Gå til innhold

Sex og singelliv

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hjelp tror jeg har blitt galt. Jeg nevnte jo over at jeg har funnet en fyr på et nettsted. Har chattet og flørtet en del med han på msn og med webcam. Jeg synes han er så søt, og det kiler nesten i magen når jeg tenker på han. Han er i utlandet for øyeblikket så det tar vel en liten stund før jeg får møtt han. Huff, jeg lager alt for store forventninger for meg selv, er jo nesten forelsket i en jeg ikke har møtt en gang :rødme:

Håper han er like søt i virkeligheten da! Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Håper han er like søt i virkeligheten da! Lykke til!

Ja, og ikke minst at han er seriøs og grei....Det finner jeg vel ut av... Synes det tar så lang tid :(

Skrevet
Ja, og ikke minst at han er seriøs og grei....Det finner jeg vel ut av... Synes det tar så lang tid :(

Når skal dere treffes da?

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Når skal dere treffes da?

Jeg tror det blit litt lenger ut i januar en gang. Om et par uker tenker jeg, så SÅ lenge er det jo ikke da. Det er bare det at det føles som en evighet, og det er så mye som kan skje i mellomtiden. Jeg er så redd for at noe skal gå galt...

Skrevet
Jeg tror det blit litt lenger ut i januar en gang. Om et par uker tenker jeg, så SÅ lenge er det jo ikke da. Det er bare det at det føles som en evighet, og det er så mye som kan skje i mellomtiden. Jeg er så redd for at noe skal gå galt...

Ikke begynn å tenke negativt før dere har møtt hverandre. Bare tenk positivt og gled deg! Det blir nok bra!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Ikke begynn å tenke negativt før dere har møtt hverandre. Bare tenk positivt og gled deg! Det blir nok bra!

Det har du rett i. Jeg vil bare så gjerne at det skal gå bra. Har så store forhåpninger og forventninger.... Har flere gutter jeg chatter med for tida også, som jeg kanskje skal møte etter hvert, hjelper kanskje litt det at man har fler å tenke på...

Skrevet
Det har du rett i. Jeg vil bare så gjerne at det skal gå bra. Har så store forhåpninger og forventninger.... Har flere gutter jeg chatter med for tida også, som jeg kanskje skal møte etter hvert, hjelper kanskje litt det at man har fler å tenke på...

Isj, det er noe dritt med store forhåpninger og forventninger. Men du har jo mere på gang så hva er det værste som kan skje? Nyt oppmerksomheten! :)

Gjest Gjest_Ms Sleepy_*
Skrevet

Får slenge meg på denne tråden jeg også da.....

Møtte min nettdate IRL for første gang rett før juleferien. Han var veldig kjekk og vi fikk god kontakt med en gang :) Vi sendte en del meldinger til hverandre i ferien og nå skal vi treffes kommende fredag. Må innrømme at jeg gleder meg :rødme:

Gjest fragment
Skrevet

Åh, jeg blir gal av disse gutta. For det første ble det klinings med "feil" fyr i ferien. For all del, han er kjekk og snill, men det var vel ikke helt ham jeg hadde siktet meg inn på.

For det andre ble jeg sjekket opp av en skikkelig kjekkas. Med min flaks skjedde dette naturligvis akkurat idet jeg skulle gå, så jeg fikk kun tid til å prate med ham i fem minutter, samt gi ham nummeret mitt. Han ringte meg mens vi snakket, slik at jeg fikk hans nummer også. Han var virkelig ålreit, og ga uttrykk for at vi skulle møtes over nyttår siden vi begge bor i samme by til vanlig.

Det gikk et par dager, og jeg sendte ham en fullstendig uformell PM på Facebook, uten å få svar. Ettersom det ikke er alle som er like aktive på FB, sendte jeg ham en sms i forigårs der jeg også formulerte meg uten å virke for pågående. Spøkte litt med at det var verdt et forsøk med tekstmeldingen "siden det tross alt var du som sto for sjekkingen 1. juledag...", osv.

Har heller ikke fått svar på den, så jeg antar løpet er kjørt (før det i det hele tatt begynte). Jeg synes det er litt trist, ettersom dette var en gutt jeg følte jeg umiddelbart hadde god kontakt med, og siden han virket såpass interessert i meg da jeg møtte ham. Det er vel bare til å smøre seg med tålmodighet og vente ...

Skrevet (endret)

Hei igjen!

Har ikke skjedd noe spennende om gutter i ferien. Men greia er min eneste guttevenn prøver seg gang på gang på meg! Han forteller at han alltid har tenkt på meg som mer enn venn. Jeg til og med løy for ham og sa at jeg var sammen med noen, sånn at han skulle slutte å være pågående! Det hjalp lite... Uansett vi har avtale om å treffes om en uke hos meg, for middag med vin og filmer. Han flytter utenforbyen, så han vil helst overnatte på soafen..

Etter at jeg hadde lovet dette (for han sa at vil møte meg som venn) sendte han meldinger i går "Jeg savner deg, du er deilig! Jeg har ikke lyst til å vente...." Han sa han var full en gang han ringte. Han sa noe som er sååå kvalmt!!!!! at jeg la på telefonen! Krev at han var glad i meg! Jeg lovet at jeg skulle ringe ham i dag, men jeg tror ikke jeg tør/vil. Ikke vet jeg heller om avtalen vår til nete uke??

HJEEEELP!!

Endret av Jojo
Skrevet

Så bra å høre om at det er noe godt på gang hos deg forresten, Stjernedryss!!:) Gled deg og lykke til!

Skrevet
Hei igjen!

Har ikke skjedd noe spennende om gutter i ferien. Men greia er min eneste guttevenn prøver seg gang på gang på meg! Han forteller at han alltid har tenkt på meg som mer enn venn. Jeg til og med løy for ham og sa at jeg var sammen med noen, sånn at han skulle slutte å være pågående! Det hjalp lite... Uansett vi har avtale om å treffes om en uke hos meg, for middag med vin og filmer. Han flytter utenforbyen, så han vil helst overnatte på soafen..

Etter at jeg hadde lovet dette (for han sa at vil møte meg som venn) sendte han meldinger i går "Jeg savner deg, du er deilig! Jeg har ikke lyst til å vente...." Han sa han var full en gang han ringte. Han sa noe som er sååå kvalmt!!!!! at jeg la på telefonen! Krev at han var glad i meg! Jeg lovet at jeg skulle ringe ham i dag, men jeg tror ikke jeg tør/vil. Ikke vet jeg heller om avtalen vår til nete uke??

HJEEEELP!!

Så du liker ikke han på den måten? Hvis ikke, har du prøvd å si det til han?

Skrevet
Så du liker ikke han på den måten? Hvis ikke, har du prøvd å si det til han?

Det var en gang jeg trodde jeg var litt forelsket i ham, men da var han opptatt og jeg var usikker. Jeg ville heller ikke ødelegge venneskapet. Vi har vært venner i to år nå (skal nevnes at vi klina èn gang i fylla, mens han hadde kjæreste :sjenert: ) men ikke mer, bare venner før og etter det!

Jeg trenger virkelig noen!!! Min eks (som jeg ikke er helt over ham) har fått seg en dame! Det gjør meg så lei meg og såret! Men jeg vil ikke bruke vennen min som rebound! Jeg har vært sammen med ham altfor mange ganger, men føler aldri noe romantisk med han! Jeg sa at jeg er glad i ham som en venn, ja!

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Tillepike
Skrevet
Det var en gang jeg trodde jeg var litt forelsket i ham, men da var han opptatt og jeg var usikker. Jeg ville heller ikke ødelegge venneskapet. Vi har vært venner i to år nå (skal nevnes at vi klina èn gang i fylla, mens han hadde kjæreste :sjenert: ) men ikke mer, bare venner før og etter det!

Jeg trenger virkelig noen!!! Min eks (som jeg ikke er helt over ham) har fått seg en dame! Det gjør meg så lei meg og såret! Men jeg vil ikke bruke vennen min som rebound! Jeg har vært sammen med ham altfor mange ganger, men føler aldri noe romantisk med han! Jeg sa at jeg er glad i ham som en venn, ja!

Alltid vanskelig det der med venner. Men jeg ville ikke ha latt det skje noe med han fordi det er ikke noe gøy å bruke en venn som rebound eller bli brukt som det.

Skrevet
Alltid vanskelig det der med venner. Men jeg ville ikke ha latt det skje noe med han fordi det er ikke noe gøy å bruke en venn som rebound eller bli brukt som det.

Er nettopp det da!:) Hvordan går det med daten din, forresten?

Skrevet
Er nettopp det da!:) Hvordan går det med daten din, forresten?

Det skjer ingenting på dating fronten min dessverre. :tristbla:

Skrevet
Det skjer ingenting på dating fronten min dessverre. :tristbla:

Du er ikke alene! Han jeg kalte for nr.1 er helt ut av bildet! Bokstavelig talt! Han sa at han hadde kjøpt en liten julegave til meg og at han ville gi den til meg før jeg reiste av gårde. Vi skulle møtes en dag, og jeg spurte når og hvor vi skulle treffes. Hørte ikke noe siden! Så han sletta jeg fra FB og MSN!

Nr. 2 kontakter meg nå og da, sist i går. Han vil treffes til neste helg. Men jeg vet ikke, jeg lissom mistet troen på dette her! Gidder ikke/har ikke tid til tull. Referer til den dusten før jul!

Skrevet
Får slenge meg på denne tråden jeg også da.....

Møtte min nettdate IRL for første gang rett før juleferien. Han var veldig kjekk og vi fikk god kontakt med en gang :) Vi sendte en del meldinger til hverandre i ferien og nå skal vi treffes kommende fredag. Må innrømme at jeg gleder meg :rødme:

Velkommen!:)

Hvordan gikk det i går?

Skrevet
Du er ikke alene! Han jeg kalte for nr.1 er helt ut av bildet! Bokstavelig talt! Han sa at han hadde kjøpt en liten julegave til meg og at han ville gi den til meg før jeg reiste av gårde. Vi skulle møtes en dag, og jeg spurte når og hvor vi skulle treffes. Hørte ikke noe siden! Så han sletta jeg fra FB og MSN!

Nr. 2 kontakter meg nå og da, sist i går. Han vil treffes til neste helg. Men jeg vet ikke, jeg lissom mistet troen på dette her! Gidder ikke/har ikke tid til tull. Referer til den dusten før jul!

Jeg har heller ikke tid til tull!!! Da er jeg heller alene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...