Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Utrolig skjønn gutt dere har! :)

Sender en god trøsteklem til deg også. :klemmer: Dødsfall blant nære og kjære er alltid tøft. Jeg føler virkelig med deg. :klemmer:

Ja, han er heeeerlig! :rødme:

Takk for trøst... :)

:klemmer:

Takk for det!

Måtte bare inn og gi deg en kjempestor :klemmer: !!! Det er absolutt ikke noe gøy å gå og vente på den telefonen :sukk: Men når den kommer og før den kommer så bare send en PM om det skulle være noe for jeg vet hvordan det er!!!! Hvis ikke, så tenker jeg mye på deg :klemmer:

P.S. Skal du begynne på skolen nåååå? :sjokkert: Det er slik jeg også tenker det da - håper det går bra for deg og at jeg kan lære noen triks av deg eller høre om dine erfaringer :)

Tusen takk! :hug:

Det er fryktelig vondt.. Men jeg er så heldig at jeg har fått en nydelig sønn, og han er det veldig mye trøst og kos i! ;) :rødme:

Hehe, ja, idag var jeg på skolen igjen!! Går greit det, er jo bare et deltidsstudie!! ;) (Se ellers lengere svar lenger ned, til Knøttet) :)

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her vil jeg også følge med!

Næmmen, så deilig med flink sovebaby da! Jeg er rimelig sikker på at han merka at du også ønska deg det, så han er snill gutt og hører etter! :ler:

Må være bra deilig å få tilbake kroppen sin så kjapt! Gjorde det etter Ida jeg og, men å få 2 unger på under 2 år har visst ikke akkurat gjort underverker for min kropp.. :forvirret: Gikk opp 17 kg begge gangene, jeg aaaaner ikke hvor mye jeg har gått ned nå siden badevekta vår skriker etter nye batterier! Men jeg tenker som så, at det jeg ikke vet har jeg heller ikke vondt av... ;) Også var jeg jo gravid i 9 mnd, og kan nesten ikke forvente å bli tynn igjen på bare 2 mnd!

Trist med farmoren din... :tristbla: Man vet jo at de gamle må dø en dag, men det er forferdelig trist når det skjer likevel...

:ler: Ja, det var nok det som skjedde, og er flink gutt og adlyder mamma'n sin! :fnise:

Jeg er rimelig overraska og fornøyd med å få kroppen min tilbake så kjapt! :bolledeig: Men skal vel ikke forvente at det gjentar seg etter en evt baby nr to...! ;)

:fnise: Noen ganger er det bare heeeeeelt greit at badevekta faktisk ikke har batterier som funker..... :ler:

:klem1:

Ja, du er mye raskere enn enkelte andre- altså meg Like greit det!

Klart jeg vil følge med videre!

Heldig som har fått kroppen din tilbake, og slipper strekkmerker! Hatet strekkmerkene mine i begynnelsen, men har blitt vant til de, og i dag sa mannen at de har blitt mye mindre synlig :nigo:

At du har litt slappere mage er nok helt vanlig og går seg til

Så bra at han er så flink til å sove! Heldig der ja

Trist med farmoren din :troest: Dere har ikke mulighet til å ha han med til henne, eller? Ene oldemoren til S rakk akkurat å møte han før hun døde, det tror jeg hun satte uendelig stor pris på. Vanskelig siden vi bor så langt unna der hun bodde, så vi var heldig tross alt.

Du er tøff som skal begynne på skolen igjen nå! Har mannen slike arbeidstider at han kan ta Sigurd mens du er på skolen, eller skal dere ha besteforeldre eller noe til å passe han?

Fortsatt god helg!

Regner med at det litt slappere magen fort skal gå seg til, bekymrer meg ikke akkurat! :gjeiper: Herlig at strekkmerkene din har blitt mye mindre synlige da!! :hoppe:

Farmor ligger på et sykehus 14mil unna her, men det er for så vidt ikke lenger enn at vi kunne tatt en tur. Greia er vel heller den at hun ligger med fult av infeksjoner i hele kroppen, og da får man uansett ikke ha med babyer inn. Ønsker jo heller ikke å utsette Sigurd for noen fare heller... Nå ligger hun i tillegg helt neddopet med smertestillende, og ligger nesten som i koma. Det for at hun ikke skal ligge med smerter på sine siste levedager... Så det er liksom ikke så mye å dra nedover etter.. :tristbla:

Sigurd er med meg på skolen, han!!! :jepp: Han ligger jo omtrent bare og sover eller skal ha pupp likevel... Hvis det skulle bli vanskelig, så har jeg en mulighet i å få mamma oppover, slik at hun også blir med på skolen og passer han, og bare kommer til meg med han da han skal ha pupp.

Ellers er studiet mitt veldig godt lagt opp. Orker jeg ikke dra på skolen en dag, så kan jeg bare se opptaket av forelesningen på internett etterpå! ;) Og da er det jo hvert fall ikke noe problem; da kan jo bare kjære ta Sigurd litt, eller jeg kan se på forelesningen mens han sover om dagen. Er veldig innstilit på at dette skal gå bra! :)

Heisann!!!

Må jo følge deg videre

Koselig! :hug:

========

TEITE SMILEYBEGRENSNING!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hvordan gjør du det rent praktisk når du begynner på skolen igjen...?

Se svar til Knøttet! ;)

God mandag :klem:

Hvordan har det gått med bissevovven og S?

Det gikk kjempebra, virker som han vil passe på Sigurd! :fnise::)

:hug:

Innom med en :klem:

Takk for det... :klem: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist med farmoren din! Føler virkelig med deg! :klemmer: Mistet morfar i mai, den siste jeg hadde igjen av mine besteforeldre. Vi hadde også et veldig nært forhold, så jeg vet hvordan du har det! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn og se hvordan det går med deg. Veldig godt å ha disse små når det er så mye trist rundt en.

Forferdelig å gå å vente på den uungåelige telefonen.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for varme tanker!

Farmor sovnet stille inn i går kl 17.25... :tristbla: Det er fryktelig vondt og leit, og bare jeg tenker på det kommer tårene. Tenker på farfar som er igjen. Gruer meg og gleder meg til å se han igjen. Er redd jeg ikke kommer til å klare å si noen ting, at jeg bare kommer til å foss-grine. Samtidig skal han jo da endelig få møte sitt nye oldebarn. Enorm glede og bunnløs sorg hånd i hånd. Farmors bortgang legger en liten demper på gleden rundt Sigurd, samtidig som det at Sigurd har kommet til verden letter på sorgene.

I går kveld ble både Sigurd og jeg snørrete, og i dag er jeg skikkelig forkjøla. Slitsomt.... :sukk: Men verst av alt var det å høre på den tette nesa til lille gullet i natt.... Stakkars! :tristbla:

Idag har vi hatt hjemmebesøk av helsesøster, og Sigurd veier nå 4030gram! :hoppe: Han vokser og vokser, lille gullklumpen min! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med ny dagbok! :hoppe: Skal bli kjekt å følgja deg vidare. :jepp:

Trist med farmora di. :troest:

Ja, kunne jo like gjerne starte opp med en gang, jeg er jo tross alt ikke gravid lenger nå! :) Koselig at du vil følge med videre her!

Takk for trøst.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye. :klemmer:

Tenkte jeg ville komme med et tips for forkjølte barn (du vet det kanskje fra før, men jeg skriver det allikevel). :) Hev hodegjerdet på senga hans slik at hodet blir liggende litt høyere enn resten av kroppen. Det gjør at han får puste lettere hvis det er veldig tett.

Drypp nesa hans med morsmelk eller saltvann du får kjøpt på apoteket i ampuller.

Håper gutten din blir kvitt forkjølelsen fort, og at du får støtte og omsorg fra dine kjære nå.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med farmoren din :klem:

Hadde vært koselig med tilgang til bloggen din...kjekt å følge med på andre i samme situasjon.. :) Med en liten baby altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klem:

Skjønner godt tankene dine rundt at det legger en demper på Sigurds ankomst at farmoren din døde. Men samtidig godt å ha noe positivt opp i alt dette.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for alle klemmer og gode tanker! Varmer i en tung tid! ;)

Føler at jeg har distansert meg litt fra det triste nå, men det blusser nok veldig mye mer opp og blir mer virkelig igjen da jeg kommer nedover til begravelsen. Den skal være på tirsdag, men jeg og Sigurd drar nedover i helga. Lurer bare på hvordan vi skal gjøre det ennå.. Samboeren får ikke fri på mandag, så han får ikke dratt før mandag ettermiddag. Men jeg vil dra nedover litt tidligere, for å ikke stresse med Sigurd, og for å få litt tid når jeg likevel først drar. Har lyst til at hvert fall farfar skal få møte Sigurd før selve begravelsesdagen også.

Oiiiii!!! Haha...nå nøys jeg så fælt at Sigurd skvatt i vogna og begynte å illskrike!!! Haha, huff, stakkars.... Ga seg fort da, var bare å rugge litt på vogna!! :fnise:

Har hatt besøk av ei venninne og dattera hennes på snart 21mnd i dag, koselig! Hun er gravid igjen, og venter nummer to i mai. Kjenner at det er veldig mye mer koselig å være sammen med vennene mine som har barn nå, etter at jeg har fått barn selv! ;)

Sigurd hadde 2-3 netter her som var helt perfekt med soving i egen seng og våken til de "rette tidene" for å få mat, men de siste nettene nå har det vært mer tull.. Kanskje litt pga tett nese, tror jeg, men har har våkenet veldig ofte og villet ha pupp, og noen ganger er det alldeles IKKE greit å ligge i egen seng lenger. Men men, han er jo liten enda da. Og han sover hvert fall litt i egen seng hver natt! ;)

Trekkoppfuglen: Det med å heve hodetgjerdet har jeg ikke tenkt på. Kan jeg bare legge noe under sengebeina i hodeenden da, eller...? :klø:

Summerjoy: Skal ordne med tilgang til deg! :klem:

Tussi!: Ja, det går kjempebra her, skal absolutt ikke klage! Han er en herlig liten tass som vi koser oss masse med! :hjerte:

=====

Lagde sjokoladekake i går kveld som ble farlig god..... :sjenert::sikle: Ikke lett å styre unna... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde sjokoladekake i går kveld som ble farlig god..... :sjenert::sikle: Ikke lett å styre unna... :fnise:

Du som allerede er kvitt graviditetskiloene kan vel spise kake med god samvittighet? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...