Gå til innhold

Sex og singelliv

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det skjer vel når man minst venter det. Men når er det????

Alle sier det, men jeg har minst ventet det ganskje lenge, men intet har skjedd her :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen flere som har noen spennende dater å fortelle om?

Var på date med nr. 2 i går, det var kjempekoselig!!! Vi hygget oss masse, og kjemien begynte å virke. Det som jeg var usikker med angående utseende og hans "oppførsel" var noe jeg tok feil av! Det hjalp at jeg ga ham en sjanse, som du sa:)

Det er slik noen sa her,: han jeg trodde jeg hadde god tone med viser seg til å virke likegyldig og han JEG var likegylde om og virket frampå begynte jeg å få kjempetone med igår! Jeg skal heller ikke utelukke at nr. 1 som jeg gjerne er mer avslappet i denne datingen nevnte tilfeldig da vi snakket om juleshopping at han hadde kjøpt noe bitteliten til meg om han så meg før jul:) Jeg ble glad... Han sa at han likte meg og tenkte på meg og at han har vært glad siden den dag vi traff! Men han skriver veldig lite på msn, når vi er online... det er kanskje jeg ikke skriver? Men han vil treffes på lørdag!

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg venter på det hele tiden jeg. Sikkert derfor jeg aldri møter noen, jeg er jo aldri i den situasjonen at jeg "minst venter det".

Skrevet
Jeg venter på det hele tiden jeg. Sikkert derfor jeg aldri møter noen, jeg er jo aldri i den situasjonen at jeg "minst venter det".

Det er riktig at du venter og ikke gir opp! Men "ordtaket" kan bety at han dukker opp fra en setting du ikke forventet han skulle gjøre!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Det er riktig at du venter og ikke gir opp! Men "ordtaket" kan bety at han dukker opp fra en setting du ikke forventet han skulle gjøre!

Jeg forventer det i alle settinger jeg. Eller jeg forventer ikke, men jeg håper liksom alltid. Har vel aldri vært i situasjoner hvor jeg ikke har håpet på at jeg møter en gutt. Hvor skulle det vært liksom?

Skrevet
Var på date med nr. 2 i går, det var kjempekoselig!!! Vi hygget oss masse, og kjemien begynte å virke. Det som jeg var usikker med angående utseende og hans "oppførsel" var noe jeg tok feil av! Det hjalp at jeg ga ham en sjanse, som du sa:)

Det er slik noen sa her,: han jeg trodde jeg hadde god tone med viser seg til å virke likegyldig og han JEG var likegylde om og virket frampå begynte jeg å få kjempetone med igår! Jeg skal heller ikke utelukke at nr. 1 som jeg gjerne er mer avslappet i denne datingen nevnte tilfeldig da vi snakket om juleshopping at han hadde kjøpt noe bitteliten til meg om han så meg før jul:) Jeg ble glad... Han sa at han likte meg og tenkte på meg og at han har vært glad siden den dag vi traff! Men han skriver veldig lite på msn, når vi er online... det er kanskje jeg ikke skriver? Men han vil treffes på lørdag!

Neimen, så koselig å høre da! Det hjelper av og til å gi folk en sjanse til. Fordi da finner man kanskje ut noe mer om personen og om man har noe kjemi. :ler:

Skrevet

Lite aktivitet her nå! Tror det er min tur til å spørre om råd nå. For 2 uker siden møtte jeg en fyr som jeg hadde sendt et par mld med via nettet. I løpet av de 2 ukene så har vi møtt hverandre 4 ganger. Det synes han er hyggelig, kjekk og snill. Han er litt sjenert og forsiktig. Dvs. at det er ikke så lett å prate med han. Men det blir enklere for hver gang som går.

Men spørsmålet mitt er: vi har møtt hverandre 4 ganger og ingenting har skjedd. Jeg er usikker på hvor jeg har han hen. Han gir liksom så blandede signaler. Det er utrolig vanskelig å lese han siden han er så sjenert. Men jeg mener at om man bare er interessert i å være venner, så synes jeg det er litt rart å møtes 4 ganger i løpet av 2 uker. Kanskje jeg tar feil men sjelden jeg ser ei venninne mer enn 1 gang i uka. Jeg vet ikke om jeg skal spørre han om han er interessert i noe mer eller ikke. Jeg blir liksom så nysgjerrig.

Hva tror dere?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er så direkte, at jeg ville spurt hva han tenker om dere. Om han er interessert i noe mer, eller om han bare vil være venner.

Uvisshet kan ta knekken på det meste.

Skrevet
Jeg forventer det i alle settinger jeg. Eller jeg forventer ikke, men jeg håper liksom alltid. Har vel aldri vært i situasjoner hvor jeg ikke har håpet på at jeg møter en gutt. Hvor skulle det vært liksom?

(*humrer*)

Du er så søt atte :romeo:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Lite aktivitet her nå! Tror det er min tur til å spørre om råd nå. For 2 uker siden møtte jeg en fyr som jeg hadde sendt et par mld med via nettet. I løpet av de 2 ukene så har vi møtt hverandre 4 ganger. Det synes han er hyggelig, kjekk og snill. Han er litt sjenert og forsiktig. Dvs. at det er ikke så lett å prate med han. Men det blir enklere for hver gang som går.

Men spørsmålet mitt er: vi har møtt hverandre 4 ganger og ingenting har skjedd. Jeg er usikker på hvor jeg har han hen. Han gir liksom så blandede signaler. Det er utrolig vanskelig å lese han siden han er så sjenert. Men jeg mener at om man bare er interessert i å være venner, så synes jeg det er litt rart å møtes 4 ganger i løpet av 2 uker. Kanskje jeg tar feil men sjelden jeg ser ei venninne mer enn 1 gang i uka. Jeg vet ikke om jeg skal spørre han om han er interessert i noe mer eller ikke. Jeg blir liksom så nysgjerrig.

Hva tror dere?

Har dere gjort typisk date/kjæresteting sammen? Se på film, gå på kino, middag sammen osv. Du kan jo kanskje prøve å holde han litt i hånda og sånt, se hvordan han reagerer.

Jeg har funnet en ny fyr fra et nettsted jeg har lyst til å møte. Det er litt annerledes enn de jeg har møtt tidligere for han her er ikke norsk (men jo, han er nordisk). Jeg er veldig usikker på hvor seriøs han er og sånt da, men jeg synes han uansett er verdt å møte. Jeg har til og med chattet litt med han med webcam og han er skikkelig søt. Hvis alt går etter planen skal jeg møte han ut i januar :rødme:

Skrevet (endret)
Har dere gjort typisk date/kjæresteting sammen? Se på film, gå på kino, middag sammen osv. Du kan jo kanskje prøve å holde han litt i hånda og sånt, se hvordan han reagerer.

quote]

Ja, første gangen vi møttes var vi ute og spiste også på cafè. 2. gangen var vi på cafè. 3. gangen var vi på kino. 4. gangen var vi hjemme hos meg og så film. Så det har jo vært muligheten for å prøve å holde hender eller andre ting. Men ingenting. Jeg kan ta initativ til det jeg men jeg er litt redd for et nei. Men jeg skal se hvor lang tid det tar før jeg hører fra han igjen.

Endret av MissBradshaw
Skrevet
Jeg har funnet en ny fyr fra et nettsted jeg har lyst til å møte. Det er litt annerledes enn de jeg har møtt tidligere for han her er ikke norsk (men jo, han er nordisk). Jeg er veldig usikker på hvor seriøs han er og sånt da, men jeg synes han uansett er verdt å møte. Jeg har til og med chattet litt med han med webcam og han er skikkelig søt. Hvis alt går etter planen skal jeg møte han ut i januar :rødme:

Så koselig da! Lykke til!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Så koselig da! Lykke til!

Hvordan går det med han daten forresten? Ble det noe mer?

Skrevet
Hvordan går det med han daten forresten? Ble det noe mer?

Min date?

Skrevet
Ja

Det har ikke skjedd noe mer. Vi møttes på søndag go det var hyggelig men nå har jeg møtt han så mange ganger uten at det har skjedd noe. Så da tar jeg det som et tegn på at han bare vil være venner. Det er i og for seg greit det og. Så da gidder jeg ikke tenke noe mer på det.

Men igår var jeg på kino med en venn av meg. Etter filmen tok vi noen øl/vin. Det ble litt seint når vi bestemte oss for å dra hjem. men tiden flyr når man har det hyggelig. På banen hjem så satt vi plutselig og holdt hender og han holdt rundt meg. Også når vi skulle ta farvel, så kysset vi flere ganger. Det føles helt naturlig. Hm.. Vi har kjent hverandre i et par år nå og vi har alltid likt hverandres selskap. Men vi har aldri snakket om vi liker hverandre eller ikke. Han studerer i utlandet og er bare hjemme i Norge når det er ferie. Han reiser tilbake 1.jan. Vet ikke helt hva jeg tenker om dette nå. Vi avtalte at vi skulle snakkes men vet ikke om vi gjør det før han drar eller etter. også vet jeg ikke om jeg skal sende mld til han eller vente.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Håper flere blir med på treffet vårt. Mer info under "treff" :)

Skrevet

Vi har også lagd en gruppe på facebook så får fra om den er noen som vil være med i den.

Skrevet

Takk, Stjernedryss, jeg trodde jeg var den eneste som tenkte slik. Hvis drømmeprinsen dukker opp på et uventet sted, må det være et virkelig merkelig sted også. Men, det kan jo vise seg at drømmeprinsen slett ikke er slik jeg har forventet...

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hjelp tror jeg har blitt galt. Jeg nevnte jo over at jeg har funnet en fyr på et nettsted. Har chattet og flørtet en del med han på msn og med webcam. Jeg synes han er så søt, og det kiler nesten i magen når jeg tenker på han. Han er i utlandet for øyeblikket så det tar vel en liten stund før jeg får møtt han. Huff, jeg lager alt for store forventninger for meg selv, er jo nesten forelsket i en jeg ikke har møtt en gang :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...