Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Ja det må du gjøre!

Jo vi møttes på en cafè i nærheten der jeg bor. Vi satt og prata i nesten 2 timer. Det var veldig hyggelig. Usikker på om han er typen min, men jeg skal ikke dømme han for fort og møte han et par ganger til før jeg bestemmer meg.

Det er bra! Man må ofte møte noen en del ganger før det går den ene eller den andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

I morgen skal jeg på date. Innerst inne har jeg vel ikke noe tro på at det blir så mye mer med han, men han er søt og vi hadde det morsomt sammen sist, så da synes jeg det absolutt er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg på date. Innerst inne har jeg vel ikke noe tro på at det blir så mye mer med han, men han er søt og vi hadde det morsomt sammen sist, så da synes jeg det absolutt er verdt et forsøk.

Hvordan gikk daten din igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Stjernedryss
Hvordan gikk daten din igår?

Det gikk jo greit, men det blir nok ikke noe mer med han. Heldigvis har jeg noen andre i kikkerten, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På fredag har jeg faktisk en date igjen :rødme:

Du er sikker på at han ikke er en skurk nå da? ;)

Neida, bare tuller - lykke til med prins Charming :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Du er sikker på at han ikke er en skurk nå da? ;)

Neida, bare tuller - lykke til med prins Charming :)

Sikker er jeg ikke, men jeg tar sjansen likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Spennende :) Lykke til, Stjernedryss.

Takk, hehe. Han er svensk faktisk, men han er veldig god i norsk da. Blir spennende, jeg møtte han på en fest for litt siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag har jeg faktisk en date igjen :rødme:

Første date eller?

Jeg skal møte en fyr for 3.gang denne uka. Skikkelig koselig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Første date eller?

Jeg skal møte en fyr for 3.gang denne uka. Skikkelig koselig! :rødme:

Ja, det blir første daten, vi skal være hos meg. Morsomt at du har fått en "fast" date da, kanskje det blir noe der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir første daten, vi skal være hos meg. Morsomt at du har fått en "fast" date da, kanskje det blir noe der ;)

Ja kanskje det.. Han var veldig skeptisk på å møtes men første møte gikk veldig bra. Vi fant tonen veldig fort og har det veldig hyggelig sammen. Vi har vært hos meg hver gang så da har ting vært veldig avslappet. Spennende å se om det utvikler seg til noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ja kanskje det.. Han var veldig skeptisk på å møtes men første møte gikk veldig bra. Vi fant tonen veldig fort og har det veldig hyggelig sammen. Vi har vært hos meg hver gang så da har ting vært veldig avslappet. Spennende å se om det utvikler seg til noe mer...

Ja, det er alltid spennende. Samtidig er jeg litt lei av den første bli kjent fasen nå, siden jeg har vært der så mange ganger. Synes i grunn "fase 2" er mest spennende nå. Det som skjer etter man begynner å bli kjent, når man knytter seg til hverandre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er alltid spennende. Samtidig er jeg litt lei av den første bli kjent fasen nå, siden jeg har vært der så mange ganger. Synes i grunn "fase 2" er mest spennende nå. Det som skjer etter man begynner å bli kjent, når man knytter seg til hverandre osv.

Jeg skjønner hva du mener! Begynner å bli litt lei det selv.

Jeg kan i hvert fall fortelle at det var en vellykket date. Han endte opp med å dra hjem så seint som kl 2. Hihi! Sånn er det når man har det hyggelig. Nå blir det nok noen dager til jeg ser han igjen siden vi begge har planer. Regner med at det blir en del mld da.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjernedryss
Jeg skjønner hva du mener! Begynner å bli litt lei det selv.

Jeg kan i hvert fall fortelle at det var en vellykket date. Han endte opp med å dra hjem så seint som kl 2. Hihi! Sånn er det når man har det hyggelig. Nå blir det nok noen dager til jeg ser han igjen siden vi begge har planer. Regner med at det blir en del mld da.. :rødme:

Oi, oi, dette høres bra ut :):tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, hehe. Han er svensk faktisk, men han er veldig god i norsk da.

Og det er jo en god ting siden svensk er så innmari vanskelig å skjønne, eller?

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, dette høres bra ut :):tommelopp:

Takk!

Jeg trodde ikke jeg skulle se han noe mer denne uka men det ser ut som om vi skal møtes ikveld. Bra start på helgen.

Lykke til på daten idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Takk!

Jeg trodde ikke jeg skulle se han noe mer denne uka men det ser ut som om vi skal møtes ikveld. Bra start på helgen.

Lykke til på daten idag!

Takk, jeg må si jeg gruer meg litt. Mye som kan gå galt, vi har tross alt bare møtt hverandre på en fest.

Snipa: Nei, nei, jeg bare synes det er en positiv ting at han er god i norsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...