Gå til innhold

Den store London tråden


marsy

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager hvis spørsmålet mitt høres dumt ut. Jeg har bare aldri vært i Storbritannia før 🙂

Anonymkode: 839ef...441

Ingen spørsmål er dumme 🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Noen som har vært på O2 Arena i Shepherd's Bush? Jeg skal dit til høsten på konsert, bare lurte på om det er veldig svært der? For det virker som det er flere O2 Arenaer i London, om jeg ikke har sett feil. Billettene er ikke lagt ut enda så jeg får ikke sett salkartet/seter osv. 

Anonymkode: 61930...20f

Ingen som har vært på konsert her, eller har peiling? Jeg får ikke sett hvor stort det er. Har vært på Wembley, og det er gigantisk, men oversiktlig. Så jeg bare lurte på om O2 er like stort. Tror det heter O2 The Empire. Er kjent i Shepherd's Bush pga Westfield-senteret, men har ikke vært på konsert akkurat der. 

Anonymkode: 61930...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner sånn å dra på pub i England og spise chips! Skikkelig pub grub savner jeg. Gleder meg til jeg reiser til London i oktober 😄 Hvilke puber anbefaler dere i Kensington? Jeg elsker Wetherspoon's, men er åpent for alt som har digg mat og drikke. Skal bo ved Earl's Court. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips til hotell for voksen+1 barneskolebarn?

Langhelg. Må være normalt barnevennlig, OK standard (i norsk sammenheng, ikke London :P ). Nærme matbutikk og T-banen. 
 

De skal sikkert på standard aktivitet den ene dagen (museum eller noe sånt) og så shopping (gaming/lekebutikk for litt eldre barn eller liknende). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (39 minutter siden):

Jeg savner sånn å dra på pub i England og spise chips! Skikkelig pub grub savner jeg. Gleder meg til jeg reiser til London i oktober 😄 Hvilke puber anbefaler dere i Kensington? Jeg elsker Wetherspoon's, men er åpent for alt som har digg mat og drikke. Skal bo ved Earl's Court. 

Er det ok å gå på en sånn pub alene? 

Anonymkode: 839ef...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (37 minutter siden):

Har noen tips til hotell for voksen+1 barneskolebarn?

Langhelg. Må være normalt barnevennlig, OK standard (i norsk sammenheng, ikke London :P ). Nærme matbutikk og T-banen. 
 

De skal sikkert på standard aktivitet den ene dagen (museum eller noe sånt) og så shopping (gaming/lekebutikk for litt eldre barn eller liknende). 

Hva er forskjellen mellom norsk og London standard? 

Anonymkode: 839ef...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ok å gå på en sånn pub alene? 

Anonymkode: 839ef...441

Absolutt! Jeg gjorde det sist jeg var der, fordi venninna mi ville sove litt lenger. Så jeg kjøpte meg aviser og bestilte meg frokost på Wetherspoon's :)  Det var flere som satt alene der faktisk, ikke noe rart med det. Også viste de fotball så det var noe å følge med på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er forskjellen mellom norsk og London standard? 

Anonymkode: 839ef...441

Om du har et relevant tips for barnefamilie tar jeg gjerne det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (1 time siden):

Har noen tips til hotell for voksen+1 barneskolebarn?

Langhelg. Må være normalt barnevennlig, OK standard (i norsk sammenheng, ikke London :P ). Nærme matbutikk og T-banen. 
 

De skal sikkert på standard aktivitet den ene dagen (museum eller noe sånt) og så shopping (gaming/lekebutikk for litt eldre barn eller liknende). 

Jeg bodde på Thistle Piccadilly sist jeg var i Lindon med to litt store barn. Fint hotell og veldig sentralt nær Hamley’s, tuben, Rainforest Cafe, legobutikken, shopping og spisesteder. Ikke var det bråk på kvelden til tross for beliggenheten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er forskjellen mellom norsk og London standard? 

Anonymkode: 839ef...441

I England har de jo vegg-til-vegg tepper, selv på badet så tipper det er litt sånne forskjeller h*n mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (11 timer siden):

Jeg savner sånn å dra på pub i England og spise chips! Skikkelig pub grub savner jeg. Gleder meg til jeg reiser til London i oktober 😄 Hvilke puber anbefaler dere i Kensington? Jeg elsker Wetherspoon's, men er åpent for alt som har digg mat og drikke. Skal bo ved Earl's Court. 

The Blackbird er kjent for deilig mat. The Hansom cab og Scarsdale Tavern er to favoritter, begge ligger nord i området. Evans & Peel Detective Agency for en spesiell opplevelse. The Bolton er også koselig, med mange spennende ølsorter. 

Anonymkode: 06e0d...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Beklager hvis spørsmålet mitt høres dumt ut. Jeg har bare aldri vært i Storbritannia før 🙂

Anonymkode: 839ef...441

Husk at du heller ikke må glemme å registrere pass nummeret ditt når du bestiller flybilletten :) 

Anonymkode: 01efc...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Husk at du heller ikke må glemme å registrere pass nummeret ditt når du bestiller flybilletten :) 

Anonymkode: 01efc...f32

Jeg ble ikke spurt om det da jeg kjøpte billett 🤷‍♀️ 

Hva skjer nå? 

Anonymkode: 839ef...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ble ikke spurt om det da jeg kjøpte billett 🤷‍♀️ 

Hva skjer nå? 

Anonymkode: 839ef...441

Hos Norwegian får man påmming i appen / nettsiden når reien nærmer seg. Regner med det er tilsvarende hos andre selskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (26 minutter siden):

Hos Norwegian får man påmming i appen / nettsiden når reien nærmer seg. Regner med det er tilsvarende hos andre selskap. 

Om passet? Stemmer ikke. Har alltid flydd med Norwegian, men ble aldri bedt om å registrere passnummeret ved billettbestilling. Kun navn, etternavn, adresse, e-post og sånn. 

Hvor kan jeg finne info om det? 

Får jeg ikke reist da? 

Anonymkode: 839ef...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Husk at du heller ikke må glemme å registrere pass nummeret ditt når du bestiller flybilletten :) 

Anonymkode: 01efc...f32

Fant det nå!! Tusen tusen takk! ❤ Jeg visste ingenting om dette. 

Anonymkode: 839ef...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har alltid flydd med Norwegian, men ble aldri bedt om å registrere passnummeret ved billettbestilling

Jeg skriver at jeg alltid har fått påmming når reisen nærmer seg, ikke at jeg har måtte legge det inn når man bestiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (1 time siden):

Jeg skriver at jeg alltid har fått påmming når reisen nærmer seg, ikke at jeg har måtte legge det inn når man bestiller. 

Skjønner 🙂

Anonymkode: 839ef...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fant det nå!! Tusen tusen takk! ❤ Jeg visste ingenting om dette. 

Anonymkode: 839ef...441

Godt å kunne være til hjelp ❤️

Anonymkode: 01efc...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid fått opp beskjed om å legge inn passinfo foran reiser til Storbritannia på Norwegians sider, gjennom mange år. Så tviler på at det er noen det ikke kommer opp hos. Men alltid lurt på hva som skjer om man ikke registrerer det, mulig man ikke får sjekket inn? Litt spesiell situasjon i år siden vi har ventet lenge på nytt pass og fortsatt venter. Men må jo fortsatt ha det i hende for å komme avgårde i det hele tatt. Er det noen frist for å legge det inn? På min booking står det kun "må registreres før avreise". Regner med det går med nødpass også?

Anonymkode: 41422...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...