Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt på etterskudd men gratulerer med lille Sigurd :roser:

Leste fødselshistorien din og den var flott altså. Nå gleder jeg meg bare til det er min tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt på etterskudd men gratulerer med lille Sigurd :roser:

Leste fødselshistorien din og den var flott altså. Nå gleder jeg meg bare til det er min tur.

Takk for det!! :jepp:

Fødselen gikk kjempefint, og jeg har en god opplevelse! Ingenting å grue seg for! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder :)

Lillegutt var også ganske krevende om natta i begynnelsen. Nå er han en drøm, det går seg til.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder :)

Lillegutt var også ganske krevende om natta i begynnelsen. Nå er han en drøm, det går seg til.

God helg :klem:

Takk! :hjerter:

Ja, håper og tror det går seg til etter hvert.

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt slapp med tilvending i forhold til å sove i egen seng denne uka, i hensyn til samboeren. Han skal jo tross alt på jobb om morgenen, og trenger søvn, - ikke å bli holdt våken av skriking.. :sjenert:

Men i morgen har ingen av oss vekkerklokke å gå etter, så i natt skal vi prøve med mer tilvending igjen. Bare ikke jeg sovner igjen da, mens lillemann ligger ved puppen... :sjenert:

Vil så innmari at S skal sove i egen seng om natta. Jeg sover ikke noe særlig når han må ligge inntil meg.. Ligger så anspent og halvveis "på vakt". Og tilvending er vel lettere enn avvening! ;) Men kan vel bli noen slitsomme netter... Huff.. Nesten så man gruer seg for natta... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med sovetilvenningen, det går seg nok plutselig til! Og er helt enig med deg i at tilvenning nok er enklere enn avvenning :Nikke:

Kjempegode bilder du har lagt ut av Sigurd forresten :)

Ønsker deg og guttene dine en goood helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Nuni! Håper det, at det bare *plutselig* løsner og går seg til.. ;) Kanskje i helga...? :vetikke::lur::pls:

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, nei nå tror jeg tilvendinga kommer til å gå til h******....... :( Bebisen sover og sover NÅ, og har gjort det en god stund... Sikkert et par timer.... :sjenert: Fikk på sykehuset høre; "man skal ikke vekke en sovende baby".. Men, NÅ vekker jeg han altså.. Litt forsiktig.. Og tar kveldsstellet. Ellers blir det jo skikkelig sent før det kan bli natt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Natta ble super!!! :overrasket:

Jeg var jo sikker på at den skulle gå rett vest....

Ammet lillemannen i stua etter kveldsstellet, og satt litt med han i armene mine. Gikk og la han (fortsatt våken) i sengen sin kl 23:50. Ikke en lyd!!! :hakeslepp: Han fikk smokken og lå og koste seg, før han etter hvert sovnet. Våknet for pupp kl 2:30, skiftet også bleie, og la han rett i egen seng igjen. Måtte putte inn smokken på nytt noen ganger, men da klokka ble 3 tror jeg han sov igjen. Våkna på nytt for pupp kl 5:30, rett i egen seng igjen, og en ny runde med smokkeinnsetting. Deretter sov han til 8. Prøvde noen ganger å bare sette inn smokk, men etter hvert ble jeg såpass våken at jeg tenkte vi like gjerne bare kunne stå opp.

Så nå er jeg kjempefornøyd!! :hoppe: Går i veldig riktig retning, og jeg hååååper det fortsetter!! :pls::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kan vel bli noen slitsomme netter... Huff.. Nesten så man gruer seg for natta... :sukk:

Jepp, her er vi veldig optimistiske og full av pågangsmot på dagtid, vi er da begge enige om at vi skal venne han til sengen. Når natten kommer blir det bare så altfor fristende med minste motstands vei, og vips havner han i sengen vår igjen. Det skal sies at jeg sover rimelig bra likevel, syns nesten det er verre når han ligger i sengen. Da blir jeg bare liggende å høre etter lyder. Burde selvsagt intensivert nå som det er helg vi også, men sengen hans er utlånt til overnattingsgjester denne helgen. Tenker kanskje å ta kampen i julen, da har jo begge fri.

Så flott at det gikk så bra i natt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig lett å ta enkleste utvei i blant! ;)

Heldigvis gikk det enkelt og greit her i natt! :hoppe:

=====

Har vært på en liten trilletur i dag! :hoppe: Bare opp på butikken og ned igjen, 1km hver vei, men det er bare oppoverbakker dit, og mye snø gjorde det tungt med vogn.. Så det ble jammen meg største trimturen jeg har hatt på lenge.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det med å grue seg for natta kjenner jeg meg veldig godt igjen i... Men kjempeflott at det gikk så fint i natt da! Jammen er dere heldige som har en unge som faktisk sovner av seg selv når han er så liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere har en ganske så snill gutt jeg :)

Klarte ikke å sove med lillemannen i vår seng vi :sjenert: Skjedde en natt og da hadde jeg panikk for at jeg skulle ha sovet oppå han. Ergo måtte jeg sitte å amme han i senga slik at jeg ikke skulle sovne.

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å grue seg for natta kjenner jeg meg veldig godt igjen i... Men kjempeflott at det gikk så fint i natt da! Jammen er dere heldige som har en unge som faktisk sovner av seg selv når han er så liten!

Er nok smokken som har skyld i at han faktisk var helt rolig og til slutt sovnet av seg selv! ;)

Men jeg er ikke akkurat helt rolig enda.. Har hatt et par gode netter tidligere, og de gikk jo over... :sjenert: Så vi får se, men jeg håååper på en fortsettelse! ;)

Tror dere har en ganske så snill gutt jeg :)

Klarte ikke å sove med lillemannen i vår seng vi :sjenert: Skjedde en natt og da hadde jeg panikk for at jeg skulle ha sovet oppå han. Ergo måtte jeg sitte å amme han i senga slik at jeg ikke skulle sovne.

Kanskje det? Hadde vært noe det, om dette fortsetter! :jepp:

Jeg kan sovne da jeg ammer han, men jeg sover absolutt IKKE noe godt.. Blir liggende veldig anspent, redd for å legge meg oppå han og redd for at dyna skal komme over han og greier... Og redd for å bevege meg, så jeg blir veldig sliten i kroppen av at jeg spenner den. Slapper ikke akkurat av... :sjenert: Så er jo derfor jeg veldig gjerne vil at han skal sove i egen seng! :jepp:

Også er det jo noe med samlivet til meg og samboeren også da. :lur: Er vel greit å ha senga for seg selv, om man skal få litt kosetid sammen som kjærester også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det jo noe med samlivet til meg og samboeren også da. :lur: Er vel greit å ha senga for seg selv, om man skal få litt kosetid sammen som kjærester også! ;)

Godt poeng :) Trenger litt kjærestetid også. Vi fikk tydeligvis nok av det siden vi får ny baby så fort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...