stikker nesen innom Strix.. Allitd såå kos med besøk. Åneida, jeg postet det her inne jeg, så ja vi er naboer;) Jeg veide 60 kg da jeg startet ja. Men jeg har alltid i min tid vært veldig tynn, og det ligger nok i familien. Men da jeg flyttet for meg selv og matvanene og ikke minst rutinene endret seg så la jeg på meg her og der. Dette trives jeg ikke med, derfor ville jeg ned igjen til det jeg anser som det normale hos meg. Det høres kanskje litt vilt ut ja, for man er i grunnen mer normal enn noe annet ved 60 kg. Men som jeg også har skrevet, nå vet jeg ikke hvor mye du gadd å lese gjennom hele posten, men det er ikke vekta jeg er opphengt i..Mer det at jeg skal forbedre kostholdet og leve sunt, da sier det seg jo selv at helsa blir bedre men at også kg reduserer noe hvertfall. Det har det nok gjort, og kanskej også stagnert. Men det er helt greit, for det er mer det ytre jeg er opptatt av. Jeg ønsker å redusere litt på fettet rundt lårene, midjen og selve håndtakene ønskes dit peppern gror... Det er nok mer målet mitt enn å gå ned Idag blir det nok ikke så sunn middag altså...kyllingpølsene ligger å godgjør seg i kjelen nå...mmmm sulten kjenner jeg..Men men det er jo fredag. Dessuten ligger en pakke med påskeegg og venter. utrolig nok har de ikke blitt spist de dagene de har ligget her. DET kaller jeg vilje;) hadde vi skrudd klokken noen måneder tilbake, så hadde de vært borte ALLESAMMEN på et blunk. Nå skal jeg kose meg med ett. Jeg harbestemt meg med at helgen er ikke fredag til søndag, enten er det fredag eller lørdag. DEt blir for dumt å helle i godis tre dager på rad! Fa går vinninga opp i spinninga... Men det blir noe bedre middager da;) Det er lov. Få i meg de pølsene nå, så venter jobb også er det helg! Kjempe glad for det, for det har vært en lang stressende dobbeltvakt uke! men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 20. februar 2009 En erkjennelse i de sene nattestimer: En skillingsbolle er fortært!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. februar 2009 #44 Del Skrevet 21. februar 2009 Håper du koste deg skikkelig med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 22. februar 2009 Hehehehe Har dere sett hunder spiser? De får noe inn i munnen og VIPS så var det vekke igjen..Ser ikke ut som de har smakt på det engang... Sånn var det med den skillingsbollen.. Jeg tenkte: mmmm denne skal jeg bruke laaangt tid på og nyytttte.. Men vips så var den vekke....hmm merkelig det der;) Idag ble det harrytur til sverige, dog ble det ikke mcern mat men det ble stopp i godis butikken! FY!!!! Det ble en bitte liten pose med noe godis som jeg dessverre har klart å spise av. Vi snakker jo ikke mengder, men vi snakker den feilen at nå har jeg trykket i meg litt hver dag siden fredag! Kan trøste meg med at den maten bi spiste på restauranten idag var merket med nøkkelhull, slik at den var hvertfall et sunnere alternativ;) Dessuten var det pepsi max på tilbud så det ble to brett der også.. Kan nesten ikke leve uten Pepsi max. Men det sies jo at det ikke er hverken fetende eller kalorier i denne så den kan man drikke så mye man orker av.. Jeg vet ikke helt om jeg tror på dette..Noen som vet mer enn meg? Ellers har jeg hamstret salatkylling og diverse til å ha i salaten.. Imorgen er det bort på grønnsaksbutikken og hamstre ny forsyning!! mm Jeg fant ut i går at jeg likte havregrøt Aldri likt dette før. Men havregrøt blandet med ltit syltetøy og oppskåret eple mmm det var faktisk godt! Og det metter. Ellers ble det gjort innkjøp av en steppemaskin som dere kan lese et innlegg om på trening og kosthold siden. Jeg vet nemlig ikke hvordan bruke denne riktig. Jeg har jo skjønt at jeg må svettetrene litt, få opp pulsen for å få frem magemusklene. Rene situps hjelper ikke. Jeg hater å løpe og svettetrene, men denne steppemaskinen var på tilbud så den regelrett hoppet oppi kurven selv. Hvorfor ikke? Men skal jeg stå rett opp og ned på den eller kan jeg lene meg frem og holde meg på en stol mens jeg tråkker i vei? Ser for meg at denne blir brukt foran tvn! Hvor lenge av gangen`Jeg kjenner meg selv, sikkert halvdød etter fem minutter! Og skal det være mye motstand? Råd? God søndag folkens;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 22. februar 2009 Her er en oversikt over mine spiserutiner..Noen kloke hoder der ute som kan komme med litt innspill? Starter dagen med et glass vann og mine vitaminer. Så er det to stk fullkornsknekkebrød. Et med mild og god brunost og syltetøy på. Et med mager gulost og paprika. Vann ved siden av. Så går det noen timer og jeg lager meg enten havregrøt med litt syltetøy og oppskjærte epler ELLER en bolle med cultura med fitness og korn. Vann med siden av. Så kan jeg feks ta et knekkebrød med et av de ovenstående påleggene. Vann Så er det middag. Da spiser jeg en stor og god bolle med salat og eventuelt kyllingbiter oppi. Vann ved siden av. Til kvelds er det også en stor og god bolle med salat og eller grovt rundstykke. Vann! Skal jeg kose meg på kvelden hender det at det blir litt frukt. Vann:O) Jeg er sjeldent sulten og overspiser ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 23. februar 2009 SÅ var det pån igjen..Mandagen er her...heldigvis ingen blåmandag for min del, jeg har faktisk fri idag og skal nyte det til siste slutt;) så en rolig start på uken. Skal ta meg ut i snøen og besøke en vennine og handle litt. Kanskje også være så flink og rydde litt her før jeg tusler av gårde.... Utrolig hva man får seg til, bare man gidder. hehe... Startet dagen med stepping da. Eller..forsøkte er vel litt bedre å si. Jeg la jo ut et innlegg på kosthold og trening forumet, fikk et svar. -vedkommende startet med 5 minutter og hadde etterhvert økt til over noen uker. Jeg tenkte mitt og at jeg ikke holdt ut 5 minutter engang. Men jeg overrasket meg selv gitt. Jeg stok 8 minutter, men da kjente jeg melkesyra i beina ja! Men synes det var en god start jeg. Til å tro at jeg ikke ville nå 5 min engang er 8 min bra.. Men det blir å øke og øke. håper denne treningen vil hjelpe meg litt, selvom det er kjedlig ensformig. Men det vil kanskje stramme opp litt lår og rumpe. Ellers har jeg vært så smart at jeg har hjemmebleket mine tenner i helgen. Jammen ble det fint, men man må lide for skjønnheten! Det svir!!! Jeg fikk beskjed av tannlegen at jeg ville kjenne litt sviing og ising, og det kan jeg skrive under på! Virkelig ising!! Ha en fin start på uken, nå skinner solen og ikke noe snø fallende ned fra himmelen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stella K Skrevet 23. februar 2009 #48 Del Skrevet 23. februar 2009 SÅ var det pån igjen..Mandagen er her...heldigvis ingen blåmandag for min del, jeg har faktisk fri idag og skal nyte det til siste slutt;) så en rolig start på uken. Skal ta meg ut i snøen og besøke en vennine og handle litt. Kanskje også være så flink og rydde litt her før jeg tusler av gårde.... Utrolig hva man får seg til, bare man gidder. hehe... Startet dagen med stepping da. Eller..forsøkte er vel litt bedre å si. Jeg la jo ut et innlegg på kosthold og trening forumet, fikk et svar. -vedkommende startet med 5 minutter og hadde etterhvert økt til over noen uker. Jeg tenkte mitt og at jeg ikke holdt ut 5 minutter engang. Men jeg overrasket meg selv gitt. Jeg stok 8 minutter, men da kjente jeg melkesyra i beina ja! Men synes det var en god start jeg. Til å tro at jeg ikke ville nå 5 min engang er 8 min bra.. Men det blir å øke og øke. håper denne treningen vil hjelpe meg litt, selvom det er kjedlig ensformig. Men det vil kanskje stramme opp litt lår og rumpe. Ellers har jeg vært så smart at jeg har hjemmebleket mine tenner i helgen. Jammen ble det fint, men man må lide for skjønnheten! Det svir!!! Jeg fikk beskjed av tannlegen at jeg ville kjenne litt sviing og ising, og det kan jeg skrive under på! Virkelig ising!! Ha en fin start på uken, nå skinner solen og ikke noe snø fallende ned fra himmelen;) vet ikke om det er nevnt før her, har ikke orket å lese alt... men fikk med meg at du var redd for søtsug.. det som faktisk er "lov" å spise når man skal slanke seg, og som er sinnsykt godt.. jo nemlig :kokosboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei Stella K;) Koselig at du stakk nesen innom og forståelig at du ikke orket lese alt;) Joda, det er opp og ned dager..Det har nok gått MYE bedre enn forventet hva angår sukkersuget, men det er også dager jeg tror jeg skal gå på veggen! Akkurat som nå..Det er like før jeg setter igang å baker sjokoladekake her. Er så lysten på masssse sjokolade:( Hva skal man gjøre da? Er nok min feil siden jeg skeiet ut i helgen..Fyyyyy!!! Kokosboller sier du????? Det er godt..mmmmmmm Men kan umulig være sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. februar 2009 #50 Del Skrevet 23. februar 2009 Lag deg en kraftig og fruktig smoothie Det hjelper, synes hvertfall jeg. De sier at kokosboller ikke har så mye kalorier, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 23. februar 2009 wow!!! Snuppis liker kokosboller og ble IKKE lei seg for det gitt... mmmm ja smoothies hørtes godt ut. Hadde det ikke vært for at jeg har lånt vekk bilen min så hadde jeg satt meg i den tvert og dratt i btuikken og kjøpt noe slikt. Men den muligheten har jeg ikke, og jeg har kun epler og banan her hjemme. Det ble salat da..Får takke meg med det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stella K Skrevet 24. februar 2009 #52 Del Skrevet 24. februar 2009 wow!!! Snuppis liker kokosboller og ble IKKE lei seg for det gitt... mmmm ja smoothies hørtes godt ut. Hadde det ikke vært for at jeg har lånt vekk bilen min så hadde jeg satt meg i den tvert og dratt i btuikken og kjøpt noe slikt. Men den muligheten har jeg ikke, og jeg har kun epler og banan her hjemme. Det ble salat da..Får takke meg med det i dag kokosboller er eggehvitte og rent sukker(ikke så mye sukker faktisk). en venninne av meg gikk på grete roede, og der ble de fortalt at hvis de ville kose seg med noe godt, så kunne de spise en kokosbolle. tror det var 50 kcal i en bolle, og det er jo ikke mye. hvis du ellers har sjokoladebehov, så kan du jo spise mørk sjokolade. er jo fett i det, men ihvertfall mye sunnere enn lys og hvis du dessuten har trang til sjokolade, så er det nok fordi du mangler fett fra dagens kost. anbefaler deg og spise bitte litt mer sunt fett om dagen, så kanskje det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 24. februar 2009 Okey da vet jeg det;) Takk for gode råd.Da kan jeg kose meg med kokosbolle. Så synd jeg ikke hamstret dette da jeg var i Sverige i helgen Men du sier mer sunt fett, hva snakker vi da? ER grønn på matområdet *flau* Idag økte steppingen til 12 minutter! Er ganske stolt av meg selv egentlig! Tror jeg har fått litt bedre kondis etter å ha lagt om kosthold og livsstilen! Er det mulig egentlig? hehe... Sitter her og manner meg opp til å rydde og vaske litt før jobb...Er sååå kjedlig a gitt...Ikke helt lysten på det idag nei. Også skal det lages en stor bolle med salat. Har noen kyllingkubber som jeg tenkte åsteke og rense for kjøtt og ha oppi. Vi får se hvordan det går. Har begynt med en ny krem hva gjelder appelsinhud. Den skal visstnok brukes i 4 uker før man ser resulktatene, men det blir spennende å se...Jeg har en rutine på det der. I dusjen har jeg faktisk brukt en neglebørste, ja du leste riktig! Men det tar skikkelig godt på! Jeg brukte tidligere sånn hampvante men synes ikke det tok godt nok. MEn det gjør neglebørsten. Gnir ordentlig godt over lårene. Også etter dusjen smører jeg på denne kremen og masserer inn med en annen børste som fulgte med. vi får se...Jeg synes kanskje det er litt mindre appelsinfarm der nå. Men jeg så at huden ble helt flekkete idag. Vi får prøve igjen imorgen og se om det samme skjer. VIl jo ikke ødlegge huden da.... Greit å bli kvitt appelsinfarmen før sommeren;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stella K Skrevet 24. februar 2009 #54 Del Skrevet 24. februar 2009 Okey da vet jeg det;) Takk for gode råd.Da kan jeg kose meg med kokosbolle. Så synd jeg ikke hamstret dette da jeg var i Sverige i helgen Men du sier mer sunt fett, hva snakker vi da? ER grønn på matområdet *flau* Idag økte steppingen til 12 minutter! Er ganske stolt av meg selv egentlig! Tror jeg har fått litt bedre kondis etter å ha lagt om kosthold og livsstilen! Er det mulig egentlig? hehe... Sitter her og manner meg opp til å rydde og vaske litt før jobb...Er sååå kjedlig a gitt...Ikke helt lysten på det idag nei. Også skal det lages en stor bolle med salat. Har noen kyllingkubber som jeg tenkte åsteke og rense for kjøtt og ha oppi. Vi får se hvordan det går. Har begynt med en ny krem hva gjelder appelsinhud. Den skal visstnok brukes i 4 uker før man ser resulktatene, men det blir spennende å se...Jeg har en rutine på det der. I dusjen har jeg faktisk brukt en neglebørste, ja du leste riktig! Men det tar skikkelig godt på! Jeg brukte tidligere sånn hampvante men synes ikke det tok godt nok. MEn det gjør neglebørsten. Gnir ordentlig godt over lårene. Også etter dusjen smører jeg på denne kremen og masserer inn med en annen børste som fulgte med. vi får se...Jeg synes kanskje det er litt mindre appelsinfarm der nå. Men jeg så at huden ble helt flekkete idag. Vi får prøve igjen imorgen og se om det samme skjer. VIl jo ikke ødlegge huden da.... Greit å bli kvitt appelsinfarmen før sommeren;) sunt fett er: flerumettet fett og enumettet fett... IKKE mettet fett! søk litt rundt på nettet så finner du mer utfyllende svar enn det jeg kan gi. men kan jo si i korte trekk at sunt fett finnes blant annet i : avokado, fet fisk(laks,makrell), nøtter..særlig mandler... mettet fett er fettet i f.eks sjokolade,smør,ships.... anngående celulittkremen, så har jeg aldri prøvd dette før.. så det vet jeg ikke noe særlig om! selv har jeg prøvd min egen lille metode, og det er : spis lite salt(det binder vann), drikk mye vann, masser med hampvott i dusjen og smør godt inn med babyolje på området før du tørker deg, tren og spis sunt jeg hadde dette opplegget i 2 mnd før sommeren i fjor, og alle celulitter forsvant. man er jo forskjellig som person, og forsvinner de ikke helt på deg, så minsker det ihvertfall veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Stella K: fantastisk.... Takk skal du ha! Da tar jeg det med meg... Jeg spiser så og si avokado hver eneste dag og da kan jeg trøste meg med at de mandlene jeg spiste i går for å vinne over sjokoladelysten ikke var så ille allikevel! Avokado er faktisk også super godt, enten ren eller oppi salaten. Det går det mye av her! Sier du det ja, babyolje...ja så reklame for noe slikt forrige dagen! Også et forsøk ja! JA det er nok veldig individelt hva som hjelper på den enkelte og hvor mye man faktisk har. På meg kan du faktisk plante og høste appelsiner til enhver årstid for det er mye! Men jeg velger å tro at mitt sunne kosthold (i forhold til mitt tidligere kosthold) og treningen og kremen hjelper hvertfall litt på...Jeg har jo enda en god stund igjen før bikinien kommer frem så det burde jo gi utslag i resultater før sommeren;O) Så gøy at de ble helt vekke hos deg på 2 mnd!! det må være deilig altså! Det var oppløftende informasjon:O) Endret 24. februar 2009 av *snuppis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stella K Skrevet 24. februar 2009 #56 Del Skrevet 24. februar 2009 så bra at jeg kan hjelpe men husk at avokado og nøtter og fisk inneholder myyye fett, så man skal være forsiktig og ikke spise så alt for mye heller. men dette er jo som sagt det sunne fettet, og er ikke så farlig som det andre. men det er faktisk like mye kcal i det, så alt med måte men fett er alikevel viktig å få i seg forstod du den? he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 24. februar 2009 hehe tok den:O) Jeg spiser jo nesten salat hver eneste dag, så må blande det ut med noe. Er fryktelig glad i alle slags thousand Island dressinger osv, men har biti i meg at dette er ikke noe jeg kan fortsette med. Men har byttet det ut med avokado. Først kjøpte jeg avocado selv og lagde hjemme, men det ble dyrt i lengden og ikke akkurat drøyt. Men kjøper de som er ferdig på bokser, guacemole og tar i en spiseskje isalaten, altså ca en spisekje om dagen. Tenker at det er sikkert greit, er ikke så mye anna fett jeg får i meg...velger jeg å tro..hehe.. nå er det havregrøt til lunsj..har lært meg å like det. blander det ut medsyltetøy og eplebiter.Må kanskje begynne å variere litt her og, kan bli kjedlig i lengden med det samme oppi. Men ikke noe salt, selvom det står i oppskriften:) kuttet ut salt på all mat!! Har jo gjort noen store endringer som må vise seg:O) Flink du er Stella K..driver du med noe lignende?Siden du sitter med så mye kunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stella K Skrevet 24. februar 2009 #58 Del Skrevet 24. februar 2009 hehe tok den:O) Jeg spiser jo nesten salat hver eneste dag, så må blande det ut med noe. Er fryktelig glad i alle slags thousand Island dressinger osv, men har biti i meg at dette er ikke noe jeg kan fortsette med. Men har byttet det ut med avokado. Først kjøpte jeg avocado selv og lagde hjemme, men det ble dyrt i lengden og ikke akkurat drøyt. Men kjøper de som er ferdig på bokser, guacemole og tar i en spiseskje isalaten, altså ca en spisekje om dagen. Tenker at det er sikkert greit, er ikke så mye anna fett jeg får i meg...velger jeg å tro..hehe.. nå er det havregrøt til lunsj..har lært meg å like det. blander det ut medsyltetøy og eplebiter.Må kanskje begynne å variere litt her og, kan bli kjedlig i lengden med det samme oppi. Men ikke noe salt, selvom det står i oppskriften:) kuttet ut salt på all mat!! Har jo gjort noen store endringer som må vise seg:O) Flink du er Stella K..driver du med noe lignende?Siden du sitter med så mye kunnskap det høres for meg ut som du spiser ganske kjedelig mat.. og det behøver du IKKE for å slanke deg. det finnes masse god mat man kan spise og kose seg med og som er sunt... ja både frokoster,middager, OG desserter, jammi har vært instruktør på elixia, og da ble vi også kurset i kosthold... og så synes jeg det er interessant, så jeg liker å lese om det har faktisk hjulpet en del venninner, og det synes jeg er gøy så bare spør i vei ,så svarer jeg så godt jeg kan men husk, jeg er ingen fasit.. det finnes sikkert mange der ute som er uenige med meg :9 men sånn er det jo med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 24. februar 2009 Oisann..Da sitter du med god bakgrunnsinformasjon ja! Da kan du vel ditt innenfor både kosthold og treningen! Så gøy å kunne. Skulle ønske jeg også kunne masse sånt. Men man må jo bare starte et sted, og det forsøker jeg å gjøre nå, og du hjalp meg godt igang. jeg er som sagt grønn på dette området så får ta med meg rådene jeg får også spør jeg litt itillegg;) Hehe tørr jeg tenke på hvordan du ser ut da.. Du har nok drømmekroppen du da:) *misunne* Tja..synes ikke den er så kjedlig selv jeg. Jeg elsker salat så det er ikke noe problem! Eneste problemet er at det ikke holder på metthetsfølelsen så lenge. Det går en time også er man sulten igjen! Jeg er ikke så flink på matlaging generelt, og dessuten er jeg ikke særlig glad i grønnsaker. Forsøkt meg med noen wokblandinger med diverse tilbehør, men det er ikke helt dt jeg liker i grunnne... Salat er toppen egentlig, men skulle kanskje hatt litt mer ved siden av for å bli mett. Frokosten er grei, knekkebrød er suuuper godt! Hvertfall med brunost og syltetøy! Brød er det ikke så mye av her i huset, for verken jeg eller sambo tåler det. Men det hender jeg går til innkjøp av noe klibrød og får i meg deT;) Ellers så har jeg som sagt lært meg å like hacvregrøt men kan kanskje lære meg å ha oppi annet tilbehør. Søkte litt på Kg og fant noen råd. Hender også det blir cultura med fitness og bananer;) Kjenner jeg ble sulten nå ja..Og det er to timer siden jeg spiste middag! Salat altså! Får bli litt kvelds når jeg kommer hjem etter jobb! Desserter sier du?? Hehe artig at du sa det..Var ute på middag i går og skulle innom butikken for å se om jeg fant noe dessert jeg kunne ta med meg! Først passerte jeg kakedisken og fant ut at dette ikke var stede for å lete. Så kom jeg til dessert disken, men fant jo ingenting som kunne tilsi å være sunt! Eneste jeg vet om er fruktkomplott som man selv lager. Men er jo ikke så godt uten krem og vaniljesaus og det som ellers hører med.. Alle gode råd tas imot siden du er så god på det området;) Kjempe snilt av deg altså! Har du egen dagbok forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. februar 2009 #60 Del Skrevet 24. februar 2009 Tips: Spør om en moderator inne på Ris, ros og tips kan flytte dagboken din til Treningsdagbok-forumet. Er ikke så lenge siden vi fikk eget Så får du sikkert mer besøk. Kom gjerne innom meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå