Gå til innhold

Unge mødre på FEM


Gjest Lupi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sa ikke hu blonde at hun ble mamma fordi andre venninner hadde babyer, og det virket så "koselig"?

syns hun virker fryktelig umoden, som da hun gikk fra babyen på stellebordet for å kaste bleia, og helsesøster sa at det må du ikke gjøre, så kommer hun med en komentar om at det sier hun bare fordi jeg er så ung!

ikke ville hun gå på 6ukerskontroll heller :lete:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener "den skarpeste kniven i skuffen"?

Ja :hoho::rulle: Der fikk jeg den, liksom...sånn går det når man ikke får bestemt seg for hva man egentlig har tenkt å skrive :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Jeg liker også å se på det, synes det er gøy, men hvem er vel så utrolig smarte i 17-18 årsalderen?

Tror nok ikke jeg var så mye mer moden da nei, men jeg hadde nok vært mer forsiktig med ungen og kanskje mer ydmyk mht råd jeg hadde fått fra eldre som har barneerfaring. Jeg hadde jo hund og hest på den tiden, og var veldig ansvarsbevisst når det gjaldt dyra mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm, er det bare meg som får opp et bokmerke og ellers en tom side når jeg trykker på de linkene? Noen som vet hvordan de skal "brukes"? Er litt data-idiot;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og titter på, og for litt siden så var det ett segment med vår blonde venninne...

Om ikke annet er så er hun en kilde til MYE latter. Og hun har jo selv uttalet at hun driter i hva folk mener om henne, så da er det vel ikke så farlig? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på han faren til barnet til hun blonde jeg. Hun herser jo med han som om hun skulle vært moren hans også.. Ikke rart han har flyttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg så reprisen fra tirsdag på nettet nå. Herregud, hun der blonde Kristine er så merkelig... Tror hun kommer til å føle seg litt dum om noen år, når hun har blitt litt mer moden :sjenert: Men jeg tror nok filmteamet viser det verste av henne også.

Jeg syntes Line er kjempesøt!! Og hun Wiivja (eller hva hun heter) virker også veldig flink og oppegående :)

Veldig underholdende program! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har egentlig ikke noe peiling på dette, men burde Kristine (?) drikke når hun ammer? ser ut som om hun bøtter innpå med ganske store mengder også:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvorfor det ikke var unge mødre igår? trodde de var kommet til episode 7 av 20 eller noe sånt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den dummeste tråden jeg har sett her på lenge, og en av grunnene til at jeg noen ganger skjemmes over å være kvinne. Her har man en gjeng med damer, der mange er mødre selv, som sitter å rakker ned på andre jenter. Men egne feil ser dere ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ingen som rakker ned på noen, det som ble sagt var vel at det var utrolig mange dyktige unge mødre i dette programmet, men også noen som er litt tvilsomme i forhold til sin motivasjon for å få barn i ung alder. Synes ikke noen av oss har vært urettmessig slemme eller skarpe i tonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest igjen.
Bare meg som synes noen av dem er bittelitt ansvarsløse? :o

Aner ikke... Jeg får utrolig noia av hu blonde der. :/

Hun er fryktelig! Stakkars unge sier jeg.

Blir nesten alltid overraska og sjokkert, på godt og vondt. Nokre er veldig modne og reflekterte for alderen, medan andre virkar heilt tomme i toppen. Blir heilt overgjedde over å sjå ting dei gjer og seier, i forhold til det å vere mor :hakeslepp:

Det er vel ingen som rakker ned på noen, det som ble sagt var vel at det var utrolig mange dyktige unge mødre i dette programmet, men også noen som er litt tvilsomme i forhold til sin motivasjon for å få barn i ung alder. Synes ikke noen av oss har vært urettmessig slemme eller skarpe i tonen.

Er dette noe du hadde satt pris på å se skrevet om deg selv? Jeg tror dere bør stikke fingeren litt i jorden og ta i betraktning at dette er et program som er både klippet og redigert for underholdningens skyld. Dessuten er jeg sikker på at de fleste av dere har gjort et og annet som hadde fått andre til å stusse på deres egne evner som mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes ikke jeg utsagnene hittil har vært så ille. Sier du ja til å delta i et tv-program bør du være inneforstått med at folk kommer til å snakke. Blondinen har selv sagt at hun ikke bryr seg om hva andre måtte mene om henne, da hun har god selvtillit. Hvilket er bra. Men det er jo ikke til å stikke under en stol at hun til tider kan være litt vel sjefete og lite imøtekommende overfor sin kjæreste. Mulig tv redigerer og gir oss den halve sannheten, men tv lyver ikke i så måte.

Jeg liker programmet, jentene er generellt gode mødre. Mange av dem kommer ofte med utsagn som bærer preg av umodenhet, uten at jeg kan se at dette er skadelig for barnet. Det er en del av det å være ung. Synes programmet gir et fint innblikk i det å være en ung mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_mamma_*

er sesong 3 ferdig??

Hun blonde ga venninna morsmelk å smake på, som hun smakte på også usj!

Hun Camilla (brunetta i sesong 3) er bare nydelig. Så utrolig fint dem har det hjemme hos seg!! Men det virker som om hun er bortskjemt, pappajente.

Og ja herregud som hun blonde behandler han kinesiske kjæresten sin!! Grøss og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...