Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

:vinke:

Skrev kommentar i gamle dagboka di, når jeg plutselig så at du var her også :sjenert:

Nå har jeg deg på mine innlegg igjen ;)

Nydelig lille gutten da! :hjerte:

God helg! :klemmer:

Fant ut at jeg like gjerne med en gang kunne starte en ny dagbok, - jeg er jo ikke gravid lenger! ;) Så da passer det vel dårlig med graviditetsdagbok..! :fnise: Koselig at du vil følge meg videre her også! :blomst:

God helg til deg også! :klem1:

:vinke:

Grattis med ny dagbok. Og så deilig at han sover så fint allerede.

Ja, måtte det vedvare!!! :jepp:;)

Merker du at kroppen begynner å bli normal igjen da, siden kiloene er på vei av? Jeg har fortsatt litt mage, merker det på at jeg ikke får på meg buksene mine fremdeles, men noe er hevelse fra keisersnittet. Syns selv at kroppen min er nesten tilbake til normalen (bortsett fra mine nye, flotte pupper :sjarmor: ) men buksene forteller en annen historie.

Har dere forresten barseltreff privat og ikke på helsestasjonen?

Jeg er egentlig så godt som helt meg selv igjen, jeg...! Bare med mindre rumpe...!! :lur::hoppe: Magen er kanskje bitte litt slapp enda helt nedest, men ikke noe "hengete" eller noe slik. Jeg er egentlig ganske positivt overrasket over hvordan jeg nå ser ut etter svangerskapet og fødselen! ;) Hadde jo sett for meg skikkelig slapp hengemage med fult av strekkmerker. Men jeg fikk jo jammen ingen av de heller!! :nigo:

Meeeen, jeg har ikke prøvd noen av mine gamle bukser enda, faktisk.. De fleste jeg har er godt ettersittende, og det frister ikke noe særlg i forhold til stingene mellom beina... :sjenert:

Har bare private barseltreff, ja. Fungerer nok litt annerledes i småbygder mot på større steder! ;) Her veit jo alle hvem hverandre er uansett, så vi trenger liksom ikke helsestasjonen for å skape kontakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått veldig greit med maten denne uka her, hvert fall; samboeren har vært hjemme og lagd frokost til meg hver dag, men jeg har ammet! ;) Han har også lagd middag flere dager. Men jeg har noen gang våknet på natta og vært skrubbsulten, så er nok på høytid å begynne med kveldsmat.

Havresuppe...? Blir det likssom som tynn havregrøt det da eller...? :klø: Tror aldri jeg har hørt om det før... :sjenert:

Sånn gjorde vi det også, mannen var kokk og servitør i 2 uker :fnise:

Hm.. Du liker det sikkert ikke, er bare jeg som har rar smak... Er som en tynn havregrøt ja, kan sile av grynene, og ha litt sukker oppi. Her serverer de det på barsel.

Kos dere videre, dette går jo kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du er heldig som slipper det :) Godt å få kroppen "tilbake" så fort også :)

Men er positivt overrasket over hvor lite mine synes allerede. Ble mye bedre enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å høre at alt går så fint med dere. :)

Har veldig lyst til å se bilde av gutten, er det noen mulighet for det? :)

Ha en fin søndag med mann og barn. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjorde vi det også, mannen var kokk og servitør i 2 uker :fnise:

Hm.. Du liker det sikkert ikke, er bare jeg som har rar smak... Er som en tynn havregrøt ja, kan sile av grynene, og ha litt sukker oppi. Her serverer de det på barsel.

Kos dere videre, dette går jo kjempefint :)

Jeg liker i hvert fall havregrøt! ;) Var bare vanlig mat på barsel her.. Men helt grei.

Vi koser oss, går kjempebra her! :hjerte:

Så godt å allerede ha fått tilbake kroppen sin :nigo: Også ingen strekkmerker da, heldiggrisen ;)

:sjarmor:

Jepp, du er heldig som slipper det :) Godt å få kroppen "tilbake" så fort også :)

Men er positivt overrasket over hvor lite mine synes allerede. Ble mye bedre enn jeg hadde trodd.

Ser jo helt jævli ut med strekkmerkene da magen er stor og stram...blir noe veldig annet da huden får "slappe av" igjen! ;)

Ny dagbok jo! :hoppe: Her må jeg følge med :nigo:

Koselig! :blomst:

Gratulerer med ny dagbok! Flott å lese fødselshistorien din, Monica. :klem:

Jeg hadde en kjempefin fødselsopplevelse, flott at du likte den! :)

Fint å høre at alt går så fint med dere. :)

Har veldig lyst til å se bilde av gutten, er det noen mulighet for det? :)

Ha en fin søndag med mann og barn. :klemmer:

Skal ordne med bloggtilgang! Ha en super dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd sov hele natta i senga si i natt også!! :duskedame: Kun oppe for amming og et bleieskift, ca kl 2, 4.30 og 7.15. Så sov han til jeg forsiktig vekte ham litt over 9.30..! :hakeslepp:

Har blitt litt sene kvelder da, ikke vært i seng før 23-tida.. Spørs åssen det blir i kveld, da skulle vi helst lagt oss litt tidligere. :sjenert: Samboeren skal på jobb igjen i morgen, og jeg skal på skolen. Må vel være forberedt på litt lite søvn i natt! ;)

Ellers er jeg litt trist om dagen.. Fikk tlf i går om at farmor mest sannsynlig kommer til å dø i løpet av helga.. Gruer meg nesten for at tlf skal ringe igjen, for da er jeg sikker på at jeg vet hva beskjeden er; da er hun død.. :tristbla: Er veldig trist, har hele tiden hatt et nært forhold til farmor og farfar. Og jeg hadde virkelig ønsket at hun skulle fått sett Sigurd før hun gikk bort. :sukk: Det er klart, hun er jo gammel og det er dette som er livets gang, men forferdelig vondt likevel..

Men er i hvert fall ekstra godt å ha Sigurd her hos meg på utsiden av magen nå! ;):sukk: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

Vi venter visst på samme triste telefon, men veldig godt å ha en liten gutt som trenger en da. Kan liksom ikke sette seg ned og bare være trist.

Utrolig trist når besteforeldrene blir dårlig, men er en del av livet det også.

:hug:

Signaturen min er sååå irriterende, jeg får ikke til å lage farge på linkene!! :sur: Og hvordan får man smilyer i signaturen..? Har da sett noen som har det...? :klø:

Smileyer må du kopiere inn i galleri og så legge bildet inn i signaturen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

Vi venter visst på samme triste telefon, men veldig godt å ha en liten gutt som trenger en da. Kan liksom ikke sette seg ned og bare være trist.

Utrolig trist når besteforeldrene blir dårlig, men er en del av livet det også.

:hug:

Smileyer må du kopiere inn i galleri og så legge bildet inn i signaturen...

A-ha, sånn å forstå! *prøver ut*

:hug: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også følge med! :hoppe:

Næmmen, så deilig med flink sovebaby da! ;) Jeg er rimelig sikker på at han merka at du også ønska deg det, så han er snill gutt og hører etter! :ler:

Må være bra deilig å få tilbake kroppen sin så kjapt! :) Gjorde det etter Ida jeg og, men å få 2 unger på under 2 år har visst ikke akkurat gjort underverker for min kropp.. :forvirret: Gikk opp 17 kg begge gangene, jeg aaaaner ikke hvor mye jeg har gått ned nå siden badevekta vår skriker etter nye batterier! Men jeg tenker som så, at det jeg ikke vet har jeg heller ikke vondt av... ;) Også var jeg jo gravid i 9 mnd, og kan nesten ikke forvente å bli tynn igjen på bare 2 mnd!

Trist med farmoren din... :tristbla: Man vet jo at de gamle må dø en dag, men det er forferdelig trist når det skjer likevel...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig skjønn gutt dere har! :)

Sender en god trøsteklem til deg også. :klemmer: Dødsfall blant nære og kjære er alltid tøft. Jeg føler virkelig med deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare inn og gi deg en kjempestor :klemmer: !!! Det er absolutt ikke noe gøy å gå og vente på den telefonen :sukk: Men når den kommer og før den kommer så bare send en PM om det skulle være noe for jeg vet hvordan det er!!!! Hvis ikke, så tenker jeg mye på deg :klemmer:

P.S. Skal du begynne på skolen nåååå? :sjokkert: Det er slik jeg også tenker det da - håper det går bra for deg og at jeg kan lære noen triks av deg eller høre om dine erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg like gjerne med en gang kunne starte en ny dagbok, - jeg er jo ikke gravid lenger! ;) Så da passer det vel dårlig med graviditetsdagbok..! :fnise: Koselig at du vil følge meg videre her også! :blomst:

God helg til deg også! :klem1:

Ja, du er mye raskere enn enkelte andre- altså meg :fnise: Like greit det!

Klart jeg vil følge med videre! :jepp:

Heldig som har fått kroppen din tilbake, og slipper strekkmerker! :tunge1: Hatet strekkmerkene mine i begynnelsen, men har blitt vant til de, og i dag sa mannen at de har blitt mye mindre synlig :nigo:

At du har litt slappere mage er nok helt vanlig og går seg til :Nikke:

Så bra at han er så flink til å sove! :overrasket: Heldig der ja ;)

Trist med farmoren din :troest: Dere har ikke mulighet til å ha han med til henne, eller? Ene oldemoren til S rakk akkurat å møte han før hun døde, det tror jeg hun satte uendelig stor pris på. Vanskelig siden vi bor så langt unna der hun bodde, så vi var heldig tross alt.

Du er tøff som skal begynne på skolen igjen nå! Har mannen slike arbeidstider at han kan ta Sigurd mens du er på skolen, eller skal dere ha besteforeldre eller noe til å passe han?

Fortsatt god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...