Gjest nnn Skrevet 21. november 2008 #101 Skrevet 21. november 2008 Hvem hun? Dessuten er de fleste menn for høflige til å be kvinner vaske seg bedre. Jeg vil si 50% av dem har en jobb å gjøre og viten å hente, der. WHAT? Er det høflig å la være og si det til kjæresten? "De fleste menn for høflige", noe så retarded. Hvis du mistenker at kjæresten ikke veit åssen det funker, så er det stygt å ikke si noe - å heller gå og synes at hun lukter vondt. Kjipt for deg, stygt mot henne. Gud så lykkelig jeg er for at jeg har et vakkert og åpent forhold til min kjæreste...
Fluffie Skrevet 22. november 2008 #102 Skrevet 22. november 2008 Folk hadde da sikkert oralsex foer saapa ble oppfunnet, og det uten problemer, saa jeg kan ikke se problemet med at mange av oss ikke bruker (intim)saape. Jeg bruker heller ikke alltid saape under armene siden jeg fort kan faa veldig toerr hud om jeg bruker saape for ofte. Jeg lukter ikke (vondt) av det heller. Og kropper lukter, forresten. At man lukter betyr ikke at man er skitten eller spesielt svett.
Gjest Gjest_pernille_* Skrevet 22. november 2008 #103 Skrevet 22. november 2008 Jeg vet hvordan man vasker seg. Og jeg gjør det hver dag! Så det så! Og jeg vasker meg alltid før jeg vet at det er mulighet for sex. Så meg har du deligvis aldri vært borti!
Coronas Skrevet 22. november 2008 #104 Skrevet 22. november 2008 Man skal ikke bruke såpe i underlivet. Klarer man ikke å få vasket bort såpen, vil den danne seg soppsporer og det stinker hvertfall. Jeg har aldri brukt såpe i underlivet, bare bak. Men så er jeg glattbarbert. Bruker hånden for å vaske underlivet sammen med dusjhodet. Har aldri hatt klager fra hverken kjærester eller elskere. De har sagt jeg smaker utrolig godt.
Coronas Skrevet 22. november 2008 #105 Skrevet 22. november 2008 Akkurat det med tørking har jeg fundert litt på. Når jenter tisser.. hvor langt bak er det egentlig vanlig å dra papiret fra...? o.O Det høres jo ut som det er vanlig å ta godt tak øverst i rumpesprekken og så dra hele veien fram, men det kan da ikke være tilfelle?? Jeg lurer seriøst. Du skal alltid tørke deg fra klitten og bakover. Aldri andre veien. Det er bakterier der bak som aldri skal andre steder på kroppen. Husk å vask hendene etterpå. Dersom du ikke gjør det og klør deg i øyet, får du pinkeye.
Gjest Wind Skrevet 22. november 2008 #106 Skrevet 22. november 2008 Du skal alltid tørke deg fra klitten og bakover. Aldri andre veien. Det er bakterier der bak som aldri skal andre steder på kroppen. Husk å vask hendene etterpå. Dersom du ikke gjør det og klør deg i øyet, får du pinkeye. Det er ikke det jeg mener. Selvsagt kommer det bakterier fra der bak, men er det virkelig vanlig å gjøre den feilen å ta godt tak helt øverst i sprekka og så draaaaaa hele veien framover? Det finnes vel en middelvei?
Coronas Skrevet 22. november 2008 #107 Skrevet 22. november 2008 Det er ikke det jeg mener. Selvsagt kommer det bakterier fra der bak, men er det virkelig vanlig å gjøre den feilen å ta godt tak helt øverst i sprekka og så draaaaaa hele veien framover? Det finnes vel en middelvei? He he kanskje man kan gjøre den feilen i fylla? Hva mener du med middelvei? At du ville tørket deg forover og begynt fra hudfolden mellom anus og vargina? :klø:
Gjest Wind Skrevet 22. november 2008 #108 Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg tørker meg forover..eller.. kanskje egentlig ikke noen vei. Oo Jeg kan egentlig ikke forklare det helt uten at det høres ut som jeg er idiot. Men tingen er at jeg ikke begynner så langt bak at det er i "bakterieområdet". Begynner rett og slett ved vagina, og så tørker framover. Bak tørker jeg meg selvsagt bakover. >.< Endret 22. november 2008 av Wind
Coronas Skrevet 22. november 2008 #109 Skrevet 22. november 2008 Så lenge du ikke tørker med deg bakteriene bak så er vel det helt greit og normalt vil jeg tro.
Blåbæret Skrevet 22. november 2008 #110 Skrevet 22. november 2008 Fantastisk god underholdning en kjedelg lørdagskveld Såpe og sopp henger sammen i noen tilfeller, som flere her sier. Så det må jo ligge noe i det da selv om noen her nekter å tro at man kan få sopp av såpen. Jeg får sopp i huden om jeg bruker vanelige såper. Nå bruker jeg dr. greve dusjsåpe, men jeg får sopp av den også(ikke like mye som av vanelige såper) om jeg bruker den hver dag. Jeg bruker også intimvask ca annenhver, hver 3 dag. Kan ikke bruke det oftere, får sopp i underlivet da også. Men jeg vasker meg godt med vann. Jeg fjerner ulumskheter om der skulle vere noen og samboeren min har ikke klagd etter jeg begynnte å vaske meg mindre med såpe og ikke får sopp lenger! Sopp lukter jo helt for jævelig om det får bryte ut skikkelig. Da sa samboeren min i fra at jeg luktet. han trodde jo at det kom av dårlig hygiene, men det kom av "for god" hygiene. Såpe er ikke bra for alle.
Gjest ivar Skrevet 23. november 2008 #111 Skrevet 23. november 2008 Man skal ikke bruke såpe i underlivet. Klarer man ikke å få vasket bort såpen, vil den danne seg soppsporer og det stinker hvertfall. Jeg har aldri brukt såpe i underlivet, bare bak. Men så er jeg glattbarbert. Bruker hånden for å vaske underlivet sammen med dusjhodet. Har aldri hatt klager fra hverken kjærester eller elskere. De har sagt jeg smaker utrolig godt. Smak er nå en ting.... Liker du å lukte på menn som aldri bruker såpe? Hva lukter det da, tror du? Klart man kan bruke såpe som er beregnet for formålet. Hvis man er renslig, i hvertfall.
Gjest Wind Skrevet 23. november 2008 #112 Skrevet 23. november 2008 Smak er nå en ting.... Liker du å lukte på menn som aldri bruker såpe? Hva lukter det da, tror du? Klart man kan bruke såpe som er beregnet for formålet. Hvis man er renslig, i hvertfall. Det kommer vel an på hvor godt han vasker seg (med eller uten såpe).
Gjest ivar Skrevet 23. november 2008 #113 Skrevet 23. november 2008 Det kommer vel an på hvor godt han vasker seg (med eller uten såpe). Om man vasker seg i skritt eller under armer uten såpe, så lukter det begge steder like godt etter vasken. Vann fjerner ikke lukta.
Gjest Wind Skrevet 23. november 2008 #114 Skrevet 23. november 2008 Om man vasker seg i skritt eller under armer uten såpe, så lukter det begge steder like godt etter vasken. Vann fjerner ikke lukta. Var ei som hadde prøvd det, og hun luktet ikke noe vondt. Det kan ikke ha noe med individuelle forskjeller, tror du?
Gjest Bolledeig Skrevet 23. november 2008 #115 Skrevet 23. november 2008 Tråden er ryddet Bolledeig (mod)
Coronas Skrevet 24. november 2008 #116 Skrevet 24. november 2008 Smak er nå en ting.... Liker du å lukte på menn som aldri bruker såpe? Hva lukter det da, tror du? Klart man kan bruke såpe som er beregnet for formålet. Hvis man er renslig, i hvertfall. Nå har ikke menn en slik fin åpning som vi kvinner har. Du putter vel ikke såpe inn i hullet ditt gjør du?
Coronas Skrevet 24. november 2008 #117 Skrevet 24. november 2008 Forresten så har alle mennesker kroppslukt. Er gjerne den som kan tenne både menn og kvinner. Du har tydligvis vært borti kvinner som du ikke burde være sammen med. De tenner sikkert ikke på deg heller for du kveler din kroppslukt med parfumebad ofte. Bruk deo under armene men ikke spray hele kroppen ala Axe reklamen.
Gjest ivar Skrevet 24. november 2008 #118 Skrevet 24. november 2008 Nå har ikke menn en slik fin åpning som vi kvinner har. Du putter vel ikke såpe inn i hullet ditt gjør du? Har du ikke lest tråden? Såpe skal kun brukes på ytre kjønnsdeler. Det er jo det denne tråden handler om. Bevare meg, så mye uvitenhet det finnes.
Wildy Skrevet 24. november 2008 #119 Skrevet 24. november 2008 Har du ikke lest tråden? Såpe skal kun brukes på ytre kjønnsdeler. Det er jo det denne tråden handler om. Bevare meg, så mye uvitenhet det finnes. Ja ikke sant..... For vet du, jeg får sopp i HUDEN RUNDT åpningen om jeg bruker intimsåpe i underlivet. Dvs huden blir tynn og sår og det klør som besatt. Om jeg da ikke behandler med en gang vil jeg etterhvert få økt og klumpete utflod når soppen sprer seg i sjeden. Om jeg IKKE bruker intimsåpe eller en spesiell type bind får jeg ikke slike problemer. Sopp med utgangspunkt i sjeden har jeg kun hatt mens jeg var gravid. Jeg kan få lettere symptomer om jeg har sex med sædavgang i sjeden flere ganger og da gjerne dager på rad. Dvs når miljøet i sjeden blir skikkelig forstyrret ( du vet forhåpentligvis at sæd er med på å gjøre sjeden mindre surt slik at sædcellene skal ha bedre mulighet til å overleve? Sekretet som kvinner skiller ut under seksuell opphisselse har også samme virkning.Kjekt for sædcellene og også kjekt for soppen.) For meg og mitt underliv er det slik at om jeg bruker intimsåpe får jeg sopp. Det samme skjer om jeg bruker en spesiell type bind. Om jeg ikke gjør det er jeg faktisk ren og uten problemer. Jeg dusjer hver dag, men nei, jeg bruker ikke såpe hverken hver gang eller overalt. Og nei, det lukter ikke og er heller ikke "ost". Om jeg bruker såpe i underlivet derimot får jeg sopp ,og sex er da lite fristende, både for meg selv og, antagelig og forhåpentligvis, også min partner.
Coronas Skrevet 24. november 2008 #120 Skrevet 24. november 2008 Har du ikke lest tråden? Såpe skal kun brukes på ytre kjønnsdeler. Det er jo det denne tråden handler om. Bevare meg, så mye uvitenhet det finnes. Såpe skal ikke brukes innenfor noen hudfolder på kroppen. Får du ikke skylt bort all såpen får du sopp. Mange som ikke tåler denne intimsåpen der nede heller. Bare et produkt for at du skal bruke unødvendig med penger. Mange kvinner som tror at hunden blir renere av rensemelk også. Bare bortkastede penger. Bruk rent vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå