Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Hei, hei,

inne av gammelt. :) Er ikke så ofte på KG lenger akkurat!

Hadde egentlig tenkt å kjøpe Carena-trille vi også, men det er mest til feriebruk og slikt.

Koselig at du stakk innom! ;)

Er ikke så ofte innom lenger jeg heller, men siste uka/siste par ukene har det tatt seg opp litt igjen....antakelig fordi jeg skriver bacheloroppgave, og "sniker" meg over på nettet i stedet!!!! :fnise::sjenert:

Ja, var vel sånne "og slikt"-situasjoner jeg også tenkte og bruke Carena-trilla......men den har altså blitt brukt maks 4 ganger...snakker om tåpelig kjøp for min del! Så nå skal den selges! ;)

:vinke:

Du hadde visst ramlet ut av mine innlegg :flau:

Tok visst litt tid å oppdage det. Bloggen din har jeg visst klart å overse også... Men nå skal jeg inn og kikke litt der.

Ikke meningen å være fraværende altså!!!

Skjønner godt at du er lei skolen, går så fort med disse små og da er det kjedelig å gå glipp av ting. Men du har vel ikke så mye igjen.

Ha en fin dag :klemmer:

Ikke rart at jeg detter ut fra andres innlegg, da jeg har vært så lite aktiv på KG de siste månedene... ;) Så det er nok ene og alene min egen feil.. Men veldig hyggelig at du "fanger" meg opp igjen! :klem:

Nei, snaaaart er jeg ferdig! :hoppe: Skal gjøre oss ferdig med bacheloren den 11.mai (!!), levere til innbinding og sende den 14.mai. Andre uka i juni er det muntlig, og da er jeg egentlig FERDIG!!! :nigo: MEN, jeg har en praksis jeg må ta i høst, fordi jeg hadde permisjon fra en i forbindelse med fødselen. Det skal gå helt fint, - i utgangspunktet er jeg jo da egentlig ferdig...! ;) Og guuuuud som jeg GLEDER meg til det! Da er godt over 4 år som student OVER!!! :strix:

Jeg ser når det er noe nytt i bloggene jeg... iallfall de jeg ser på Blog Community-lista :) Ellers må jeg inn på hver enkelt blogg ;)

Hmm... :klø: Jeg ser om det er nye innlegg, men ikke om det er nye kommentarer på innleggene... Da må jeg inn i hver enkelt blogg... *må sjekke "Blog Community*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herre jesus...Jeg er hjemme og skal skrive bacheloroppgave i dag, også sitter jeg bare her på KG og skriver i bloggen!!! :kjefte:

Men nå har jeg fått letta litt i tankene mine, så da kanskje jeg klarer å konsentrere meg igjen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så kjekt at du snart er ferdigutdannet! :biggrin: Kan tenke meg det blir deilig, og da får du kanskje en litt roligere hverdag, siden du ikke skal på skolen, eller? :vetikke:

Jeg vet hvordan det er å snike seg til å gjøre noe annet når det er noe viktig man skal gjøre. Det er aldri så morsomt å gjøre husarbeid som når man har en eksamen foran seg! ;)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal virkelig bli deilig å bli ferdig nå! :jepp: Får nok absolutt en roligere hverdag. Hvert fall i form av at jeg ikke har sånne type "må-oppgaver" å gjøre på fritida, som man har som student. Skal gå opp i stilling da jeg er ferdig da, så det blir mer jobbing. Men tror nok uansett jeg garantert får en roligere og bedre hverdag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er herlige, - hjemmedag med S! :strix:

Han har begynt å starte dagene mellom 06.30 og 07.00 nå da, DET er ikke fult så herlig.... :sjenert: Hvert fall ikke på fri-dager! ;)

Før våknet han rundt kl 06.00, men hvis vi tok han inn til oss, kunne han gjerne sove et par timer til. Nå har har begynt å våkne i 5-tida, og vil inn til oss......

Så vi har vel gjort oss en bjørnetjeneste, ved å "lære han" at bare han våkner, så kan han få komme inn til oss og sove litt til der. Får ta en "kamp" igjen en dag snart, for å avvende det. Men akkurat nå har jeg bare ikke energi til det.. :sjenert:

S og jeg har vært ute og raka plen i dag, og nå er vi inne til lunsj, og S skal snart legge seg en dupp. Prøve den nye vogna, han har ikke sovet i den enda! ;)

Etterpå kommer mamma, hun skal være her til torsdag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent med å ta kampen til oppgava er ferdig og dere har litt fri. Det kan bli slitsomt...

Her har vi også en gutt som vil opp i senga, men ikke for å sove eller kose. Han skal herje, noe som ikke er så aktuelt når lillesøster også er der.

Heldigvis sover han gjerne til over 7 da, og da er det ikke så ille å stå opp ;)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig at du huker meg opp igjen, MellonCollie :klemmer:

Nei, det blir ingen kamp før etter oppgaven er levert, nei. Det går bare ikke! ;) Hadde han sovet sammenhengende til kl 7 så skulle jeg ikke klagd... Har MYE å si å faktisk få sove sammenhengende til da, og ikke bli avbrutt fordi man må opp og hente ungen kl 5.. :Gjesp:

Er bare en kjapp tur innom.. Nå må jeg fortsette på oppgava! ;) Så blir desverre ingen aktivitet rundt omkring hos dere andre i denne omgang...... Jeg kommer sterke tilbake! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelorjobbing for full pupp. Men nå er det straks FARMEN FINALE!! Den MÅ jeg bare se!! :hoppe: Heia Lillian!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte IKKE at Leif Birger vant i går... Dritt!!!! :kjefte: ( :ler: )

Nok en dag med skole. Men nå skimtes målstreken!! :jepp:

Startet litt senere idag, så jeg trengte ikke dra hjemmefr før kl 12. Kjære sto opp med S, jeg fikk sove lenge, og fikk frokost på senga! :hjerte: Etter frokosten gikk jeg i dusjen, styra leeeenge i avslappende tempo, og fikk tatt en "vårrengjøring" med barberhøvelen. :ler: Smurte inn hele meg med bodylotion. Var utrolig deilig!! :biggrin:

Kjære har vært så flink til å stille opp i denne perioden da jeg driver med bacheloroppgava. Han står opp S og har rett og slett hovedansvaret for han. Huset ser ikke ut, men det får bare være!!! ;):fnise:

Jeg er hvert fall heldig som har en så snill kjæreste som stiller opp for sønnen sin og meg. :hjerter_rundt:

Er så herlig å se hvordan Kjære trives med å være sammen med S. Og skjønner for så vidt godt at han antakelig synes det er "lettere" og morsommere å ha ansvaret for han nå da han har blitt større!

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier på innspurten :duskedame:

Tror de fleste gutta synes det er lettere når ungene blir litt større. Så Kjære tok mer enn gjerne storebror rett etter at lillesøster ble født. Han syntes det var litt skummelt med henne som var så liten, gikk seg heldigvis til da.

Huset får dere ta når oppgaven er levert og du har fått ladet batteriene litt. Det er ikke det viktigste.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for heiing!! :nigo:

Ja, og det er jo egentlig ganske forståelig, at de syns det er lettere da de blir større. Kjære var flink helt fra begynnelsen med S, eneste var at det tok vel 3-4 mnd'er før han turte å bade han. Var så redd for å glippe han i vannet! :fnise: Ungene er jo uansett lettere å forstå seg på, da de faktisk kan klare å uttrykke noen ord, eller gå bort og peke på noe. Og kan "herjes" litt med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner dem veldig godt. Jeg er akkurat sånn selv også :fnise:

Er jo greit med mine egne unger, men jeg må innrømme at jeg sitter hos venninner med nyfødte unger og priser med lykkelig over at lillesøster er blitt så "stor".

Får lettere kontakt med henne nå, og jeg synes det er godt å være ferdig emd den spebarnstida. Men man må jo gjennom den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig. Etter hvert som S ble større, så priset jeg meg lykkelig over at han ikke var så liten lenger. Likevel har jeg tatt meg selv i å bli litt babysyk igjen nå! :fnise: Satt med en baby som var 1,5 uke i går, og hun var jo bare såååå nydelig... :rødme:

-------------------------------

I dag har vi nesten gjort ferdig bacheloroppgaven!! :nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg også synes unger er enklere når de er større, men jeg syntes ikke S var så skjør som baby at jeg ikke turte å herje osv, det har ikke mannen følt heller, faktisk. Men jeg synes det er så mye enklere nå når S kan fortelle hva han vil selv, han kan leke selv osv, ikke bare gråte, sove, bæsje og spise som da han var baby. Når det er sagt er jeg rimelig babysyk selv ... :sjenert:

:hoppe: for nesten ferdig bacheloroppgave! :nigo:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, alle sammen! Det er så ubeskrivelig DEILIG!!! :strix:

I dag har jeg hatt første søndagen på LAAAANG tid, som jeg har hatt fri fra skole og jobb (dvs, jeg gikk av hvilende nattevakt kl 9.30 i dag ;) ), og bare kost oss som familie.. HERLIG! :hjerte: Vi har vært på besøk hos et vennepar med to unger og hatt det kjempekoselig, og kosa oss hjemme sammen. Livet er herlig! :hjerte:

Nå skal jeg stryke bunadskjorta, ta en dusj og legge meg. Nye sengeklær, og nyvasket soverom! :hjerter:

Ønsker alle en strålende 17.mai! :klemmer:

Endret av Coxy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...