Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Starter nå opp en ny dagbok, siden jeg absolutt ikke er gravid lenger!! :hoppe: Dermed blir det heller en babydagbok, som da vil dreie seg om mine første steg inn i småbarnsmamma-rollen, og alt det fører med seg.

Kort presentasjon av meg, til dere som ikke "kjenner" meg fra før; jente på 23år fra Østlandet, har vært samboer i snart 4år og forlovet i godt over 2år. Den 09.11.2008 skjedde verdens største under, - vi fikk en nydelig sønn! :hjerte:

Jeg er deltidsstudent, og er halvferdig til bachelor i vernepleie. Ellers har jeg de siste par årene jobbet i barnehage og i hjemmesykepleien.

Forresten så må denne dagboka startes med en feiring: S sov hele natta i sin egen seng i natt! :strix: Var oppe og fikk pupp ca 02:30, 04:40 og 07:30, men gikk helt fint å legge han rett over i sin egen seng etter han var ferdig. Bortsett fra etter siste amminga, da var det jeg som trengte litt kos, så da måtte han bare pent bli igjen sammen med meg! :fnise: :rødme:

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Førstemann :hoppe: :hoppe: Gleder meg til å følge deg videre!

Og så bra at han ville ligge i egen seng i natt - det gikk jo kjempefort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fødselshistorie - da S ble født!

Hadde flere uker hatt mer hyppige og kraftigere kynnere, men ikke sånn at det var vondt. Masse mensmurringer nederst i magen, og fredag 31.oktober gikk første del av slimproppen. Dagen etter kom resten. Hadde mye slim som kom hver gang jeg var på do, kom som svære ”dæsjer” på papiret da jeg tørket meg. Av og til var det også ørsmå spor av friskt blod i slimet.