Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Cambria skrev (På 22.4.2022 den 19.14):

Skal til London i sommer med mannen. Vi gleder oss veldig! Vi er derimot litt usikre på om det er noen fordel med oystercard nå? Virker som det er like enkelt og billig å bruke bankkortet og tæppe det istedenfor? 🤔

Ellers er det et spørsmål om London eye. Hvordan bruker køen å være der om man har forhåndsbestilt billetter? Jeg hater å stå i lange køer, orker ikke timesvis med kø, men mannen har veldig lyst til å ta en tur med London Eye. 

Ellers har vi vurdert en kinotur mens vi er der, er det noen kinoer som anbefales å besøke?

Da vi tok London Eye i 2016 så hadde vi bestilt med Fast Track. 
Vi startet med London Dungeons (anbefales også) og tror klokka var 12-ish da vi gikk over til London Eye, kom direkte på uten å måtte vente, var ingen foran oss i den køen 😊

Anonymkode: 71ac1...d0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 16.09):

Mens veldig mange andre hadde tenkt at dette er et seriøst hotell.

Anonymkode: 01efc...f32

Så du mener at de skal kaste kunden ut, uten å returnere beløpet kunden har betalt? 

Anonymkode: 839ef...441

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du mener at de skal kaste kunden ut, uten å returnere beløpet kunden har betalt? 

Om hotellet ønsker at sine gjester er vaksinerte og man som gjest har valgt å gi faen i å ta vaksine så tenker jeg at hotellet kan få lov å gjøre akkurat som de vil ja.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Om hotellet ønsker at sine gjester er vaksinerte og man som gjest har valgt å gi faen i å ta vaksine så tenker jeg at hotellet kan få lov å gjøre akkurat som de vil ja.

Det kan de sikkert, så lenge de ikke krever penger av gjester som nektes på dette grunnlaget. Skal man ha en sånn policy må den være meget tydelig beskrevet når man booker. 

Anonymkode: 41422...59a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det kan de sikkert, så lenge de ikke krever penger av gjester som nektes på dette grunnlaget. Skal man ha en sånn policy må den være meget tydelig beskrevet når man booker. 

Jeg har ikke sagt noe annet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Indeed! 

Skrevet
fru Alving skrev (På 15.4.2022 den 14.28):

Hotellstandarden i London er så som så. Rommene er små og sengene er ofte ikke så behagelige. Men drar ikke til London for å kokkelure på rommet😅

AnonymBruker skrev (På 15.4.2022 den 17.02):

Litt dårlige anmeldelser der 

Sjekk de to hotellkjedene

www.travelodge.co.uk

Cheap Hotels in London | ibis Hotels (accor.com)

Skrevet
fru Alving skrev (1 minutt siden):

Har bodd på Ibis Blackfriars tidligere. Kommer ikke til å bo der igjen.

Jeg har en god erfaring med Ibis Styles London Excel. Nær DLR tog, god frokost inkludert i prisen, rent rom. Rundt 60 pund per natt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært på O2 Arena i Shepherd's Bush? Jeg skal dit til høsten på konsert, bare lurte på om det er veldig svært der? For det virker som det er flere O2 Arenaer i London, om jeg ikke har sett feil. Billettene er ikke lagt ut enda så jeg får ikke sett salkartet/seter osv. 

Anonymkode: 61930...20f

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler absolutt Wilde aparthotelkjeden om dere vil bo fint, moderne, med fantastisk dusj og med gode senger. Ikke i de mest fancy områdene, men nær tube. I tillegg er det såpass billig at du kan ta taxi og Uber med god samvittighet. Etter å ha vært i London 7-8 ganger og bodd på diverse overprisede hotel i South Kensingthon og Covent Garden, var dette en ny favoritt for oss😍

Ellers var middag på Sky Garden en favoritt for hele familien og en kveld der gav oss mer enn både the Shard og London Eye. 

Anonymkode: 6d289...236

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Anbefaler absolutt Wilde aparthotelkjeden om dere vil bo fint, moderne, med fantastisk dusj og med gode senger. Ikke i de mest fancy områdene, men nær tube. I tillegg er det såpass billig at du kan ta taxi og Uber med god samvittighet. Etter å ha vært i London 7-8 ganger og bodd på diverse overprisede hotel i South Kensingthon og Covent Garden, var dette en ny favoritt for oss😍

Ellers var middag på Sky Garden en favoritt for hele familien og en kveld der gav oss mer enn både the Shard og London Eye. 

Anonymkode: 6d289...236

Så du mener at Wilde i noen shady områder er bedre enn hoteller i Kensington og Covent Garden? 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merk at det har vært veldig mye avvik på både tube og togtrafikk i lengre tid nå, det kan være en av grunnene til at prisen på sentralt beliggende hoteller har eksplodert. Ender man med å ta taxi frem og tilbake hver dag kan plutselig vinningen gå opp i spinningen når man velger billigere hoteller i periferien. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man skal fly til London, er det passkontroll på Gardermoen? Spør de om vaksinestatus også? 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Når man skal fly til London, er det passkontroll på Gardermoen? Spør de om vaksinestatus også? 

Alltid passkontroll til England. Vaksinestatus spør de ikke om nå, siden det ikke er noen innreiseregler til England lenger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alltid passkontroll til England. Vaksinestatus spør de ikke om nå, siden det ikke er noen innreiseregler til England lenger.

Er det to stk.passkontroll, én her og én ved ankomst til England? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Den på Gardermoen er enten digital eller luke, mens den i England i de aller fleste tilfeller er digital om man har norsk pass. På hjemveien viser du ikke passet før ved gaten i England, og så gjennom passkontrollen igjen ved hjemkomst. 

Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ettersom Storbritannia aldri har vært en del av Schengen har det alltid vært kontroll på vei ut til gaten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Den på Gardermoen er enten digital eller luke, mens den i England i de aller fleste tilfeller er digital om man har norsk pass. På hjemveien viser du ikke passet før ved gaten i England, og så gjennom passkontrollen igjen ved hjemkomst. 

Tusen hjertelig ❤ 

AnonymBruker
Skrevet
padawan skrev (3 timer siden):

Ettersom Storbritannia aldri har vært en del av Schengen har det alltid vært kontroll på vei ut til gaten. 

Beklager hvis spørsmålet mitt høres dumt ut. Jeg har bare aldri vært i Storbritannia før 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...