DDuck Skrevet 15. februar 2009 #181 Del Skrevet 15. februar 2009 Så artig at det er flere enn bare meg som har fått mannen til å skifte etternavn eller legge til et, hehe... girl power!!! Jøss... brått er helga her igjen gitt... lurer på hva som kommer til å skje jeg... fredag den 13 i dag.. har holdt meg inne jeg gitt... ikke av den overtroiske typen, men man vet aldri... skjer som regel noe med meg, hehe... og så er det jo valentines day i morgen For å være ærlig så tror jeg det ikke skjer noe spes i morgen... jeg har nok en litt for fantasiløs samboer, hehe.... men de få gangene han prøver så blir man jo mektig inponert.... Altså.... han er sånn at hvis han skal diske opp med en koselig middag så har han tent lys her og der og... hør her jenter.... hehe... KOKT PØLSER!!! er jo tanken som teller.... han er ingen gourmet kokk nei, hehe Kan man annet enn å bli sjarmert da? :rødme: Men med den pølse historien ville jeg bare si: Happy valentines day i morgen jenter!! Og jo forresten..... fikk bryllups gjesteboka mi i posten i dag... helt fra usa.. fant den på ebay vettu, var ikke helt som jeg forventet.... Håpet det var blanke sider eller linjerte sider, men det var liksom sånn ferdig trykte sider hvor det var brudens familie som skulle skrive og brudgommens familie. Var liksom to kolloner, guests name...... thoughts.......... kjedelig, men fult brukendes for det. Sånn er gjesteboka jeg bestilte også... skikkelig misfornøyd Men de skulle jo ha lagt ut bilde av hvordan sidene så ut også... kokt pølse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. februar 2009 #182 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå har endelig!!!!! jeg og kjære kommet fram til hvilken marsj vi vil ha inn og hvem vi vil ha ut... håper bare organisten/pianisten har notene og går med på de marsjene finner du her Brudemarsjer Inn vil vi ha Gabriels obo og ut bruremarsj-brazz brothers Bare vi finner en trompetist, da hadde alt vært helt gjennomført. Blir ikke det samme å bare høre orgel heller Han som har laget den siden du har linket til er sønnen til den gamle hybelvertinnen min Jysk er visst tingen ja Ælen hadde kjøpt den en god stund før vi ble sammen så det er han som får ta æren for den Vår skal også byttes ut med tid og stunder Den er egentlig forsåvidt ganske grei å stable bøker, filmer, cd'er og akvariet i, men den blir så forbanna rotete :dåne: Er det du eller hylla som roter?? :klø: Altså.... han er sånn at hvis han skal diske opp med en koselig middag så har han tent lys her og der og... hør her jenter.... hehe... KOKT PØLSER!!! er jo tanken som teller.... han er ingen gourmet kokk nei, hehe Kan man annet enn å bli sjarmert da? :rødme: Det er det mest romantiske jeg kan gjøre for min kjære; servere ham pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 22. februar 2009 Heisann alle gifte klare og ellers nysgjerrige folk som er innom..... da har jeg vel tatt alle over en kam? :gjeiper: Godt over en uke siden jeg var innom vel.... OMG!!!! hva skjer..... har jeg hatt så mye å gjøre? *tenke* tror ikke det.... Men uansett, I'm back... Har gjort litt bryllups ting i det siste.... invitasjoner er absolutt ferdig og alle sendt ut.. kom noen etterslengere som vi hadde helt glemt og som er en selvfølgelse at skal være med.. opprinnelig var jo planen at vi skulle ha 60 gjester... men shit... er brått oppe i 76.... så i grunn håper jeg at det er noen det ikke passer for, hehe... budsjettet sprakk noe inni grannskauen kan man si.... men sånt kan skje... vi får bare leve på nudler et par måneder eller noe :gjeiper: Har fått meg en tiara på ebay også, så venter spent på den nå.. håper den svarer til forventningene mine... :rødme: Ble det no valentine-feiring på dere i går da? Må litt av din kjære. Men det er jo tanken som teller da. Tja... det var dårlige tider på oss akkurat da, så ble en helt vanlig dag med litt hjemme kos i sofakroken... så lenge jeg deler dagen med han og det er en hyggelig stemning så er det alt som skal til. Trenger ikke bruke penger i dyre dommer for å markere en dag.. og det ble ikke kokt pølse heller :gjeiper: Sånn er gjesteboka jeg bestilte også... skikkelig misfornøyd Men de skulle jo ha lagt ut bilde av hvordan sidene så ut også... kokt pølse?? Ja utrolig dårlig at de ikke kunne ha bilde eller i det minste skrevet en liten forklaring om det de personen solgte. Jepp du leste riktig... kokt pølse... jeg lo bra da jeg kom inn døra den dagen, hehe Han som har laget den siden du har linket til er sønnen til den gamle hybelvertinnen min Er det du eller hylla som roter?? :klø: Det er det mest romantiske jeg kan gjøre for min kjære; servere ham pølser Er han det? Flink fyr han med andre ord. KLART det er hylla som roter... hvem ellers? Er jo aldri borti den Tror vi kan fastslå en gang for alle at pølser... er og bli romantisk :rødme: Ellers får folk ha en strålende søndag... ut å måke igjen gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Litt oppdateringer på lista mi må med Tykk skrift: ferdig Skrå skrift: under planlegging Spørsmåltegn: Usikkert om skal være med Dato Kirke Tidspunkt Prest Inngangsmarsj Utgangsmarsj Salmer Soloinnslag Gitarist/pianist Bestemt pynt i kirken?? Lokalet Kokk, følger med hotellet Meny Service Kakeliste Mottakelsen- Hva skjer Mottakelsen- Hvem har ansvar Brud: Brudekjole Underskjørt Undertøy Parfyme Sko Strømper Strømpebånd Smykker Hårpynt Brudgom: Klær Mansjettknapper Undertøy Parfyme Sko Våre hjelpere: Forlovere Ringbærer??? Brudepiker??? Fotograf Toastmaster Gaveåpnere Servitører, hotellet Bordpynt: Kubbelys Løper Duker hotellet står for dette. Telys??? Telys-holdere??? Servietter m/monogram og navn Gjesteliste Tema Fargevalg-hvit eller vanilje, gull og dyp rød. Transport min kjære tar seg av dette Bestemme ringer Bestemme bordpynt Bestemme bordkort Bestemme bryllupskake sjokoladekake Bestemme brudebukett Bestemme frisyre Bestemme frisør Bestemme sminkør samme som frisør Bestemme bryllupsreise?? 2010 kanskje? Bestille frisør Bestille sminkør Bestille brudebukett Bestille blomster til lokalet Bestille bryllupskake... må få se til å gjøre dette snart Bestille rom til bryllupsnatt inkl. i prisen på hotellet/festen Bestille bryllupsreise???? 2010 som sagt.... Skrive handleliste Kjøpe bordpynt Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv) Kjøpe inn til korger å ha på toalettene???? Kjøpe godlukt til toalettene???? Kjøpe gjestebok Endret 4. mars 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2009 #185 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det du eller hylla som roter?? :klø: Det er Ælen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. februar 2009 #186 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg ble litt nysgjerrig på deg etter du la meg til på fb, så er inne og snoker litt :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er Ælen! Klart det må være mannen vi kvinner er jo litt av noen rivhjern til noen ryddemaskiner!!!! Jeg ble litt nysgjerrig på deg etter du la meg til på fb, så er inne og snoker litt :lur: Snokings er lov vettu, ja måtte jo liksom legge deg til vettu. Nysgjerrig som jeg er selv og så er jo du en del av gjengen her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå er det forresten flytte kaos hjemme hos oss... skal inn i en billigere leilighet og litt mer landlig, men fortsatt samme plassen da Så derfor jeg ikke er ofte på her. Skjønner ikke hvordan jeg kan ha så mye ting jeg... kastet masse da jeg flyttet sist.... men søren.... like ille nå og, hehe.. jeg er nok en samler... klarer ikke å kaste ting til tider... huff Eller sitter jeg helt alene i hele evigheten her nå er ikke kjære så alt for langt borte.... ishockey kamp i Lørenskog. Han er ivrig supporter av Sparta.... som for øvrig vant GULL så han er vel hjemme i elleve tiden eller noe... men kjipt å ikke ha noen å snakke med på kveldstid liksom... bahhhhh.... bare meg og alt rotet her, hehe Nei... nå syter jeg i grunn for ingenting, har lest andre medsøstre her inne har hatt det enda værre med fravær på flere dager/uker.... da skjønner man virkelig hvor gla man er i en person :rødme: ... man føler seg ikke hel når ens kjære er borte. Helgen er her snart igjen gitt... ikke dumt Blir vel bare innredning og rydding på meg. Håper bare virkelig at det er skikkelig dekning der til det mobilebredbånet vårt.. ellers dauer jeg... må jo ha nett!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. februar 2009 #189 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg også samler på alt mulig skrot... Det hoper seg bare opp!! Ja, nett må man ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. februar 2009 #190 Del Skrevet 26. februar 2009 Off skrot ja :dåne: Sånt som bare ser dagens lys når man flytter fra en plass til en annen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 #191 Del Skrevet 26. februar 2009 Men "det kan jo være vi får bruk for det en gang"! Særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. februar 2009 #192 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Nå jeg leser om flyttingen din så er jeg veldig glad for at jeg ikke er en "kjekt å ha" person... Begge mine foreldre er det nemlig, så jeg er så lei og heller mot det stikk motsatte, jeg kaster mer enn nødvendig av og til Har du tatt mot til deg og kastet noe under denne flyttingen da? Endret 26. februar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. februar 2009 #193 Del Skrevet 28. februar 2009 Flytting kan være litt av en prosess. Jeg ble helt overraska over hvor mye rart vi har. Kjære har kjørt vekk masse søppel i dag. Så godt å få det vekk! Ganske godt å få renska opp i hva man har. Hvertfall ikke noe vits i å ta med skrotet videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #194 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vet dere... er faktisk veldig stolt av meg selv. Har kastet masse. Klær og ting, helt utrolig!!! Og mer blir det vel og. Bodd her i to dager nå og ting er helt kaos.. bare jeg som har tid til å rydde og møblere her også. Kjære begynte i ny jobb i dag, jobber fra halv tre til elleve.. og har ellers ordnet med ting så vi får tilbake depositumet vårt fra det gamle stedet... men er ikke lett... vi har en veldig utrolig pirkete tidligere huseier, men men... bedre å bli ferdig med det. Jobber forresten halvt nå, så blir korte dager på meg, deilig det. Er ikke så sliten lenger heller Men hva pokker skjer med at jeg våknet opp til snømåk av bilen da???!! nå som snøen var halvveis på vei bort.... Ja det her har jeg forresten glemt å fortelle.. fikk meg bil i helgen. En litt forsinket bursdagsgave Ikke splitter ny da, men ny for meg. Fikk den gamle pappa sin. Så må si meg fornøyd med en gave til 50.000 nei... nå må jeg rydde litt igjen her.... nærmer meg mer og mer målet. hehe... Blir ikea tur til onsdag... bare jeg ikke tar helt av der inne da Endret 2. mars 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. mars 2009 #195 Del Skrevet 3. mars 2009 Grattis med ny bil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2009 #196 Del Skrevet 3. mars 2009 Wow, det var litt av en bursdagsgave! :dåne: Lykke til med å ikke ta helt av på Ikea i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Grattis med ny bil da TUUUUUUSEN TAKK!! Wow, det var litt av en bursdagsgave! :dåne: Lykke til med å ikke ta helt av på Ikea i morra! Tror jeg skal klare å la være å ta av... må det.. etter et lite overblikk over leiligheten, så er det ikke plass til så mye krimskrams og greier her.... men har da funnet ut noen små ting etter å ha tittet i katalogen, Blir i alle fall nytt sofa trekk, noen puter til, hyller, komode og kanskje noen bilder. Ikke sååå mye det da Ser på charterfeber ... å herre...... de derre tvillingene som er med... de gjør faen meg skam på blondiner... er ikke rart at folk lett kan si at blond assosierer med mindre smart.. for de to der sto ikke først i køen da inteligensen ble delt ut. :gjeiper: Endret 3. mars 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. mars 2009 #198 Del Skrevet 4. mars 2009 Nei, de jentene der oppfant nok ikke kruttet, men sto jævlig nærme da det smalt Det irriterer meg at blondiner kan være så dumme, det gjør ikke akkurat ting lettere for meg for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 4. mars 2009 Ble ikke ikea i dag alikevel, kjære måtte brått jobbe senvakt, så da tar vi det neste uke... ikea er der videre den Fikk for øvrig tiaraen jeg bestilte på ebay i dag... var ikke helt som jeg hadde håpet, men grei nok... får se om den passser inntil kjolen etterhvert.. går alltids an å selge. Det jeg ikke helt var fornøyd med er fargen... det er blanke stener og rosa/lys røde stener.. hadde håpet det var litt mørkere rosa farge. Men slenger ut et bilde jeg Slenger også ut bilde av gjesteboka jeg har fått på ebay, minus at det var "ferdig skrevne" sider, ville ha blannke eller kun linjerte Hvit flettet bok i sånn silke look med små blanke krystaller på Gjesteboka inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mars 2009 #200 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kjøpte også en gjestebok som var sånn inni.. bortsett fra at det ikke var noen bilder eller noe så jeg visste ikke om det Hadde jeg vist det, hadde jeg ikke kjøpt den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg