Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Guri land, det var da en så lang vei for å komme til blogginnstillingene, at jeg måtte åpne to KG-sider... :fnise: Jaja, nå har jeg fått det til, hvert fall! :) Takk for hjelpa, Knøttet! :klem:

De som har fått tilgang foreløpig er:

Jente79

Knøttet

MellonCollie

Mirabella76

Ella*

imli

Cloudberry

pysepusen

..det var de jeg kom på i farten! ;) Er det noen jeg har utelatt, så si i fra! ;)

Vært på jobb i kveld, og i morgen det jobbing med bachelor-oppgava som gjelder.. Yheyy...!

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så stille det er på KG for tida, da... Eller, jeg har vel ikke noe jeg skulle ha sagt... :fnise: Men når jeg endelig får rota meg inn her i perioder, så vil jeg gjerne ha full kontakt igjen med KG-jentene "mine"!! *kravstor* :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme med S i dag. Ny runde med diare.. JIPPI....!! :sukk:

Hater å ringe jobben og fortelle at jeg må være hjemme med sykt barn... Ringte i går kveld, og hun kollegaen jeg da traff på begynte å spørre MEG da over telefonen "oi, hva skal vi gjøre da? Hvem skal vi ringe? Hvordan skal vi løse dette?!"

Det er da for F*#N ikke mitt problem?! :kjefte:

Jeg klarer selvfølgelig ikke å si DET i telefonen, men kommer med noen forslag på løsninger. Men det er så irriterende... Når noen må ringe inn og melde fravær pga syke barn eller at de selv er syke eller noe annet, så skal da ikke en selv lastes for dette.. For min del er terskelen eviglang bare ved å ta telefonen å ringe inn fravær..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, diare er noe dritt! Bokstavelig talt ... :fnise:

Håper S blir frisk igjen fort! :)

:kjefte: Klart det ikke er ditt problem at de mangler folk på jobben! :dåne: Ikke bry deg med det, selv om det sikkert ikke er så lett ...

Ha en fortsatt fin dag! :klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også lukter denne diareen helt gruuuuuuusomt.......!! (Ikke rart det ble ståhei i går - se bloggen) :ler:

Prøver å ikke bry meg om det ang jobben, og jeg gjør egentlig ikke det heller i dag. Men akkurat der og da da jeg ringer, så føles det såååå pyton....forferdelig å bli "møtt" på den måten!

Ha en fin dag du også, Knøttet! :vinke: Er vel tid for NAV i dag, - jeg er spent! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de to siste blogginnleggene mine, står det ved siden av "kommentarer" -> { Queued: 3 }

Hva betyr det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagboka di låg ikkje lenger på "Mine innlegg", så eg måtte leita den fram igjen. ;) Men her er eg altså! :) Tusen takk ny tilgang til bloggen din. Kjekt å ha deg tilbake her på KG! :klemmer: Har du tilgang til bloggen min forresten? Eg strevde veldig med å få det til eg også, så eg veit ikkje heilt om eg har gjort det riktig.

Eg har forresten vore inne i bloggen din, og lest dei siste innlegga dine. Men når eg prøver å skriva ein kommentar, og sender svaret, så forsvinner det berre. :( Så eg kan altså lesa i bloggen din, men ikkje skriva noko der. Kvifor har det blitt så mykje tull med bloggane etter oppdateringa? :sur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du ville komme igjen! :) Veldig hyggelig når noen leggger igjen spor! Ser jo alt folk er innom både her og bloggen.. ;)

Meeen, derfor det ikke er noen som har kommentert i bloggen da, altså, kanskje....! ;) Og kanskje derfor det står sånn skrift med rødt også, ved siden av "Kommentarer"?! Skal sjekke innstillingene mine, jeg! ;)

Jeg er ganske sikker på at jeg kommer inn i bloggen din, men skal dobbeltsjekke, for sikkerhets skyld :nigo:

Fryktelig mye rart her nå, ja....! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildag!!!

Kjære er og henter en ny bil nå (ny i den forstand at den er ny for oss ;) ), så da har vi endelig to fem-setere! :bolledeig:

MEN....på vei hjem fra skolen i dag, så fikk jeg plutselig motorstopp!!! :kjefte::grine::kjempesinna: Aner ikke hva som er galt, men det lukter dyrt...... :sukk:

S har fortsatt vært hjemme fra bhg i dag, med diare. Han blir så sår av det stakkar, at nå har han åpne sår i rompa! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så stille det er på KG for tida, da... Eller, jeg har vel ikke noe jeg skulle ha sagt... :fnise: Men når jeg endelig får rota meg inn her i perioder, så vil jeg gjerne ha full kontakt igjen med KG-jentene "mine"!! *kravstor* :biggrin:

Det er fordi de fleste holder seg i bloggene tror jeg! ;)

Stakkar S som har hatt diaré... hørtes ikke godt ut med de sårene heller... auauau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi de fleste holder seg i bloggene tror jeg! ;)

Stakkar S som har hatt diaré... hørtes ikke godt ut med de sårene heller... auauau!

Men er jammen ikke så mye liv i bloggene heller..! :fnise:

Ja, tror det er helt forferdelig med sårene, han skriker noe helt vanvittig hver gang vi må skifte bleie! :tristbla: Og det er jo ikke sjelden nå heller... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbhelg, og skriver bacheloroppgave..

Har kjøpt ei vogn til i dag! :nigo: Har Simo Kombi som hovedvogn, og i høst kjøpte jeg ei helt ny Carena-trille for å ha som ei lettere vogn til å bruke i butikker og forskjellig. Den har jeg brukt maks 3-4 ganger, tror jeg.. :sjenert: Her er det mye ruglete veier og grusveier, så den vogna funker jo ikke her. Når jeg tenker meg om, så skjønner jeg ikke helt hva jeg tenkte på da jeg kjøpte den! :klaske:

Derfor har jeg bestemt meg for å selge Carena-trilla. Og i dag har jeg kjøpt ei brukt GT Safari singel! :) Den kan lett brukes i kjøpesentere, har god svingradus, kan brukes som sovevogn, og kan kjempefint brukes i ulent terreng. Gleder meg til å ta den i bruk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny vogn! :hoppe: Moro med noe nytt. ;)

Trilla vi har er heller ikke så veldig brukbar på grusvei, men den brukes egentlig bare på reise eller hvis vi tar bilen til byen og går i byen og på kjøpesenter, så det fungerer, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :nigo: Alltid moro med noe nytt, ja, det har du HELT rett i! :bolledeig:

Æsj, jeg sliter med konsentrasjonen. Mulig dårlig tidspunkt å sitte å jobbe med bachelor'n ved midnatt..... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbhelga er over, og en ny uke er i gang. Mandager betyr hjemmedag med S for min del, - HELT supert! :strix:

Kjenner at jeg gleder meg bare mer og mer til å bli ferdig med skolen og hele tiden ha oppgaver der og jobbe med. Føler at jeg går glipp av mye med S.. For eksempel i går, da måtte jeg skrive bacheloroppgave, mens kjære kunne ta med seg S på tur. De var hos en kamerat og så på nyfødte lamunger, hadde vært hos noen og hilst på hundevalper, og vært i skogen og sett på 5 elger på 20 meters avstand. S hadde vært såååå fasinert! :rødme: Skulle virkelig ønske at jeg også kunne ha vært med..

Men jeg nyter virkelig den tiden da jeg KAN være med og finne på ting da! :) For eksempel for et par uker siden, da var vi hele familien og bikkja ute på tur i skogen. Fyra opp bål og grilla pølser, koste oss med kjeks og kvikk-lunsj. Herlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noe sted man ser oversikt over hvilke blogger det er nye kommentarer? Er så irriterende å måtte gå inn i hver enste blogg og leite etter om det har skjedd noe nytt, når det i de fleste bloggene ikke har det..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei,

inne av gammelt. :) Er ikke så ofte på KG lenger akkurat!

Hadde egentlig tenkt å kjøpe Carena-trille vi også, men det er mest til feriebruk og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Du hadde visst ramlet ut av mine innlegg :flau:

Tok visst litt tid å oppdage det. Bloggen din har jeg visst klart å overse også... Men nå skal jeg inn og kikke litt der.

Ikke meningen å være fraværende altså!!!

Skjønner godt at du er lei skolen, går så fort med disse små og da er det kjedelig å gå glipp av ting. Men du har vel ikke så mye igjen.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg ser når det er noe nytt i bloggene jeg... iallfall de jeg ser på Blog Community-lista :) Ellers må jeg inn på hver enkelt blogg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...