Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Du kan spørre hvordan det står til med han og evt personen som ble skadet har det? Spørre om alt er bra og at du er der hvis han trenger å prate. er det et nært familie medlem går det ant og spørre om han vil du skal tilbrede en skikkelig hjemmelaget middag så han skal føle seg litt bedre :) Bare et par forslag! :)

Ja, jeg tror jeg skal gjøre det. Altså spørre hvordan han og personen har det.

Men å invitere han til middag hos meg, kan oppfattes litt drøyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tror jeg skal gjøre det. Altså spørre hvordan han og personen har det.

Men å invitere han til middag hos meg, kan oppfattes litt drøyt?

Kanskje.. Du kan jo evt. spørre om han vil ta en kaffe en dag hvis han trenger å prate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje.. Du kan jo evt. spørre om han vil ta en kaffe en dag hvis han trenger å prate!

Ja, det er griet:) Skal gjøre det:)

Takk for tipset, begge 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva skjer? Tråden- er lite aktiv disse dager. Har dere ikke spennende eller mindre spennende ting å dele med "gjengen"?

Jeg har i hvert fall klart å sende date nr. 1 en sms. Hørte på deres råd åg foreslo MIDDAG hos meg... Det var vanskelig ting å skrive.. Han svarte ikke. Så så jeg ham på msn, han skrev noen setninger kjapt! Sa at den skadde har det bedre nå, har vært opptatt med å hjelpe h*n . Men middag hos meg hørtes koselig ut. Han var sammen med venner. Skrev en mld etter lang tid og sa at skulle ut med dem, men lurte på om han kunne ringe meg i morgen. Stakk før jeg svarte.

Date nr 2 rakk ikke å møte meg, da de fikk bord til julebordet sent, klokka ble over 22 når han kunne møtes, men det passet ikke meg, var jo alt for sent?

Han vil møtes på onsdag, jeg begynner å bli usikker. Han er jo så opptatt av kyss og klem, og sånt! Jeg synes det er litt ekkelt på en måte! Enten sier man tydelig at man er ute etter et ligg, eller lar man være og si "jeg vil kysse deg" "jeg skulle ønske jeg kunne holdt rundt deg" blææææ... Han sier jo han vil bli mer kjent med meg. Bor 40-50 min med tog og reiser hit kun for å se meg. Det sier jo litt om at han er interessert, men alt det crapet og og praten om intimitet med en man har vært på date ÈN gang! Hva sier jurien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_truls_*
Hei!

Hva skjer? Tråden- er lite aktiv disse dager. Har dere ikke spennende eller mindre spennende ting å dele med "gjengen"?

Jeg har i hvert fall klart å sende date nr. 1 en sms. Hørte på deres råd åg foreslo MIDDAG hos meg... Det var vanskelig ting å skrive.. Han svarte ikke. Så så jeg ham på msn, han skrev noen setninger kjapt! Sa at den skadde har det bedre nå, har vært opptatt med å hjelpe h*n . Men middag hos meg hørtes koselig ut. Han var sammen med venner. Skrev en mld etter lang tid og sa at skulle ut med dem, men lurte på om han kunne ringe meg i morgen. Stakk før jeg svarte.

Date nr 2 rakk ikke å møte meg, da de fikk bord til julebordet sent, klokka ble over 22 når han kunne møtes, men det passet ikke meg, var jo alt for sent?

Han vil møtes på onsdag, jeg begynner å bli usikker. Han er jo så opptatt av kyss og klem, og sånt! Jeg synes det er litt ekkelt på en måte! Enten sier man tydelig at man er ute etter et ligg, eller lar man være og si "jeg vil kysse deg" "jeg skulle ønske jeg kunne holdt rundt deg" blææææ... Han sier jo han vil bli mer kjent med meg. Bor 40-50 min med tog og reiser hit kun for å se meg. Det sier jo litt om at han er interessert, men alt det crapet og og praten om intimitet med en man har vært på date ÈN gang! Hva sier jurien?

Om du ikke klarer å se at han #2 bare er ute etter å knulle vettet av deg foreslår jeg en tur til Synsam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hva skjer? Tråden- er lite aktiv disse dager. Har dere ikke spennende eller mindre spennende ting å dele med "gjengen"?

Jeg har i hvert fall klart å sende date nr. 1 en sms. Hørte på deres råd åg foreslo MIDDAG hos meg... Det var vanskelig ting å skrive.. Han svarte ikke. Så så jeg ham på msn, han skrev noen setninger kjapt! Sa at den skadde har det bedre nå, har vært opptatt med å hjelpe h*n . Men middag hos meg hørtes koselig ut. Han var sammen med venner. Skrev en mld etter lang tid og sa at skulle ut med dem, men lurte på om han kunne ringe meg i morgen. Stakk før jeg svarte.

Date nr 2 rakk ikke å møte meg, da de fikk bord til julebordet sent, klokka ble over 22 når han kunne møtes, men det passet ikke meg, var jo alt for sent?

Han vil møtes på onsdag, jeg begynner å bli usikker. Han er jo så opptatt av kyss og klem, og sånt! Jeg synes det er litt ekkelt på en måte! Enten sier man tydelig at man er ute etter et ligg, eller lar man være og si "jeg vil kysse deg" "jeg skulle ønske jeg kunne holdt rundt deg" blææææ... Han sier jo han vil bli mer kjent med meg. Bor 40-50 min med tog og reiser hit kun for å se meg. Det sier jo litt om at han er interessert, men alt det crapet og og praten om intimitet med en man har vært på date ÈN gang! Hva sier jurien?

Tja, vanskelig å si.. Det høres nesten ut som om han er ute etter et ligg men med mye kosing og kyssing.. vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hei igjen :)

Må jo oppdatere dere på daten min, hvis en kan kalle det en date ;)

Etter å ha hatt kontakt på nett og telefon i 3 måneder, sto mannen på døra her forrige tirsdag, en dag før avtalt :)

Og han var hos meg til lørdag.

Full klaff på alle områder, og jeg har vel aldri vært så forelsket noen gang :)

Deilig å få bekreftet at han var alt det jeg trodde og enda litt til :)

Avstanden blir vår store utfordring, men det skal vi klare.

Har det så godt nå, og troen på at det finnes en slik match for oss alle, er tilbake.

Hilsen en fjollete 40-åring :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Må jo oppdatere dere på daten min, hvis en kan kalle det en date ;)

Etter å ha hatt kontakt på nett og telefon i 3 måneder, sto mannen på døra her forrige tirsdag, en dag før avtalt :)

Og han var hos meg til lørdag.

Full klaff på alle områder, og jeg har vel aldri vært så forelsket noen gang :)

Deilig å få bekreftet at han var alt det jeg trodde og enda litt til :)

Avstanden blir vår store utfordring, men det skal vi klare.

Har det så godt nå, og troen på at det finnes en slik match for oss alle, er tilbake.

Hilsen en fjollete 40-åring :P;)

Neimen, så koselig å høre! Gratulerer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Tusen takk:)

Er helt der...... :hoppe::)

Oi, hyggelig at noen lykkes med å møte den rette også. Alltid hyggelig når man ser at det går ann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Veldig lite spennende her om dagen. Sitter her og kjeder meg og er smårastløs. Tror juleferien kommer til å bli ganske kjedelig også. Jeg er skikkelig negativ nå, men at blir jo ekstra kjedelig når man har singel. Spesiellt alle de greiene som er ment å være koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite spennende her om dagen. Sitter her og kjeder meg og er smårastløs. Tror juleferien kommer til å bli ganske kjedelig også. Jeg er skikkelig negativ nå, men at blir jo ekstra kjedelig når man har singel. Spesiellt alle de greiene som er ment å være koselig.

Ikke si det en gang.. jeg har ikke begynt å glede meg til jula enda.. vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Håper det kommer til å skje masse! Mange venner som er hjemme i jula så håper det blir mye sosialisering da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg gleder meg ikke noe særlig til jul i hvertfall. Skal være masse med familien og alt det der, men det blir jo ikke noe ekstra som jeg ikke kan gjøre hele resten av året for å si det sånn. Håper det skjer litt spennende ting, man jeg gruer meg vel egentlig mer enn jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle rundt meg har kjærester eller er forelsket.. får meg til å føle meg så ektremt singel! spesielt siden jeg i forrige uke rotet vekk sjansen med en fyr jeg tror jeg kunne likt ganske godt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Alle rundt meg har kjærester eller er forelsket.. får meg til å føle meg så ektremt singel! spesielt siden jeg i forrige uke rotet vekk sjansen med en fyr jeg tror jeg kunne likt ganske godt :(

Ja, det er vondt å se forelska par over alt. Utrolig kjedelig når man må være alene hjemme fordi venninner skal være hjemme og kose seg med kjæresten også. Håper jeg treffer noen innen et par år, for nå er jeg leiii!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! har merket det veldig sterk nå i det siste, og det sliter faktisk ganske mye! og det er jo typisk, når man tenker over at man er singel, det er da man aldri finner noen. kanskje man blir for kresen eller kanskje man sender ut andre signaler da. jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! har merket det veldig sterk nå i det siste, og det sliter faktisk ganske mye! og det er jo typisk, når man tenker over at man er singel, det er da man aldri finner noen. kanskje man blir for kresen eller kanskje man sender ut andre signaler da. jeg vet ikke.

Det skjer vel når man minst venter det. Men når er det????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...