Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #161 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg møtte en gutt på treffet vårt på fredag jeg, og nå skal vi på date på onsdag. Det blir spennende Endret 11. januar 2009 av Stjernedryss
Jojo Skrevet 11. januar 2009 #162 Skrevet 11. januar 2009 Jeg møtte en gutt på treffet vårt på lørdag jeg, og nå skal vi på date på onsdag. Det blir spennende Så bra! Lykke til!
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #163 Skrevet 11. januar 2009 Så bra! Lykke til! Ja, det er ikke så ofte gutter jeg møter på byen ber meg sånn på date, men det er helt topp når det skjer da Utrolig at han vil møte meg igjen egentlig. Han sov nemlig her den dagen, og leiligheten så totalt bomba ut, pluss at jeg var skikkelig uflidd
Jojo Skrevet 11. januar 2009 #164 Skrevet 11. januar 2009 Ja, det er ikke så ofte gutter jeg møter på byen ber meg sånn på date, men det er helt topp når det skjer da Utrolig at han vil møte meg igjen egentlig. Han sov nemlig her den dagen, og leiligheten så totalt bomba ut, pluss at jeg var skikkelig uflidd Er det på byen dere traff? Sa at han ville dukke opp, hehe:) Det er jenta si det
MissStiles Skrevet 11. januar 2009 #165 Skrevet 11. januar 2009 Jeg møtte en gutt på treffet vårt på fredag jeg, og nå skal vi på date på onsdag. Det blir spennende Neimen, så artig da! Lykke til!
Gjest Gjest_Ms Sleepy_* Skrevet 11. januar 2009 #166 Skrevet 11. januar 2009 Velkommen! Hvordan gikk det i går? Gikk veldig bra på daten fredag. Han er jo bare helt herlig :rødme: Det var litt kaldt i kinosalen og da sa han at jeg kunne låne jakken hans som teppe Det var jo litt søtt da. Håper jo og tror det blir en date nr 3!!
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #167 Skrevet 11. januar 2009 Er det på byen dere traff? Sa at han ville dukke opp, hehe:) Det er jenta si det Ja, vi er jo ikke sammen da, det er bare snakk om en date....
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #168 Skrevet 11. januar 2009 Neimen, så artig da! Lykke til! Takk, hehe. Jeg vet ikke om dere så han. Jeg hang litt med han på slutten, men da mistet jo vi hverandre. hehehe
MissStiles Skrevet 11. januar 2009 #169 Skrevet 11. januar 2009 Takk, hehe. Jeg vet ikke om dere så han. Jeg hang litt med han på slutten, men da mistet jo vi hverandre. hehehe Kanskje, kanskje ikke. Veldig fullt med folk der på slutten så... Nå har jeg lagd en profil på sukker. Håper jeg møter noen der da!
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #170 Skrevet 11. januar 2009 Kanskje, kanskje ikke. Veldig fullt med folk der på slutten så... Nå har jeg lagd en profil på sukker. Håper jeg møter noen der da! Ja, det skal du ikke se bort i fra
Jojo Skrevet 11. januar 2009 #171 Skrevet 11. januar 2009 "på treffet vårt på fredag" "Veldig fullt med folk der på slutten så" Hvor er dette da, ble litt nysgjerrig nå jeg. Tror jeg så et sted lengre oppe i tråden at det var snakk om dette (?), men fikk ikke helt med meg, liksom.
Jojo Skrevet 11. januar 2009 #172 Skrevet 11. januar 2009 Gikk veldig bra på daten fredag. Han er jo bare helt herlig :rødme: Det var litt kaldt i kinosalen og da sa han at jeg kunne låne jakken hans som teppe Det var jo litt søtt da. Håper jo og tror det blir en date nr 3!! Så koselig å høre!!
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #173 Skrevet 11. januar 2009 "på treffet vårt på fredag" "Veldig fullt med folk der på slutten så" Hvor er dette da, ble litt nysgjerrig nå jeg. Tror jeg så et sted lengre oppe i tråden at det var snakk om dette (?), men fikk ikke helt med meg, liksom. Det står med om det under "treff", vi møttes 8 stk fra KG. Det var skikkelig hyggelig Vi var ute å spiste, også på byen
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. januar 2009 #174 Skrevet 11. januar 2009 Gikk veldig bra på daten fredag. Han er jo bare helt herlig :rødme: Det var litt kaldt i kinosalen og da sa han at jeg kunne låne jakken hans som teppe Det var jo litt søtt da. Håper jo og tror det blir en date nr 3!! Så flott! Det er så hyggelig å høre om når ting går bra :D
MissStiles Skrevet 11. januar 2009 #175 Skrevet 11. januar 2009 Ja, det skal du ikke se bort i fra Nei, krysser fingerne for det!
MissStiles Skrevet 15. januar 2009 #176 Skrevet 15. januar 2009 Jeg møtte en gutt på treffet vårt på fredag jeg, og nå skal vi på date på onsdag. Det blir spennende Hvordan gikk daten igår?
Gjest Stjernedryss Skrevet 15. januar 2009 #177 Skrevet 15. januar 2009 Hvordan gikk daten igår? Joda, veldig fint. Vi skal nok møtes igjen
Jojo Skrevet 16. januar 2009 #178 Skrevet 16. januar 2009 Joda, veldig fint. Vi skal nok møtes igjen Så bra! Happy for you! Skal selv på date på sønag med han der nr. 2:) Men det som er greia er at jeg føler INGENTING Ikke at jeg skulle bli forelsket etter å ha sett ham et par ganger, og snakket/tekstet ham en del, men man skal jo glede seg og sånt da, hvis man liker vedkommende! Det er kanskje fordi jeg ikke hadde sett ham på lenge? For andre gangen jeg traff ham, hadde jeg skikkelig det hyggelig og gøy!
Tussetrollet Skrevet 16. januar 2009 #179 Skrevet 16. januar 2009 Joda, veldig fint. Vi skal nok møtes igjen Koselig å høre! Lykke til på neste date!
Gjest Ms Sleppy Skrevet 23. januar 2009 #180 Skrevet 23. januar 2009 Fortalte om den hyggelige daten for et par uker siden..... Så sendte vi et par meldinger forrige uke, og så ble det liksom litt stille. Mister helt interessen når gutten ikke gir meg noe tilbakmelding, og sendte melding om hvordan ståa var.... så nå er jeg klar for nye dater Er så glad for at selvtilliten er på topp!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå