cypress Skrevet 13. juni 2009 #341 Del Skrevet 13. juni 2009 Hei! Nå har jeg akkurat vært inne og sett på filmene og bildene fra utdrikningslaget ditt. Det så moro ut!! Håper du bare gleder deg til neste lørdag. Øyeblikket rett før dørene i kirken går opp er helt vilt, veldig spennende og spesielt, men du kommer helt sikkert til å komme det fint gjennom det!! Hvis du taklet at et helt sirkus så på deg, så takler du at alle venner og familie ser deg i kirken! Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. juni 2009 #342 Del Skrevet 13. juni 2009 Skjønner at du ikke liker tanken på å være midtpunkt (er sånn selv), men du skal dele rampelyset med din kjære, og den lykkefølelsen du garantert kommer til å få når dagen er der overskygger nok all nervøsitet. Håper din kjære har det gøy i dag. Bare en uke igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 14. juni 2009 Cypress..... litt promille i toppen da jeg var på sirkus da Muffin! Ja En uke igjen... rettelse.... 6 dager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. juni 2009 #344 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) 6 dager igjen :danser: :danser: Endret 14. juni 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. juni 2009 #345 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Bare 5 små dager igjen nå Jeg får gåsehud av å tenke på det Endret 15. juni 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 15. juni 2009 #346 Del Skrevet 15. juni 2009 Din siste mandag som UGIFT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juni 2009 #347 Del Skrevet 15. juni 2009 Dæven, du skal gifte deg senere i uka jo! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. juni 2009 #348 Del Skrevet 15. juni 2009 Det gikk et lys opp for Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juni 2009 #349 Del Skrevet 15. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. juni 2009 #350 Del Skrevet 15. juni 2009 5 dager igjen!!! Det går superfort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #351 Del Skrevet 17. juni 2009 Din siste mandag som UGIFT JAAAAA helt utrolig!!!! Dæven, du skal gifte deg senere i uka jo! :dåne: velkommen etter hehe Det gikk et lys opp for Mazzi :ler: Man kan jo ikke få med alt på alle disse flotte bøkene her inne da 5 dager igjen!!! Det går superfort!!! Ja det er helt utrolig!!! Gleder meg masse I morgen er det å sette på negler, hente kjolen min og ikke minst, betale for den.... Hente nypolerte ringer med ny dato i hos gullsmeden Kirkeprogram er i boks Blomster er i orden. JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! alt er i boks ........phu........ Var en tur hos svigers i dag, der lå det 9 pakker å ventet fra venner og bekjente av det hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. juni 2009 #352 Del Skrevet 17. juni 2009 Har du virkelig tid å sitte her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 17. juni 2009 Klart jeg har.... har liksom ikke noe å gjøre.... alt er klappet å klart... får ikke gjort noe før i morgen og når jeg kommer til Telemark på Fredag..... hmmmm... når du sier det på den måten føler jeg at jeg har glemt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. juni 2009 #354 Del Skrevet 17. juni 2009 Øreringer? Undertøy? Slips? Sko til han? Parfyme? Smykker? Mansjettknapper? evt slipsnål? toalettsaker? slør? tiara? Bare slenger ut litt er jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. juni 2009 #355 Del Skrevet 17. juni 2009 3 dager igjen!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juni 2009 #356 Del Skrevet 18. juni 2009 2 dager igjen Åssen er det inne i hjertet ditt nå Devilina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. juni 2009 #357 Del Skrevet 18. juni 2009 Du gifter deg i overimorgen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. juni 2009 #358 Del Skrevet 18. juni 2009 Så du har egentlig ingenting annet å gjøre enn å vente på morgendagens ferd mot Telemark? Tenk at du gifter deg i overimorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juni 2009 #359 Del Skrevet 18. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 18. juni 2009 Øreringer? Undertøy? Slips? Sko til han? Parfyme? Smykker? Mansjettknapper? evt slipsnål? toalettsaker? slør? tiara? Bare slenger ut litt er jeg.. Kjøpt øredobber og kjede i dag. Undertøy ok, morgengave ok. Tiara og slør ok... alt på lista er OK!! 3 dager igjen!!!!!!!!!!! JAAAA 2 dager igjen Åssen er det inne i hjertet ditt nå Devilina? Litt sånn ekstra slag og små hopp.... hadde det ikke vært for at det er noen dager igjen, hadde jeg trodd jeg hadde Angina Du gifter deg i overimorgen!!!!!! Gjør jeg? JAAAAA Så du har egentlig ingenting annet å gjøre enn å vente på morgendagens ferd mot Telemark? Tenk at du gifter deg i overimorgen! Nei det er helt utrolig... har liksom alt i boks :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg