Gå til innhold

Minnimusepuse's dagbok


Minnimusepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det ikke skjedd noe ennå nei. Regner med du begynner og bli rimelig utålmodig nå ja. Lykke til når det endelig skjer noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok baby snart nå, termin i morra?

Fikk forresten skvisa deg inn i bloggen, så nå kan du komme og se :fnise:

Ja, det er lov å håpe. Mamma har helt siden April hatt 28 juni i hodet sitt og ment på at det er datoen, men det ser absolutt ikke slik ut :sukk:

Merker idag at jeg er "utslitt/sliten" av ventinga, så jeg sitter å feller noen tårer for meg selv. Sikkert teit men, hjelper ikke med varmen som er ute heller, bare gruer meg til dagen,er 26 grader ute allerede. :sjenert:

Har det skjedd noe i natt da? :)

Nei, ingenting :sjenert:

Her var det ikke skjedd noe ennå nei. Regner med du begynner og bli rimelig utålmodig nå ja. Lykke til når det endelig skjer noe ;)

Nei, det har nok ikke det, er du komt hjem fra ferie eller er det bare en liten opdatering? Hvordan går det med deg og magen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har nok ikke det, er du komt hjem fra ferie eller er det bare en liten opdatering? Hvordan går det med deg og magen da? :)

Hjemme for godt dessverre :ler: Vil ha mer ferie, men er nok pent nødt til å komme meg opp i morgen tidlig og reise på jobb gitt ;)

Jeg og magen har det bra, begynner og bli litt sliten, men kan ikke forvente så mye annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme for godt dessverre :ler: Vil ha mer ferie, men er nok pent nødt til å komme meg opp i morgen tidlig og reise på jobb gitt ;)

Jeg og magen har det bra, begynner og bli litt sliten, men kan ikke forvente så mye annet ;)

Hehe, men det var nok deilig med ei uke iallefall :) Er jo ikke mange ukene til du går ut i permisjon heller nå, det kommer til å gå kjempefort, er jeg sikker på :jepp:

Nei, en kan ikke forvente noe annet, spesielt i denne varmen som er nå. Måtte dra en tur på senteret i går vi, for å kjøle oss ned. Mye bedre å gå der nå enn å sitte ute eller være inne i leiligheten. Ser bikkja her puster og peser, så det er varmt for oss alle nå tror jeg :) Misunner ikke de som har hatt ei uke ferie i syden denne uka for å si det sånn, det er "bortkastet" penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og tantebarnet på 2 1/2 akkurat vært nede å bada litt. Tør ikke drive å svømme rundt og bade ordentlig, men herre så deilig det var å få duppa beina iallefall, kan jo vasse opp til skrittet om ikke noe annet!

Også fikk jeg litt tid med størstejenta, hun storkoste seg iallefall :rødme:

Sum av summarium så har vi gått 30 min idag, herja litt med minste tantungen på 1 og bada med hun på 2 1/2. Ingen skal si jeg ikke prøver så hardt jeg kan for at noe skal skje iallefall :ler:

I morgen er planen å dra på senteret for å kjøpe ståvifte, bytte en shorts og solbriller vi kjøpte til mannen i går! Gleder meg sånn til å få kjøpt vifte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Har jeg ikke lagt igjen spor her før?

Må i alle fall begynne å følge med nå, så spennende tid du har foran deg nå altså. Og gled deg til vifte - det er deilig. :)

Jeg hadde ikke overlevd uten vifte (ikke før graviditet en gang), så nå har vi både vifte og aircondition! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Har jeg ikke lagt igjen spor her før?

Må i alle fall begynne å følge med nå, så spennende tid du har foran deg nå altså. Og gled deg til vifte - det er deilig. :)

Jeg hadde ikke overlevd uten vifte (ikke før graviditet en gang), så nå har vi både vifte og aircondition! :ler:

Njei, tror ikke du har det, men veldig koselig du stikker innom :goodbye:

Ja, det er altfor spennende synes jeg, har vært veeldig hormonell idag! Skal bli godt med vifte, regner med vi drar litt tidlig så vi har den i hus før den verste tiden på dagen :)

Vi fikk jammen meg vært på en liten båttur idag også, så dagen idag har igrunnen ikke vært såå ille! Etterpå har mannen sagt tilmeg at vi kanskje skal ned å bade litt, hadde vært deilig det altså! :jepp:

Men vi får se, han har en tendens til å være ganske tøff i kjeften når det gjelder bading :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe bading da? Høres i alle fall deilig ut å få kjølt seg ned litt, utrolig at det kan være så varmt så sent på kvelden - det er jo ikke noe sol oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe bading da? Høres i alle fall deilig ut å få kjølt seg ned litt, utrolig at det kan være så varmt så sent på kvelden - det er jo ikke noe sol oppe...

Nei, men det er lov å drømme :gjeiper:

Han satt å så på poirot på nrk her til nesten klokka eleve og da ble det litt sent synes jeg. Må jo kjøre til stranda også, hadde vi kunnet gå ned så hadde vi gjort det. Ble bare dusjen på meg gitt, men det var nydelig! Når håret er vått kjøles en ned litt når det henger ned.

Ja, det er helt utrolig og vi er bare i slutten av Juni, er vel ikke den varmeste tiden enda engang :sukk:

Så du skulle på kontroll idag, hvordan gikk det?

Neste svangerskap skal jeg ikke tro på noe av det andre forteller meg om ankomsten til lillemann. Ting om har sagt for at han kommer før eller iallefall til tiden:

1. Høye sf-mål (har lugge 3-4 cm over hele veien, er nå utafor skjemaet)

2. På vekstestimeringen i uke 36 sa han at det var en stor gutt og kom nok til å komme til terminen iallefall

3. Legen sa i uke 38 at han ikke kunne tro han så meg på neste kontroll (i morgen) med baby i magen

4. Jordmor sa forrige uke at nå kom han snart til å komme ut for nå var magen min så stor og han lå veeldig langt ned i bekkenet

5. Familien min har gjettet 24,25,28 og 30 Juni. Mamma har ofte hatt rett på sånne datoer (det var den 28) og da har jeg liksom gått å venta da, hehe.

Svigermor (som forøvrig visste jeg var gravid før meg selv) har tippa alt fra 29-1.juli så spennende er det jo.

6. Har trodd hele 2 ganger at vannet har gått, men like skuffa hver gang...

Bare tull alt sammen, skal aaaldri tro på slikt igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler med deg. Må være kjedelig å gå og vente sånn :kose:

Men uansett hvordan du vrir og vender på det er det ikke lenge igjen nå altså. Hvor tidlig setter de evt. i gang på sykehuset du skal føde?

Jeg skal på ny ultralyd i dag ja, vekstkontroll, spennende. Veldig spent på hva de på sykehuset sier om størrelsen på denne ungen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler med deg. Må være kjedelig å gå og vente sånn :kose:

Men uansett hvordan du vrir og vender på det er det ikke lenge igjen nå altså. Hvor tidlig setter de evt. i gang på sykehuset du skal føde?

Jeg skal på ny ultralyd i dag ja, vekstkontroll, spennende. Veldig spent på hva de på sykehuset sier om størrelsen på denne ungen..

Hehe, ja din tid kommer snart den også :)

Blir veldig spennende, kanskje kommer babisen før du aner, spørs jo hvor svær h*n er. Har dere forresten noe følelse av hva det er?

Legen min sa de setter igang når du er ei uke over terminen, men på jordmor hørtes det ut som om en kan velge om en vil bli satt igang da eller ei.

Men det beste ville jo vært om det startet av seg selv da, har hørt det kan gå veldig fort når du blir satt igang. Vil liksom huske fødselen også da. Svigerinnen min ble satt igang og det tok bare 4 timer før han var ute, hun synes ikke det var en fin fødsel. Men så fødte hun jo normalt med den 1 da, så hun har fått oppleve en "vanlig" fødsel også!

Men det kan slå begge veier, trenger sikkert ikke gå så fort heller, aner ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null følelse av hva det er som ligger i magen min, bortsett fra at det selvfølgelig er en helt nydelig unge uansett om det er jente eller gutt! :ler:

Noe av fordelen med å være førstegangsfødende er jo at man ikke vet hva man går til. Har ingen tidligere erfaringer å sammenlikne med, og det kan vel være positivt noen ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har null følelse av hva det er som ligger i magen min, bortsett fra at det selvfølgelig er en helt nydelig unge uansett om det er jente eller gutt! :ler:

Noe av fordelen med å være førstegangsfødende er jo at man ikke vet hva man går til. Har ingen tidligere erfaringer å sammenlikne med, og det kan vel være positivt noen ganger?

Ja, det viktigste er jo at h*n er frisk :)

Leste akkurat om ei på bim som hadde fått vite på 5 ul-er at de skulle ha gutt, ut kom ei jente :fnise:

Ja, tror det jeg også. Man gleder seg vel ikke akkurat om man har hatt en grusom 1 fødsel, så er egentlig glad jeg er ganske uvitende :)

Nå skal vi snart av sted å kjøpe vifte her, blir godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Bare så du vet det, så er jeg klar dag og natt! Er jeg der jeg bor så slår jeg på pcen og sladrer, og er jeg der jeg bor iblant så löper jeg til jobben og sladrer :lur:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Bare så du vet det, så er jeg klar dag og natt! Er jeg der jeg bor så slår jeg på pcen og sladrer, og er jeg der jeg bor iblant så löper jeg til jobben og sladrer :lur:

:klem:

Jupps, det er jeg også :jepp:

Men han har visst grodd seg fast der inne :ler:

Trives du der over hos søta bror da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Jeg legger igjen et lite spor :vinke: for nå er jeg blitt så nysgjerrig på om det skjer noe her snart at jeg må ha denne på mine innlegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger igjen et lite spor :vinke: for nå er jeg blitt så nysgjerrig på om det skjer noe her snart at jeg må ha denne på mine innlegg. :)

:ler: Det er litt moro å følge med ja. Også er det jo så mange som skal ha nå som har dagbøker! Må liksom innom hver og en dagbok å oppdatere seg litt både på morran og kvelden :)

Koselig du stikker innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det snart kontroll igjen, spent på hvordan det står til inni der idag! Har egentlig bare lyst å klage og klage der nede, men det skal vel litt mer til for at de setter det igang før enn det :fnise:

Har ikke akkurat store plagene nå, bortsett fra at det begynner å bli veldig følelsesmessig tungt for hver dag, kramper, hoven kropp også har jeg gått opp endel den siste tiden faktisk :kjefte:

Dvs 1 kilo på ei uke, til tross for at jeg har passet på vekta! Kjiipt..

Kontroll er kl. 09.00, har bare 2 min å kjøre ned til legen, så det er vel på tide å få i seg litt frokost i farten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kontrollen over, satt å venta i 40 min, men vi har jo hele dagen på oss vi, så det gjør jo forsåvidt ingenting :)

Alt var fint, ingen tegn til sv.forgiftning denne gangen, har litt høyt blodtrykk og +1 på laucocytter, men ellers fint.

Fikk time hos han neste onsdag, så hvis ingenting har skjedd da, blir jeg sendt til kontroll på sykehuset. Da setter de det enstn igang samme dag, eller dagen etterpå. Så får vi bare vente å se, må helt sikkert bli satt igang :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...