Gå til innhold

Unge mødre på FEM


Gjest Lupi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

herregud!! på sesong en tar venninna og spør om hun kan smake morsmelk. og det får hun. rett fra puppen. hun suger tak og hun med melka sier suuug hardere .. hva faen?? hadde jeg aldri gjort... sprøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg så reprisen fra tirsdag på nettet nå. Herregud, hun der blonde Kristine er så merkelig... Tror hun kommer til å føle seg litt dum om noen år, når hun har blitt litt mer moden :sjenert: Men jeg tror nok filmteamet viser det verste av henne også.

Jeg syntes Line er kjempesøt!! Og hun Wiivja (eller hva hun heter) virker også veldig flink og oppegående :)

Veldig underholdende program! :ler:

Syns Wivja er kjedelig.. Ikke minst "Komme hjem å være litt barnslig igjen" Og med engang hun treffer venna så setter hun babystemmen til "Æ har ikkje noe hår" Ehh..

Kristine er BLOND, men syns ikke hun er no dårlig mor av den grunn! Hun gjør en bra jobb syns jeg, litt sånn masete personlighet har hun. Syns hun er søt med beibien sin jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Wivja er kjedelig.. Ikke minst "Komme hjem å være litt barnslig igjen" Og med engang hun treffer venna så setter hun babystemmen til "Æ har ikkje noe hår" Ehh..

Kristine er BLOND, men syns ikke hun er no dårlig mor av den grunn! Hun gjør en bra jobb syns jeg, litt sånn masete personlighet har hun. Syns hun er søt med beibien sin jeg. :)

Jeg synes Wiwja er vanvittig sterk, da! Hun er trossalt 19 og har et lite barn og kreft, og hun syter ikke engang. Hvis jeg var i den situasjonen hadde jeg løpt hjem til mamma med halen mellom beina..

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Wiwja er vanvittig sterk, da! Hun er trossalt 19 og har et lite barn og kreft, og hun syter ikke engang. Hvis jeg var i den situasjonen hadde jeg løpt hjem til mamma med halen mellom beina..

Det er også mine tanker.

Måtte le da hun sa " jeg er kanskje ikke verdens sunneste kreftpasient, men jeg er definitivt den gladeste" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg synes flere av dem oppfører seg som om de er flere år yngre enn det de er. En 19-20 åring som oppfører seg som om hun er 14-15 er ikke særlig sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere?

Bare meg som synes noen av dem er bittelitt ansvarsløse? :o

ikke bare LITT! herregud, har ikke sett det noe særlig, men har ikke hun ene to unger? med to forskjellige fedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bare LITT! herregud, har ikke sett det noe særlig, men har ikke hun ene to unger? med to forskjellige fedre?

Og står og røyker som fy mens ungen leker i sklia...

Og er 18 år! (er vanskelig å ikke være forhåndsdømmende da altså...)

Endret av Mariajenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud!! på sesong en tar venninna og spør om hun kan smake morsmelk. og det får hun. rett fra puppen. hun suger tak og hun med melka sier suuug hardere .. hva faen?? hadde jeg aldri gjort... sprøtt!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og står og røyker som fy mens ungen leker i sklia...

Episoden som gikk i går du så på? Ble ikke akkurat imponert når hun sto å dampa og skulle leke med sønnen sin i det lekeapparatet..

Og at det minste barnet var planlagt fra hennes side, men ikke hans?

Håper jenter i ung ung alder som er verpesyke ser dette programmet, selvfølgelig er det masse kos med barn, men det er kanskje greit å se den andre siden også med ansvar osv., og alt de går glipp av ved f.eks å få barn før de er ferdig med vgs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden som gikk i går du så på? Ble ikke akkurat imponert når hun sto å dampa og skulle leke med sønnen sin i det lekeapparatet..

Og at det minste barnet var planlagt fra hennes side, men ikke hans?

Håper jenter i ung ung alder som er verpesyke ser dette programmet, selvfølgelig er det masse kos med barn, men det er kanskje greit å se den andre siden også med ansvar osv., og alt de går glipp av ved f.eks å få barn før de er ferdig med vgs...

Ja... huff, men typen virka jo snill da, er ikke alle som blir i et "halvveis planlagt svangerskap"

Det som er morsomt er at de fleste (særlig i sesong 1 og 2) sier at de ikke anbefaler andre å bli unge mødre... Jeg tror dog desverre ikke at det vises nok til at vi som seere ser alt ansvaret disse mødrene har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han må være veldig snill.. slik som hun sjefa han rundt! Ikke så veldig seriøs kommentar men; er det ikke greit å kamme håret sitt litt om ikke annet før man skal på tv?

Var ihvertfall en veldig ærlig forklaring på hvordan førstemann ble til..

Er litt morsomt at de ikke anbefaler andre å få barn så tidlig, de må jo gå glipp av ufattlig mange muligheter, noen av dem kan jo ikke ha fått fullført vgs engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg nesten litt oppgitt. Disse mødrene kan være like flinke mammaer som alle andre, det vises ikke bra på TV, men de lager underholdning. Noe som gjør at de kan bli fremstilt på en helt annen måte enn hvordan de faktisk er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt morsomt at de ikke anbefaler andre å få barn så tidlig, de må jo gå glipp av ufattlig mange muligheter, noen av dem kan jo ikke ha fått fullført vgs engang..

Mhm, men det skjønner jo ikke at de går glipp av noe, for de vil jo bare bli voksne og ha en liten baby som er glade i dem og totalt avhengige av at de er der... (hva med å skaffe seg en katt?)

Jeg tror at de fleste er gode mødre, de vises jo også, det jeg mente med mitt forrige innlegg var at det ikke vises godt nok at man sliter med små barn, er redd for at unge jenter ser dette og ønsker seg barn, og ikke skjønner at de går glipp av masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt sjokka av hun nye med det rotete håret når hun sa "jeg røyka ikke så VELDIG mye i graviditeten.. kutta ned til bare fem". Et annet gullkorn fra henne var "barnet var planlagt fra min side, men ikke hans." :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble litt sjokka av hun nye med det rotete håret når hun sa "jeg røyka ikke så VELDIG mye i graviditeten.. kutta ned til bare fem". Et annet gullkorn fra henne var "barnet var planlagt fra min side, men ikke hans." :haar:

:lete:

Sett klipp på tv hvor hu ene sier: "Jeg husker hva jeg gjør i fylla men ikke etterpå, liksom" Hmm... derfor hun har to barn med ulike ferdre ja.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir både provosert og oppgitt, på egne og andres vegne. Noen av dere er svært usakelige, og umodne i deres uttalelser. Det denne serien var for meg en mulighet til å vise at når du først er blitt mamma i ung alder, så gjør man det beste ut av det.

Ja, mange av tar noen dårlige besluttninger. Gjør ikke de fleste det når de er tjue? Ja, mange av oss oppfører seg som dumme naut. Gjør ikke de fleste det når de er tjue? Jeg synes det er trist å se at det er så mange pekefingre der ute. Dette er, inkludert meg selv, et knippe unge mødre, med ulike bakgrunner, ulike holdninger, og på ulike plasser i livet, som har èn ting til felles. Vi er mødre, glade og stolte over barna våre, som prøver å finne ut av mamma-rollen og voksen-rollen.

Ha i bakhode at dette viser en liten bit av det vi er, og det vi står for. Dette er ment som lett underholdning, med et snev av alvor, for å belyse et samtidsaktuellt tema.

Setter dere ikke pris på det, skift kanal ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir både provosert og oppgitt, på egne og andres vegne. Noen av dere er svært usakelige, og umodne i deres uttalelser. Det denne serien var for meg en mulighet til å vise at når du først er blitt mamma i ung alder, så gjør man det beste ut av det.

Ja, mange av tar noen dårlige besluttninger. Gjør ikke de fleste det når de er tjue? Ja, mange av oss oppfører seg som dumme naut. Gjør ikke de fleste det når de er tjue? Jeg synes det er trist å se at det er så mange pekefingre der ute. Dette er, inkludert meg selv, et knippe unge mødre, med ulike bakgrunner, ulike holdninger, og på ulike plasser i livet, som har èn ting til felles. Vi er mødre, glade og stolte over barna våre, som prøver å finne ut av mamma-rollen og voksen-rollen.

Ha i bakhode at dette viser en liten bit av det vi er, og det vi står for. Dette er ment som lett underholdning, med et snev av alvor, for å belyse et samtidsaktuellt tema.

Setter dere ikke pris på det, skift kanal ;)

Hvis du er hun med det lyse håret som fikk kreft, så er jeg veldig imponert over deg. Synes du virket skikkelig sympatisk, sterk og oppegående! :)

Hun som har barn med to forskjellige fedre derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også Wiivja er en flott mor og person. Men det syntes jeg ikke gjelder enkelte av de andre, (slik de blir fremstilt hvertfall ;) )

Uansett, en morsom og interessant serie! Gleder meg til å følge med hver tirsdag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...