Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Du vet ikke om du vil bli sammen med han eller?

Nei, jeg er ikke helt sikker så da fant jeg ut at det var best å si det til han. Ble nok skuffet han da men best å være ærlig synes jeg. Trenger bare litt mer tid på å finne ut om han er kjærestematerialet for meg. Skjønner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Nei, jeg er ikke helt sikker så da fant jeg ut at det var best å si det til han. Ble nok skuffet han da men best å være ærlig synes jeg. Trenger bare litt mer tid på å finne ut om han er kjærestematerialet for meg. Skjønner??

Jeg skjønner definitivt hva du mener. Jeg blir alltid usikker når jeg har valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner definitivt hva du mener. Jeg blir alltid usikker når jeg har valget.

Nettopp! Men akkurat nå likte jeg faktisk litt å ha valget. Men det er jo litt kjipt om jeg finner ut at han ikke er noen jeg vil bli sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra. Vi hadde det kjempekoselig. Jeg vet jo ikke helt hva jeg føler ennå da, men jeg vil absolutt fortsette å møte han :)

Har du møtt han noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Har du møtt han noe mer?

Ja, jeg driver fortsatt og dater han. Er litt usikker på hva jeg vil, litt sånn fram og tilbake. Tror jeg bare vil fortsette å ha det sånn en stund til. Vil ikke ta noe valg den ene eller den andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg driver fortsatt og dater han. Er litt usikker på hva jeg vil, litt sånn fram og tilbake. Tror jeg bare vil fortsette å ha det sånn en stund til. Vil ikke ta noe valg den ene eller den andre veien.

Jeg skjønner hva du mener. Det samme vil jeg og. Date litt til før jeg må bestemme meg om jeg vil det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet ut at han og jeg ikke kommer til å bli kjærester. Litt leit for han har mange kvaliteter som jeg vil at en kjæreste skal ha, men jeg er ikke tiltrukket av han. Ikke så mye jeg kan gjøre med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Ja, jeg driver fortsatt og dater han. Er litt usikker på hva jeg vil, litt sånn fram og tilbake. Tror jeg bare vil fortsette å ha det sånn en stund til. Vil ikke ta noe valg den ene eller den andre veien.

Skjedd noe mer med daten din da? Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Skjedd noe mer med daten din da? Hvordan går det?

Det går bra. Vi møtes jevnlig. Må nok se hvordan det utvikler seg videre, men jeg er veldig glad for å ha han der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. Vi møtes jevnlig. Må nok se hvordan det utvikler seg videre, men jeg er veldig glad for å ha han der.

Spennende! Lykke til videre!

Jeg skal dra og besøke han jeg var mye sammen i jula neste helg. Gleder meg veldig til å se han igjen. Ikke sett han siden nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemma! Jeg har sex med eksen min, hatt det 1 1/2 nå. Men, han fikk dame for 3/4 mnd siden, og nå har jeg noe på gang. Jeg vet han kommer til å bli sur om jeg kutter han ut nå(noe jeg IKKE vil), han er så bra. Har det virkelig bra med han, men bare som venner. Men så er det han jeg har noe på gang med, jeg vet jeg kommer til å få dårlig sammvitighet ovenfor ham. Jeg liker han godt, og han sier det kan bli noe, men jeg holder igjen pga eksen. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Da har det skjært seg her også. Jeg visste ikke hva jeg følte, men jeg ville beholde han til jeg var sikker, og dessuten hadde jeg det kjempebra sammen med han. I går fortalte han at han var usikker selv og han han syntes det hadde gått for fort osv. Jeg var uendig, for jeg syntes det hele var topp. Nå har jeg ikke lyst til noen ting lenger. Jeg har blitt litt syk også så jeg er hjemme fra jobb i dag, har ikke lyst til å møte venner heller. Jeg tok det nesten verre enn jeg hadde trodd, for jeg var virkelig usikker når det gjaldt følelsene mine. Akkuratt nå klarer jeg ikke å se positivt på noe som helst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har det skjært seg her også. Jeg visste ikke hva jeg følte, men jeg ville beholde han til jeg var sikker, og dessuten hadde jeg det kjempebra sammen med han. I går fortalte han at han var usikker selv og han han syntes det hadde gått for fort osv. Jeg var uendig, for jeg syntes det hele var topp. Nå har jeg ikke lyst til noen ting lenger. Jeg har blitt litt syk også så jeg er hjemme fra jobb i dag, har ikke lyst til å møte venner heller. Jeg tok det nesten verre enn jeg hadde trodd, for jeg var virkelig usikker når det gjaldt følelsene mine. Akkuratt nå klarer jeg ikke å se positivt på noe som helst :(

Oida.. det var trist å høre. Hvordan går det med deg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Oida.. det var trist å høre. Hvordan går det med deg? :klemmer:

Foreløpig går det ikke så veldig bra, men kanskje det blir bedre om noen dager. Jeg har jo blitt dumpet før, men synes kanskje det er ekstra ille siden han her var snill og jeg var så sikker på hvor jeg hadde han hele tiden. Stort tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig går det ikke så veldig bra, men kanskje det blir bedre om noen dager. Jeg har jo blitt dumpet før, men synes kanskje det er ekstra ille siden han her var snill og jeg var så sikker på hvor jeg hadde han hele tiden. Stort tap.

Ja da skjønner jeg at det er vondt. Jeg føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjernedryss
Ja da skjønner jeg at det er vondt. Jeg føler med deg!

Ja, de fleste vet vel hvordan det føles :( Han sier at han vil møte meg igjen da, og at han ikke er helt sikker han heller. Jeg får se hvordan jeg føler det om et par uker, men nå som han ikke er her er det ingenting jeg heller vil enn å være sammen med han.

Hvordan går det med deg og han fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste vet vel hvordan det føles :( Han sier at han vil møte meg igjen da, og at han ikke er helt sikker han heller. Jeg får se hvordan jeg føler det om et par uker, men nå som han ikke er her er det ingenting jeg heller vil enn å være sammen med han.

Hvordan går det med deg og han fyren?

Typsik når man har funnet noen man liker også skjer noe som dette. Kjedelig! Spesielt når man ikke venta det helt. Du får bare vente og se hva du føler om noen dager eller uker.

Jo jeg drar og besøker han noen dager. Gleder meg veldig. Snakket med han på søndag. Det virker som han gleder seg og. Det er bra! Men jeg er veldig spent på hvordan det blir å se han igjen. Det er 3-4 mnd siden vi så hverandre sist. Lurer på om det kommer til å skje noe. Vi kysset sist gang men kan jo aldri være sikker på om vi på en måte fortsetter der vi slapp. Hm....

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Typsik når man har funnet noen man liker også skjer noe som dette. Kjedelig! Spesielt når man ikke venta det helt. Du får bare vente og se hva du føler om noen dager eller uker.

Jo jeg drar og besøker han om 2 dager. Gleder meg veldig. Snakket med han på søndag. Det virker som han gleder seg og. Det er bra! Men jeg er veldig spent på hvordan det blir å se han igjen. Det er 3-4 mnd siden vi så hverandre sist. Lurer på om det kommer til å skje noe. Vi kysset sist gang men kan jo aldri være sikker på om vi på en måte fortsetter der vi slapp. Hm....

Nei, regner med at du er veldig spent. Alle muligheter er jo åpne, så det kan vel gå begge veier. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, regner med at du er veldig spent. Alle muligheter er jo åpne, så det kan vel gå begge veier. Lykke til ;)

Ja mye kan skje men jeg får vel bare vente og se.

Takktakk!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...