Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Du kan få kjøpt noen spesial-klosser til nettopp det formålet. Selv har jeg alltid bare tatt to omtrent like tykke bøker og lagt de under hvert sitt bein ved hodet.

Håper du har det så fint som du kan ha det nå. :klemmer:

Er Sigurd bedre fra forkjølelsen? Utrolig koselig navn. Er så glad i slike gode, staute navn. Guttene mine har også slike gode navn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Fulgte med i graviditetsboken din en stund, men falt litt av (leste en del, men kommenterte sjelden)... så nå skal jeg prøve å følge med her :)

Trist å høre om farmoren din :(:klemmer:

Håper Sigurd blir bedre fra forkjølelsen snart! :) Så flink du er som har begynt å studere igjen allerede forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som allerede er kvitt graviditetskiloene kan vel spise kake med god samvittighet? :strix:

Hehe, joda... :sjarmor: Men bør jo helst begrense meg likevel! :gjeiper:

Du kan få kjøpt noen spesial-klosser til nettopp det formålet. Selv har jeg alltid bare tatt to omtrent like tykke bøker og lagt de under hvert sitt bein ved hodet.

Håper du har det så fint som du kan ha det nå. :klemmer:

Er Sigurd bedre fra forkjølelsen? Utrolig koselig navn. Er så glad i slike gode, staute navn. Guttene mine har også slike gode navn. :)

Sigurd er fortsatt litt snørrete, men joda, han har blitt litt bedre. Heldigvis! ;)

Hei :) Fulgte med i graviditetsboken din en stund, men falt litt av (leste en del, men kommenterte sjelden)... så nå skal jeg prøve å følge med her :)

Trist å høre om farmoren din :(:klemmer:

Håper Sigurd blir bedre fra forkjølelsen snart! :) Så flink du er som har begynt å studere igjen allerede forresten :)

Koselig at du vil følge med! :velkommen:

Hehe, ja bare å hive seg på studiene, eksamensinnlevering om tre uker... :forvirret:

Trist å lese om farmoren din! :klemmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går seg nok til med sovinga. De første månedene var det masse kaos for oss, heldigvis kommer rutinene bedre på plass etterhvert.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bildene på bloggen, for en skjønn liten gutt :)

Eksamen om 3 uker? Wow, du er jammen god. Jeg har permisjon fra studiene og er sjeleglad for det, er megasliten og fullstendig i ammetåka. Men det er kjempebra at du er i så god form at du klarer det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen om 3 uker? :hakeslepp: Synes du er utrolig tøff.

Kondolerer så mye :klemmer: Håper Sigurd greier å muntre deg opp :klem:

Har ikke vanlige eksamner vi da, vi har mappekrav som eksamensbesvarelser! ;) Får ei oppgave, og så har vi tre uker på oss til å skrive besvarelse. Men akkurat nå begynner det å bli vanskelig, var jo ikke akkurat i mine planer at farmor skulle gå bort, og at jeg må reise sørover i begravelse.... :sukk:

Sigurd muntrer meg absolutt opp, er sjeleglad for at han er på utsiden av magen nå! :rødme:

Du er skikkelig tøff ja. Eksamen mens du har nyfødt. Og tid til å være på KG i tillegg :fnise: Jammen er du flink!

Hehe, KG-tida har blitt merkbart begrensa da, mot hvor mye jeg satt her før fødselen....!! :ler: Ikke så lett å henge med i andres dagbøker om dagen..

Det går seg nok til med sovinga. De første månedene var det masse kaos for oss, heldigvis kommer rutinene bedre på plass etterhvert.

:hug:

Ja, håper og regner med at det går seg til etter hvert! ;)

Innom med en liten trøste- :klem:

Godt at du har en liten Gullklump å samle tankene om nå framover... :)

Takk for det! Ja, jeg er kjempeglad for at jeg har god-gutten min her nå! :hjerter:

Så bildene på bloggen, for en skjønn liten gutt :)

Eksamen om 3 uker? Wow, du er jammen god. Jeg har permisjon fra studiene og er sjeleglad for det, er megasliten og fullstendig i ammetåka. Men det er kjempebra at du er i så god form at du klarer det da.

Som sagt over så har vi ikke vanlige eksamner da... Jeg er i god form, men tida får nå vise hvor bra dette går. Dette med farmor kom jo veldig utenom mine planer... :sjenert: Så time will show! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i dag. I natt bestemte S seg for at det var absolutt IKKE greit å ligge i egen seng. Helst skulle han bare ligge tett inntil mamma'n sin, hvis han skulle gidde å sove i det hele tatt.

I tillegg tror jeg han fikk et akutt magevondt-anfall, for han skrek og skrek og sparka med beina. Drev på en god stund, men heldigvis ga det seg etter hvert.

Men det ble ikke mye søvn på meg i natt, altså... Tror jeg skal legge meg og sove litt på sofaen da han sovner igjen.

Må se over noe klær og finne ut hva jeg skal ha på i begravelsen idag også. Og begynne å pakke litt. Sigurd og jeg drar nedover med toget i morgen. (ikke verst å kjøre tog før man er tre uker! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer! :troest: God tur med :tog: da! Håper lille Sigurd er snill på toget! :fnise:

God tog-tur ja, håper S oppfører seg pent :)

Trist med farmora di. :troest:

Håpar turen går bra!

Takk for det, jenter! :klemmer:

Blir virkelig en spennende tur nedover i morgen.... Må bare huske å få med meg alt, uvant å pakke til en baby! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper turen går bra fra meg også - har hørt at babyer liker å kjøre tog. Kanskje litt lyder og risting?

Det kan godt tenkes. Er jeg heldig så sover han kanskje hele turen?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en dååååårlig natt til i går, ble natt til i dag heldigvis bedre! :hoppe: Bortsett fra litt morgenkos etter amming i 7-tida, og at jeg sovnet bort en times tid under amming i 2-3-tida, så sov lille gullet hele natta i sin egen seng!!! :duskedame:

Men jeg synes sååå synd på han...han er så tett, stakkar, og det er akkurat som at det blir verre da han kommer i senga si om natta?! Hører noen gang ut som han nesten skal kveles, er nok ikke lett for en liten en å hanskes med en tett nese... :sjenert: Men det er så fælt å høre på! :tristbla:

Har hevet hodeenden med en bok under hvert sengebein, men må det kanskje flere bøker til...? :klø: Spruter inn både saltvann og morsmelk i nesa hans, og av og til får jeg også ut noen busemenn. Men virker ikke som noe hjelper....?! Også syns jeg det er så rart da, at det blir verre om natta.. Merker jo ingenting da han ligger på ryggen i vognbagen i stua på dagtid..?

Og sååå kaldt har vi det heller ikke på soverommet. Vi har ca 13-14grader på rommet, og han er ikke kald verken i nakken eller på hodet. Han ligger inntullet i et helseteppe og har allergitestet dundyne over seg. Dessuten er senga hans lengst fra vinduet, og sengekanten og et teppe som ligger i hodeenden gjør det jo lunt og godt oppi der...

Hva mer kan jeg gjøre?!! Syns så synd på lille gullet mitt...

Nå skal jeg snart pakke ferdig, og om to timer kjører samboeren oss over til togstasjonen. Blir spennende med togturen, altså! ;) Håper Sigurd sover, eller hvert fall ikke får høylytte skrikeanfall.... :sjenert:

Jeg kommer nok innom KG da jeg er sørafor også, mamma og pappa har også trådløst nettverk! :biggrin:

Ha en god helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke Lillegutt her vært skikkelig forkjøla, men også han har vært litt snørrete - og da har han blitt mye tettere på natta han også. Er det ikke gjerne sånn med oss voksne også, at vi er mest "snørrete" når man legger seg for å sove? :klø: Det er nok i alle fall normalt :ler:

Lykke til på togturen, det går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...