Gå til innhold

Sex og singelliv

Fremhevede innlegg

Gjest Stjernedryss
Skrevet (endret)

Jeg møtte en gutt på treffet vårt på fredag jeg, og nå skal vi på date på onsdag. Det blir spennende :)

Endret av Stjernedryss
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg møtte en gutt på treffet vårt på lørdag jeg, og nå skal vi på date på onsdag. Det blir spennende :)

Så bra! Lykke til!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Så bra! Lykke til!

Ja, det er ikke så ofte gutter jeg møter på byen ber meg sånn på date, men det er helt topp når det skjer da :) Utrolig at han vil møte meg igjen egentlig. Han sov nemlig her den dagen, og leiligheten så totalt bomba ut, pluss at jeg var skikkelig uflidd :ler:

Skrevet
Ja, det er ikke så ofte gutter jeg møter på byen ber meg sånn på date, men det er helt topp når det skjer da :) Utrolig at han vil møte meg igjen egentlig. Han sov nemlig her den dagen, og leiligheten så totalt bomba ut, pluss at jeg var skikkelig uflidd :ler:

Er det på byen dere traff? Sa at han ville dukke opp, hehe:) Det er jenta si det :tommelsmil:

Skrevet
Jeg møtte en gutt på treffet vårt på fredag jeg, og nå skal vi på date på onsdag. Det blir spennende :)

Neimen, så artig da! Lykke til!

Gjest Gjest_Ms Sleepy_*
Skrevet
Velkommen!:)

Hvordan gikk det i går?

Gikk veldig bra på daten fredag. Han er jo bare helt herlig :rødme:

Det var litt kaldt i kinosalen og da sa han at jeg kunne låne jakken hans som teppe :hjertesmil: Det var jo litt søtt da.

Håper jo og tror det blir en date nr 3!!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Er det på byen dere traff? Sa at han ville dukke opp, hehe:) Det er jenta si det :tommelsmil:

Ja, vi er jo ikke sammen da, det er bare snakk om en date.... :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Neimen, så artig da! Lykke til!

Takk, hehe. Jeg vet ikke om dere så han. Jeg hang litt med han på slutten, men da mistet jo vi hverandre. hehehe

Skrevet
Takk, hehe. Jeg vet ikke om dere så han. Jeg hang litt med han på slutten, men da mistet jo vi hverandre. hehehe

Kanskje, kanskje ikke. Veldig fullt med folk der på slutten så...

Nå har jeg lagd en profil på sukker. Håper jeg møter noen der da!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Kanskje, kanskje ikke. Veldig fullt med folk der på slutten så...

Nå har jeg lagd en profil på sukker. Håper jeg møter noen der da!

Ja, det skal du ikke se bort i fra ;)

Skrevet

"på treffet vårt på fredag" "Veldig fullt med folk der på slutten så"

Hvor er dette da, ble litt nysgjerrig nå jeg. Tror jeg så et sted lengre oppe i tråden at det var snakk om dette (?), men fikk ikke helt med meg, liksom.

Skrevet

Det var litt kaldt i kinosalen og da sa han at jeg kunne låne jakken hans som teppe :hjertesmil: Det var jo litt søtt da.

Så koselig å høre!! :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
"på treffet vårt på fredag" "Veldig fullt med folk der på slutten så"

Hvor er dette da, ble litt nysgjerrig nå jeg. Tror jeg så et sted lengre oppe i tråden at det var snakk om dette (?), men fikk ikke helt med meg, liksom.

Det står med om det under "treff", vi møttes 8 stk fra KG. Det var skikkelig hyggelig :) Vi var ute å spiste, også på byen :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Så flott! Det er så hyggelig å høre om når ting går bra :D

Skrevet
Ja, det skal du ikke se bort i fra ;)

Nei, krysser fingerne for det! :)

Skrevet

Hvordan gikk daten igår?

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Hvordan gikk daten igår?

Joda, veldig fint. Vi skal nok møtes igjen :)

Skrevet

Så bra! Happy for you! :):)

Skal selv på date på sønag med han der nr. 2:) Men det som er greia er at jeg føler INGENTING :forvirret: Ikke at jeg skulle bli forelsket etter å ha sett ham et par ganger, og snakket/tekstet ham en del, men man skal jo glede seg og sånt da, hvis man liker vedkommende! Det er kanskje fordi jeg ikke hadde sett ham på lenge? For andre gangen jeg traff ham, hadde jeg skikkelig det hyggelig og gøy!

Skrevet

Koselig å høre! :) Lykke til på neste date!

Gjest Ms Sleppy
Skrevet

Fortalte om den hyggelige daten for et par uker siden..... Så sendte vi et par meldinger forrige uke, og så ble det liksom litt stille. Mister helt interessen når gutten ikke gir meg noe tilbakmelding, og sendte melding om hvordan ståa var.... så nå er jeg klar for nye dater :)

Er så glad for at selvtilliten er på topp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...