Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Ser på tickeren min at nå er lillebaby ca 10 cm lang. :rødme: Ikke like flink til å følge med denne gangen, altså!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så gøy at du kjenner liv allerede! :hoppe:

Når skal du forresten på ordinær UL? Det er jo ikkje mange vekene til no!

Eg tippar at du får gutt denne gangen også. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær UL 12.november! :jepp:

Hehe, ja kjønnet er jeg jammen meg spent på!! :fnise: Har alltid trodd at jeg bare kom til å få gutter, men de siste ukene har jeg plutslig fått litt jente-følelse. Men det kan godt være bare fordi jeg syns det hadde vært moro med ei jente også! ;) Blir spennende å se! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær UL 12.november! :jepp:

Hehe, ja kjønnet er jeg jammen meg spent på!! :fnise: Har alltid trodd at jeg bare kom til å få gutter, men de siste ukene har jeg plutslig fått litt jente-følelse. Men det kan godt være bare fordi jeg syns det hadde vært moro med ei jente også! ;) Blir spennende å se! :rødme:

Ordinær ultralyd på I. sin bursdag - KULT! :nigo:

Ja, det blir spennande å få vita om det blir gutt eller jente denne gangen. :) Eg har iallfall skikkelig guttefølelse, av ein eller annan grunn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har måttet flytte UL'en nå, så det blir den 18.nov i stedet.. Men det går bra, tida flyr jo, så går fort til det uansett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må oppdatera her inne, så fort du har vore på UL! Er så spent på å høyra korleis det har gått, skjønnar du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det!!! ;) Men oppdatteringa kommer nok kanskje i bloggen! ;)

Det går heilt greit, så lenge du oppdaterer! :) Eg er innom bloggen din innimellom, og skal garantert hugsa på å ta turen innom 18. november! :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjøre! ;)

Syns jeg er mindre nå enn det jeg var i forrige svangerskap på samme tida. Egentlig heeelt greit det, altså...!! :fnise:

Og jeg er snart halvveis...!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Babyverden, 19 uker:

Vekt: 250 g

CRL: 15 cm

Full lengde: 21,5 cm

Et fettlag begynner så smått å legges under huden. Det vil hjelpe barnet å opprettholde riktig kroppstemperatur etter fødselen. Lanugohårene dekker nesten hele kroppen nå.

Hos jenter dannes eggceller til den store gullmedaljen under svangerskapet, og er på ett tidspunkt i millionklassen. I motsetning til guttene, fødes jenter med alle kjønnsceller de noen gang vil ha. Innen fødselen vil antallet eggceller minke dramatisk.

Hos gutter dannes testiklene i bukhulen (det samme gjelder jentenes eggstokker), og vil først synke ned i pungen nærmere fødselen. Hos enkelte guttebarn skjer ikke dette før etter at de er født, men så å si alle guttebarn har testiklene i pungen innen ettårsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt utrolig så fort dette her flyr av gårde....!!! Turbosvangerskap!! :fnise: Blir nok fort slik da man har andre unger fra før! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...