Gå til innhold

Unge mødre på FEM


Gjest Lupi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aner ikke... Jeg får utrolig noia av hu blonde der. :/

Hun er fryktelig! Stakkars unge sier jeg.

Men det er utrolig morsomt å se på da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Ja, det finnes på nett-TV gratis. Jeg har sittet å sett igjennom alle episodene (3 sesonger) for et par uker siden.

Jeg syntes det er veldig gøy å se på! Men enkelte av dem er veldig spesielle syntes jeg! Og ansvarsløse ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Ja, det finnes på nett-TV gratis. Jeg har sittet å sett igjennom alle episodene (3 sesonger) for et par uker siden.

Jeg syntes det er veldig gøy å se på! Men enkelte av dem er veldig spesielle syntes jeg! Og ansvarsløse ja....

Ja, her. http://webtv.tvnorge.no/ Men du må betale.

Hmmm!

Har noen lenke til gratissendingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i at hun med kort blondt hår er litt ansvarsløs.Blir litt satt ut av kommentarene og handlingene hennes.Ellers synes jeg de andre er kjempe herlige og flotte mødre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linkene fungerte ikke. Eller, linken fungerte (den siste mener jeg) men var ingenting å trykke på på den siten for å få til å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shady Lady

Likar dinne serien kjempegodt og har sett omtrent alle episodane som har gått.

Blir nesten alltid overraska og sjokkert, på godt og vondt. Nokre er veldig modne og reflekterte for alderen, medan andre virkar heilt tomme i toppen. Blir heilt overgjedde over å sjå ting dei gjer og seier, i forhold til det å vere mor :hakeslepp:

Ho blonde ja, ho er jo eit kapittel for seg sjølv. Virkar mest som ho har fått unge berre for å sleppe å kjede seg eller noko.

Absolutt underholdningsverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg synes at alle er like ansvarsløse, men hun blonde virker ikke så smart - man kan jo bli god mor likevel. Dessverre virker det som hun bare har fått barn for å få noe å gjøre... Det virker som om hun som er gravid igjen har fryktelig lyst til å leke mor, far og unge. Jeg håper for hennes del at hun ikke om tjue år angrer på at hun fikk barn så tidlig, hun er jo bare 19 år, og oppfører seg som hun er 35. Er i grunnen litt overrasket over at hun har fått typen med også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linkene fungerte ikke. Eller, linken fungerte (den siste mener jeg) men var ingenting å trykke på på den siten for å få til å se.

Hvis du snakket om min link, så må du laste ned hver episode og se det på en avspiller på PC'en din (jeg har sett med quicktime).

Endret av Caya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et program jeg liker å følge med på, men jeg må si at det er flere av mammaene som ikke virker som den smarteste kniven i skuffen for å si det sånn... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Et program jeg liker å følge med på, men jeg må si at det er flere av mammaene som ikke virker som den smarteste kniven i skuffen for å si det sånn... :forvirret:

Jeg liker også å se på det, synes det er gøy, men hvem er vel så utrolig smarte i 17-18 årsalderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...