Gå til innhold

Sort Pastill og Pastillmannen skal gifte seg:D


Sort Pastill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres helt fantastisk flott ut! Jeg er sikker på at bryllupet deres kommer til å bli utrolig vakkert! :hjerte:
Takk! Jeg hååper jo det da, spesielt fordi jeg ikke har "stor, hvit, vakker kjole" og den delen der.

Nåååw, romantisk :hjerte: Får tårer i øynene av bare å se det for meg!

Virker som om du har kontroll, og hotellet er nok godt vant med bryllup, så der skal du ikke stresse sånn (selv om jeg forstår deg godt, liker best å ha fullstendig kontroll jeg også :fnise: ).

Hihi, jeg tror vi er litt like på sånn kontrollfreak-ting (jeg liker også å fylle ut skjemaer, forøvrig :fnise: ). Hotellet er nok vant til det ... Men, men, men :bond:

Jeg måtte jo komme innom å titte litt i dagboka di :)

Det hørtes utrolig fint ut med felespillerne som går litt før dere både opp og ned.. :hjerte: Ser det for meg, og det er vakkert!! :):wow:

Veldig spennende å lese dagboka di nå som det virkelig nærmer seg. Blir gøy å se om du husker å oppdatere dagboka di etterhvert ;)

Lykke til videre de neste dagene! :hjertesmil:

Takk for spor i boken min:D Jeg tror nok jeg kommer til å fortsette å oppdatere, det blir på en måte litt terapi :fnise:

Dessuten veldig stor hjelp å skrive ned alt jeg må huske på, alle tanker og ideer på ett sted. Det er fryktelig greit altså!

Oi, så flott, høres ut som dere får et utrolig vakkert bryllup! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Åh, takk for det, det håper jeg virkelig! :strix:

Akkurat nå er det småting-fiksing, som; hvem åpner og lukker dørene i kirken for oss? Det er egentlig kirketjeners jobb, men det er svigermor som er kirketjener her, og da vil hun helst slippe det (merkelig nok) :ler2: Hvem husker å hente kaken, og hvem tar med penger for å betale felespillerne. Jeg kommer garantert til å glemme noe kjempeviktig :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, måtte ta en tur innom deg siden du hadde lagt igjen så koselig hilsen i dagboken min :)

Så utrolig spennende at det bare er en mnd igjen til den store dagen. Kjente jeg fikk bryllupsnerver bare av å lese inne hos deg. Guri så mange ting jeg har igjen å ordne *dåner*

Likte veldig det med felespillere, hvordan kom du på å skulle gjøre det? fantastisk!!

Lykke til med videre planlegging, skal følge deg videre til den store dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :D Ja, det er mange småting, men skal si fra så fort jeg kommer på alt jeg har glemt (eh :fnise: )! Her om dagen fikk jeg et øyeblikks inspirasjon, og skrev hele talen jeg skal holde til mannen. Veldig fornøyd, den ble morsom og lett, akkurat sånn vi vil ha det. Har også snakket med hotellet og lagt opp planen for kvelden, og i morgen skal vi snakke med presten. Phu!

Hvitstil! Hei! Felespillere, vel ... Det falt seg naturlig egentlig, vi skal gifte oss i bunad, og er glad i å ta vare på tradisjoner, og hva er vel mer tradisjonelt enn spillemenn med hardingfele. Jeg tror det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Bunad og felespillere, høres kjempeflott ut.

Driver og leser gjennom dagboken din, bare tar litt tid se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Sort Pastill! Nå nærmer det seg virkelig for deg - det ser ut til at du har stålkontroll :jepp: Ser det er lenge siden jeg var innom hos deg nå, men jeg har ikke anledning til å være så aktiv på KG lenger..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg! :bryllup: Virker som alt er under kontroll da :)

Hvordan er nervene? Føler du at alt er under kontroll? :)

Endret av Marianne87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Bunad og felespillere, høres kjempeflott ut.

Driver og leser gjennom dagboken din, bare tar litt tid se :ler:

Hei:D Så koselig! Tenk at du faktisk orker å lese gjennom den :fnise:

19 dager igjen!! :hoppe:

Det er jo under 20, det jo!!

...så spennende!! :)

JA! :dåne: :danser:

:vinke: Sort Pastill! Nå nærmer det seg virkelig for deg - det ser ut til at du har stålkontroll :jepp: Ser det er lenge siden jeg var innom hos deg nå, men jeg har ikke anledning til å være så aktiv på KG lenger..

:klemmer:

Stålkontroll og stålkontroll :fnise: Det føles ikke helt sånn akkurat nå, men ... Delegering er også en kunst, har jeg hørt :fnise: Takk for spor, Mail! Såå koselig at du tok deg tid til å komme innom!

Nå nærmer det seg! :bryllup: Virker som alt er under kontroll da :)

Hvordan er nervene? Føler du at alt er under kontroll? :)

Nervene er ganske så fraværende faktisk! Litt sommerfugler og litt dommedagsdrømmer (IK- jeg har mistet bunaden, f.eks), hihi, og major stress for at alle detaljene faller fra hverandre, men ellers er alt under kontroll :fnise:

Nå har jeg akkurat funnet ut hva jeg skal gi i morgengave til mannen tror jeg ... Vi har blitt enige om å gi noe helt enkelt og billig noe, vi har ikke råd til noe mer, så jeg tror jeg skal gi han to filmer som han er veldig glad i- men som han ikke har. Kanskje. :fnise:

Forresten så beklager jeg at det er så lenge siden jeg har lest deres dagbøker :( Unnskyld! Det er litt hektisk for tiden, men skal gjøre det så fort jeg får sjansen!

Endret av Sort Pastill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker igjen!!! :danser::bryllup:

Jeg har forøvrig fått noe nytt å få panikk over ... nemlig omgangssyke. Det går en kjempesmittsom omgangssyke her i bygda nå, og jeg overbeviser meg selv innimellom om at jeg kommer til å få det nå *rive seg i håret*. Jeg MÅ tenke positivt nå, ellers kommer jeg til å påføre meg sykdom selv, tenker jeg. *Skrekk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre enn to uker igjen!! :hoppe:

...bare en lørdag igjen før den store lørdagen! :)

Lykke til med den kommende uka! :klemmer:

Mye som står på programmet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så kort tid igjen nå at det er helt uforståelig ... På lørdag er det utdrikningslag, og så- helgen etter- så er det bryllup. Merkelig følelse! I morgen skal jeg ha prøvetime hos frisør, det blir greit tror jeg! Myye kjøring da, må til en annen by og hente kronen, så prøvetime, og så kjøre kronen tilbake igjen. Blir sikkert en tre/fire timer i bil. Jaja.

Hadde prøvetime med sminke forrige uke. Synes "sminkedamen" ( :fnise: ) var veldig flink med "grunningen"- foundation og pudder, det så helt naturlig ut. Dessverre misforsto vi hverandre litt når det gjalt øyensminke og farger- hun la isblått og sølv omtrent opp til brynet! Det var faktisk skikkelig kult ... men ikke i bryllup! Og IKKE til bunad. Har instruert forloveren til å være kritisk og nøye på bryllupsdagen, for jeg synes det er så grusomt vanskelig å si fra om sånt selv :fnise::sjenert: Vi går for rolige bruntoner istedet tenker jeg!

Jeg gleder meg sååå mye til utdrikningslaget, det tror jeg blir kjempegøy:D Vet iallefall at vi skal starte dagen med tapas (nam!), og at det blir store mengder alkohol og mye god musikk! :digge: Nuh må jeg ut i finværet med hundene, som har blitt ørlite forsømt de siste dagene! Takk for at dere følger med her hos meg jenter! Jeg kikker innom hver gang jeg har tid hos dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Bare ti dager igjen :danser:

Virkelig spennende å følge med her inne nå, prøvesminking, prøvetime hos frisør og utdrikkingslag :) Kjenner at jeg begynner å bli spent på dine vegne :fnise:

Gleder meg til å lese hvordan det har gått hos frisøren. Har du noen ønsker om håret opp eller ned?

Håper også du skriver litt om hvordan urdrikkingslaget var, hvis du husker noe da :fnise:

Lykke til i dagene fremover! :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mandagen som ugift :hjerter_rundt: Nå har jeg hatt utdrikningslag, og det var kjempemorro! Her kommer et lite referat! Først spiste vi lunsj - tapas og vin, nammis! - og så dro vi på magedanskurs! DET var gøy! Jeg fikk fullt kostyme, og måtte danse foran alle ... Det var litt skummelt, men gøy, og vi har det på film :icon_lol: Morgengave til min kjære, som forloveren min sa ... Sånne magedanskostymer er sexy, nemlig :icon_lol: Så dro jeg på spa, måtte vokse legger, lår og bikinilinje ... Auch ... Fikk ansiktsbehandling til slutt- deilig! :Nikke: Så dro vi opp på hytten til en av jentene som var med, hvor vi fikk servert koldtbord og alkohol i store mengder. Fikk spørsmål som mannen hadde svart på på forhånd, og måtte shotte hver gang jeg svarte feil (og det ble noen ganger!). Klokken tre fant jeg ut at det var en strålende idè å ringe alle jeg har likt for å fortelle at jeg er off the marked Jeg rakk tre stykker før noen forbarmet seg over meg og fjernet mobilen :mobil: Alt i alt- jeg har hatt det helt fantastisk supergøy, og er offisielt dronningen av tequila ... *fnis*

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...