Gå til innhold

Sort Pastill og Pastillmannen skal gifte seg:D


Sort Pastill

Anbefalte innlegg

Hei søteste jentene! :strix: Takk for lykkeønskninger og gode tanker!

:strix: :strix: REFERAT :strix: :strix:

Etter en lang og hektisk uke kom (endelig) fredag. Vi våknet tidlig, brukte halve dagen på kakebaking, pakking, rydding i huset og så videre, før min mor med samboer, pappa med samboer, og mine brødre kom. Alle benket seg nede hos svigers for å spise middag og skravle - og jeg ble mer og mer spent :bond: Rundt klokken seks kom min forlover og moren hennes og hentet meg, og vi dro ned til byen for å sove på hotell. Hadde en kjempefin kveld med litt vin, dessert, super-g og nerver :fnise:

Morgenen kom, jeg våknet tiidlig og hoppet i dusjen. Vi spiste frokost (jeg klarte ikke så mye :fnise:) og dro til frisøren. Der satt jeg i to timer og ble underholdt av forlover og hennes mor, som klarte å holde nervene mine noe i sjakk. Ble sminket, og ble veldig fornøyd med både sminke og hår!

Vi dro opp til kirken, og måtte vente litt på bakrommet før det var tid for å tusle rundt og stille seg opp i våpenhuset. Var utrolig spent og nervøs på dette tidspunktet, men det var godt å holde mannen i hånden og vite at vi skulle gå opp og gjøre dette sammen! Husker ikke så mye av det som ble sagt i kirken, presten holdt en fin tale, alle snufset utenom meg som bare lo (:fnise:), og vi sa ja begge to :strix: :strix:

Vi fikk tatt endel flotte bilder ute, men det var iiiskaldt, så det ble fort unnagjort. Kjørte opp til hotellet (og stoppet på veien så mannen kunne få seg en pølse :fnise: ), og fjernet kronen- den var tung!

Resten av kvelden gikk flott, hadde ikke matlyst, men vi holdt begge taler, og fikk også høre utrolig mange flotte, rørende og morsomme taler. Det ble veldig vellykket, vi fikk mange tilbakemeldinger på at det var et av de morsomste og flotteste bryllupene folk hadde vært i, og sånt er sååå koselig å høre!

I halv to tiden sa vi hadet og trakk oss tilbake til rommet. Byttet morgengaver (vi klarte ikke vente :fnise: ), og jeg fikk et nyydelig perlekjede- akkurat likt et jeg mistet for noen år siden. Fineste mannen hadde lett gjennom tre butikker før han fant det :strix: Nintendo DS'en mannen fikk falt også i smak, og etter litt feiring av ekteskapet :lur: , ble det litt super mario på tampen av kvelden :fnise:

Vi fikk så utrolig mange flotte gaver, mye penger (så nå blir det badestamp! :bolledeig: ), blant annet videokamera MED hele filmen fra kirken på, og en elektrisk bilderamme hvor fotografen la inn alle bildene fra kvelden med en gang. Vi er så fornøyde med hele dagen, kjempetakknemlige for vår fantastiske familie, og akkurat passe lykkelige :strix:

(Beklager- dette ble litt usammenhengende :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix:

Det hørtes ut som en herlig dag!!! :rødme: Flott at dere fikk film fra kirken da, siden du ikke husker noe særlig av det! :) Jeg husker nesten ingenting av våre seremoni heller, man har liksom tusen ting som går gjennom hodet da, så det er ikke så lett å få det med seg. :fnise: Og grattis med badestamp! :tommelopp:

Koselig at mannen hadde lagt litt arbeid i morgengaven da. Det er søtt! :rødme:

Gratulerer igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om dere hadde en uforglemmelig dag :strix: Igjen Gratulerer så masse som mann og kone :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pippelipp

GRATULERER!!!!!!!!!!

Du, kan jeg spørre om noe selv om du sikkert er inne i en rosa sky enda? Jeg skal jo også ha brudekrone, var det vanskelig å finne en frisør som kunne håndtere den ordentlig, eller er det noe de fleste frisører burde få til? Jeg er nemlig helt i villrede og kommer ikke til Trondheim før en uke før bryllupet skal stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad for at vi hadde prøvetime, det var superviktig. Hadde en vanlig frisør, ung, og ikke over gjennomsnittet flink tror jeg, men hun fikk det fint til- etter litt prøving. Det tok tid å finne ut hvordan den måtte festes og sånt.

Og ellers- tusen takk:D Det er herlig å være kone :strix:

Endret av Sort Pastill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en flott dag! :) Er vel et godt tegn at man ikke husker så mye fra vielsen ;):strix:

Igjen, gratulerer så mye som fru :klemmer: Og gratulerer med badestamp :)

(Håper ikke du blir helt borte herfra da :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig bilde på FB, Sort Pastill!! :)

Nydelig med bunad!! :rødme:

Hvordan føles det en uke etter?

Er det rart å ikke ha no bryllup å planlegge? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen! Føles fremdeles litt uvirkelig, må innrømme det. Men plutselig kommer jeg på det, og blir litt :strix::fnise: Pastillmannen er flink til å kalle meg kone- det er kooselig :strix:

Det er egentlig deilig at bryllupet er overstått, samtidig er det jo et lite tomrom da! Jeg skal aldri planlegge bryllupet mitt igjen (bank i bordet)- det ER unektelig en rar følelse. Men, hittil elsker jeg ekteskapet! I går hadde vi vår første ordentlige krangel etter bryllupet (om en filleting, som alle våre krangler), og det var egentlig helt greit. Det var noe som manglet i krangelen (usikkerhet kanskje?), og som gjorde at følelsene ikke ble så vonde og krangelen ble håndtert bedre (fra min side iallefall). Ellers blir det jo endel :sengekos: for tiden da, det hører nok med til nygift-tilværelsen :fnise: Jeg klager ikke :ler:

Håper alle dere har det bra, jeg skal prøve å oppdatere meg litt en dag, eller dvs, jeg leser, men har ikke rukket å skrive ordentlige svar. Men jeg følger med. BigBrother ser deg (eller noe sånt) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor er det jeg har vært henn??? :sjokk:

I min egen lille baby verden vil jeg tro :fnise:

Har helt glemt å si gratulerer som gift og så leste jeg nettopp referatet ditt fra dagen. Hørtes ut som en perfekt dag :strix:

Beklager sen tilbake melding :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Devilina, så koselig! Du har selvsagt lov til å være totalt i din egen kommende-mamma verden du nå, din heldiggris! Det var en perfekt dag, og blir bare mer og mer perfekt desto mer jeg tenker på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...