Disco Biscuit Skrevet 5. mars 2009 #201 Skrevet 5. mars 2009 Gjesteboka var innmari fin utenpå ihvertfall I våres gjestebok står det bare guests øverst på hver side, heldigvis
Devilina Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #202 Skrevet 5. mars 2009 Jeg kjøpte også en gjestebok som var sånn inni.. bortsett fra at det ikke var noen bilder eller noe så jeg visste ikke om det Hadde jeg vist det, hadde jeg ikke kjøpt den... Samme her. Var ikke noe beskrivelse om det når jeg kjøpte boka. Bare bilde av den utenpå. Så ble ganske skuffet da jeg fikk den kan du tro, men.... før gjøre det beste ut av det
DDuck Skrevet 6. mars 2009 #203 Skrevet 6. mars 2009 Mhm Man kan jo legge hvite lapper ved siden av boka og få tatt bilde av alle gjestene og på en måte bruk det som står i boka som en bakgrunn der man limer på bilder og hilsen fra hver gjest? :klø:
Devilina Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #204 Skrevet 9. mars 2009 Mhm Man kan jo legge hvite lapper ved siden av boka og få tatt bilde av alle gjestene og på en måte bruk det som står i boka som en bakgrunn der man limer på bilder og hilsen fra hver gjest? :klø: Det var jo i grunn en god ide Men nå har jeg søren meg andre og verre ting å stri med.... Tok en snar tur innom mailen min før jeg la meg... og der hadde jeg fått mail av forloveren min.... Det viser seg at hun ikke kan stille opp alikevel. HVA FAEN!!?? Klart man kan jo ombestemme seg og ting kan komme i veien.... men jeg spurte jo henne i fjor og papirene har blitt skrevet på og sendt inn.... og nå kan hun brått ikke... fordi hun skal begynne i ny jobb i mai og kan ikke ta seg fri etc. Skal vist begynne på intensiven eller et eller annet.... jepp... sykepleier.... hun hadde jobbet seg inn timer for å ta fri, men hun kunne ikke ta seg fri når hun begynte i den nye jobben, siden hun var ny og ikke var kjent med alle ting... jeg ble så skuffet jeg... hvis man søker på en jobb så er man jo klar over ting. HVA GJØR JEG?!!! er jo bare 3 mnd ++ til og kan liksom ikke tenke meg hvem pokker jeg skal ha til forlover.... Måtte bare inn å dele tankene min og frustrasjonen min her. OG hva gjør jeg når jeg har funnet ny forlover? papirer må sendes på nytt etc... må jeg si ifra til presten? for han har vel fått sånn prøvelses attest eller noe alt kan jeg vel tro...Blir liggende å gruble i natt jeg da.....
Mazilla Skrevet 10. mars 2009 #205 Skrevet 10. mars 2009 Går det an??! Det ordner seg sikkert på et vis, men det gir deg jo en del ekstra ting å tenke på! Angående papirene så kan du jo ringe kirkekontoret og høre hva du skal gjøre. Lykke til med nytt forlovervalg! Det ordner seg nok når du bare får tenkt litt!
cypress Skrevet 10. mars 2009 #206 Skrevet 10. mars 2009 Å nei, så utrolig trist!!! Huff, skjønner at det tok litt nattesøvn.. Trenger hun virkelig ta seg så mye fri da?? Og hallo, selv en ny arbeidsgiver skjønner jo at man kan ha en avtale eller to selv om man er ny! Jeg har vært borti det før, venninner som ikke tør si fra til ny arbeidsgiver at de har planlagt feire og sånn. Det er så utrolig misforstått! Man har jo fortstt krav på ferie selv om man er ny!!
Muffin! Skrevet 10. mars 2009 #207 Skrevet 10. mars 2009 Så kjedelig med forloveren din. Syns det var dårlig gjort av henne. Hun burde jo kunne si fra til jobben at akkurat den ene dagen så er hun opptatt! Men det ordner seg nok på et vis.
Devilina Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #208 Skrevet 10. mars 2009 Virkelig tusen takk for støtten jenter!!! :rødme: Ja jeg får litt å gruble på, men ting ordner seg jo til slutt.. bare trengte ikke dette akkurat nå. men men Skrev mail til henne ista og sa hva jeg mente om saken og prøvde å gi henne virkelig dårlig samvittighet... såpass skal jeg har rett til Lar kjære ta den ringerunden i morgen jeg, noe kan han gjøre og. Han skal for øvrig se på dress til uken med moren sin og den ene av søstrene endelig fingern ut for han og
Disco Biscuit Skrevet 12. mars 2009 #209 Skrevet 12. mars 2009 Æsj, så kjedelig å lese at forloveren din plutselig ikke kan Håper det ordner seg på ett vis uansett
Devilina Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #210 Skrevet 12. mars 2009 Ja pokker... ting kan jo skje.... meeeen... teit unnskylding ho hadde....
Muffin! Skrevet 20. mars 2009 #211 Skrevet 20. mars 2009 I dag er det bare 3 måneder til du blir kone!
Devilina Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #212 Skrevet 27. mars 2009 :hoppe: weeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ja jeg vet.. til og med under nå... siden det er en stund siden jeg har vært innon..... har bare ikke hatt tid eller orket... liksom ikke noe nytt som har skjedd... Enda ikke funnet noen ny forlover... har ikke spurt heller da, men vet liksom ikke hvem jeg skal spørre... Et lyspunkt da.. kjære har endelig klart å finni seg dress!!!! Han ble så kjekk.. fikk se bilder til slutt, han ville egentlig ikke vise meg siden han ikke fikk se kjolen min... men.... fikk viljen min
Muffin! Skrevet 31. mars 2009 #213 Skrevet 31. mars 2009 for at din kjære har kjøpt seg dress! Håper du finner ut av det med hvem du skal ha som ny forlover snart da.
Disco Biscuit Skrevet 1. april 2009 #214 Skrevet 1. april 2009 Lykke til i jakten på ny forlover Så gøy at din kjære har skaffet seg dress! og klart av i må få se dressen deres, men de får ikke se kjolen vår.
DDuck Skrevet 1. april 2009 #215 Skrevet 1. april 2009 Det var dårlig gjort av forloveren din spør du meg.. Bridezillaen som jeg er Har du funnet noen nye nå?
Devilina Skrevet 6. april 2009 Forfatter #216 Skrevet 6. april 2009 Har ikke funnet noen ny, tror ikke det blir noe problem heller. Men jeg er liksom ikke helt sikkert... litt valges kval kan man si. 75 dager igjen nå!!! WEEEE.. tiden går fort. Skal opp over der vi skal gifte oss nå i påsken. Dablir det litt div. besøk på konditorier/bakere har jo krav på å prøvesmake!!! ikke hva som helst som går igjennom nåløyet her kan dere tro Har forresten en liten god nyhet til.... Jeg og kjære må jo igennom prøverør og den derre pakka der hvis vi skal klare å bli gravide. Har dessverre PCOS... men..... første forsøke blir enten juni/juli eller august.... så kanskje vi er heldig og treffer på første forsøk!!! så da blir det kanskje en etterhvert. Ellers ønsker jeg alle som er innom en riktig god påske!!!
Mazilla Skrevet 6. april 2009 #217 Skrevet 6. april 2009 God påske til deg og! Lykke til med prøvesmakinga!
Disco Biscuit Skrevet 7. april 2009 #218 Skrevet 7. april 2009 Prøvesmaking høres ikke dumt ut nei Så spennende med forsøk på en liten Får håpe at det klaffer ganske fort for dere Da kommer vi vel til å se deg i en prøver dagbok etterhvert da eller?
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #219 Skrevet 7. april 2009 75 dager igjen God påske, og kos dere med prøvesmaking!
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #220 Skrevet 7. april 2009 (endret) Hoppet så mye at det ble dobbelt Endret 7. april 2009 av Ansjoni
Anbefalte innlegg