Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3

Devilina

Anbefalte innlegg

Veldig fint slør!! (Ganske likt mitt eget, faktisk... :fnise: )

Hvordan har du tenkt å sette opp håret med det sløret der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja si det du.... har ikke tenkt så langt enda.... sløret er heldigvis ikke tungt, så tynger ikke ned... men skal sette opp alt håret og kanskje få festet det under oppsettet... eller... vet ikke.. får bli frisørens utfordring, må ta det må på prøvetimen i alle fall. :) Skal i alle fall ikke ha blomster og annet krimskrams i håret, det er jeg i alle fall bestemt og ganske sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en liten enkel tiara i tillegg til slør, men ikke noe mer krimskrams enn det.. :fnise: Vanskelig å velge frisyre altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så mye fint, men så spørs det jo hva som passer til hodet mitt og formen på ansiktet etc. Vil ikke ha en stram frisyre og samtidig få ansiktsløftning liksom :haar:

Og så vil jeg liksom ikke så helt stuning flott ut, breath taking... vil være normal og ha det lille ekstra, skal jo fortsatt se ut som meg og ikke ei prinsesse fra fjern og nær... om du skjønner.

Etter nærmere ettertanke har jeg mange krav og meninger om hvordan det ikke skal være... så finner nok fort ut hvordan det blir :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har endelig!!!!! jeg og kjære kommet fram til hvilken marsj vi vil ha inn og hvem vi vil ha ut... håper bare organisten/pianisten har notene og går med på de :biggrin:

marsjene finner du her

Brudemarsjer

Inn vil vi ha Gabriels obo og ut bruremarsj-brazz brothers

Bare vi finner en trompetist, da hadde alt vært helt gjennomført. Blir ikke det samme å bare høre orgel heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med valg av marsjer!! :hoppe: Krysser fingrene for at dere finner trompetist.. Har dere noen i kikkerten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.. og ikke den letteste saken heller når vi skal gifte oss i Telemark og vi selv bor i Østfold.... men kanskje kusina mi viste om en/ei som spilte... får høre nærmere med ho :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pur ren juks snuppa... dårlig med fliser her.. klikk og lim system :gjeiper: men det gjør jo nytten... hehe.

Jasså, har vi samme inventar, ikke dårlig... jysk er tingen.. i alle fall der jeg skaffet tv benken/hylla... eller hva man skal kalle det. Gjør nytta si enn så lenge. Lyst på noe annet, men får bli etter bryllup

Ååå menda så :) Men det så skikkelig ut som lis på bildene da :jepp: kjempe fint :jepp:

Jysk er visst tingen ja :fnise: Ælen hadde kjøpt den en god stund før vi ble sammen så det er han som får ta æren for den :ler:

Vår skal også byttes ut med tid og stunder :Nikke: Den er egentlig forsåvidt ganske grei å stable bøker, filmer, cd'er og akvariet i, men den blir så forbanna rotete :dåne:

Jeg tror jeg skal kjøpe en liten kommode/sjenk av noe slag å ha akvariet på også blir det en bokhylle eller noe sånt og en KRAFTIG rydding i cd'ene... Man har jo plater man har brent og ikke hørt på på en hel mannsalder :dåne: Det skal kastes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes det er rotet og tar alt for mye plass selv.

Tell me about it!!! har så mye cd'er og stasj som er bare å hive... tar bare opp plass... :fy_fy::overrasket:

Blir det sammer her og. Kommode/sjenk... med tid og stunder, men gidder liksom ikke å kjøpe noe før vi har fått noe eget som vi EIER. Er alltid noe som ikke passer inn her og der som man har og da er det jo synd om ting er ganske nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så bra at dere har bestemt brudemarsjer :)

Er ganske enig med deg når det gjelder frisyre, har ikke lyst til å se ut som en jeg ikke er+ at jeg alltid må ha oppsatt hår på jobben :sukk: uniform og løst hår ser bare ikke bra ut, så jeg kommer til å gå for løst hår og et enkelt diadem. Har alltid løst hår når jeg skal pynte meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en skal jo se ut som seg selv på bryllupsdagen. Bare i en litt mer fancy utgave. ;)

Vi får rydda skikkelig nå når vi flytter. Tror man burde flytte hvert 5. år for å få kvitta seg med alt unødvendig som bare kan kastes. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er bare dumt å kjøpe noe dyrt og fancy for å så flytte å føle at alt blir feil ;)

Vi kjøpte oss hus for litt over ett år siden, så vi har sakte men sikkert fått byttet ut en god del :jepp: Neste post på programmet er å få induksjonskomfyr og ny TV, så etter bryllupet blir det sjenk og vitrineskap :Nikke: Hvis vi har råd da :sjenert:

Jeg er veldig enige med dere ang. hår og sånt :Nikke: Jeg setter aldri opp håret, men har det hengende løst, så jeg skal bare ha det i en hestehale som henger ned på siden av ene øret og krølle/bølge det litt med en fin liten tiara/bøyle :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så bra at dere har bestemt brudemarsjer :)

Er ganske enig med deg når det gjelder frisyre, har ikke lyst til å se ut som en jeg ikke er+ at jeg alltid må ha oppsatt hår på jobben :sukk: uniform og løst hår ser bare ikke bra ut, så jeg kommer til å gå for løst hår og et enkelt diadem. Har alltid løst hår når jeg skal pynte meg ;)

:jepp: brudemarsjer i boks :hoppe: :hoppe: godt at det er en ting til jeg kan stryke fra lista!

Hva slags jobb har du? Fikk liskom veldig mange rare asosiasjoner i hodet mitt nå.... hehe

Ja, en skal jo se ut som seg selv på bryllupsdagen. Bare i en litt mer fancy utgave. ;)

Vi får rydda skikkelig nå når vi flytter. Tror man burde flytte hvert 5. år for å få kvitta seg med alt unødvendig som bare kan kastes. :fnise:

Helt enig, skal jo se ut som seg selv.. har sett bilder av andre jeg kjenner og noen tar jo helt av med stasjing, kan jo skjønne litt hvorfor, er jo en spes dag... men det er da måte på da.. :fnise:

Nei det er bare dumt å kjøpe noe dyrt og fancy for å så flytte å føle at alt blir feil ;)

Vi kjøpte oss hus for litt over ett år siden, så vi har sakte men sikkert fått byttet ut en god del :jepp: Neste post på programmet er å få induksjonskomfyr og ny TV, så etter bryllupet blir det sjenk og vitrineskap :Nikke: Hvis vi har råd da :sjenert:

Jeg er veldig enige med dere ang. hår og sånt :Nikke: Jeg setter aldri opp håret, men har det hengende løst, så jeg skal bare ha det i en hestehale som henger ned på siden av ene øret og krølle/bølge det litt med en fin liten tiara/bøyle :Nikke:

Noen som er heldige og har hus ja... misunne...... meeeen... ender da opp med det vi og... bare alt faller på plass og bryllupet er i boks og vi er MANN og KONE.. shit.... følte meg brått gammel liksom :skratte:

Hva skal dere gjøre angående etternavn? Tar dere deres eget og deres kjære eller bare deres kjære eller eller... søren... mange alternativer jo, hehe

Jeg har alltid sagt at jeg SKAL hete mitt etternavn uansett, for det er ikke så mange som har det... og kjære vil gjerne ha mitt.... men så synes faren til kjære at det var synd at navnet skulle bli borte liksom... stakkars kjære.... har 4 storesøstre han :gjeiper: hehe.. så jeg gikk med på å ta hans etternavn og, men kun som bokstaven L. (Lauritzen) og så mitt etternavn... egen og sta vettu :fnise:

I dag har søren meg jeg og kjære vært på ski... hallo... PÅ SKI!!! Har ikke gjort det siden... hmmm..... ungdomskolen.. videregående.. eller noe.. er ikke så ski person jeg... aldri stått på slalom en gang.. er en av de få normenna som ikke er født med ski på beina... kanskje litt flaut, med tanke på at jeg kommer fra den kommunen som kan erklære seg for å ha skisportensvugge...

Men... er helt RÅ på snøengler da

Må si det var godt å få brukt kroppen skikkelig i dag, litt over en time på ski... jeg er inponert over meg selv!!!

Så kan vel si at jeg har trent i dag... et skritt nærmere en smekker kropp.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den tullingen som har laga den regelen med kun et max antall smileys, skulle f*** meg ha fått en diplom i postkassa og en klapp på skulderen for å være en så komplett insnevra id**t :frustrert:

:slåss:

Skrevet det lange innlegget med masse flotte smileys her og der, men NEI DA!!!!!! det får man ikke lov til... hel****e!!

Er det lov å ha utblåsninger her da??!!! Får vel varsel om det og vel...... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etternavn ja... Jeg har et veldig skjelent navn jeg også så jeg SKAL ha mitt navn og mine barn SKAL hete det også :Nikke:

Ælen skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville ha hans navn, men han mente at jeg måtte ta hans også... Da ble jeg streng og jeg fikk igjennom etter mange månder med diskutering at vi har mitt som mellomnavn og hans som etternavn... Så jeg fikk ikke helt viljen min, men vi blir iallefall å hete det samme :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: brudemarsjer i boks :hoppe: :hoppe: godt at det er en ting til jeg kan stryke fra lista!

Hva slags jobb har du? Fikk liskom veldig mange rare asosiasjoner i hodet mitt nå.... hehe

Hva skal dere gjøre angående etternavn? Tar dere deres eget og deres kjære eller bare deres kjære eller eller... søren... mange alternativer jo, hehe

Jeg har alltid sagt at jeg SKAL hete mitt etternavn uansett, for det er ikke så mange som har det... og kjære vil gjerne ha mitt.... men så synes faren til kjære at det var synd at navnet skulle bli borte liksom... stakkars kjære.... har 4 storesøstre han :gjeiper: hehe.. så jeg gikk med på å ta hans etternavn og, men kun som bokstaven L. (Lauritzen) og så mitt etternavn... egen og sta vettu :fnise:

I dag har søren meg jeg og kjære vært på ski... hallo... PÅ SKI!!! Har ikke gjort det siden... hmmm..... ungdomskolen.. videregående.. eller noe.. er ikke så ski person jeg... aldri stått på slalom en gang.. er en av de få normenna som ikke er født med ski på beina... kanskje litt flaut, med tanke på at jeg kommer fra den kommunen som kan erklære seg for å ha skisportensvugge...

Men... er helt RÅ på snøengler da

Må si det var godt å få brukt kroppen skikkelig i dag, litt over en time på ski... jeg er inponert over meg selv!!!

Så kan vel si at jeg har trent i dag... et skritt nærmere en smekker kropp.. hehe

Så flink du har vært til å gå på ski :klappe:

Hm, ja nå kan du lure ;) Jeg vil ikke gå ut med nøyaktig hva jeg jobber som her, i fare for å bli gjenkjent men det har noe med sikkerhet å gjøre :fnise:

Ang etternavn så tar jeg hans navn fordi guttungen har hans etternavn, og da blir vi en komplett familie med samme navnet ;) Egentlig ville jeg beholdt mitt, men det går nok ikke, og det blir smør på flesk å ha begge to :fnise:

Den tullingen som har laga den regelen med kun et max antall smileys, skulle f*** meg ha fått en diplom i postkassa og en klapp på skulderen for å være en så komplett insnevra id**t :frustrert:

:slåss:

Skrevet det lange innlegget med masse flotte smileys her og der, men NEI DA!!!!!! det får man ikke lov til... hel****e!!

Er det lov å ha utblåsninger her da??!!! Får vel varsel om det og vel...... :lol:

:Nikke: Meget enig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder etternavn så skal både jeg og kjære bytte. Vi kommer til å hete "fornavn" "mitt etternavn" "hans mellomnavn". Syns det er veldig koselig at begge skal bytte. :) Blir jo bare vi som heter den kombinasjonen. (Og våre fremtidige barn da, selvfølgelig.)

Det er flere enn deg som er sinna på smileypolitiet! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at det er flere enn bare meg som har fått mannen til å skifte etternavn eller legge til et, hehe... girl power!!! :briller:

Jøss... brått er helga her igjen gitt... lurer på hva som kommer til å skje jeg... fredag den 13 i dag.. har holdt meg inne jeg gitt... ikke av den overtroiske typen, men man vet aldri... skjer som regel noe med meg, hehe... og så er det jo valentines day i morgen :dagens-rose::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

For å være ærlig så tror jeg det ikke skjer noe spes i morgen... jeg har nok en litt for fantasiløs samboer, hehe.... men de få gangene han prøver så blir man jo mektig inponert....

Altså.... han er sånn at hvis han skal diske opp med en koselig middag så har han tent lys her og der og... hør her jenter.... hehe... KOKT PØLSER!!! :spise::lol: er jo tanken som teller.... han er ingen gourmet kokk nei, hehe

Kan man annet enn å bli sjarmert da? :rødme: :lol:

Men med den pølse historien ville jeg bare si: Happy valentines day i morgen jenter!! :)

Og jo forresten..... fikk bryllups gjesteboka mi i posten i dag... helt fra usa.. fant den på ebay vettu, var ikke helt som jeg forventet.... Håpet det var blanke sider eller linjerte sider, men det var liksom sånn ferdig trykte sider hvor det var brudens familie som skulle skrive og brudgommens familie. Var liksom to kolloner, guests name...... thoughts.......... kjedelig, men fult brukendes for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokt pølse! :dåne: Minner om da min første kjæreste skulle lage mat til meg en gang. Han brukte en hel dag på å forberede og lage maten, brukte masse kokebøker, og kjøkkenet var fullstendig bomba etterpå. Hva vi spiste? Jo, spaghetti med kjøttdeig og dolmiosaus! :hoho:

Søtt at kjæresten din prøver selv om han ikke er noen stor kokk da! :fnise: Min har forresten blitt myyyye bedre på kjøkkenet etter at jeg overbeviste han om at det er gøy å prøve og feile litt! :jepp: Mora hans er litt perfeksjonist, så han har aldri turt å prøve seg! :roll:

Kjipt av gjesteboka var "ferdigutfylt" da, men bra at den var brukbar likevel! :jepp:

God helg, og kos deg på valentines day! Romantikk eller ei! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...