Gjest Nimata Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Man finner kjønnsost hos kvinner og menn. Ikke akkurat appetittlig å finne. Men mange kvinner vet ikke de har det. Det ligger mellom hudfoldene og stinker, uansett hvor mye de dusjer. Lærer ikke kvinner hvorda de skal vaske seg??? Og kvinner klager aldri på egen ost, nei det er mennes kukost som kommenteres. Skjerp dere kvinner. Vask av kjønn skal ALLTID gjøres med spredte ben, og man skal vaske godt mellom kjønnsleppene øverst. Bruk såpe av riktig type. Lukt forsvinner ikke uten såpe!
hufsa! Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Man finner kjønnsost hos kvinner og menn. Ikke akkurat appetittlig å finne. Men mange kvinner vet ikke de har det. Det ligger mellom hudfoldene og stinker, uansett hvor mye de dusjer. Lærer ikke kvinner hvorda de skal vaske seg??? Og kvinner klager aldri på egen ost, nei det er mennes kukost som kommenteres. Skjerp dere kvinner. Vask av kjønn skal ALLTID gjøres med spredte ben, og man skal vaske godt mellom kjønnsleppene øverst. Bruk såpe av riktig type. Lukt forsvinner ikke uten såpe! Kjære gud nå ble jeg glad!! Jeg har aldri vist hvordan man gjør det, men så bra at du laga en tråd å fortalte det til meg,joho i dag skal jeg dusje ;-))
Gjest Marlo Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Ja, applauderer. Godt å få tips fra en person om hvordan man egentlig skal vaske seg! Hatt en dårlig opplevelse eller? Ikke alle er like veit du
Gjest rayna Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Kjære gud nå ble jeg glad!! Jeg har aldri vist hvordan man gjør det, men så bra at du laga en tråd å fortalte det til meg,joho i dag skal jeg dusje ;-)) Ja, utrolig godt å vite at mannfolka passer på oss og har omsorg for vår hygiene. Og sååååå mye utrolig nytt og rart vi lærer om oss selv. Tuuuuusssennnn takkkkkk alle med utovertiss.
msDelenn Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Man finner kjønnsost hos kvinner og menn. Ikke akkurat appetittlig å finne. Men mange kvinner vet ikke de har det. Det ligger mellom hudfoldene og stinker, uansett hvor mye de dusjer. Lærer ikke kvinner hvorda de skal vaske seg??? Og kvinner klager aldri på egen ost, nei det er mennes kukost som kommenteres. Skjerp dere kvinner. Vask av kjønn skal ALLTID gjøres med spredte ben, og man skal vaske godt mellom kjønnsleppene øverst. Bruk såpe av riktig type. Lukt forsvinner ikke uten såpe! Takk takk Roflmao :gjeiper: Kansje du burde starte en hygene vorspeil med dama de
Gjest Nimata Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Spar dere sarkasmen. Jeg og mange med meg erfarer at mange kvinner ikke vet nok om dette. Gjensidige "funn" hos kjønnene viser at begge kjønn har en vei å gå angående dette. Sjekk andre tråder i forumet. Men pussig nok er det bare menns "produksjon" som diskuteres blant kvinner.
msDelenn Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Spar dere sarkasmen. Jeg og mange med meg erfarer at mange kvinner ikke vet nok om dette. Gjensidige "funn" hos kjønnene viser at begge kjønn har en vei å gå angående dette. Sjekk andre tråder i forumet. Men pussig nok er det bare menns "produksjon" som diskuteres blant kvinner. Det er vel bare å si ifra om du synes hun ikke vasker seg godt nok. Kansje hun ikke har lært dette enda
Gjest Nimata Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Det er vel bare å si ifra om du synes hun ikke vasker seg godt nok. Kansje hun ikke har lært dette enda Hvem hun? Dessuten er de fleste menn for høflige til å be kvinner vaske seg bedre. Jeg vil si 50% av dem har en jobb å gjøre og viten å hente, der.
Amalie_85 Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Spar dere sarkasmen. Jeg og mange med meg erfarer at mange kvinner ikke vet nok om dette. Gjensidige "funn" hos kjønnene viser at begge kjønn har en vei å gå angående dette. Sjekk andre tråder i forumet. Men pussig nok er det bare menns "produksjon" som diskuteres blant kvinner. dette har nok noe med at det er menn vi har seksuell omgang med. Bortsett fra de som er lespisk, men hetrofile er nok fremdeles i flertall. Men hadde det her vært en manneguide kan det jo hende de hadde diskutert hva man finner på kvinnen, men aldri "feil" hos seg selv.
Gjest Gjestedama Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Det verste er at jeg tror det er sant, at noen ikke kan dette. Har venninner som bruker tre minutter i dusjen, og da har de vasket håret og alt. Jeg tenker at det da ikke er mulig å bli ren en eneste plass... Selv har jeg aldri opplevd menn med dårlig hygiene, og er veldig påpasselig selv. Men at man må dusje skikkelig, og skylle med dusjhodet, er det kanskje ikke alle som vet?
Gjest Nimata Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Det verste er at jeg tror det er sant, at noen ikke kan dette. Har venninner som bruker tre minutter i dusjen, og da har de vasket håret og alt. Jeg tenker at det da ikke er mulig å bli ren en eneste plass... Selv har jeg aldri opplevd menn med dårlig hygiene, og er veldig påpasselig selv. Men at man må dusje skikkelig, og skylle med dusjhodet, er det kanskje ikke alle som vet? Takk, gjestedame, for din oppriktige ærlighet. Det er nok mange som løper gjennom dusjen, ja. Og jeg hører mange kvinner si at de "aldri bruker såpe der nede". Hallo? Ville det luktet av menn som aldri brukte såpe? U bet! Jeg er mann, vasker og såper bak forhud omhyggelig, og lar pungen få en god såpevask og. Det skulle bare mangle...... Så mye må jeg da respektere de jeg skal være nakne sammen md.
Gjest Gjestedama Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 Men vi kvinner lærer av leger og andre at vi ikke skal bruke såpe i underlivet grunnet soppfare og andre plager. Selv bruker jeg intimvask som er spesiel-beregnet for underlivet, og som jeg kjøper på apotek. Jeg syns man skal være rene, men at det skal lukte kjønn, og ikke såpe og parfyme. Men RENT kjønn. det er forskjellen...
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 Jeg er mann, vasker og såper bak forhud omhyggelig, og lar pungen få en god såpevask og. Det skulle bare mangle...... Så mye må jeg da respektere de jeg skal være nakne sammen md. Man skal ikke bruke såpe i underlivet vettu, i tilfelle må det være intimsåpe. Jeg gidder ikke risikere sopp og det ene med det andre for at mannen skal være fornøyd(aldri fått noen klager heller).. vasker meg nøye, men ikke såpe!!! Hadde mannen jeg holdt på med lukta/smakt såpe hadde jeg ikke likt det spesielt godt heller... Det skal være rent, men ikke "sterilt". Jeg kan fint rekke en dusj på 5 minutter forresten, og jeg er ren og pen
Kamikatze Skrevet 13. november 2008 #14 Skrevet 13. november 2008 (endret) Helt enig med trådstarter. Hvis ikke g-punktorgasmevrælene gjaller mellom baderomsveggene, så har de ikke vasket seg grundig nok, og typen risikerer å få kjeften full av blåmuggost. Men rett skal være rett. Det dreier seg ikke om mer enn ca. en-to av ti. Endret 13. november 2008 av Kamikatze
Gjest Nimata Skrevet 13. november 2008 #15 Skrevet 13. november 2008 Selvsagt skal man bruke egnet såpe! Det er da elementær kunnskap. Nå finnes det en rekke såper for underliv. Disse blir man ren av, og kan bruke uten fare for sopp. Elementært, men noen kvinner tror altså det holder med vann - bare vann. Dette er like mye feil, som at det holder for en mann å bare skylle seg. Med bare vann lukter det strengt av skittent kjønn.
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 13. november 2008 #16 Skrevet 13. november 2008 TS har helt rett i det han skriver. Enig med gjestedama, og har også venninner som tror det er nok å skvette litt venn mellom bena. Selv bruker jeg intimsåpe i bred sittestilling, og sørger for å komme til over alt. Det er ikke å komme forbi at det kan være en utfordring med så mye hudfolder som vi kvinner har
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #17 Skrevet 13. november 2008 Egentlig merkelig hvor forskjellig bakteriefora osv virker til å være hos kvinner. Jeg bruker svært skjelden såpe (kanskje 1-3 ganger i måneden), og da faktisk urtekram uparfymert sjampo. Utover det bruker jeg rent vann, i varierende mengder alt etter tid og behov. Alikevel lukter jeg skjelden vondt. Lurer på om p-piller ol påvirker lukt i større grad enn mange er klar over? Jeg har heldigivs ikke brukt det i voksen alder, så jeg vet ikke, men siden det endrer miljøet i underlivet er det ikke helt unaturlig å tenke at det kan påvirke lukten også.
Kamikatze Skrevet 13. november 2008 #18 Skrevet 13. november 2008 [...] tror det er nok å skvette litt venn mellom bena [...]
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 13. november 2008 #19 Skrevet 13. november 2008 Egentlig merkelig hvor forskjellig bakteriefora osv virker til å være hos kvinner. Jeg bruker svært skjelden såpe (kanskje 1-3 ganger i måneden), og da faktisk urtekram uparfymert sjampo. Utover det bruker jeg rent vann, i varierende mengder alt etter tid og behov. Alikevel lukter jeg skjelden vondt. Lurer på om p-piller ol påvirker lukt i større grad enn mange er klar over? Jeg har heldigivs ikke brukt det i voksen alder, så jeg vet ikke, men siden det endrer miljøet i underlivet er det ikke helt unaturlig å tenke at det kan påvirke lukten også. Ja vi lukter nok forskjellig. Min kjære kone Line lukter helt anneledes enn jeg. Min forrige kjæreste var igjen helt anneledes, hun og. Ingen mennesker er jo like, på alle vis. Lukter mer når jeg har pms, jeg da....og mellom perioder. Hva i helvete gjør menn innpå her, egentlig......?
Gjest Sandbekken Skrevet 13. november 2008 #20 Skrevet 13. november 2008 Hmm.. syntes egentlig trådstarter generaliserer litt vel mye... selv er jeg i dusjen ihvertfal en gang om dagen med dr. greve såpe o.l. alle mine veninner er også veldig renslige, skal ikke ha noe av at folk kaller oss skittne! det finnes alle slags typer mennesker, ikke bare delt 50% på hver side av skalaen for renslighet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå