Gå til innhold

Unge mødre på FEM


Gjest Lupi

Anbefalte innlegg

jeg liker veldig godt ho blonde som har en gutt med downs. Jeg synes hun virker veldig fornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke problemet er å være mor og glamourmodell, jeg synes problemet er at hun ikke er noe fin i det hele tatt. Irriterende å hause seg opp som modell på tv når ingen vet hvem du er, slapp av, du har allerede fått et tv-show.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke problemet er å være mor og glamourmodell, jeg synes problemet er at hun ikke er noe fin i det hele tatt. Irriterende å hause seg opp som modell på tv når ingen vet hvem du er, slapp av, du har allerede fått et tv-show.

Hva får du ut av å si sånt? Synes hun ser helt flott ut jeg! Om hun bruker en kjempesjanse for pr riktig, ser jeg ikke problemet egentlig... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke problemet er å være mor og glamourmodell, jeg synes problemet er at hun ikke er noe fin i det hele tatt. Irriterende å hause seg opp som modell på tv når ingen vet hvem du er, slapp av, du har allerede fått et tv-show.

Problemet er at hun ikke er noe fin? Den kommentaren var bare drøy og lurer på åssen du ser ut siden du spyr ut slike kommentarer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det blir feil å bruke et slikt show å promotere glamourmodellkarrieren sin. Hun er ung og mor, og bør kanskje fokusere på andre ting enn kropp og sminke?

Jeg syns ikke glamourmodell-"yrket" er så galt, men jeg forstår ikke helt prioriteten hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som kan irriterer meg litt er når de kommer med argumenter på hvorfor det er så mye bedre å bli ung mor enn gammel. En av de (tror dette var i en tidligere sesong) sa at "det er mye bedre å bli mor som 20 åring enn som 30 åring. Når man er 20 er man mye mer opplagt og ikke så gammel og sliten" Joda man er jo kjempe gammel når man er 30 og da orker man jo ingen ting :roll:

Jeg fikk min første i fjor da jeg var 30 og jeg orker da å leke med jenta mi og jeg føler meg hvert fall ikke gammel som hun mente vi på 30 var. Nei jeg blir bare litt overgitt over slike kommentarer altså. For når man er 30, så kan man være like opplagt og energisk som en på 20 ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun blonde glamourmodelln virker ganske blåst. Alt som er om henne er jo at hun sitter å gaper mens hun stotrer frem at "om eg ikje hadde fått vist meg fram no når eg e ung, hadde eg ikkje hatt noke bra livskvalitet liksom".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun blonde glamourmodelln virker ganske blåst. Alt som er om henne er jo at hun sitter å gaper mens hun stotrer frem at "om eg ikje hadde fått vist meg fram no når eg e ung, hadde eg ikkje hatt noke bra livskvalitet liksom".

Må si meg enig i at hun virker litt lett i toppen... Det jeg syns var hakket drøyere enn at hun er glamourmodell er at hun i en av de første episodene klaget over at hun og barnefaren ikke hadde råd til å bo sammen, for hun fikk mye mer penger om hun bodde alene. Så presterer hun å si noen episoder senere at hun har det helt fint økonomisk, og gir inntrykk av at hun nærmest kan kjøpe det hun har lyst på.... Jadda :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som kan irriterer meg litt er når de kommer med argumenter på hvorfor det er så mye bedre å bli ung mor enn gammel. En av de (tror dette var i en tidligere sesong) sa at "det er mye bedre å bli mor som 20 åring enn som 30 åring. Når man er 20 er man mye mer opplagt og ikke så gammel og sliten" Joda man er jo kjempe gammel når man er 30 og da orker man jo ingen ting :roll:

Eller hun som sa "jenters kropp er skapt for å få barn når de er unge, så det er mer naturlig for unge jenter å få barn"

16år er kanskje litt ungt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Eller hun som sa "jenters kropp er skapt for å få barn når de er unge, så det er mer naturlig for unge jenter å få barn"

16år er kanskje litt ungt eller?

De blir ofte dømt av veldig mange nettopp pga at de fikk barn så unge.

En annen ulempe med å være så ung, er at det er lett å gå i forsvar og prøve å forsvare sine handlinger med å rettferdiggjøre og rasjonalisere. Det de egentlig skulle sagt er "jeg fikk barn når jeg var ung, og jeg er stolt av det!". Ferdig med den saken liksom. Men når man er så ung, så er man gjerne ikke like reflektert alltid. Derfor sier de mange slike merkelige ting.

Noe som får meg til å like konseptet "unge mødre" på tv, veldig dårlig. Jeg synes det er uting å filme disse unge mødrene og latterliggjøre en god del av de på offentlig tv. De skal stakkars bli utsatt for mange stygge blikk og hatmail..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er både fordeler og ulepmer ved å være ung og gammel mor.

Helt sant! :jepp:

Jeg er 26 og kan komme på flere årsaker til at jeg kunne ønske at jeg hadde fått barn tidlig, og det er flere årsaker til at jeg fortsatt ønsker å vente en stund til.

Konklusjonen er vel at det aldri er et perfekt tidspunkt og at alle må gjøre det på sin måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som irriterer meg grenseløst med hun ene der, hun med to barn der hun er sammen med barnefaren til den minste. Hun var på den episoden som ble sendt nå i sted, husker ikke navnet hennes.

Hun virker bare så irriterende og alt for gneldrete for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente1990:)

Jeg skjønner meg ikke på dem som vil feste og være fulle på tv. Noen av de har jo festet mer enn en gang å. Særlig hun Kristine Mossing. Hadde jeg vært ung mor og vært med på unge mødre da, så ville ikke jeg ha vært full akkurat. Det hadde bare vært flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Det er noe som irriterer meg grenseløst med hun ene der, hun med to barn der hun er sammen med barnefaren til den minste. Hun var på den episoden som ble sendt nå i sted, husker ikke navnet hennes.

Hun virker bare så irriterende og alt for gneldrete for min smak.

Hvem da? De episodene som blir sendt kl 5 i ukedagene er repriser fra tidligere sesonger, men tenkte du på ho som er så sjefete?

Endret av Jente1990:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun blonde glamourmodelln virker ganske blåst. Alt som er om henne er jo at hun sitter å gaper mens hun stotrer frem at "om eg ikje hadde fått vist meg fram no når eg e ung, hadde eg ikkje hatt noke bra livskvalitet liksom".

Ej*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem da? De episodene som blir sendt kl 5 i ukedagene er repriser, men tenkte du på ho som er så sjefete?

ja den som gikk kl 5 ja. ja hun var vell ganske sjefete og så veldig "uflidd" ut :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den som gikk kl 5 ja. ja hun var vell ganske sjefete og så veldig "uflidd" ut :S

Jeg vet hvem du mener. Hun var utrolig sjefete med typen. Så sa hun noe om at "jeg tror han liker at jeg sjefer han rundt"

Den aller mest plagsome som har vært på unge mødre er Kristine fra sesong 2. Hun som har barn med han Kineseren. Gud for ei kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt sjokkert over hvor uansvarlig noen av de er. "jeg ville jo egentlig ikke bli ung mor, men jeg gikk ikke på noe prevensjon da. Hehe så det bare skjedde liksom" Og flere av de er alenemødre og hvor barnefaren bare gir faen. Er dette vanlig blandt ungemødre? At de fleste forhold ryker og barnefaren ikke bryr seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...