Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortalte om den hyggelige daten for et par uker siden..... Så sendte vi et par meldinger forrige uke, og så ble det liksom litt stille. Mister helt interessen når gutten ikke gir meg noe tilbakmelding, og sendte melding om hvordan ståa var.... så nå er jeg klar for nye dater :)

Er så glad for at selvtilliten er på topp!!

Bra gjort! Viktig å ikke miste selvtilliten i datingen!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ms Sleepy_*

Jaaaaa!! jeg har vært på to dater med en veldig hyggelig og kjekk gutt :) Og i morgen blir det date nr 3! Er nok enda en gang litt betatt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Lite aktivitet her nå! Tror det er min tur til å spørre om råd nå. For 2 uker siden møtte jeg en fyr som jeg hadde sendt et par mld med via nettet. I løpet av de 2 ukene så har vi møtt hverandre 4 ganger. Det synes han er hyggelig, kjekk og snill. Han er litt sjenert og forsiktig. Dvs. at det er ikke så lett å prate med han. Men det blir enklere for hver gang som går.

Men spørsmålet mitt er: vi har møtt hverandre 4 ganger og ingenting har skjedd. Jeg er usikker på hvor jeg har han hen. Han gir liksom så blandede signaler. Det er utrolig vanskelig å lese han siden han er så sjenert. Men jeg mener at om man bare er interessert i å være venner, så synes jeg det er litt rart å møtes 4 ganger i løpet av 2 uker. Kanskje jeg tar feil men sjelden jeg ser ei venninne mer enn 1 gang i uka. Jeg vet ikke om jeg skal spørre han om han er interessert i noe mer eller ikke. Jeg blir liksom så nysgjerrig.

Hva tror dere?

Vet dere hva?! Han liker meg mer enn en venn. Hva gjør jeg nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Vet dere hva?! Han liker meg mer enn en venn. Hva gjør jeg nå??

Oi, fortell mer!

Jeg var på en internettdate igjen i går jeg. Møtte en fyr jeg virkelig har tro på. Faktisk så bra at jeg er tør håpe på at det kan bli noe mer. Han har bedt meg på fest på fredag, så da bare håper jeg at det utvikler seg bra. Lenge siden jeg har følt det sånn, fikk en skikkelig god følelse med en gang jeg så han. Likte både personligheten og stemmen hans og alt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, fortell mer!

Jeg var på en internettdate igjen i går jeg. Møtte en fyr jeg virkelig har tro på. Faktisk så bra at jeg er tør håpe på at det kan bli noe mer. Han har bedt meg på fest på fredag, så da bare håper jeg at det utvikler seg bra. Lenge siden jeg har følt det sånn, fikk en skikkelig god følelse med en gang jeg så han. Likte både personligheten og stemmen hans og alt :rødme:

Så bra! Lykke til!

Jeg har møtt han et par ganger siden det og vi har funnet ut at vi skal finne ut om det er noe å satse på der. Kjempespent på hvordan det utvikler seg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Så bra! Lykke til!

Jeg har møtt han et par ganger siden det og vi har funnet ut at vi skal finne ut om det er noe å satse på der. Kjempespent på hvordan det utvikler seg fremover.

Ja, det er spennende! Bra at dere har snakket ordentlig om det da, høres ut som det kan bli bra det der :)

Gleder meg til fredag jeg, da skal jeg på fest til han fyren. Det kan bli litt skummelt også, men vet jeg ikke hadde klart å slappe av hvis jeg ikke hadde dratt.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er spennende! Bra at dere har snakket ordentlig om det da, høres ut som det kan bli bra det der :)

Gleder meg til fredag jeg, da skal jeg på fest til han fyren. Det kan bli litt skummelt også, men vet jeg ikke hadde klart å slappe av hvis jeg ikke hadde dratt.. :rødme:

Nå har vi kysset! :rødme:

Jeg føler meg nesten som en liten unge igjen. jeg trodde ikke at jeg kunne like han på den måten men det ser sånn ut. Han kommer til meg på fredag også skal vi lage middag sammen. Gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nå har vi kysset! :rødme:

Jeg føler meg nesten som en liten unge igjen. jeg trodde ikke at jeg kunne like han på den måten men det ser sånn ut. Han kommer til meg på fredag også skal vi lage middag sammen. Gleder meg allerede!

Oioioi, det virker jo som går skikkelig bra da! Jeg skjønner hvordan du føler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, det virker jo som går skikkelig bra da! Jeg skjønner hvordan du føler det.

Jeg prøver å ikke håpe for mye men det er veldig vanskelig. Vi tar en dag av gangen. Ingen av oss har det travelt og det passer meg fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Jeg og han ble enige om å møtes på søndag istedet, føles som en evighet til. Heldigvis skal jeg noe morsomt i helgen da, men gleder meg sånn til å se han. Håper det går like bra som jeg forventer, har mislykkes så mange ganger når det gjelder dating...men en gang må det jo gå bra for meg også, og jeg tror kanskje det er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og han ble enige om å møtes på søndag istedet, føles som en evighet til. Heldigvis skal jeg noe morsomt i helgen da, men gleder meg sånn til å se han. Håper det går like bra som jeg forventer, har mislykkes så mange ganger når det gjelder dating...men en gang må det jo gå bra for meg også, og jeg tror kanskje det er nå...

Så dere skal møtes alene i stedet? Sikkert mye bedre det! Så får du han helt for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Så dere skal møtes alene i stedet? Sikkert mye bedre det! Så får du han helt for deg selv.

Ja, ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjernedryss
Hvordan gikk daten din på søndag?

Det gikk veldig bra. Vi hadde det kjempekoselig. Jeg vet jo ikke helt hva jeg føler ennå da, men jeg vil absolutt fortsette å møte han :)

Hvordan gikk det med deg og din forresten?

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra. Vi hadde det kjempekoselig. Jeg vet jo ikke helt hva jeg føler ennå da, men jeg vil absolutt fortsette å møte han :)

Hvordan gikk det med deg og din forresten?

Jo det var koselig. Vi lagde mat og så på TV sammen. Han fortalte at han gjerne vil at vi skal bli kjærester. Men vi fikk snakket om det og det venter litt til med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jo det var koselig. Vi lagde mat og så på TV sammen. Han fortalte at han gjerne vil at vi skal bli kjærester. Men vi fikk snakket om det og det venter litt til med det.

Du vet ikke om du vil bli sammen med han eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...